Деловодна информация
00530
Е-12-00-485#1 02/10/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
02/10/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0091 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
В. Панов +359 298593003
v.panov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nap.bg/news?id=3397
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Надграждане и поддръжка на информационна система "Контрол"
72267100      
Услуги

Предметът на обществената поръчка включва следните основни дейности, които формират обхвата на поръчката:
• Дейност 1: Настройка, поддръжка и оптимизация на ИС „Контрол”, включваща и отстраняване на грешки, бъгове, проблеми.
• Дейност 2: Актуализиране на ИС „Контрол“, включително интерфейси за обмен на информация с други информационни системи в рамките на съществуващата функционалност.
• Дейност 3: Надграждане на ИС „Контрол“ с нови функционалности.
• Дейност 4: Обучение и трансфер на знания.
Изпълнението на дейностите следва да се извършва, както следва:
- За надграждане на ИС „Контрол“ – до 18 месеца от подписване на договор с участника, определен за Изпълнител
- За настройка, поддръжка, оптимизация и актуализиране на ИС „Контрол“, вкл. интерфейси в рамките на съществуващата функционалност, както и трансфер на знания – не по-малко от 36 и не повече от 48 месеца от подписване на договор с участника, определен за Изпълнител.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72267100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Aдм. сгради на ЦУ на НАП - гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52 и/или ул. "Врабча" № 23, ет.2 /първи надпартерен/ и ет. 4 /трети надпартерен/. При необх-ост - съгл. пос. в т. 3.6 от Техн. спец-ии

Предметът на обществената поръчка включва следните основни дейности, които формират обхвата на поръчката:
• Дейност 1: Настройка, поддръжка и оптимизация на ИС „Контрол”, включваща и отстраняване на грешки, бъгове, проблеми.
• Дейност 2: Актуализиране на ИС „Контрол“, включително интерфейси за обмен на информация с други информационни системи в рамките на съществуващата функционалност.
• Дейност 3: Надграждане на ИС „Контрол“ с нови функционалности.
• Дейност 4: Обучение и трансфер на знания.
Изпълнението на дейностите следва да се извършва, както следва:
- За надграждане на ИС „Контрол“ – до 18 месеца от подписване на договор с участника, определен за Изпълнител
- За настройка, поддръжка, оптимизация и актуализиране на ИС „Контрол“, вкл. интерфейси в рамките на съществуващата функционалност, както и трансфер на знания – не по-малко от 36 и не повече от 48 месеца от подписване на договор с участника, определен за Изпълнител.
Критериите по-долу
 
ДА Технически показатели    65
Цена
35
II.2.6) Прогнозна стойност
2000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Определената от въз-ля прогноз. стойност е и макс. допустима стойност на общ. поръчка, както следва: по отношение на дейностите по поддържане на информационната система, общата стойност за предвидения период не следва да надвишава 750 000 лв. без ДДС, а стойността на дейността по надграждане на системата не следва да надвишава 1 250 000 лв. без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Декларирането съответствието с поставеното от въз-ля изискване за наличието на технич. оборудване за изп-е на поръчката се извършва ч/з представяне на инф-я, която включва: описание на технич. оборудване, в което се посочва номер на стацион.телефон.линия; валиден адрес на ел. поща на всяко от лицата, включени в екипа за изп-е; номер на мобилни телеф. линии, ползвани от лицата, включени в екипа за изп-е; описание на наличната инфрастр-ра, позволяваща конфиугурирането на среда, идентична на средата, в която работи ИСКГ. Инф-та се попълва в част ІV, разд.В, т.9 на ЕЕДОП.
2. Деклариране съответствието с поставеното от въз-ля изискване за наличието на опит за изп-е на поръчката, се извършва ч/з представяне на инф-я за услугите, изпълнени през последните 3 г. от датата на подаване на офертата, която включва: описание на извършените дейности и използваните технол-и за база данни, приложен сървър, операцион.система, ср-ва за разработка и поддръжка на приложния софтуер; стойност; период на изпълнение (начална и крайна дата на периода, през който е предоставяна услугата); получателите на услугата, независимо дали са публични или частни субекти. Инф-та се попълва в част ІV, разд. В, т.1б на ЕЕДОП.
3. Декларирането съответствието с поставеното от въз-ля изискване за стандарт за управ-ние на сигурността на инф-та, се извършва ч/з представяне на инф-я за притежаването на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, по версия на стандарта, валидна към датата на сертификация, издаден от независимо лице, акредитирано по съотв.серия европ. стандарти от ИА "Българска служба за акредитация" или от др. национ. орган по акредитация, който е страна по Многостранното спораз-е за взаимно признаване на Европейската орган-я за акред-я, за съотв.област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл.5а, ал.2 от ЗНАООС, или инф-я за еквив.сертификат, издаден от орган, установен в др. държава членка, или ако прилагат еквив.мерки за у-ние на сигурността на инфор-та - инф-я за доказател-та за тези мерки, ч/з които се доказва еквивалентност на мерките с посочения стандарт ISO/IEC 27001. Инф-та се попълва в чатс ІV, разд. Г на ЕЕДОП.
4. Декларирането съответствието с поставеното от възложителя изискване за наличието на персонал с определена профес.квалификация за изп-е на поръчката, се извършва ч/е представяне на инф-я за лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката, с посочване на имената им, функцията която ще изпълняват, инф-я за придобитото от тях образование, образоват.-квалификац. степен, профес. квалиф-я (с посочване на номера/дати на дипломи, сертификати, издател на съотв.документ), описание на придобития опит в съответната изискуема област. Инф-та се попълва в част ІV, разд. В, т.6, б. "а" на ЕЕДОП.
Въз-лят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документи, ч/з които се доказва посочената в ЕЕДОП инф-я, съгласно чл. 67, ал. 5 във вр. чл. 64, ал. 1, т.2,6 и т.9 и ал. 3 от ЗОП. Уч-кът, определен за изп-л, представя преди сключване на договора документите, ч/з които се доказва съответствието му с поставените критерии за подбор, съгласно чл.67, ал. 6 във вр. чл. 64, ал. 1, т.2,6 и т.9 и ал. 3 от ЗОП.


1. Уч-ците следва да разполагат с технич.оборудване за изп-е на общ.поръчка, което включва: стацион.телефон.връзка с поне 1 телеф. линия, имейл и мобил. връзка с лицата, вкл. в екипа за изп-ние, както и да имат възможност за изграждане на инфраструктура, позволяваща им да конфигурират среда за разработка и тестване, аналогична на тази, в която работи ИСК при въз-ля, така че да е възможно да се реализират и тестват промени при актуализиране и надграждане на функцион-ст и да се наблюдава поведението на системата при симулиране на реалните условия на неговата експлоатация. Средата за разработка се конфигурира на мястото на изпълнение след сключване на договора. 2. Уч-ците следва да имат следния опит за изп-е на поръчката: да имат изпълнени през последните 3 г. от датата на подаване на офертата услуги с предмет и обхват, идентичен или сходен на предмета на поръчката (под идентичен или сходен ще се разбира изп-то на дейности по поддръжка и разработване или поддръжка и надграждане на приложен софтуер, включващ обмен на инф-я между информац. системи чрез web services. "Изпълнена" е тази услуга, при която посоченият от уч-ка период на изп-то й, приключва в заложения от въз-ля 3-г. период, независимо от момента на възлагането й. 3. Уч-ците да прилагат система за управ-е на сигур-та на инф-та по стандарт ISO/IEC 27001 или БДС EN ISO/IEC 27001 или да прилагат еквив. мерки за осигуряване на инф-та.4. Уч-те следва да разполагат с персонал с определена профес.комп-ст, както следва: екип, включващ експерти по 8 позиции, които притежават посочената или по-висока квалиф-я и опит: 4.1. Рък-л на екип - 1 експерт, притежаващ: - висше образ-е, с min образов. степен "магистър" или еквив. в областта на "Природ.науки, матем-ка и информ-ка", "Технич.науки и технич.професии (комб. програми)", “Електроника, автоматика, комун. и комп. техника”или "Обществени, стопански и правни науки"; - min 5 г. опит в проекти за разраб-не/надгр-не и поддр-ка на прил. софтуер, от които min 3 в управлението; - практ. опит във всички етапи от цикъла за разработка на софтуер; - практич. опит с методиките и технолог-те, свързани с проекта (Java, Oracle, ETL и т.н.); - сертификат за упр-е на проекти, изд. от сертиф. уч. център. 4.2. Бизнес и системен аналитик - 1 експерт, притeжаващ: - висше образ-е, с min образов.степен "бакалавър" или еквив. в областта на "Природ.науки, мат-ка и информ-ка", "Технич.науки и технич.професии (комб.програми)", “Електроника, автоматика, комун. и комп. техника” или "Обществени, стопански и правни науки"; - min 5 г. опит в проекти за разраб-не/надгр-не и поддр-ка на прил. софтуер; - min 2 г. опит с бизнес моделиране, анализ и дизайн при изграждане на SOA архит-ра или web services; - практич.опит с технол-те, които са използвани за разработване на ИСК (Oracle, Java и др.). 4.3. Програмист Java - 3 експерти, притежаващи: - висше образов-е, с min образов.степен "бакалавър" или еквив. в областта на "Природ.науки, мат-ка и информ-ка", "Технич.науки и технич.професии (комб.програми)" или “Електроника, автоматика, комун. и комп. техника”; - притежаване на сертификат Sun Certified Java Associate или Sun Certified Java Programmer или Sun Certified Java Developer или Sun Certified Business Component Developer или Sun Certified Enterprise Architect или Oracle Certified Associate, Java SE Programmer или Oracle Certified Professional, Java SE Programmer или Oracle Certified Master, Java SE Developer или Oracle Certified Professional, Java EE Business Component Developer или Oracle Certified Master, Java EE Enterprise Architect; - min 3 г. опит в проекти за разраб-не/надгр-не и поддр-ка на прил. софтуер; - практич. опит с технол-те, които са използвани за разработване на ИСК (Tapestry, Activiti, Hibernate, Servlets, JSP, Java applets, HTML, Java Script, CSS, JQuery, Bootstrap); - практич. опит с бази данни Oracle.Продължава в раздел VІ.3 от обявлението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание на условията за изпълнение на поръчката е дадено в Технически спецификации на поръчката.
Определеният изпълнител представя при подписването на договора за обществената поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
Плащанията по договора в рамките на неговата стойност, ще се извършват от ЦУ на НАП по посочена от изп-ля банк. сметка, както следва:
- за дейностите по поддръжка: на тримес. вноски в срок до 30 (тридесет) дни от получаването на издадена от Изпълнителя ориг. фактура и въз основа на одобрен доклад за изпълнените през съответното тримесечие дейности, подписани от координатора по договора за Възл.
- за дейностите по надграждане - на два етапа.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/11/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/11/2017 (дд/мм/гггг)   15:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Княз Александър Дондуков № 52, сградата на ЦУ на НАП

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на СМО, при спазване на установения режим за достъп до сградата.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от разд. ІІІ.1.3 "Изисквано минимално ниво": 4.4. Програмист PL/SQL - 2 експерти, притежаващи: - висше образов-е, с min образов. степен "бакалавър" или еквив. в областта на "Природ. науки, мат-ка и информ-ка", "Технич.науки и технич.професии (комб.програми)" или “Електроника, автоматика, комун. и комп. техника”; - притежаване на сертификат Oracle Certified Associate PL/SQL Developer или Oracle Advanced PL/SQL Developer Certified Professional; - min 3 г. опит в проекти за разраб-не/надгр-не и поддр-ка на софтуер; - практич.опит с технол-те, които са използвани за разработване на ИСК (PL/SQL и др.); - практич.опит с бази данни Oracle.4.5. Специалист по Business Intelligence и ETL процеси - 1 експерт, притежаващ: - висше образ-е, с min образов.степен "бакалавър" или еквив. в областта на "Природ.науки, мат-ка и информ-ка", "Технич.науки и технич.професии (комб.програми) или “Електроника, автоматика, комун. и комп. техника” ; - сертификат за Business Intelligence; - min 3 г. опит в проекти с използване на технол-те, които са използвани за разработване на ИСК ( Oracle BI Publisher, Oracle BI Suite).4.6. Администратор бази данни Oracle - 2 експерти, притежаващи: - висше образ-е, с min образов.степен "бакалавър" или еквив. в областта на "Природ.науки, мат-ка и информ-ка", "Технич.науки и технич.професии (комб.програми)" или “Електроника, автоматика, комун. и комп. техника”; - притежаване на сертификат за администратор на бази данни Oracle 11g/12c: DBA OCA (Oracle Certified Assosiete) или DBA OCP (Oracle Certified Professional) или DBA OCM (Oracle Certified Master); - min 3 г. опит в проекти за разраб-не/надгр-не и поддр-ка на прил. софтуер; -практ. опит с дизайн, адм-не и оптимизиране на бази данни.4.7. Администратор на приложен сървър Oracle Web Logic - 1 експерт, притежаващ: - висше образов-е, с min образ.степен "бакалавър" или еквив. в областта на "Природ.науки, мат-ка и информ-ка", "Техн.науки и техн.професии (комб.програми)" или “Електроника, автоматика, комун. и комп. техника” или притежаване на сертификат Oracle Certified Associate-Oracle WebLogic Server 11g System Administrator или Oracle WebLogic Server 10g System Administrator Certified Expert или еквив. - min 2 г. опит в областта на инстал-не, админ-не, конфиг-не, поддръжка и инстал-не на приложен софтуер на Oracle WebLogic Server. 4.8. Специалист по осигуряване на качеството – 1 експерт, притежаващ: - висше образов-е, с min образ.степен "бакалавър" или еквив. в областта на "Природ.науки, мат-ка и информ-ка", "Техн.науки и техн.професии (комб.програми)", “Електроника, автоматика, комун. и комп. техника” или „Обществени, стопански и правни науки”; - min 3 г. опит по осиг. на кач-вото в проекти по разраб-не/надгр-не и поддр-ка на прил. софтуер; - сер-т за осигуряване на качеството: ISTQB или еквив.Образов-то на лицата към съотв.изискуема област ще се извършва съгл. КОО-2015. Един експерт може да изпълнява не повече от две от посочените по-горе позиции в състава на екипа на изпълнителя.
Въз-лят ще отстранява от участие уч-к, за когото са налице освен основ-та по чл.54, ал.1 от ЗОП, и тези по чл.55, ал.1, т.1,3,4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че уч-кът е друж-во, регистрирано в юрисдикция с префер. данъч. режим или е контролирано от такова друж-во, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано друж-во лице, освен ако е налице изключение по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, както и когато не може да бъде извършена идентиф-я и проверка на идентиф-та на клиента, ч/з регламентираните в ЗМИП и ППЗМИП способи, вкл. когато клиентът е ЮЛ - на ФЛ, които са негови действителни соб-ци, по смисъла на чл.3, ал.5 от ППЗМИП, както и на основанията по чл.107 от ЗОП.
НАП предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електр. път до докум-та за общ.поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на въз-ля: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в ОВЕС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/10/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва