Деловодна информация
00031Община Малко Търново
28-00-24 07/09/2017 (дд/мм/гггг)
не
00031-2017-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Малко Търново 000057086
ул. Малкотърновска комуна №3
Малко Търново BG341 8162 България
Красимира Георгиева, Диана Филчева +359 59523184
mt_kmet@b-trust.bg +359 59523128

Интернет адрес/и

www.malkotarnovo.com

https://sop.bg/malkotarnovo-370/proceduri-20-2-zop/a2-0002864.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/malkotarnovo-370/proceduri-20-2-zop/a2-0002864.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Зимно поддържане и снегопочистване на общинските пътища за експлоатационния сезон 2017/2018 г. на територията на Община Малко Търново”
90620000      
Услуги

Зимното поддържане и снегопочистване на общинската пътна мрежа на Община М.Търново е с дължина 80,100 км.
Участъците за снегопочистване на общинските местни пътища са следн.:
-Път№BGS 2090/І-9/Звездец–Евренозово–Близнак-/ІІІ-908/-20,100км.
-Път№BGS2091/ІІ-99,Царево–Малко Търново/-Граматиково–1,000 км.
-Път№ BGS2098/ІІІ-907,м. Босна–Визица/-Заберново–5,400 км.
-Път№ BGS3092/ІІ-99,Царево–Малко Търново/-Сливарово–10,000км.
-Път№ BGS3093/І-9,м. Босна–Звездец/-Младежко–7,300км.
-Път№ BGS3094/І-9,Звездец–Малко Търново/-Бръшлян–1,600км.
-Път№ BGS3095/І-9,Звездец–Малко Търново/-Стоилово–5,000км.
-Път№BGS3096/ІІІ-907,м.Босна – Визица/-Бяла вода–3,000 км.
-Път№BGS3097/ІІІ-907,м.Босна–Визица/-Калаво–3,600км.
-Път№BGS3099/І-9/Звездец–м.Петрова нива–12,000км.
-Път№BGS3101/ІІ-99/Малко Търново-м.Черногорово–5,000 км.
-Път№BGS3102/І-9, Малко Търново-грн.Р.Турция/-х.Малко Търново–3,000км.
-Път№ BGS3103 /І-9,м. Босна – Звездец/-м. Ковач - /І-9/-3,100 км.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
101750.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90620000      
90630000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Общински пътища на територията на Община Малко Търново.

Зимното поддържане и снегопочистване на общинската пътна мрежа на Община Малко Търново с дължина 80,100 км.
Участъците за снегопочистване на общинските местни пътища са следните:
•Път №BGS 2090 /І-9/ Звездец – Евренозово – Близнак - /ІІІ-908/ - 20,100 км.;
•Път № BGS2091 /ІІ-99,Царево – Малко Търново/ - Граматиково – 1,000 км.;
•Път № BGS2098 /ІІІ-907, м. Босна – Визица/ - Заберново – 5,400 км. ;
•Път № BGS3092 /ІІ-99, Царево – Малко Търново/ - Сливарово – 10,000 км.;
•Път № BGS3093 /І-9, м. Босна – Звездец/ - Младежко – 7,300 км. ;
•Път № BGS3094 /І-9, Звездец – Малко Търново/ - Бръшлян – 1,600 км.;
•Път № BGS3095 /І-9, Звездец – Малко Търново/ - Стоилово – 5,000 км.;
•Път № BGS3096 /ІІІ-907, м. Босна – Визица/ - Бяла вода – 3,000 км.;
•Път № BGS3097 /ІІІ-907, м. Босна – Визица/ - Калаво – 3,600 км.;
•Път № BGS3099 /І-9/ Звездец – м. Петрова нива – 12,000 км.;
•Път № BGS3101 /ІІ-99/ Малко Търново- м. Черногорово – 5,000 км.
•Път № BGS3102 /І-9, Малко Търново-грн. Р. Турция/ - х. Малко Търново – 3,000 км.;
•Път № BGS3103 /І-9, м. Босна – Звездец/ - м. Ковач - /І-9/ - 3,100 км.;
Общината е в планински район и опасност от снегонавяване и заледяване има почти по всичките й пътища.
Извършването на дейностите да бъде съобразено с трудните условия на движение – криви с малки радиуси, участъци с големи наклони, пътни участъци в близост до реки и водоеми, пътни кръстовища и тези с опасност от снегонавявания и заледявания.
Зимното поддържане на пътищата включва комплекс от дейности, свързани с осигуряване на проходимостта им при зимни условия и премахване или ограничаване на неблагоприятното влияние на снега и леда върху условията на движение.
ОСНОВНИТЕ ДЕЙНОСТИ ЗА ЗИМНО ПОДДЪРЖАНЕ НА ПЪТИЩАТА ВКЛЮЧВАТ:
1. Подготвителни работи: изготвяне на планове за зимно поддържане; технически прегледи на заявените за използване машини и съоръжения; подготовка на пътищата за експлоатация при зимни условия; осигуряване на необходимите материали и др.;
2. Снегозащита на пътищата чрез изграждане и поставяне на снегозащитни устройства - постоянни (крайпътни зелени пояси, земни диги и др.) и временни (огради от преносими инвентарни щитове) устройства, както и окосяване на тревни площи, изсичане на храсти, отстраняване на материали и други предмети в обхвата на пътя, които водят до образуване на снегонавявания;
3. Снегопочистване (патрулно и периодично) на пътищата до постигане на съответните степени и ниво на зимно поддържане, разчистване на снежни валове, преспи и снегонавявания и отстраняване на уплътнени снежно-ледени пластове;
4. Обезопасяване на пътищата срещу хлъзгане: разпръскване на минерални материали и химични вещества.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
101750.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване за икономическо и финансово състояние

Възложителят не поставя изискване за икономическо и финансово състояние
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1 Участникът, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
Удостоверява се както следва: Лицето или лицата попълват Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „В”, „Технически и професионални способности”, т. 1б) от ЕЕДОП – списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката. Списъкът следва да съдържа следното: стойностите, датите и получателите.
Доказване:
Документи за доказване на изискването-съгласно чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
Документите за доказване съотвествието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител при подписване на договора или при поискване в хода на процедурата-в случаите на чл.67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива.
2. Участникът следва да притежава техническо оборудване(механизация) за изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка.
Удостоверява се както следва: Лицето или лицата попълват Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „В”, „Технически и професионални способности”, т. 9) от ЕЕДОП – следва да се попълни информация за вид МПС /вид, марка и модел/, държавен контролен номер (регистрационен номер), описание на техническите характеристики на МПС и специализираното за изпълнение на предмета на поръчката оборудване, с което същите са снабдени.
Доказване:
Документът за доказване е „Декларация, съдържаща списък на техническото оборудване(механизация), което участникът ще осигури за изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка“.
Документите за доказване съотвествието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител при подписване на договора или при поискване в хода на процедурата-в случаите на чл.67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива.


1 Участникът, през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
Под дейности с предмет и обем «идентичен или сходен» с предмета на настоящата обществена поръчка следва да се разбира: Извършване на дейности по зимно поддържане и снегопочистване на пътища и/или улици с обща дължина не по-малко от 60км.
Услугите трябва да са приключили и приети от съответния Възложител преди датата на подаване на офертата от участника
2. Участникът следва да притежава техническо оборудване(механизация) за изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка.
Участникът да разполага минимум със следното техническо оборудване (механизация):
Булдозер - 1 бр., Специализирана машина с гребло с мощност на двигателя до 95 к.с. - 2 бр., Специализирана машина с гребло с мощност на двигателя над 95 к.с. - 1 бр., Товарна кола самосвал - 1 бр., Автогрейдер с гребло - 1 бр.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съотвествието с минималните изисвания за технически и професионални способности се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосочените изисквания за технически и професионални способности съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са на лице основанията за отстраняване от процедурата.
Съгласно чл.65 от ЗОП участниците могат да се позовават на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност.Когата участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третиет лица задължения.
Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са на лице основанията за отстраняване от процедурата.
Преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участник в процедурата за възл.на общ.поръчка може да бъде всяко българско или чуждестр.физич.или ЮЛ или техни обединения,както и всяко др.образувание,което има право да изпълн.услугите,съгл.закон.на държавата,в която то е установено.
На основ.чл.10,ал.2 от ЗОП възлож.не поставя условие за създав.на ЮЛ,когато участникът,опред.за изпълнител,е обединение на физич.и/или ЮЛ.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от прогнозната стойността на договора без ДДС
Същата може да се предостави в една от следните форми:
1.Парична сума;
2.Банкова гаранция;
3.Застраховка,която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице–гарант.
Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Когато избран.за изпълнител е обедин.,което не е ЮЛ,всеки от съдружн.в него може да е наредител по банк.гаранция,съотв.вносител на сумата на гаранцията или титуляр на застраховката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/10/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/10/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Малко Търново, находяща се в гр. Малко Търново, ул. „Малкотърновска комуна“ №3, етаж 2.

Заседанието по отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Не може да участва в процедурата и се оттранява от участие участник,за когото намира проложение хипотезата на чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен когато не са налице условията по чл.4 от същия закон.
За участника не трябва да са на лице обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1-7 от ЗОП, като констатациите на което и да е условие ще доведе до отстраняване на участника с изкл. на изрично посочените случаи в ЗОП.
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата:Участници, които са свързани лица; за който е налице някоя от хипотезите на чл.107 от ЗОП;който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си.
Финансиране:
Финансирането ще се извършва от предоставените средства за зимно поддържане и снегопочистване до размера определен за 2017г. и 2018г. Разплащането на средствата за 2018г. ще се осъществи по съответния ред регламентиран от Закона за ДБРБ за 2018г.
Схема на плащане:
1.Авансово плащане в размер на 12 000,00 /дванадесет хиляди/ лева, без ДДС или 14 400,00 /четиринадесет хиляди и четиристотин/ лева с ДДС, в срок от 15 /петнадесет/ работни дни, считано след датата на подписване на настоящия договор и представяне на оригинална фактура от страна на Изпълнителя.
Авансово платената сума ще бъде приспадана пропорционално от всяко следващо плащане по договора.
2.Текущо плащане – извършва се ежемесечно в 30 /тридесет/ дневен срок , след подписан от двете страни, без забележки и възражения, приемо-предавателен протокол, за действително извършената работа, на база количества и единични цени на отделните видове работи и след представяне на оригинална фактура от страна на Изпълнителя.
Плащането се извършва в български левове, с платежно нареждане по банкова сметка посочена от Изпълнителя.
Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната и които са приложими към предоставяните услуги, предмет на поръчката.
Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация :
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки, е както следва:
Национална агенция по приходите:
-Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
-интернет адрес: http://www.nap.bg/
Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
-Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
- София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67,Телефон: 02/ 940 6331;
- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията,свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
- София 1051, ул. Триадица № 2, Телефон: 02/ 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно Част шеста, Глава двадесет и седма, чл.197, ал.1 т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/09/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва