Деловодна информация
02538
ОПИ-878 28/07/2017 (дд/мм/гггг)
не
02538-2017-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
бул. Витоша № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79, Регистратура на главен прокурор.
София BG411 1000 България
Гергана Чолакова +359 8036035
gcholakova@prb.bg +359 9633373

Интернет адрес/и

http://www.prb.bg/bg/

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-publichno-sstezanie-s-predmet-dostavka-1/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-publichno-sstezanie-s-predmet-dostavka-1/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Надзор за законност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на консумативи и части за копирни машини, принтери и факс апарати за нуждите на ВКП, ВАП, АГП, НСлС, почивните и учебни бази на ПРБ и БЗ при главния прокурор при следните две самостоятелно о ОПИ-878/28.07.2017
30125100      
Доставки

Поръчката има за цел да осигури доставка на консумативи и части за копирни машини, принтери и факс апарати за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на главния прокурор, Национална следствена служба, почивните и учебни бази на Прокуратурата на Република България и Бюрото по защита към главния прокурор.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
111000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на съвместими консумативи 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG331
BG423

За ВКП, ВАП и АГП, УБ„Боровец“, УЦ „Трендафила“: гр. София, бул.Витоша 2.За НСлС: гр. София, бул. „Д-р Г. М. Димитров“ 42. За УБ Цигов чарк:гр. Батак. За ПД „Изгрев“:гр. Бяла, ул. Хан Крум 43.

Поръчката има за цел да осигури доставка на съвместими консумативи и части за копирни машини, принтери и факс апарати.Прогнозния вид и брой консумативи и части за копирни машини, принтери и факс апарати е определен от Възложителя в Таблица № 1 от техническото задание към документацията за участие.
Възложителят си запазва правото да не заяви цялото посочено количество консумативи и части за копирни машини, принтери и факс апарати по всяка от обособените позиции, по вид и/или по брой/, без от това за него да произтичат каквито и да са неблагоприятни последици.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
15500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на оригинални консумативи 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG331
BG423

За ВКП, ВАП и АГП, УБ„Боровец“ , УЦ „Трендафила“: гр. София, бул.Витоша 2.За НСлС: гр. София, бул. „Д-р Г. М. Димитров“ 42. За УБ Цигов чарк:гр. Батак. За ПД „Изгрев“:гр. Бяла, ул. Хан Крум 43.

Поръчката има за цел да осигури доставка на оригинални консумативи и части за копирни машини, принтери и факс апарати. Прогнозния вид и брой консумативи и части за копирни машини, принтери и факс апарати е определен от Възложителя в Таблица № 2 от техническото задание към документация за участие. След сключване на анекс към договора по Обособена позиция № 2, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има правото да заявява оригинални консумативи и части по официална ценова листа на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, актуална към момента на подаване на офертата, с отстъпка съгласно ценовото предложение на участника избран за изпълнител по Обособена позиция № 2 от настоящата процедура.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
95500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В случай че по време на изпълнение на договора по ОП № 2 Възложителят придобие нови копирни машини, принтери и факс апарати, които не влизат в посочения списък по ОП № 2, Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни количества” в размер до 20 % от прогнозната стойност по ОП № 2 . Опцията се реализира, чрез сключването, между Възложителя и Изпълнителя на допълнително споразумение /анекс/ към договора за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 116, ал. 1, т. 1от ЗОП. Възложителят може да реализира правото си на „опция за допълнителни количества” в срок не по-късно от 12 месеца от датата на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължение от II.2.5 Ценови показател П1 - тежест: 80 % определя се по формулата П1 = (Ц мин/Ц предлагана)*100. Участникът с най-ниска цена се оценява със 100 точки. Макс. възм. П1=100 т. Процент отстъпка на арт. извън техн. спец-ия П2 -тежест: 20 %. П2 = (Оi/Omax)*100. Участникът с най-висок процент отстъпка се оценява със 100 точки. Комплексната оценка (К)= П1х80%+ П2х20%. Макс. възм.– 100т.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Да е изпълнил, доставки през последните три години, чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка по обособената позиция, за която се участва, считано от датата на подаване на офертата (чл.63, ал.1, т.1 от ЗОП).
* Под „изпълнени доставки“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период.
* Под „еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка“ се разбират доставки на тонер касети за копирни машини и печатащи устройства.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:Данните се представят чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“, т.1б на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, по обособената позиция, за която се участва, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
2. Участникът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на обществената поръчка по обособената позиция, за която се участва (чл.63, ал.1, т.10 от ЗОП).
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
Данните се представят чрез попълване на информацията в част ІV, б. „Г“, на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен или със стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, в чиито обхват е включен предмета на поръчката.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


1. Да е изпълнил минимум 1 (една) доставка през последните три години, чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка по обособената позиция, за която се участва, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2008 или еквивалентен, или EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват производство и/или доставка на стоки, включени в предмета на обществената поръчка по обособената позиция, за която се участва
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1 , т. 3 и т.4 от ЗОП и/или условията по чл. 107, т.1,2а,3,4 от ЗОП. Не може да участва в процедурата пряко или косвено физическо или юридическо лице, за което е налице забраната по чл. 3 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не е налице изключение по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС. Участниците в настоящата процедура следва да отговарят на изискванията на чл. 101, ал. 9 и 10 от ЗОП. На основание чл. 55, ал. 4 от ЗОП, Възложителят има право да не отстрани от процедурата участник, за който е налице обстоятелството по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката. /Продължава в Раздел VI.3 от Обявлението/
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/08/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

30/11/2017 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/08/2017 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. София, пл. "Света Неделя" № 1,Администрация на главния прокурор, ет. 5, стая 503.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


месец Юли, 2018 година.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Други основания за отстраняване: В случай че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението.Не се допускат промени в състава на обединението след крайния срок за подаване на офертата. Когато в договора за създаването на обединение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Предложения, които надвишават прогнозната стойност по обособена позиция № 1 ще бъдат отхвърлени и участниците отстранени от участие в процедурата.
Предложения за изпълнението на поръчката по обособена позиция № 2, които превишават 80 процента от прогнозната стойност на поръчката по обособена позиция № 2 ще бъдат отхвърлени и участниците отстранени от участие в процедурата.
В случай че общата цена не съответства на произведението от единичната цена и количеството, комисията преустановява разглеждането на офертата на участника. В случай че общата предлагана цена не съответства на сбора от произведенията между единичната цена и количеството, комисията преустановява разглеждането на офертата на участника.
Оферти, който съдържат по - дълъг срок за доставка на артикулите от минимално определения от възложителя (12 работни часа)ще бъдат отстранени от по-нататъшно участие в процедурата.
Всички предложени цени за изпълнение на поръчката, следва се посочват в лева без включен ДДС, да са различни нула и да са записани най-много до втория знак след десетичната запетая.Неспазването на посоченото условие е основание за отстраняване от участие в процедурата. Гаранцията за изпълнение на договора по всяка една от обособените позиции е в размер на 5% от стойността на съответния договор без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:парична сума, платима по следната банкова сметка на ПРБ: БНБ,BIC: BNBGBGSD, IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01.В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номерът на решението за определяне на изпълнител на съответната обособена позиция от поръчката.б)оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя и валидна най-малко 13 месеца от датата на сключване на договора. в) застраховка (застрахователна полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, валидна най-малко 13 месеца от датата на сключване на договора.Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка. Застраховката следва да покрива отговорността на изпълнителя и не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор.Паричната сума или банковата гаранция могат да се предоставят от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Възложителят освобождава Гаранцията за изпълнение в срок до 30 дни след прекратяването на Договора, ако липсват основания за задържането от страна на Възложителя на каквато и да е сума по нея.
Настоящата обществена поръчка се финансира със средства от бюджета на ПРБ.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелството по чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва