Деловодна информация
00983
023-816 05/09/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
05/09/2017 (дд/мм/гггг)
00983-2017-0026 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов“ — гр. Варна 000083633
ул. „Марин Дринов“ № 55
Варна BG331 9002 България
Елена Панева +359 52677054
epaneva@mu-varna.bg +359 52677080

Интернет адрес/и

http://www.mu-varna.bg/

http://mu-varna.int/BG/CustomerProfile/Pages/sim.sistemi-.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
21.09.2017 09:29 ч. :  http://mu-varna.int/BG/CustomerProfile/Pages/sim.sistemi-.aspx служебно вписване
затвори
 История http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/sim.sistemi-.aspx
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов“ — гр. Варна 000083633
ул. „Марин Дринов“ № 55
Варна BG331 9002 България
Марияна Арабаджиева +359 52677040
office_mu@mu-varna.bg +359 52677080

Интернет адрес/и

http://www.mu-varna.bg/

http://mu-varna.int/BG/CustomerProfile/Pages/sim.sistemi-.aspx

Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на системи за практ. обучение на студенти и специализанти,за достигане на специфични диагностични,процедурни и терапевтични техники,използвайки комбинация от симулатори и техният софтуер 2017-037
34152000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка е избор на изпълнител за извършване на доставка, инсталация, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на система, включваща комбинация от четири симулатора и набори за развиване на основни хирургични умения, специализирани за практическо обучение на студенти и специализанти в МУ-Варна за овладяване на диагностични, процедурни и терапевтични практики, умения на текуща и спешна медицина, с цел развиване на индивидуални и групови професионални умения, описани в техническата спецификация (Приложение № 1). Количеството и вида на стоките, които ще се заявяват се определя от Възложителя в зависимост от конкретните потребности и финансовата обезпеченост. Посочените количества в конкурсната документация са прогнозни и ще служат при оценяване на офертите. Възложителят си запазва правото да увеличи или намали посочените количества на стоките съобразно нуждите си.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1370000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, ул. “Марин Дринов“ №55, Медицински университет – Варна

Доставката на симулаторна система, включваща комбинация от четири симулаторни системи и 40 комплекта набори за развиване на основни хирургични умения.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1370000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да разполага с персонал - служител/експерт с професионална компетентност (съгласно §2, т.41 от ЗОП) за изпълнение на поръчката
2. Участникът следва да притежава валиден сертификат, удостоверяващ прилагането на система за управление на качеството.


1. Участникът следва да разполага с минимум едно лице (служител/експерт с професионална компетентност (съгласно §2, т.41 от ЗОП) за изпълнение на поръчката: завършено висше инженерно образование; преминато обучение от производител или негов изключителен представител за извършване на монтаж/инсталация, въвеждане в експлоатация и сервиз на предложената от участника система; професионален опит, свързан с изпълнението на предмета на поръчката - минимум 3 (три) години. За декларирането на съответствието с критериите за подбор, Участникът следва да посочи в Част IV „Критерии за подбор", раздел „В“, от ЕЕДОП.
2. Участникът следва да притежава валиден сертификат, удостоверяващ прилагането на система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 (или еквивалентен). Обхватът на сертификата трябва да е сходен с предмета на поръчката. Възложителят ще приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. За деклариране на съответствието с посоченото изискване, Участникът следва да посочи необходимата информация в Част IV: „Критерии за подбор", таблица В на ЕЕДОП.
За доказване на съответствие с критериите за подбор, съгласно чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП се представят следните документи:
1. Списък на персонала който ще изпълнява поръчката (съгласно §2, т.41 от ЗОП).
2. Заверено копие на валиден сертификат, удостоверяващ прилагането на система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 (или еквивалентен).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение при подписване на договора е в размер на 0,5 (нула цяло и пет десети на сто) % от неговата стойност. Формата на гаранциите е по избор на участника:
— Парична сума — платима по банкова сметка на Медицински университет — Варна: Банка „ДСК“ ЕАД, клон Варна, BIC: STSABGSF; IBAN: BG24STSA93003100040700 — в BGN.
— Банкова гаранция — същата следва да е авизирана от българска банка, ако е издадена от чуждестранна банка.
— Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка. Застраховката не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор.
Възложителят ще използва бюджетни средства и собствени приходи. Плащането ще се извършва по банков път в лева, в срок до 30 дни след доставка удостоверена с двустранно подписани приемо-предавателни протоколи и оригинал на фактура.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/10/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/10/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Гр. Варна, ул. „Марин Дринов“ № 55

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на условията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП) и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие.
Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка на основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, чл. 107 от ЗОП и чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
Към техническото предложение се прилагат:
1.Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника.
2. Предложение за изпълнение на поръчката по образец в съответствие с техническите спецификации и изискванията на възложителя (Образец №3) – оригинал.
Предложението за изпълнение следва да бъде изготвено с описание на работните характеристики и функционални възможности, каталожен номер (ако е приложимо) от каталог на производителя, модел, търговска марка, фирма и страна производител.
Заверено копие на оторизационно писмо за предлаганите симулаторни системи, издадено от производителя или от упълномощен негов представител на името на участника (ако той не е производител) за права за представителство и търговия на територията на РБългария, както и сервизно обслужване или договор със сервиз, оторизиран от производителя или от упълномощен негов представител. В случай, че документът е на чужд език, следва да е приложен превод на български език.
Заверено копие на декларация за съответствие, издадена от производител или упълномощен негов представител, която удостоверява, че предложените симулаторни системи са произведени в съответствие с европейските стандарти за качество и изискванията на Директива за ниско напрежение и Директива за електромагнитната съвместимост.
Оригинални каталози на производител (с необходимата индивидуализираща информация за производителя) и/или копие, извадка от оригинални фирмени каталози на производителя - само страниците, касаещи съответната номенклатура, и/или принтиран от каталог от сайта на производителя документ, свидетелстващи за техническите характеристики и функционални възможности на предлаганите за изпълнение предмета на поръчката изделия и доказващи съответствието им с изискванията на Възложителя. Оригиналните каталози се заверяват на първа вътрешна страница с подпис и печат на участника. Копията, извадките и/или принтираният от каталога на сайта на производителя документ се заверяват на всяка страница с подпис и печат на участника. При представяне на оригинални фирмени каталози на производителя и/или копие, извадки от оригинални фирмени каталози, само страниците касаещи съответното изделие, и/или принтиран от каталог от сайта на производителя документ, които са на чужд език, следва да бъдат придружени с превод на български език.
Техническо предложение за изпълнение на Участник, което не отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и/или е непълно и/или е без оригинални фирмени каталози на производителя и/или копия, извадки от оригинални фирмени каталози и/или принтиран от каталог от сайта на производителя документ, без посочени показатели в тях и при несъответствието им с предлаганите стоки се предлага за отстраняване от участие.
В случай, че участник оферира по-висока цена от прогнозната стойност, той ще бъде предложен за отстраняване от процедурата, на основание чл. 107, т. 2, буква „а“ ЗОП, тъй като не отговаря на предварително обявените условия на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов“ — гр. Варна
ул. „Марин Дринов“ № 55
Варна 9002 България
epaneva@mu-varna.bg +359 52677054
http://www.mu-varna.bg +359 52677080

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/09/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва