Деловодна информация
5516
 
да
да
07/07/2017 (дд/мм/гггг)
5516-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерството за Българското председателство на Съвета на Европейския съюз 2018 177167454
пл. България № 1, Административна сграда на НДК
София BG411 1463 България
Гергана Пашева +359 24040545
g.kirova@government.bg +359 24040559

Интернет адрес/и

http://www.eu2018bg.bg/

http://sop.bg/eu2018bg-837/proceduri-20-1-zop/#h


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/eu2018bg-837/proceduri-20-1-zop/a1-0002590.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Подготовка и провеждане на Българското председателство на Съвета на Европейския съюз през 2018 г.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Наемане на транспортни средства (автобуси) с водачи за осъществяване на превоз на делегациите при провеждане на Българското председателство на Съвета на Европейския съюз през 2018 г.“
60000000      
Услуги

Изпълнението на предмета на обществената поръчка ще бъде осъществявано като членовете на делегациите бъдат превозвани по предварително зададени маршрути в пределите на София. Маршрутите са два основни вида:
А) превоз на членове на делегации за работни съвещания, като примерния маршрут е: хотел А – хотел Б – хотел В – хотел …. (съгласно заявката) – конгресен център и обратно; Хотелите са разположени на територията на гр. София.
Б) превоз на членове на делегации за работни вечери – хотел А – хотел Б – хотел В – хотел …. (съгласно заявката) - място за вечеря и обратно; ресторантите за вечеря се намират на територията на гр. София.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
466667      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
60000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Изпълнението на поръчката включва превоз/и от тип А и превоз/и от тип Б във всяко заявено денонощие за периода 01.11.2017 – 30.06.2018 г. вкл. със следните видове автобуси: категория М2 или М3, клас III (или клас В, където е валидно), съгласно чл. 149 от Закона за движението по пътищата, според броя на седящите места за пътници без мястото на водача, както следва: минимум 15 броя вкл. седящи места за пътници; минимум 30 броя вкл. седящи места за пътници; минимум 50 броя седящи места за пътници, като комбинация между 2 или 3 вида транспорт. Изпълнението на предмета на обществената поръчка ще бъде осъществявано като членовете на делегациите бъдат превозвани по предварително зададени маршрути в пределите на София. Очаква се максималният брой делегати да бъде приблизително 1000 души в определените денонощия от срока на изпълнение на поръчката. Дните с максимален брой делегати се очаква да бъдат около 10% от общия брой заявени дни за срока на изпълнение на поръчката. При промяна в официалния календар на събитията и/или програмата на делегациите, възложителят си запазва правото да променя горните стойности в диапазон +/- 20%. Изпълнителят трябва да декларира възможност да осигури превозите с комбинация от 2 или 3 вида автобуси, които да обезпечат посочените в заявката брой пътници, маршрути и времеви диапазон при условия на смесен транспорт. Конкретните заявки за транспорт ще бъдат предоставяни на избрания превозвач 14 календарни дни преди всеки едноседмичен график, като в заявките ще бъдат уточнени маршрутите, времевия диапазон и броя пътници. Изпълнителят трябва да представи в срок от 24 часа от подаване на заявката, с оглед икономичност и ефективност, предложение, съдържащо комбинация от 2 или 3 вида автобуси, които да обезпечат посочените в заявката брой пътници, маршрути и времеви диапазон. По преценка на изпълнителя и в случай, че предложението му се основава на икономичност и ефективност, последния може да предложи осъществяването на превоза и с един вид транспорт. Възложителят може да приеме или отхвърли предложението на изпълнителя. Становището на възложителя е окончателно и не подлежи на промяна от изпълнителя. Към предложението си, изпълнителят представя списък на автобусите, който съдържа: марка и модел на автобусите, брой седящи места, година на регистрация, категория, клас, ниво на емисии, регистрационен номер на съответния автобус, основание за ползване.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
466667      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/11/2017 (дд/мм/гггг) / 30/06/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за оценка на офертите е „най – ниска цена” като сбор от единичните предложени цени за наем на 1 бр. автобус с водач на денонощие за всеки от трите вида автобуси:
- минимум 15 броя вкл. седящи места за пътници;
- минимум 30 броя вкл. седящи места за пътници;
- минимум 50 броя седящи места за пътници.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава валиден лиценз за извършване на превоз на пътници - ЛИЦЕНЗ на Общността или ЛИЦЕНЗ за извършване на превоз на пътници на територията на Република България (или еквивалентен), издаден в съответствие с чл. 7, ал. 2 от Закона за автомобилните превози. За чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма изисквания на възложителя, не се представят информация и доказателства

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът трябва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват: извършване на транспортни услуги. Участникът следва да предостави информация за сертификата в Част IV, Раздел Г от ЕЕДОП. Доказва се с валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват: извършване на транспортни услуги, при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.

Наличие на сертификат
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изискванията и условията за изпълнение на поръчката са описани подробно в документацията, публикувана в "Профил на купувача" на електронния адрес, посочен по-горе.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/08/2017 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/08/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

заседателната зала на министерството, в гр. София, пл. България № 1, Административна сграда на НДК, ет. 3

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В запечатана непрозрачна опаковка участниците следва да представят следните документи и образци:1.Опис на документите и информацията, съдържащи се в офертата – Образец №4; 2.Документ за личното състояние на участника– Образец №1(ЕЕДОП); 3.Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност (ако е приложимо); 4.Документи при особености на участника (когато е прилож.)-без ограничение за вида на документа, който се представя в изпълнение на съответното условие:
- участник-обединение, което не е юридическо лице - документът може да е заверено копие, но от него да е видно: а)правното основание за създаване на обединението; б)правата и задълженията на участниците в обединен.,вкл. определения партньор, който да представлява обединението за целите на поръчката; в)разпределението на участието на лицата в обединението при изпълнение на дейностите по предмета на поръчката, правата и задълженията на участниците в обединението; г)клаузи за солидарна отговорност на членовете на обединението за изпълнение на договора
- участник-клон на чуждестранно лице и за участието си в поръчката се позовава на ресурсите на търговеца - съгл.чл.36,ал.2 от ППЗОП, участникът трябва да представи доказателства,че при изпълнение на поръчката ще има на разположение тези ресурси
- участник,ползващ капацитета на трети лица - трябва да докаже, че разполага с техните ресурси и следва да представи документ за поетите от третите лица задължения; третите лица трябва да отговарят на критериите за подбор, за доказването на които участникът се позовава на тях и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата; третите лица представят ЕЕДОП.
- участник,ползващ подизпълнители - участникът посочва и дела, който те ще изпълняват; участникът попълва информацията в част ІV, Разд.В,т.10 от ЕЕДОП; подизпълнителите трябва да отговарят на критериите за подбор за дела от поръчката, който ще изпълняват и по отношение на тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата; подизпълнителите представят ЕЕДОП.
5.Техническо предложение, включващо:- Документ за упълномощаване, когато подаващото офертата лице, не е законния представител на участника и Образец №2 – Предложение за изпълнение на поръчката; 6.Ценово предложение - Образец №3.
От участие в процедурата се отстранява участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и 2 от ЗОП.Възложителят не допуска участниците да се ползват от възможността по чл. 55, ал. 4 от ЗОП.Съгласно чл. 55, ал. 1, т. 2 от ЗОП, участникът не трябва да е лишен от право да упражнява дейност по превоз на пътници, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници, за които важат забраните по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложили изключението по чл.4 от него, като тази информация се попълва в част ІІІ., Разд.Г от ЕЕДОП, както и: участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка, или в документацията; участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката; участници, които са свързани лица, като информацията за това обстоятелство се попълва в ЧастІІІ,Разд.В, ред5 от ЕЕДОП. Отстраняването от участие в процедурата поради несъответствие с изискванията на възложителя за лично състояние се прилага съгл.чл.57 от ЗОП.Основананията по чл.54,ал.1,т.1,2,7 от ЗОП се прилагат по отношение на лицата, посочени в чл.40 от ППЗОП.Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица при условията на чл.65,ал.1-4 от ЗОП. Изисква се гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Представя се преди сключване на договора под формата на парична сума или банкова гаранция, или застраховка в полза на възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва