Деловодна информация
00614Община Хайредин
К-2284 19/07/2017 (дд/мм/гггг)
не
00614-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Хайредин 000193551
ул. Георги Димитров 135
с. Хайредин BG313 3357 България
Тодор Тодоров +359 91662209
hayredin_ob@mail.bg +359 91662214

Интернет адрес/и

http://www.hayredin.com/

http://sop.bg/hayredin-203/proceduri-20-2-zop/#h.


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/hayredin-203/proceduri-20-2-zop/#h
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на улична мрежа на територията на Община Хайредин“
45233142      
Строителство

„Ремонт на улична мрежа на територията на Община Хайредин“, включващо изпълнението на следните дейности:
Изпълнение на СРР
В обхвата на обществената поръчка е включено извършването на СРР съгласно посочената в докуменацията за участие сметка. Видовете работи по сметката са налични за всяка една от улиците, включени в изпълнението на поръчката, като същите ще се уточнят и изпълняват след констатирана необходимост и по искане от страна на Възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1402937.23      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

община Хайредин, област Враца

„Ремонт на улична мрежа на територията на Община Хайредин“, включващо изпълнението на следните дейности:
Изпълнение на СРР
В обхвата на обществената поръчка е включено извършването на СРР съгласно посочената в докуменацията за участие сметка. Видовете работи по сметката са налични за всяка една от улиците, включени в изпълнението на поръчката, като същите ще се уточнят и изпълняват след констатирана необходимост и по искане от страна на Възложителя.
В обхвата на обществената поръчка е включено изпълнение на СМР на следните улици:
1. Улица „Крум Аврамов“ - от о.т. 60 до о.т. 8 - 600 м.
2. Улица „Димитър Благоев“ – от о.т. 59 до о.т. 31 – 300 м.
3. Улица „Г. С. Раковски“ - от о.т. 272 до о.т. 226 - 500 м.
4. Улица „Дафинка Чергарска“ - от о.т. 234 до о.т. 231 - 350 м.
5. Улица „Савчо Дишов“ - от о.т. 227 до о.т. 222 - 200 м.
6. Улица „Кръстьо Боков“ - от о.т. 278 до о.т. 216 - 200 м.
7. Улица „Рила“ - от о.т. 217 до о.т. 213 - 200 м.
8. Улица „Асен Златарев“ - от о.т. 192 до о.т. 179 - 300 м.
9. Улица „Тодор Бушев“ - от о.т. 238 до о.т. 122 - 700 м.
10. Улица „Малчика“ - от о.т. 121 до о.т. 101 - 150 м.
11. Улица „Янкова падина“ - от о.т. 100 до о.т.98 - 100 м.
12. Улица „Латинка“ - от о.т. 60 до о.т. 82 - 300 м.
13. Улица „Росица“ - от о.т. 259 до о.т. 234 - 200 м.
14. Улица „Васил Воденичарски“ - от о.т. 136 до о.т. 95 - 550 м.
15. Площад пред ул. „Димитър Благоев“ и ул. „Крум Аврамов“ - 120 м.
16. Улица „Христо Ботев“ - от о.т. 215 до о.т. 154 - 900 м.
Критериите по-долу
 
ДА „Качество на организацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката”    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1402937.23      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от четвърта група – втора категория строежи или да притежава такава регистрация в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен.
Изискването се отнася и за членовете на обединение и подизпълнителите, които ще изпълняват строително-монтажни работи.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Доказване на посоченото изискване:
За доказване на посочените изисквания, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
1. копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот за последните три приключили финансови години в размер равен или по-голям от 2 800 000 лв. (два милиона и осемстотин хиляди лева).
При използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 2 от ЕЕДОП.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посочените изисквания, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
1. заверено копие от годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години в размер равен или по-голям от 2 000 000лв. (два милиона).(2014, 2015 и 2016 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква;
2. справка по години за реализирания общ оборот за последните три приключили финансови години (2014, 2015 и 2016 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Участниците в обществената поръчка следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица). Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.
При използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, който ще изпълнява дейности, свързани със строителство.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 5 от ЕЕДОП.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посочените изисквания, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
1. заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица). Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката;
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Възложителят определя следните минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участника:
1. Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот за последните три приключили финансови години в размер равен или по-голям от 2 800 000 лв. (два милиона и осемстотин хиляди лева).
2. Участниците в обществената поръчка следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица). Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 2 дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира: изпълнение на строителство, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях.
При използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1а) от ЕЕДОП за дейностите с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът следва да разполага с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, в минимален състав, както следва:
Ръководител на обекта
Квалификация и умения - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Професионална квалификация „строителен инженер“, специалност „Пътно строителство“. Област на висше образование: „Технически науки”, професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления (нар. ПМС № 125/ 24.06.2002 г.) или еквивалентна.
Професионален опит – Минимум 5 (пет) години общ професионален опит. Участие като ръководител на екип при изпълнение на минимум 2 строителства, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях.
Инженер „Транспортно строителство“
Квалификация и умения - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Област на висше образование: „Технически науки”, професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления (нар. ПМС № 125/ 24.06.2002 г.), специалност „Транспортно строителство” или еквивалентна.
Професионален опит - Участие като инженер „Транспортно строителство“ при изпълнение на минимум 2 строителства, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях.
Технически ръководител
Квалификация и умения - средно образование с четиригодишен курс на обучение или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Професионална квалификация „строителен техник“, специалност „Транспортно строителство“ или еквивалентна.
Професионален опит – Минимум 5 (пет) години опит по специалността. Участие като технически ръководител в изпълнение на минимум 2 строителства, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях.
Продължава в раздел VІ.3. "Допълнителна информация".


1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 2 (две) дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира: изпълнение на строителство, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях.
2.Участникът следва да разполага с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, в минимален състав, както следва:
Ръководител на обекта
Инженер "Транспортно строителство"
Технически ръководител
Координатор по безопасност и здраве
3. Участникът следва да разполага минимум със следното техническо оборудване (вид и брой): Самосвал - 5; Автобагер - 2; Автогрейдер - 1; Фреза - 1; Мотометачка -1; Автогудронатор -1; Асфвалтополагач -2; Фугорез - 1; Цистерна - 1; Валяк, вибрационен, двубандажен - 2; Валяк - пневмоколесен -1; Машина за запълване на пукнатини с горещо продухване и подгряване на пукнатината -1.
4. Участникът трябва да притежава сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарт за система за управление на качеството:
- EN ISO 9001:2015 и/или еквивалент, включващ в обхвата си изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръжения към тях.
- EMAS и/или EN ISO 14001: 2015 и/или еквивалент - за управление на околната среда;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/08/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/08/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

с. Хайредин, ул. "Георги Димитров" 135

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване.
Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответно пълномощно.
Присъстващите вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Координатор по безопасност и здраве
Квалификация и умения - висше образование с образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина. Област на висше образование: „Технически науки”, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на Министерския съвет от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления (нар. ПМС № 125/ 24.06.2002 г.) или еквивалентна.
Да притежава валидно удостоверение за квалификация по безопасност и здраве или еквивалентна.
Професионален опит - Участие като координатор по безопасност и здраве при изпълнение на минимум 2 строителства, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях.
Посочените от участника лица не могат да съчетават повече от една позиция в предложения екип за изпълнение на услугите, като за всеки от горепосочените профили, участникът следва да предостави отделен експерт.
Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 6 от ЕЕДОП.
3. Участникът следва да разполага минимум със следното техническо оборудване (вид и брой): Самосвал - 5; Автобагер - 2; Автогрейдер - 1; Фреза - 1; Мотометачка -1; Автогудронатор -1; Асфвалтополагач -2; Фугорез - 1; Цистерна - 1; Валяк, вибрационен, двубандажен - 2; Валяк - пневмоколесен -1; Машина за запълване на пукнатини с горещо продухване и подгряване на пукнатината -1.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията по т. 3. се доказват за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват дейности по ремонт на уличната мрежа. Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 9 от ЕЕДОП.
4. Участникът трябва да притежава сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарт за система за управление на качеството:
- EN ISO 9001:2015 и/или еквивалент, включващ в обхвата си изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръжения към тях.
- EMAS и/или EN ISO 14001: 2015 и/или еквивалент - за управление на околната среда;
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за система за управление на качеството и управление на околната среда. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Участникът следва да предостави информация за сертификатите в част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията по т. 4 се доказват за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват дейности, свързани с ремонт на улична мрежа.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 196 и следващите от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва