Деловодна информация
00116Община Лом
53-00-668 07/07/2017 (дд/мм/гггг)
не
00116-2017-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Лом 000320840
ул. Дунавска № 12
Лом BG312 3600 България
Анна Йорданова, Мария Преславова, Цвтелина Миронова +359 971-69138
lom.municipality@lom.egov.bg +359 971-66026

Интернет адрес/и

http://oalom.acstre.com

http://oalom.acstre.com/section-19-profil_na_kupuvacha.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-obp.eu/bp/Document/28f9f850-b11e-4b14-b33f-9a7d46d82bd6
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Изпълнение на Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по Националната програма за енергийна ефективност...
45000000      
Строителство

В предмета на настоящата обществена поръчка са включени следните основни видове дейности: проектиране, авторски надзор и изпълнение на строително-монтажни работи във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1895280      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 1: Многофамилна жилищна сграда в гр. Лом, ул. „Славянска“ № 53-А, блок „Строител“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45300000      
45320000      
71221000      
45421000      
79121000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Поръчката ще се изпълнява в Община Лом, град Лом.

Многофамилна жилищна сграда с осем надземни етажа и един полуподземен етаж. Представлява композиция от две отделни тела, разделени от дилатационна фуга, без функционални връзки помежду си. Всяко тяло има по една стълбищна клетка за обслужването на съответния вход - вход „А“ и вход „Б“. Всеки вход има по едни асансьор. Вход „А“ е на осем етажа и сутерен, с три апартамента на етаж. Вход „Б“ също е на осем етажа и сутерен, с три апартамента на етаж. Сградата се определя като обект с клас на функционална пожарна опасност Ф1.3 и като строеж IV категория съгл. чл. 137(1) т. 4 б). от ЗУТ. Блокът е строен през 80-те години на XX век и е въведен в експлоатация през 1984 г. Сградата е изпълнена по индустриален способ - система за строителство на едропанелни жилищни сгради (ЕПЖС). Използвани са характерните за системата носещи и преградни стоманобетонни панели със съответните типоразмери.
Енергоспестяващите мерки, които са задание за проектиране на настоящия обект са предписани в доклад от енергийно обследване ЕО. Задължителни мерки от доклада за резултатите от техническото обследване на сградата за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, от ЗУТ са задание за работно проектиране и са предписани в ТО № 8/18.04.2017 г.
Критериите по-долу
 
ДА К2 – Организация за изпълнение на поръчката    40
К3 - Срок за изпълнение на поръчката    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
406440      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансовите средства по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по „Национална програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради“

В съответствие с указания на заместник-министъра на регионалното развитие и благоустройството с изх. № 91-00-10/06.02.2017 г. с оглед оптимизиране на финансовия контрол по изпълнение на Националната програма и непревишаване на одобрения ресурс, процедурата се открива при условията на чл. 114 ЗОП, като в проекта на договора в настоящата документация е предвидена клауза за отложено изпълнение.

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 2: Многофамилна жилищна сграда в гр. Лом, ул. „Пелистър“ № 15, блок „Пелистър“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45300000      
45320000      
71221000      
45421000      
79121000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Поръчката ще се изпълнява в Община Лом, град Лом.

Многофамилна жилищна сграда с две секции. Едната с осем надземни етажа и един полуподземен етаж, втората секция е с седем надземни етажа и един полуподземен. Представлява композиция от две отделни тела, разделени от дилатационна фуга, без функционални връзки помежду си. Първото тяло има две стълбищни клетка за обслужването на отделните входове - вход „А“ и вход „Б“. Второто тяло има една стълбищна клетка за обслужване на вход „В“. Всеки вход има по едни асансьор. Вход „А“ е на осем етажа и сутерен, с четири апартамента на етаж. Вход „Б“ също е на осем етажа и сутерен, с четири апартамента на етаж. Вход „В“ е на седем етажа и сутерен, с три апартамента на етаж. Сградата се определя като обект с клас на функционална пожарна опасност Ф1.3 и като строеж IV категория съгл. чл. 137(1) т. 4 б). от ЗУТ. Блокът е строен в началото на 80-те години на XX век и е въведен в експлоатация през 1983 г. Сградата е изпълнена по индустриален способ - система за строителство на едропанелни жилищни сгради (ЕПЖС). Използвани са характерните за системата носещи и преградни стоманобетонни панели със съответните типоразмери.
Енергоспестяващите мерки, които са задание за проектиране на настоящия обект са предписани в доклад от енергийно обследване ЕО.
Задължителни мерки от доклада за резултатите от техническото обследване на сградата за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, от ЗУТ са задание за работно проектиране и са предписани в ТО № 7/18.04.2017 г.
Критериите по-долу
 
ДА К2 – Организация за изпълнение на поръчката    40
К3 - Срок за изпълнение на поръчката    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
593160      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансовите средства по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по „Национална програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради“

В съответствие с указания на заместник-министъра на регионалното развитие и благоустройството с изх. № 91-00-10/06.02.2017 г. с оглед оптимизиране на финансовия контрол по изпълнение на Националната програма и непревишаване на одобрения ресурс, процедурата се открива при условията на чл. 114 ЗОП, като в проекта на договора в настоящата документация е предвидена клауза за отложено изпълнение.

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 3: Многофамилна жилищна сграда в гр. Лом, ул. „Неофит Бозвели“ № 66, блок „Първи Май“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45300000      
45320000      
71221000      
45421000      
79121000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Поръчката ще се изпълнява в Община Лом, град Лом.

Многофамилна жилищна сграда с шест надземни етажа и един полуподземен етаж. Представлява композиция от едно тяло с два входа, без дилатационна фуга. Двата входа са без функционални връзки помежду си. Всеки вход има по една стълбищна клетка и едни асансьор. Вход „А“ е на шест етажа и сутерен, с три апартамента на етаж. Вход „Б“ също е на шест етажа и сутерен, с три апартамента на етаж. Сградата се определя като обект с клас на функционална пожарна опасност Ф1.3 и като строеж IV категория съгл. чл. 137(1) т. 4 б). от ЗУТ. Блокът е строен през 80-те години на XX век и е въведен в експлоатация през 1987 г. Сградата е изпълнена по индустриален способ - система за строителство на едропанелни жилищни сгради (ЕПЖС). Използвани са характерните за системата носещи и преградни стоманобетонни панели със съответните типоразмери.
Енергоспестяващите мерки, които са задание за проектиране на настоящия обект са предписани в доклад от енергийно обследване ЕО.
Задължителни мерки от доклада за резултатите от техническото обследване на сградата за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, от ЗУТ са задание за работно проектиране и са предписани в ТО № 6/18.04.2017 г.
Критериите по-долу
 
ДА К2 – Организация за изпълнение на поръчката    40
К3 - Срок за изпълнение на поръчката    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
306360      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансовите средства по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по „Национална програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради“

В съответствие с указания на заместник-министъра на регионалното развитие и благоустройството с изх. № 91-00-10/06.02.2017 г. с оглед оптимизиране на финансовия контрол по изпълнение на Националната програма и непревишаване на одобрения ресурс, процедурата се открива при условията на чл. 114 ЗОП, като в проекта на договора в настоящата документация е предвидена клауза за отложено изпълнение.

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 4: Многофамилна жилищна сграда в гр. Лом, блок на ул. „Дядо Цеко Войвода“ № 45 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45300000      
45320000      
71221000      
45421000      
79121000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Поръчката ще се изпълнява в Община Лом, град Лом.

Многофамилна жилищна сграда с две секции. Едната с осем надземни етажа и един полуподземен етаж, втората секция е със седем надземни етажа и един полуподземен. Представлява композиция от две отделни тела, разделени от дилатационна фуга, без функционални връзки помежду си. Първото тяло има две стълбищни клетка за обслужването на отделните входове - вход „А“ и вход „Б“. Второто тяло има една стълбищна клетка за обслужване на вход „В“. Всеки вход има по едни асансьор. Вход „А“ е на осем етажа и сутерен, с три апартамента на етаж. Вход „Б“ също е на осем етажа и сутерен, с три апартамента на етаж. Вход „В“ е на седем етажа и сутерен, с три апартамента на етаж. Сградата се определя като обект с клас на функционална пожарна опасност Ф1.3 и като строеж IV категория съгл. чл. 137(1) т. 4 б). от ЗУТ. Блокът е строен в началото на 80-те години на XX век и е въведен в експлоатация през 1982 г. Сградата е изпълнена по индустриален способ - система за строителство на едропанелни жилищни сгради (ЕПЖС). Използвани са характерните за системата носещи и преградни стоманобетонни панели със съответните типоразмери.
Енергоспестяващите мерки, които са задание за проектиране на настоящия обект са предписани в доклад от енергийно обследване ЕО.
Задължителни мерки от доклада за резултатите от техническото обследване на сградата за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, от ЗУТ са задание за работно проектиране и са предписани в ТО № 9/18.04.2017 г.
Критериите по-долу
 
ДА К2 – Организация за изпълнение на поръчката    40
К3 - Срок за изпълнение на поръчката    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
589320      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансовите средства по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по „Национална програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради“

В съответствие с указания на заместник-министъра на регионалното развитие и благоустройството с изх. № 91-00-10/06.02.2017 г. с оглед оптимизиране на финансовия контрол по изпълнение на Националната програма и непревишаване на одобрения ресурс, процедурата се открива при условията на чл. 114 ЗОП, като в проекта на договора в настоящата документация е предвидена клауза за отложено изпълнение.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя („ЦПРС“) за изпълнение на строежи от групата и категорията строеж, в която попада обектът на поръчката, а именно: първа група, трета категория.
Удостоверението трябва да е придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, или валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган, за чуждестранни участници. За чуждестранните лица се изисква да докажат регистрацията си в аналогичен професионален регистър в държавата, в която са установени, или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон. В случай че участникът участва като обединение/консорциум, такава регистрация трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителни дейности съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство. За доказване на изискването по т. 1 участниците попълват съответната информация в раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Преди сключването на договор Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави: заверено копие от удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обектът на поръчката. В случай че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на тази държава. Посочените документи не се представят, в случай че вече са били предоставени на Възложителя или са му били служебно известни, или са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява проектиране и строителство, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, за целия срок на договора, с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за проектиране и строителство за съответната категория строеж, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, за целия срок на договора, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.

За доказване на изискването участниците попълват съответната информация в Част IV, буква „Б“, т. 5 от ЕЕДОП.
Преди сключването на договор Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави: заверено копие на валидна застрахователна полица по чл. 171, ал. 1 ЗУТ за професионална отговорност в строителството. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на застраховката по чл. 171, ал. 1 ЗУТ, издаден от компетентните органи на държавата, в която са установени. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Посочените документи не се представят, в случай че вече са били предоставени на Възложителя или са му били служебно известни, или са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да има опит при изпълнението на строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. * Под еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка се разбира строителство: изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на сграда. При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставените изисквания и документите се представят от тези членове. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители.; 3.3.2. Участникът следва да има опит при изпълнението на услуга, с предмет и обем идентична или сходна с тази на поръчката, най – много за последните 3 години от датата на подаване на офертата.* Под еднаква или сходна услуга на предмета и обема на обществената поръчка се разбират услуги, свързани с подготовка на инвестиционен проект във фаза технически или работен проект за сграда. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.; 3.3.3.Всеки участник трябва да разполага с необходимия квалифициран персонал за изпълнение на проектантските и строително-монтажните работи от поръчката (включително контрол на качеството).; 3.3.4.Участникът трябва да разполага със инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.; 3.3.5. Всеки участник трябва да има внедрена система за управление на качеството и да притежава валиден сертификат за EN ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден от независим, акредитиран сертифициращ орган, с обхват дейностите по строителство.; 3.3.6.Всеки участник трябва да има внедрена система за управление по отношение на опазване на околната среда, съгласно EN ISO 14001:2005 или еквивалент, издаден от независим, акредитиран сертифициращ орган с обхват дейностите по строителство.

За доказване на изискването по т. 3.3.1 участниците попълват в Част IV, буква „В“, т. 1а) от ЕЕДОП – списък на строителството, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката. ; За доказване на изискването по т. 3.3.2. участниците попълват в Част IV, буква „В“, т. 1б) от ЕЕДОП.; За доказване на изискването по т. 3.3.3. участниците попълват съответната информация в Част IV, буква „В“, т. 6 от ЕЕДОП - в която посочват образованието, професионалната квалификация и професионален опит на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката (предложения инженерно-технически състав). Ръководител екип -Ръководителят на екипите следва да е дипломиран магистър в областта на инженерните науки или еквивалентна образователна степен, в еквивалентна на посочената област, както и да разполага с общ професионален опит от минимум 3 години. Проектантски екип:архитект;строителен инженер;строителен инженер КТК;електроинженер;инженер ОВК;инженер ВиК;експерт „Пожарна безопасност“;експерт ПБЗ;експерт „План за управление на строителните отпадъци“;Проектантите и експертите трябва са дипломирани магистри или еквивалент по съответната специалност, както и да разполагат с валидни удостоверения за пълна проектантска правоспособност по съответните части, издадени от компетентен орган съгласно законодателството на Република България или на друга държава членка на Европейския съюз, или на държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария. строителен инженер:Вторият строителен инженер следва да притежава магистърска степен „строителен инженер“, който ще осъществява технически контрол по част „Конструктивна”, с валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност; с валидно удостоверение за технически контрол по част „Конструктивна” от КИИП или да е вписан в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава членка на Европейския съюз, или в друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.Екип за изпълнение на строително-монтажни работи:Технически ръководител - следва да притежава квалификация съгласно чл. 163а ЗУТ или еквивалентна, както и да разполага с общ професионален опит от минимум 5 години като ръководител в областта на строителството;Специалист по електротехника;Специалист по водоснабдяване и канализация;Специалист по отопление и вентилация.Специалистите следва да притежават магистърска степен „инженер“ по съответната специалност или еквивалентна.Специалист за контрол по качеството/отговорник по качеството -следва да притежава магистърска степен „строителен инженер“ или еквивалентна, както и правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент. Координатор по безопасни условия на труд в строителството - следва да притежава магистърска степен по технически науки или еквивалент и да разполага с валидно удостоверение за „експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2/16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.ВАЖНО! Посочените лица в екипите за изпълнение на поръчката могат да заемат само една от изискуемите позиции – едно лице може да бъде посочено само за една позиция и не може да съвместява няколко позиции. За доказване на изискването по т. 3.3.4. участниците попълват съответната информация в Част IV, буква „В“, т. 9 от ЕЕДОП - инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката:Заваръчен апарат-1 бр.; Оградни пана-200 м.л.; Тръбно скеле-2000 м2; Предпазна мрежа 2000 м2; Пробивна техника - 5 бр. Лекотоварни автомобили-2 бр.; За доказване на изискването по т. 3.3.5 участниците попълват съответната информация в Част IV, буква „Г“ от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Всички разплащания (включително авансови, междинни и окончателни) по договора за изпълнение на обществената поръчка се извършват в български лева по банков път, в съответствие с и по реда, посочен в проекта на договор.
В съответствие с указания на заместник-министъра на регионалното развитие и благоустройството с изх. № 91-00-10/06.02.2017 г. с оглед оптимизиране на финансовия контрол по изпълнение на Националната програма и непревишаване на одобрения ресурс, процедурата се открива при условията на чл. 114 ЗОП, като в проекта на договора в настоящата документация е предвидена клауза за отложено изпълнение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/08/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/08/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Общинска администрация гр. Лом, ул. Дунавска № 12, заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от процедурата всеки участник, за когото са налице основанията за отстраняване, свързани с личното състояние на участниците, по чл. 54, ал. 1 ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица, посочените основания за отстраняване се прилагат и за всеки член на обединението. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 ЗОП се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи (изброени в чл. 40 ППЗОП). Основанията за отстраняване се прилагат до изтичане на сроковете по чл. 57, ал. 3 ЗОП. Възложителят също така отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 55, ал. 1 ЗОП.
Когато участник предвижда използването на подизпълнител по смисъла на § 2, т. 34 от ДР на ЗОП или се позовава на капацитета на трети лица по чл. 65, ал. 1 от ЗОП, следва да се има предвид, че основанията за отстраняване са прилагат и за подизпълнителите и за третите лица.
При поискване от страна на Възложителя, участниците са длъжни да представят необходимата информация относно правно-организационната форма, под която осъществяват дейността си, както и списък на всички задължени лица по смисъла на чл. 54, ал. 2 ЗОП, независимо от наименованието на органите, в които участват, или длъжностите, които заемат.
Съгласно чл. 46 ППЗОП участниците са длъжни да уведомяват писмено възложителя в 3-дневен срок от настъпване на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 101, ал. 11 ЗОП [или посочено от Възложителя основание по чл. 55, ал. 1 ЗОП].
Възложителят отстранява от процедурата всеки участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 107 ЗОП.Мерки за доказване на надеждност:Участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 има право да предприеме мерки за доказване на надеждност съгласно чл. 56, ал. 1 ЗОП.Когато мерките за доказване на надеждност са предприети преди подаване на офертата за участие, същите се описват в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).Като доказателства за надеждността на участника се представят документите по чл. 45, ал. 2 ППЗОП.Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранцията се представя при подписване на договора за обществената поръчка.Гаранция за авансово предоставени средства – за получаване на предвиденото авансово плащане по поръчката, участникът следва да представи гаранция съгласно чл. 111, ал. 1 ЗОП в размера на съответното авансовото плащане.По отношение на гаранциите за изпълнение и за авансово предоставените средства важат разпоредбите на чл. 111 ЗОП.Гаранциите се предоставят от определения за изпълнител участник, в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Когато участникът, определен за изпълнител, избере да внесе гаранциите като парична сума, тя се внася по сметка: Банка: Интернешънъл Асет Банк АД, Клон Лом; ВIC код – IABGBGSF; IBAN СМЕТКА – BG87IABG74743300776600. Условията, при които се удължават, освобождават или задържат гаранциите, се уреждат съобразно условията на проекта на договор, приложен в документацията. Продължение от Раздел III 1.3) - За доказване на изискването по т. 3.3.6 участниците попълват съответната информация в Част IV, буква „Г“ от ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва