III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
|
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
1. За последните три приключили финансови години (2014 г., 2015 г. и 2016 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, участникът да е реализирал минимален общ оборот (по смисъла на § 2, т. 66 от ДР на ЗОП) без ДДС. 2. За последните три приключили финансови години (2014 г., 2015 г. и 2016 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, участникът да е реализирал минимален оборот в сферата, попадащa в обхвата на поръчката (по смисъла на § 2, т. 67 от ДР на ЗОП) без ДДС. Доказване: Участниците следва да предоствят информацията в част ІV, буква Б, т. 1а) – 3) от ЕЕДОП. Възложителят може по всяко време да изиска от участниците да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП за изискванията по т. 1 и т. 2. Когато по отношение на критериите за подбор или изискванията към личното състояние на участниците се установи липса, непълнота и/или несъответствие на информацията, включително нередовност или фактическа грешка, на участниците се предоставя възможност да представят нова информация, да допълнят или да пояснят представената информация. От участниците може да се изиска да предоставят разяснения или допълнителни доказателства, относно изискванията по т. 1 и т. 2. В тези случаи участниците представят: Годишните финансови отчети или техни съставни части – копие от счетоводен баланс и ОПР за всяка от предходните три финансови години (с изключение на новорегистрираните участници), заверени съгласно изискванията на Закона за счетоводството, справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, удостоверения от банки. Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи съответствието с поставените критерии за подбор по т. 1 и т. 2. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Забележка: В случай, че по обективни причини участникът не може да представи горепосочените документи по отношение на общ оборот и оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, следва да представи доказателства за размера на изискуемия оборот от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Периодът, в който се изследват икономическите възможности на участниците, респ. за който се представят документи, са последните три финансови години (2014 г., 2015 г. и 2016 г.), като лицата, опериращи отскоро доказват съответствие с поставените изисквания съобразно датата, на която са учредени или започнали дейността си. В случай, че финансовите отчети са обявени в търговския регистър в пълен обем, участниците не ги представят. Когато участникът е чуждестранно лице представя финансови отчети или някоя от съставните им части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ.
1. Общ оборот за последните три приключили финансови години (2014 г., 2015 г. и 2016 г.) по обособени позиции, както следва: • Обособена позиция № 1: 5 875 000 лв. • Обособена позиция № 2: 125 000 лв. 2. Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години (2014 г., 2015 г. и 2016 г.) по обособени позиции, како следва: • Обособена позиция № 1: 3 916 667 лв. • Обособена позиция № 2: 83 333 лв.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1. Изпълнена услуга/дейност, която по предмет и обем е идентична или сходна с предмета на поръчката за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Услуги (дейности) в процес на изпълнение не се приемат. Под идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка се разбират услуги (дейности) свързани с: За обособена позиция № 1: • изграждане на информационни решения, базирани на многослойни архитектури и/или архитектури, ориентирани към услуги и/или с реализацията на проекти за изграждане на електронни административни услуги и/или с реализацията на комплексни информационни системи или с изграждането на електронни публични регистри, и/или • проектиране, изграждане и внедряване на географски информационни системи и/или за предоставяне на електронни услуги от тях ,и • създаване и обработка на масиви с геодезическа и картографска информация. За обособена позиция № 2: Технически/технологичен надзор и/или одит на ИС. 2. Съответствие със стандарти за управление на сигурността на информацията (за двете обособени позиции), система за управление на ИТ услугите (за Обособена позиция № 1) и система за управление на качеството (за Обособена позиция № 2). Доказване по т. 1: Участниците следва да предоствят информацията в част ІV, буква В, т. 1б) от ЕЕДОП. Възложителят може по всяко време да изиска от участниците да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП за изискванията по т. 1. Когато по отношение на критериите за подбор или изискванията към личното състояние на участниците се установи липса, непълнота и/или несъответствие на информацията, включително нередовност или фактическа грешка, на участниците се предоставя възможност да представят нова информация, да допълнят или да пояснят представената информация. От участниците може да се изиска да предоставят разяснения или допълнителни доказателства, относно изискванията по т. 1. В тези случаи участниците могат да представят: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи съответствието с поставените критерии за подбор по т. 1. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Доказване по т. 2: Участниците следва да предоствят информацията в Част ІV, буква Г от ЕЕДОП. Възложителят може по всяко време да изиска от участниците да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП за изискванията по т. 2. Когато по отношение на критериите за подбор или изискванията към личното състояние на участниците се установи липса, непълнота и/или несъответствие на информацията, включително нередовност или фактическа грешка, на участниците се предоставя възможност да представят нова информация, да допълнят или да пояснят представената информация. От участниците може да се изиска да предоставят разяснения или допълнителни доказателства, относно изискванията по т. 2. В тези случаи участниците представят: Копие от валидни сертификати, издадени съгласно чл. 64, ал. 5 от ЗОП. Сертификатите трябва да са валидни и издадени по реда на чл.64, ал. 5 от ЗОП.Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи съответствието с поставените критерии за подбор по т. 2. Участникът определен за изпълнител, трябва да има валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентни мерки.
1. Участникът в процедурата трябва успешно да е изпълнил за период от 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите в процедурата за възлагане на обществената поръчка, минимум 1 (една) услуга/дейност, която по предмет и обем е идентична или сходна с предмета на поръчката. 2. Участникът следва да прилага система за управление на информационна сигурност, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 27001 или еквивалент, с обхват на сертификацията, сходен с предмета на поръчката, а именно разработване и внедряване на информационни системи, или еквивалентен документ за въведени еквивалентни мерки за управление на информационни системи. Изискването се прилага за всяка от обособените позиции. 3. Участникът следва да прилага система за управление на IТ услуги, съответстващ на стандарт БДС EN ISO 20000-1 или еквивалентен, с обхват на сертификацията, сходен с предмета на поръчката (IТ услуги). Изискването се прилага за Обособена позиция № 1. 4. Участникът следва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалентен с обхват на сертификацията, сходен с предмета на поръчката (IТ услуги). Изискването се прилага за Обособена позиция № 2.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|