Деловодна информация
00081
 
да
да
15/09/2017 (дд/мм/гггг)
00081-2017-0066 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Варна 000093442
бул. Генерал Колев 92, ет.5
Варна BG331 9000 България
Мариела Черкезова +359 820830/+359 820837
op@varna.bg +359 52820846

Интернет адрес/и

www.varna.bg

http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=600


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=600
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Поддържане и почистване на дъждоотводнителни и битови площадкови канализации за нуждите на Община Варна
90470000      
Услуги

Предмет на обществената поръчка са дейности по поддържане и почистване на дъждоприемни и ревизионни шахти, дъждоотводнителни канализации, битови площадкови канализации. ТВ наблюдение със запис на магнитен носител. Извозване и депониране на събираните отпадъци от дейността.
Изпълнението на дейностите се извършва съобразно Техническата спецификация
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90640000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

на територията на Община Варна

Ориентировъчни количество: През годината се планира да се извършва пролетно и есенно почистване на дъждоотводнителнната канализация състояща се от следните съоръжения по райони: Почистване и продухване на дъждоприемна шахта-7579бр.; почистване на улична ревизионна шахта до 3 м-300бр.; почистване на улична ревизионна шахта над 3 м-10бр.; почистване (продухване) на дъждовна канализация до ф300 мм включително-3270м.; почистване (продухване) на дъждовна канализация от ф350 до ф550 мм включително-4960м.; почистване (продухване) на дъждовна канализация от ф550 до ф1000 мм включително-1310м.; почистване (продухване) на дъждовна канализация над ф1000 мм-130м.
Забележка: Количествата за посочените дейности са осреднени и са изготвени на база изпълнени идентични дейности през 2016 г. В тази връзка предоставените данни могат да послужат на участниците в настоящата процедура единствено като ориентировъчни и по никакъв начин не обвързват община Варна с осигуряването им. Количетвата са на база едно почистване, а се предвиждат по 2 почиствания годишно – пролет и есен.
Обхватът, основните параметри и условията, при които ще се изпълняват дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка, ще се определят при всяко конкретно възлагане - вътрешен конкурентен избор по реда на чл.82, ал.2 от ЗОП.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците да имат регистрация на основание чл. 52, ал. 1 от Закона за управление на отпадъците за извършване на дейност по събиране и транспортиране, съгласно чл. 12, ал. 2, т. 3 и ал. 4 от същия Закон, или съответно еквивалентен документ.
*Чуждестранните лица следва да представят Регистрационен доумент от РИОСВ при сключване на договор след проведен вътрешно-конкурентен избор.
Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „А“, точка 2 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, следва да се представи: Регистрационен доумент от РИОСВ, на основание чл. 52, ал. 1 от Закона за управление на отпадъците за извършване на дейност по събиране и транспортиране, съгласно чл. 12, ал. 2, т. 3 и ал. 4 от същия Закон, или съответно еквивалентен документ;
Забележка
В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, такава регистрация трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва дейности по събиране и транспортиране на отпадъци. Когато Участникът е посочил, че ще използва подизпълнители такава регистрация трябва да има всеки подизпълнител, който ще извършва дейности по събиране и транспортиране на отпадъци.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава минимален оборот в сферата на предмета на поръчката в размер на не по-малко от 1 000 000 лв. (или равностойността на посочената стойност в друга валута) общо за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Забележка: оборот в сферата на предмета на поръчката се счита оборот от почистване и поддържане на битови и дъждовни канализации .
Забележка: Не се счита за оборот от услуги по почистване на битови и дъждовни канализации: изгребването и почистването на септични и изгребни ями.
Забележка: Участникът може да се позове на предишни договори/услуги, които е изпълнил като главен изпълнител, включително и като член на обединение, но само в рамките на своето собствено участие в този проект/договор/услуга. Участникът може да се позове и на предишни договори/услуги, в които е участвал като подизпълнител, но само в рамките на предмета на подизпълнителския договор, съответно само за сумата на подизпълнителския договор.
Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „Б“, точка 2а от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: справка за оборота попадащ в сферата на поръчката – почистване и поддържане на битови и дъждовни канализации за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си;


Участникът следва да притежава минимален оборот в сферата на предмета на поръчката в размер на не по-малко от 1 000 000 лв. (или равностойността на посочената стойност в друга валута) общо за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Забележка: оборот в сферата на предмета на поръчката се счита оборот от почистване и поддържане на битови и дъждовни канализации .
Забележка: Не се счита за оборот от услуги по почистване на битови и дъждовни канализации: изгребването и почистването на септични и изгребни ями.
Забележка: Участникът може да се позове на предишни договори/услуги, които е изпълнил като главен изпълнител, включително и като член на обединение, но само в рамките на своето собствено участие в този проект/договор/услуга. Участникът може да се позове и на предишни договори/услуги, в които е участвал като подизпълнител, но само в рамките на предмета на подизпълнителския договор, съответно само за сумата на подизпълнителския договор.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, услуги чийто предмет и обем е идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на офертата .
Участникът следва да предостави (декларира) в част ІV., буква „В“, буква 1б от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, следва да се представи: списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги;
2. Участникът да разполага с минимален брой и вид инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката
Участникът следва да попълни (декларира) в част ІV., буква „В“, точка 9 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, следва да се представи: списък на техническите средства и съоръжения необходими за изпълнение на поръчката.


1. Участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, услуги чийто предмет и обем е идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата на подаване на офертата .
*Забележка:. Идентични или сходни с предмета на обществената поръчка са дейности по почистване и поддържане на битови и дъждовни канализации, с обем – 10 000 метра.
2. Участникът да разполага със следния минимален брой и вид инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва:- каналнопочистваща машина (оборудвана с цистерна и напорна помпа като в замърсения канал се поставя високонапорен воден маркуч с канализационна промивна дюза. Чрез високонапорната водна струя мръсотията се изтласква за промиване назад към шахтата. Едновременно с това силата на обратно изтласкване на водата придвижва маркуча напред в канала) с обем на цистерната минимално от 500 литра до 3000 литра и високо напорна помпа минимум 100 бара и възможност машината да работи при зимни условия – 3 бр.;Мотиви : В районите Одесос, Приморски и Младост в значителна част от територията дейноста ще се извършва в тесни улици по които са спрени много автомобили което ограничава достъпа на големи автомобили.- комбинирана каналнопочистваща машина (оборудвана с цистерни за чиста и замърсена вода и напорна помпа като в замърсения канал се поставя високонапорен воден маркуч с канализационна промивна дюза. Чрез високонапорната водна струя мръсотията се изтласква за промиване назад към шахтата където се засмуква чрез вакуумна система. Така през смукателния маркуч твърдите частици и водата преминават в утаителния резервоар) с общ обем на цистерните минимално 5000 литра и високо напорна помпа минимум 120 бара – 5 бр.;- Каналопочистваща машина за почистване на колектори с голям диаметър. Високонапорна помпа мин. 500 л. на 130 бара налягане. Цистерна за вода минимално 9000 литра с високонапорен маркуч минимално 180 метра. Каналопочистващи дюзи тип багер ( за почистване на колектори над ф 1000 мм)Мотиви : Дейността ще се извършва едновременно в петте района на гр. Варна - Одесос, Приморски, Младост, Владиславово и Аспарухово.;- оборудване за видеонаблюдение на тръби от ф 200 до ф 1500 /автоматизирано/ с възможност за инспекция за отклонения при глухи включвания със софтуер за дигитален запис на инспекцията - 1 бр.;- отводнителна помпа за мръсна вода с дебит не по малък от 10 литра/секунда с автономен двигател– 2 бр.;- пълен комплект от каналнопочистващи дюзи включително роторни фрези за рязане на корени в канализацията – 2 бр.;- система за локализация на канализация, показваща посоката и дълбочината на канала – 1 бр.;- самосвал – 1 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са указани в документацията за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с един оператор
  
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/10/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/10/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

в сградата на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – при община Варна, на адрес: гр. Варна, бул.„Ген. Колев” № 92, ет. 5

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
++Внасянето на комплекта офертни документи се извършва в деловодството на Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– при община Варна, на адрес: гр. Варна, бул.„Ген. Колев” №92, ет. 5.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Прогнозният срок за публикуване на следващо обявление е след приключване рамковото споразумение, което се сключва за срок на изпълнение до 4 години, считано от датата на подписване на споразумението, а именно приблизително 05.2021г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.54,ал.1,т.1,т.2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП.
2. Специфични национални основания за изключване, които следва да се декларират в Част III. "Основания за изключване", раздел „Г“: Участникът, не следва да е лишен от правото да участва в процедури за обществени поръчки или концесии с влязла в сила присъда или друг акт съгласно законодателството на държавата, в която е произнесена присъдата или е издаден актът, съгласно чл. 56, ал. 5 ЗОП в случай че ще се ползва от доказателства за предприети мерки за надеждност. ; Участникът, не следва да е свързано лице с други участници в настоящата процедура, съгласно чл. 101, ал. 11 ЗОП ; Участникът следва да отговоря на изискванията на чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици от участник/подизпълнителне, като: - не е регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим;- не е контролиран от дружество с регистрация в юрисдикция с преференциален данъчен режим,
3. Гаранциите за изпълнение на настоящата обществена поръчка се представят в една от следните форми:1. парична сума или2. банкова гаранция или3.застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията по т.1 или т.2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение. При подписване на рамково споразумение, потенциалните изпълнители не внасят гаранция за изпълнение. Гаранция за изпълнение се представя преди подписването на всеки конкретен договор от изпълнителя, определен за изпълнител по рамковото споразумение ред.На основание чл.111, ал.2 от ЗОП, Възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора , която следва да се внесe от спечелилия участник по сметка на Възложителя или да се представи банкова гаранция или да се представи застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя преди подписването на договора. Внасянето на гаранцията за изпълнение под формата на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. Гаранцията за изпълнението на конкретния договор се задържа, усвоява и освобождава в съответствие с условията на проекто-договора.
4. критерий за възлагане на откритата процедура за сключване на рамково споразумение:Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа критерия за възлагане най-ниска цена, съгласно чл.70, ал.2, т.1 от ЗОП: а) Максимални единични цени за посочени от възложителя видове работи – 60% тежест ;б) Максимални единични цени за видове механизация и оборудване – 30% тежест;в) Компоненти на ценообразуване – 10% тежест
5. Въз основа на потребностите на община Варна и в рамките на определената сума за съответните услуги, предмет на настоящата поръчка през бюджетна година, възложителят изпраща покана за сключване договори по обществена поръчка всеки за срок до 12 месеца, като прилага условията на рамковото споразумение. Възложителят изпраща изрична покана по реда на чл.82, ал.2 от ЗОП до изпълнителя по рамковото споразумение за допълване на своята оферта.
5. Към момента на откриване на процедурата, Възложителят не разполага с целия финансов ресурс, същият ще се осигурява ежегодно в рамките на бюджета на Община Варна.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/09/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва