Деловодна информация
01546
139 19/07/2017 (дд/мм/гггг)
не
01546-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Еко Антрацит ЕАД 122017149
ул. Тинтява № 86 (в сградата на Държавна консолидационна компания)
София BG411 1113 България
д-р инж. Акрам Саид Ясин +359 24442566
ekoantra@abv.bg +359 24239331

Интернет адрес/и

http://www.ekoantratsit.eu/

http://www.ekoantratsit.eu/#10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.ekoantratsit.eu/#10
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Околна среда

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Тех.рекултивация на наруш. терени,вследствие на водените дългогодишни минни работи от мините при Мини Маришки басейн АД,гр.Димитровград в з-щата на с.Бряст,Радиево и Странско,общ. Д-град- Актуализация
45112600      
Строителство

Предметът на поръчката включва техническа рекултивация, отводняване и разбиване на бетон и извозване на строителни отпадъци на нарушените терени, вследствие на водените дългогодишни минни работи от мините при Мини "Маришки басейн" АД, гр. Димитровград в землищата на селата Бряст, Радиево и Странско, община Димитровград – Актуализация. Естеството и количеството на строителните работи е подробно описано в техническата спецификация, част от документацията на обществената поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2453776.08      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45112600      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

землищата на селата Бряст, Радиево и Странско, община Димитровград

Предметът на поръчката включва техническа рекултивация, отводняване и разбиване на бетон и извозване на строителни отпадъци на нарушените терени, вследствие на водените дългогодишни минни работи от мините при Мини "Маришки басейн" АД, гр. Димитровград в землищата на селата Бряст, Радиево и Странско, община Димитровград – Актуализация. Естеството и количеството на строителните работи е подробно описано в техническата спецификация, част от документацията на обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Управление на риска /УР/– П1    50%
Срок за изпълнение - П2    10%
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
2453776.08      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
1140

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да представят доказателства за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност по чл. 60 ал. 1 от ЗОП, а именно да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя по реда и условията на Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията трябва да отговаря на Четвърта група, Втора категория, съгласно чл.5, ал.6 от Правилника за реда за вписване на Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестрани лица – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
На етап подаване на оферта, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП, като описва вид, номер и срок на валидност на документа, удостоверяващ вписването в съответния регистър, вкл. уеб адрес, орган или служба, издаващи документа.
Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение, с представяне на заверено копие от Удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя и валиден талон за 2017 г. или еквивалентни документи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171 от ЗУТ с покритие съответстващо на обема и характера на поръчката (строителството предмет на обществената поръчка е Четвърта група, Втора категория). или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата, в която са установени.
На етап подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП, като описва вида, стойността и валидността на застраховката или еквивалентния документ.
Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение с представяне на документ по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, а именно: заверено копие на застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден еквивалентен документ.


Участниците трябва да имат застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171 от ЗУТ като лица, изпълняващи строителна дейност за строежи Четвърта група, Втора категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да имат опит в изпълнението на СМР, с предмет и обем идентично или сходно с тези на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. За строителство „сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: изграждане на депа за неопасни и/или строителни отпадъци, и/или строителни обекти в изпълнението, на които се включват земно-насипни работи и/или защитни диги, и/или земно-насипни работи по брегоукрепване, и/или изграждане на отводнителни системи.
На етап подаване на оферта, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП, като описва изпълненото от него строителство, с предмет идентичен или сходен с този на обществената поръчка, с посочване на предмета на строителството, стойностите, началните и крайните дати на изпълнение на строителството и възложителите.
Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение, с представяне на документи по чл.64, ал.1, т.1 от ЗОП, а именно: списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, съгласно образец №8, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участниците следва да разполагат с технически лица, включени или не в структурата на участника, включително тези отговарящи за контрола на качеството и изпълняващи строителството.
На етап подаване на оферта, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП, като посочва техническите лица и/или организации,включени или не в структурата на участника,включително тези, които отговарят за контрол на качеството и които ще изпълняват строителството, с посочване на имената на ръководните технически лица, съответно тяхната позиция при изпълнение на обекта, тяхното образование, професионална квалификация и професионален опит. Относно изискваните от възложителя работници се посочва само техния вид и брой.
Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение, с представяне на документи по чл.64, ал.1, т.3 от ЗОП, а именно: списък на техническите лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството и които ще изпълняват строителството, съгласно образец №9.
3. Участникът да разполага със собствено или ползвано на друго валидно правно основание оборудване /механизация/.
На етап подаване на оферта участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП, като описва техническите средства и съоръжения за осигуряване на качеството, с посочване на наименование на машината или оборудването, технически характеристики и основание за ползване от участника.
Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение, с представяне на документи по чл.64, ал.1, т.4 от ЗОП, а именно: списък на техническите средства и съоръжения за осигуряване на качеството, съгласно образец №10.
4.Участниците следва да имат внедрена система за управление на качеството ENISO 9001:2008 или ENISO 9001:2015 в строителството, или еквивалентен с обхват строителство и внедрена система за опазване на околната среда ENISO 14001:2004 или ENISO 14001:2015 в строителството, или еквивалентен с обхват строителство.
На етап подаване на оферта участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП, като описва вид, обхват и срок на валидност на сертификата.
Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение, с представяне на документи по чл.64, ал.1, т.10 и чл.64, ал.4 от ЗОП, а именно: заверени копия от горецитираните сертификати или еквиваленти


1. Изпълненото от участника СМР, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, трябва да бъде минимум 2 (два) броя.
2. Участниците следва да разполагат със следните технически лица, включени или не в структурата на участника, включително тези отговарящи за контрола на качеството и изпълняващи строителството:
Ръководни технически лица:
• Технически ръководител - технически правоспособно лице съгл. чл.163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с професионален стаж – минимум 5 г.
• Инженер Геодезист - да има инженерно-техническо образование – степен магистър, специалност „Геодезия” или еквивалентна, с най-малко 3 (три) години опит по специалността.
• Специалист – контрол на качеството - притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, с най-малко 1 год. опит в контрола по качеството на строителни обекти
• Специалист – координатор по безопасност и здраве - да притежава валидно удостоверение за длъжностно лице безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2/16.12.2009г. на МТСП или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с най-малко 1 год.опит като специалист по здравословни и безопасни условия на труд.
• Специалист – добивни работи – да има инженерно-техническо образование – минен инженер, степен магистър, с най-малко 3 (три) години опит по специалността.
• Работници:
1. Общи работници – мин. 5 бр.
2. Машинист на багер – 4 бр.
3. Машинист на багер с хидрочук – 1 бр.
4. Машинист на булдозер – 4 бр.
5. Машинисти на валяк – 1 бр.
6. Шофьори – 12 бр.
7. Водопроводчик – 1бр.
8. Оператор на мобилна помпа /помпиер/ - 1бр.
9. Електротехник – 1 бр.
10. Кофражисти – 1 бр.
11. Арматурист – 1бр.
3. Участникът да разполага със собствено или ползвано на друго валидно правно основание оборудване /механизация/ минимум, както следва:
1.Автосамосвали – 10 бр.
2. Булдозер– 4 бр.
3. Багер с кофа – 4 бр.
4. Комбиниран багер/чук – 1 бр.
5. Валяк вибрационен– 1 бр.
6. Автоцистерна – 1 бр.
7. Мобилна помпа тип 18МС 32x5. (Q=17,5 l/s, Н=160 m, N=55 kN) – 1 бр.
8. Ръчна вибротрамбовка – 1 бр.
9. Дизелов ел.агрегат – 1 бр.
Забележка: Следва да се има предвид, че по-горе изброената механизация е задължителен минимум, а Изпълнителят е длъжен за качественото и в срок изпълнение на поръчката, да осигури всяка друга необходима му механизация.
4. Участниците следва да имат внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или EN ISO 9001:2015 в строителството, или еквивалентен с обхват строителство и внедрена система за опазване на околната среда EN ISO 14001:2004 или EN ISO 14001:2015 в строителството, или еквивалентен с обхват строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/08/2017 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/08/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

офиса на "Еко антрацит" ЕАД - гр. София, ул. "Тинтява" № 86, ет. 2

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1, т. 3, т.4 и т.5 от ЗОП.
2. За участниците не трябва да важат забраните, посочени в чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици(ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС).
3. При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В него се предоставя съответната информация, изисквана от възложителя и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация. В раздел Г на ЕЕДОП „Други основания за изключване, които може да бъдат предвидени в националното законодателство на възлагащия орган или възложителя на държава членка” се попълва информация, относно специфични национални основания за отстраняване. Съгласно ЗОП такива са:
•Осъждания за престъпления по чл. 194-208, чл.213а-217, 219–252 и чл.254а–260 от НК. Посочва се информация и за престъпления, аналогични на описаните, когато лицата са осъдени в друга държава членка или трета страна.
•Наличие на свързаност по смисъла на §2, т 45 от ДР на ЗОП между кандидати/участници в конкретна процедура.
•Забраната за участие в процедури за обществени поръчки на лица, за които са налице обстоятелствата съгласно чл.3, т.8 от ЗЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл. 4 от същия закон.
4. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора за обществена поръчка, без включен ДДС.
Гаранцията се предоставя в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция и застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
5. Прогнозната стойност на възлаганата обществена поръчка е 2453776,08 лв. без вкл. ДДС, като в нея са включени 4% непредвидени разходи в размер на 94376,00 лв. без вкл. ДДС. В случай, че участникът оферира по-висока цена за изпълнение, същият ще бъде отстранен.
Сумата за изплащане за извършените през 2017 година строително-монтажни работи е 48000 лева без включен ДДС. След приемане и одобряване на свършената дейност (актуване) до предвидената стойност, изпълнението на СМР се спира, като за обекта се подписва Акт образец 10 за установяване състоянието на строежа при спиране на строителството, съгласно Наредба №3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. В случай на осигурени допълнителни бюджетни средства от страна на МИ и актуализация на годишната програма на Възложителя или осигуряване на допълнителни средства в рамките на утвърдената годишна задача и бюджет на дружеството чрез актуализация, приета и утвърдена от МЕС, строителните дейности се възобновяват с подписване на Акт образец11, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003г. до изчерпване на средствата предвидени конкретно за обекта в актуализираната програма. Остатъчното финансиране до финансовото приключване на обекта ще бъде съобразено с приетия бюджет на Възложителя за следващата/ите финансова/и година/и.
6.Предвид дългия срок за изпълнение предмета на обществената поръчка е възможно в процеса на нейното изпълнение да възникнат обстоятелства, които възложителят е нямало как да предвиди преди сключване на договора, които да доведат до изменение на одобрения проект за рекултивация, изразяващо се в отпадане или промяна на параметрите на посочените за рекултивация имоти. При възникнала необходимост от изменение на проекта за рекултивация ще бъде изменен съответно и сключения договор.
7. Изискванията към участниците и към предмета на поръчката са подробно описани в документацията към нея.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва