Деловодна информация
00572
 
не
00572-2017-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сандански 000024955
бул.Свобода № 14
Сандански BG413 2800 България
Кирилка Стойчева +359 74689099
oba_sandanski@abv.bg +359 74689055

Интернет адрес/и

www.sandanskibg.com

http://oba.sandanskibg.com/proc/Zop/PublicRegisterList?UnitID=122


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://oba.sandanskibg.com/proc/Zop/PublicRegisterList?UnitID=122
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНЖЕНЕРИНГ - ПРОЕКТИРАНЕ, СТРОИТЕЛСТВО И АВТОРСКИ НАДЗОР НА МНОГОФУНКЦИОНАЛНА СПОРТНА ЗАЛА В ИМОТ 65334.301.9524 ПО КККР НА ГР. САНДАНСКИ
45000000      
Строителство

„ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ИНЖЕНЕРИНГ - ПРОЕКТИРАНЕ, СТРОИТЕЛСТВО И АВТОРСКИ НАДЗОР НА МНОГОФУНКЦИОНАЛНА СПОРТНА ЗАЛА В ИМОТ 65334.301.9524 ПО КККР НА ГР. САНДАНСКИ”
Обхват на обществената поръчка - включени дейности:
1. Проектиране:
- Изработване на Подробен устройствен план - План за регулация и застрояване на имот 301.9524 по КККР на гр. Сандански.
- Изработване на инвестиционен проект във фаза технически проект
2. Изпълнение на строително-монтажни дейности за обекта, предмет на обществената поръчка.
3. Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Република България, гр. Сандански, община Сандански

Проектиране и изграждане на компактна многофункционална спортна зала с РЗП около 2500 кв.м.. Залата трябва да отговаря на изискванията за провеждане на международни състезания на федерациите по съответните предвиждани спортни игри на закрито, а именно: волейбол, баскетбол, хандбал, футбол на малко поле, тенис на корт, бадминтон. Спортната зала трябва да предвижда и възможността за практикуването и на други видове спорт, като спортна гимнастика, бокс, борба и т.н. Трибуните за зрители трябва да бъдат предвидени със седалки за приблизително 400 души.
Дейности при изпълнение на поръчката:
1. Проектиране:
- Изработване на Подробен устройствен план - План за регулация и застрояване на имоти 301.9524 И 301.2593 по КККР на гр. Сандански. ПУП-ПРЗ да се разработи за имоти 301.9524 и 301.2593, като за втория се разработва само частта, касаеща осигуряването на достъпа до първия, обособяването на отделно УПИ за озеленяване и осигуряването на автомобилен достъп до паркинга на общежитието към техникума.
- Изработване на инвестиционен проект във фаза технически проект
Проектът да бъде разработен във фаза технически проект и да включва следните части:
1. Архитектура
2. Инженерна Геология
3. Конструкции
4. Геодезия
5. Електроинсталации
6. Водоснабдяване и канализации
7. ОВК инсталации
8. Енергийна Ефективност
9. План за управление на строителните отпадъци
10. План за безопасност и здраве
11. Пожарна безопасност
12. Паркоустройство и благоустройство
Техническият проект следва да е разработен в съответствие с нормативните изисквания на Наредба №4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти а така също и в съответствие със специфичните изисквания, заложени в документацията..
Продуктите трябва да имат оценено съответствие със съществените изисквания, определени в Закона за техническите изисквания към към продуктите.
Представеният на Възложителя инвестиционен проект по всички части, съгласно заданието за проектиране на строежа, следва да включва подробни количествени и стойностни сметки, подробни чертежи, детайли и спецификации, които напълно да осигурят изпълнението на СМР.
Всички документи - графични и текстови, по всички части на инвестиционния проект се подписват от проектанта на съответната част и се съгласуват с подпис от проектаните на останалите части.
2. Изпълнение на строително-монтажни дейности за обекта, предмет на обществената поръчка.
Извършват се в съответствие с част трета “Строителство” от ЗУТ и започват след издаване на разрешение за строеж.
Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и въвеждане в експлоатация на СМР на обекта ще се удостоверяват със съставяне и подписване от учстниците в строителния процес на съответните актове и протоколи, съобразно Наредба №3/2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, на база одобрените проекти и подробната одобрена количествено-стойностна сметка от проекта.
Техническото изпълнение на стрителствот трябва да бъде в съответствие с нормативните изисквания, с техническата спецификация на Възложителя, със спецификацията на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, както и с одобрената подробна количествено-стойностна сметка от проекта.
3. Упражняване на авторски надзор по време на строителството
Авторски надзор се упражнява, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба по отделните части на техническите проекти на обекта, предмет на обяествената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
435

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът, респективно член на обединение, който ще изпълнява СМР, в процедурата трябва да притежава валидна регистрация в Централния професионален регистър на строителя за първа група, трета категория строежи (чл.137, ал.1, т.3, буква „в“ от ЗУТ - жилищни и смесени сгради с високо застрояване; сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ над 5000 кв.м или с капацитет от 200 до 1000 места за посетители;), а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът посочва еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел А, т. 1 на ЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката изчислен на база годишния им оборот, през последните 3 (три) приключили финансови години (2014 г., 2015 г., 2016 г.), в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността.
Обстоятелствата се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. 2а) от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на оборота в сферата попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години (2014 г., 2015 г. и 2016 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на ГФО или неговите съставни му части, когато публикуването им се изисква и/или справка за оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството и проектирането” по смисъла на чл.171 от ЗУТ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи трета категория, съгласно чл.137, ал.1, т.3, буква „в“ от ЗУТ, определени с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. 5 от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на застрахователна полица за „Професионална отговорност в проектирането и строителството“ или еквивалентен документ.


1. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти общо за последните 3 (три) приключени финансови години (2014 г., 2015 г., 2016 г.) в размер на 4 480 000 лв.
Под оборот “в сферата, попадаща в обхвата на поръчката” следва да се разбира оборот реализиран от извършване на строително-монтажни работи.
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството и проектирането” по смисъла на чл.171 от ЗУТ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи трета категория, съгласно чл.137, ал.1, т.3, буква „в“ от ЗУТ, определени с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Когато участникът е обединение, застраховката се представя от всеки член от обединението, което ще изпълнява предмета на поръчката. За чуждестранните лица изискването се прилага, съгласно чл. 171а от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има изпълнена поне една услуга идентична или сходна с предмета и обема на поръчката през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП с посочване на информация за услугите с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Участникът трябва да има изпълнено строителство с предмет и обем идентични с предмета на обществената поръчка през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството и опазване на околната среда.
Обстоятелството се удостоверява в част ІV, раздел Г на ЕЕДОП с посочване на уеб адрес, орган или служба, издаващи документа (сертификата), като правят точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява със заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
4. Участникът трябва да да разполага с необходимия брой технически лица, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т. 2 на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на Списък на технически лица и/или организации, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството.


1. Участникът следва да има изпълнена поне една услуга идентична или сходна с предмета и обема на поръчката през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата (забележка: изискването за изпълнено проектиране се счита за покрито при изпълнението на инженеринг).
Под „услуга, идентична или сходна“ с предмета и обема на поръчката следва да се разбира: Услуга по изработване на инвестиционни проекти, свързани с изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на сгради и съоръжения за обществено ползване с РЗП минимум 2000 кв.м.
2. Участникът следва да има изпълнено строителство и/или изпълнение на проектиране и строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко на един обект за изпълнение на строителство, което е идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка.
Под „строителство, идентично или сходно“ с предмета и обема на поръчката следва да се разбира: СМР по изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на сгради и съоръжения за обществено ползване с РЗП минимум 2000 кв.м.
3. Участникът трябва да има внедрени системи за управление на качеството и опазване на околната среда, както следва:
- EN ISO 9001:2008 / EN ISO 9001:2015 „Системи за управление на качеството” или еквивалент,
- EN ISO 14001:2004 / EN ISO 14001:2015 „Системи за управление на околната среда ” или еквивалент.
Обхватът на внедрените системи трябва да е за проектиране и строителни дейности.
4. Участникът следва да разполага с необходимия екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в минимален състав, както следва:
За изпълнение на проектиране и авторски надзор:
1. Архитект - висше образование специалност Архитектура, или еквивалент; валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност /ППП/ или еквивалент;
2. Строителен инженер - конструкции: висше образование Строителен инженер, или еквивалент; валидно удостоверение за ППП или еквивалент;
3. Електроинженер - висше образование специалност Електроинженер, или еквивалент; валидно удостоверение за ППП или еквивалент;
4. Инженер ОВК - висше образование специалност Отопление, вентилация и климатизация, или еквивалент; валидно удостоверение за ППП или еквивалент;
5. Инженер ВиK - висше образование инженер ВиК, или еквивалент; валидно удостоверение за ППП или еквивалент;
6. Строителен инженер - ТКК: висше образование или еквивалентна образователна степен за чуждестранни лица. Строителния инженер, ще осъществява технически контрол по част Конструктивна. Валидно удостоверение за ППП; Валидно удостоверение за Технически контрол по част „Конструктивна” от КИИП или да е вписан в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на ЕС, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство;
7. Геодезист - висше образование специалност Геодезия или еквивалент; валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност /ППП/ или еквивалент;
8. Ландшафтен архитект - висше образование специалност Ландшафтна архитектура, или еквивалент; валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност /ППП/ или еквивалент.
Продължава в поле VI.3)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за изпълнение в размер на 1% (едно на сто) от стойността на договора за обществената поръчка и гаранция за обезпечаване на авонсовото плащане в размер на авансово предоставената сума. Гаранциите се представят в една от следните форми: 1. парична сума; 2.банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя. Участникът сам избира формата на гаранциите.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/10/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/10/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

сградата на общинска администрация Сандански, бул.Свобода № 14

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от поле III.1.3)
За изпълнение на СМР:
1. Технически ръководител на обекта – да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ по специалност ПГС или ССС или еквивалентна; Да има опит на управленска/координираща позиция на минимум 1 (един) строителен обект с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка.
2. Специалист – контрол на качеството – да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството или еквивалентно. Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
3. Специалист по ЗБУТ - да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за координатор по здраве и безопасност или еквивалентно. Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, които отговарят на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗОП и чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, условията по чл. 107, т.1, т. 2 буква "а", т. 3 и т. 4 от ЗОП.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 54 и чл. 55 от ЗОП и чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197, ал.1, т. 4 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/09/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва