Деловодна информация
01055
07-3(42) 28/09/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
28/09/2017 (дд/мм/гггг)
01055-2017-0019 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция по геодезия, картография и кадастър 130362903
кв. Павлово, ул. Мусала № 1
София BG411 1618 България
инж. Михаил Киров - Изпълнителен Директор +359 28188383
acad@cadastre.bg +359 29555333

Интернет адрес/и

www.cadastre.bg

http://www.cadastre.bg/public-contracts/usuvurshenstvane-na-rabotnite-procesi-za-predostavyane-na-EAU-kadastar


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.cadastre.bg/public-contracts/usuvurshenstvane-na-rabotnite-procesi-za-predostavyane-na-EAU-kadastar
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

геодезия, картография и кадастър

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Усъвършенстване на работните процеси за предоставяне на електронни административни услуги и развитие на информационните системи на кадастъра“ с 2 (две) обособени позиции
72260000      
Услуги

Усъвършенстване на работните процеси за предоставяне на електронни административни услуги и развитие на информационните системи на кадастъра и технологичен надзор по качеството на изпълнението на информационен проект на Агенция по геодезия, картография и кадастър.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Усъвършенстване на работните процеси за предоставяне на електронни административни услуги и развитие на информационните системи на кадастъра“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72260000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България: Сградите на Агенция по геодезия, картография и кадастър и на 28-те Служби по геодезия, катография и кадастър.

Усъвършенстване на работните процеси за предоставяне на електронни административни услуги и развитие на информационните системи на кадастъра: Дейност № 1: Анализ на нормативната уредба и описание на работните и бизнес-процесите; Дейност № 2: Надграждане и оптимизиране на КАИС; Дейност № 3: Надграждане и оптимизиране на ИИСКИР; Дейност № 4: Дигитализиране на хартиените документи, съдържащи се в досиетата на недвижимите имоти, както и на хартиените документи, съхранявани в деловодния архив на службите по геодезия, картография и кадастър. Съществена част от изпълнението на обществената поръчка е свързано и със сканиране и интегриране в КАИС и ИИСКИР на архива от документи към досиетата на имотите в 28 териториални служби по геодезия, картография и кадастър, разположени в 28-те областни центрове.
С оглед ограничения брой символи в образеца на обявление, пълното указване на потребностите и изискванията към изпълнение на обществената поръчка са посочени в Техническата спецификация - Приложение № I от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на персонала (Т)    60 %
Подпоказател - Професионална компетентност на Ръководител разработка на ИС (ПКР)    40 т.
Подпоказател - Професионална компетентност на Ключови експерти (ПКК)    60 т.
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
3916667      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Сключен Административен договор № BG05SFOP001-1.002-0005-С01 от 16.01.2017 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма „Добро управление“ по процедура BG05SFOP001-1.002.

II.2) Описание 1

„Технологичен надзор по качеството на изпълнението на информационен проект на Агенция по геодезия, картография и кадастър" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72260000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата на Агенция по геодезия, картография и кадастър, с адрес: гр. София 1618, ул. Мусала № 1.

Технологичен надзор по качеството на изпълнението на информационен проект на Агенция по геодезия, картография и кадастър: Дейност № 1: Анализ на подготовката, планирането, организацията и изпълнението на дейностите на изпълнителя на проекта в съответствие с неговия технологичен цикъл; Дейност № 2: Създаване на организационни, административни и технологични правила за работата по Проекта; Дейност № 3: Преглед и рационализиране на бизнес процесите. Технологичният надзор по качеството на управлението има за цел да бъде професионално осигурена техническата страна на контрола на АГКК върху изпълнението на проекта по време на целия жизнен цикъл на проекта; да бъдат създадени и приети технологични информационни стандарти за Проекта, да бъде осъществяван контрол за тяхното спазване и др.
С оглед ограничения брой символи в образеца за обявление, пълното указване на потребностите и изискванията към изпълнение на обществената поръчка са посочени в Техническата спецификация - Приложение № III от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на персонала (Т)    60 %
Подпоказател - Професионална компетентност на Ключов експерт № 1, Експерт реализация и тестване (ПКК1)    50 т.
Подпоказател - Професионална компетентност на Ключов експерт № 2, Експерт по информационна сигурност (ПКК2)    50 т.
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
83333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Сключен Административен договор № BG05SFOP001-1.002-0005-С01 от 16.01.2017 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма „Добро управление“ по процедура BG05SFOP001-1.002.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. За последните три приключили финансови години (2014 г., 2015 г. и 2016 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, участникът да е реализирал минимален общ оборот (по смисъла на § 2, т. 66 от ДР на ЗОП) без ДДС.
2. За последните три приключили финансови години (2014 г., 2015 г. и 2016 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, участникът да е реализирал минимален оборот в сферата, попадащa в обхвата на поръчката (по смисъла на § 2, т. 67 от ДР на ЗОП) без ДДС.
Доказване:
Участниците следва да предоствят информацията в част ІV, буква Б, т. 1а) – 3) от ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП за изискванията по т. 1 и т. 2.
Когато по отношение на критериите за подбор или изискванията към личното състояние на участниците се установи липса, непълнота и/или несъответствие на информацията, включително нередовност или фактическа грешка, на участниците се предоставя възможност да представят нова информация, да допълнят или да пояснят представената информация. От участниците може да се изиска да предоставят разяснения или допълнителни доказателства, относно изискванията по т. 1 и т. 2.
В тези случаи участниците представят:
Годишните финансови отчети или техни съставни части – копие от счетоводен баланс и ОПР за всяка от предходните три финансови години (с изключение на новорегистрираните участници), заверени съгласно изискванията на Закона за счетоводството, справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, удостоверения от банки.
Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи съответствието с поставените критерии за подбор по т. 1 и т. 2. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Забележка:
В случай, че по обективни причини участникът не може да представи горепосочените документи по отношение на общ оборот и оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, следва да представи доказателства за размера на изискуемия оборот от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Периодът, в който се изследват икономическите възможности на участниците, респ. за който се представят документи, са последните три финансови години (2014 г., 2015 г. и 2016 г.), като лицата, опериращи отскоро доказват съответствие с поставените изисквания съобразно датата, на която са учредени или започнали дейността си.
В случай, че финансовите отчети са обявени в търговския регистър в пълен обем, участниците не ги представят. Когато участникът е чуждестранно лице представя финансови отчети или някоя от съставните им части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ.


1. Общ оборот за последните три приключили финансови години (2014 г., 2015 г. и 2016 г.) по обособени позиции, както следва:
• Обособена позиция № 1: 5 875 000 лв.
• Обособена позиция № 2: 125 000 лв.
2. Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години (2014 г., 2015 г. и 2016 г.) по обособени позиции, како следва:
• Обособена позиция № 1: 3 916 667 лв.
• Обособена позиция № 2: 83 333 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изпълнена услуга/дейност, която по предмет и обем е идентична или сходна с предмета на поръчката за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Услуги (дейности) в процес на изпълнение не се приемат.
Под идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка се разбират услуги (дейности) свързани с: За обособена позиция № 1:
• изграждане на информационни решения, базирани на многослойни архитектури и/или архитектури, ориентирани към услуги и/или с реализацията на проекти за изграждане на електронни административни услуги и/или с реализацията на комплексни информационни системи или с изграждането на електронни публични регистри, и/или
• проектиране, изграждане и внедряване на географски информационни системи и/или за предоставяне на електронни услуги от тях ,и
• създаване и обработка на масиви с геодезическа и картографска информация.
За обособена позиция № 2: Технически/технологичен надзор и/или одит на ИС.
2. Съответствие със стандарти за управление на сигурността на информацията (за двете обособени позиции), система за управление на ИТ услугите (за Обособена позиция № 1) и система за управление на качеството (за Обособена позиция № 2).
Доказване по т. 1: Участниците следва да предоствят информацията в част ІV, буква В, т. 1б) от ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП за изискванията по т. 1. Когато по отношение на критериите за подбор или изискванията към личното състояние на участниците се установи липса, непълнота и/или несъответствие на информацията, включително нередовност или фактическа грешка, на участниците се предоставя възможност да представят нова информация, да допълнят или да пояснят представената информация. От участниците може да се изиска да предоставят разяснения или допълнителни доказателства, относно изискванията по т. 1. В тези случаи участниците могат да представят: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи съответствието с поставените критерии за подбор по т. 1. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Доказване по т. 2: Участниците следва да предоствят информацията в Част ІV, буква Г от ЕЕДОП.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП за изискванията по т. 2.
Когато по отношение на критериите за подбор или изискванията към личното състояние на участниците се установи липса, непълнота и/или несъответствие на информацията, включително нередовност или фактическа грешка, на участниците се предоставя възможност да представят нова информация, да допълнят или да пояснят представената информация. От участниците може да се изиска да предоставят разяснения или допълнителни доказателства, относно изискванията по т. 2. В тези случаи участниците представят: Копие от валидни сертификати, издадени съгласно чл. 64, ал. 5 от ЗОП. Сертификатите трябва да са валидни и издадени по реда на чл.64, ал. 5 от ЗОП.Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи съответствието с поставените критерии за подбор по т. 2. Участникът определен за изпълнител, трябва да има валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентни мерки.


1. Участникът в процедурата трябва успешно да е изпълнил за период от 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите в процедурата за възлагане на обществената поръчка, минимум 1 (една) услуга/дейност, която по предмет и обем е идентична или сходна с предмета на поръчката.
2. Участникът следва да прилага система за управление на информационна сигурност, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 27001 или еквивалент, с обхват на сертификацията, сходен с предмета на поръчката, а именно разработване и внедряване на информационни системи, или еквивалентен документ за въведени еквивалентни мерки за управление на информационни системи. Изискването се прилага за всяка от обособените позиции.
3. Участникът следва да прилага система за управление на IТ услуги, съответстващ на стандарт БДС EN ISO 20000-1 или еквивалентен, с обхват на сертификацията, сходен с предмета на поръчката (IТ услуги). Изискването се прилага за Обособена позиция № 1.
4. Участникът следва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалентен с обхват на сертификацията, сходен с предмета на поръчката (IТ услуги). Изискването се прилага за Обособена позиция № 2.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Крайният срок за изпълнение на ОП е oпределен от Възложителя, но сроковете по об. позиции са по предложение на участниците. По Об. позиция № 1 срок на гаранционна поддръжка, който изпълнителят следва да осигури е минимум 24 месеца от датата на приемане изпълнението на поръчката в пълният й обем.
2.В хода на изпълнение на договора, по искане на Изпълнителя и при наличие на възможност за предоставяне на аванс, Възложителят извършва авансово плащане за сума в общ размер на до 20% от стойността на предстоящите за изпълнение дейности по договора, за което уведомява Изпълнителя.Гаранцията за ав. предоставени средства се представя по избор на Изпълнителя в една от формите, посочени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП.
3. При подписване на договора за възлагане на ОП участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора (без ДДС) в лева, в една от избрана от него форма, посочени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/11/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/11/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Агенция по геодезия, картография и кадастър, гр. София, ул. Мусала № 1

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП, получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Упълномощаването трябва да е изрично и пълномощното или негово заверено копие се оставя на комисията.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка има право да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява услуги и доставки, съгласно законодателството на държавата, в която е установено. Възложителят не поставя изисквания относно правно-организационната форма на участниците, вкл. участници-обединения.При участие на обединение, всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора, като не се допускат промени в състава на обединението след крайния срок за подаване на офертата.
2. Възложителят предвижда възможност за прекратяване на договора, при условията на чл. 114 и чл. 118 от ЗОП, както и изменения на същия при условията на чл. 116 от ЗОП.
3. От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник, при наличие на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6, т. 7 и чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3, т. 4, т. 5 от ЗОП.
4. От участие се отстраняват свързани лица, по смисъла на § 2, т. 45 от ДР към ЗОП. Изискването се отнася само до участниците в процедурата, но не и до подизпълнителите илли третите страни. Условието се прилага за всяка от обособените позиции поотделно.
6. Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не са налице изключенията по чл. 4 от същия закон;
С оглед ограничения брой символи в образеца за обявление, пълните условия относно настоящата обществена поръчка са оказани в документацията, достъпна в "Профил на купувача" на АГКК.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Агенция по геодезия, картография и кадастър
кв. Павлово, ул. Мусала № 1
гр. София 1618 България
acad@cadastre.bg +359 28188383
www.cadastre.bg +359 29555333

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/09/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва