Деловодна информация
00603
Д - 3458 07/07/2017 (дд/мм/гггг)
не
00603-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Баните 000614952
село Баните, община Баните, Област Смолян, ул. Стефан Стамболов № 3
село Баните BG424 4940 България
Ферад Емин и/или Магдалена Златанова +359 30252220
obbanite@abv.bg +359 30252270

Интернет адрес/и

www.banite.egov.bg

http://www.banite.egov.bg/wps/portal/banite/banite-municipality/procurement/procurement-15-04-2016/public-competition/!ut/p/c5/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os3gLby9PS09LYwN_s0BzA0efYG_30EA3I1d3M6B8JLJ8g


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.banite.egov.bg/wps/portal/banite/banite-municipality/procurement/procurement-15-04-2016/public-competition/!ut/p/c5/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os3gLby9PS09LYwN_s0BzA0efYG_30EA3I1d3M6B8JLJ8g
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„БЛАГОУСТРОЯВАНЕ ЦЕНТРАЛНА ЧАСТ - с. Баните, Община Баните, област Смолян - Изграждане на площадно пространство”
45000000      
Строителство

„БЛАГОУСТРОЯВАНЕ ЦЕНТРАЛНА ЧАСТ - с. Баните, Община Баните, област Смолян - Изграждане на площадно пространство”, със следните подобекти:
1. Подобект: „Комбинирана детска площадка за деца от 0-3г., 3-12г., деца с увреждания и Площадка за фитнес на открито”
2. Подобект: „Сцена”
3. Подобект: „Сух Фонтан”
4. Подобект: „Фонтан”
5. Подобект: „Поставяем търговски обект – Кафе-аперитив”
6. Подобект: „Конзолна площадка”
7. Подобект: „Обществена Тоалетна”
8. Подобект: „Пешеходна алея за достъпна среда”
Предметът на обществената поръчка е строителство.
Място на изпълнение - с. Баните, община Баните, област Смолян
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1210000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

с. Баните, община Баните, област Смолян

„БЛАГОУСТРОЯВАНЕ ЦЕНТРАЛНА ЧАСТ - с. Баните, Община Баните, област Смолян - Изграждане на площадно пространство”, със следните подобекти:
1. Подобект: „Комбинирана детска площадка за деца от 0-3г., 3-12г., деца с увреждания и Площадка за фитнес на открито”
2. Подобект: „Сцена”
3. Подобект: „Сух Фонтан”
4. Подобект: „Фонтан”
5. Подобект: „Поставяем търговски обект – Кафе-аперитив”
6. Подобект: „Конзолна площадка”
7. Подобект: „Обществена Тоалетна”
8. Подобект: „Пешеходна алея за достъпна среда”
Критериите по-долу
 
ДА „Организация на работа за изпълнение на предмета на поръчката”    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
1210000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от II група, II (втора) категория придружено с валиден талон по чл. 23, ал, 1 от ПРВВЦПРС, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът попълва раздел А: „Годност" в Част IV: „Критерии за подбор" от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава -страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията па нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да е застраховал своята „Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 2, ал. 1, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството с минимална застрахователна сума в размер по чл. 5, ал. 2, т. 4 от същата.
2. Участниците трябва да са реализирали минимален оборот в сферата на строителството, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години не по малко от 1 800 000 лв.
3. Всеки участник трябва да е постигнал положително съотношение между активи и пасиви по Коефициент на бърза ликвидност (К бл), съгласно т.1.2. от Методика към член 61, ал.1, т.3 от ЗОП, изчислен на база на данни от годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на кандидата или участника към 31 декември 2016г. Стойността на коефициента за бърза ликвидност на кандидата или участника, следва да е не по-малко от 1,00 и се изчислява, съгласно чл.61, ал.6 от ЗОП, чрез Приложение № 2 към чл. 31, ал. 2 от ППЗОП.


1. Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участниците попълват в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. 5 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея.
В съответствие с чл. 62 от ЗОП за доказването на изискването участникът, определен за изпълнител, преди сключване на договор следва да представи доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строителство съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за професионална отговорност, или гаранция в друга държава членка.
2. Участникът попълва раздел Б: „Икономическо и финансово състояние'', т.2а в Част IV: „Критерии за подбор" от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, Справка за оборота в сферата на строителството за последните три приключили финансови години.
3. Участникът попълва раздел Б: „Икономическо и финансово състояние'', т.4 в Част IV: „Критерии за подбор" от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, Годишен финансов отчет (ГФО) на предприятието към 31 декември 2016г.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил идентично или сходно с предмета и обема на поръчката строителство /минимум едно/ през последните 5 години, считано от датата, посочена като краен срок за получаване на оферти.
*** Под идентично или сходно с предмета на поръчката строителство се разбира:
1/ Изграждане и/или реконструкция, благоустрояване и подобряване па физическата среда на паркове, площадни, пешеходни пространства;
2/ Изграждане на фонтан.
*** Под идентично или сходно с обема на настоящата обществена поръчка строителство се разбира:
1/ Площ на обекта/и поне 3000 кв.м.
2. Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, както следва:
Минимални изисквания:
-Ръководител на обекта; образователна степен инженер в строителството. Трудов стаж по специалността - минимум 5 години;
-Ръководител на част паркоустройство и благоустройство - образователна степен ландшафтен архитект или еквивалентна. Трудов стаж по специалността - минимум 5 години.
-Ръководител на част строително-ремонтни дейности (СРД)/Технически ръководител: лице отговарящо на изискванията на чл. 163с от ЗУТ. Трудов стаж поспециалността - минимум 3 години;
-Отговорник по контрола на качеството - Да има успешно завършен курс по контрол на качеството.
-Координатор по безопасност и здраве: Да има успешно завършен курс на обучение за координатор по ЗБУТ и удостоверение за Координатор по безопастност и здраве в строителството.
За отговорника по качеството и координатора по безопасност и здраве е допустимо съвместяване на две позиции.
3. Участникът трябва да има на разположение техника и оборудване, както следва:
- багер колесен с хидравличен чук с обем 1 куб.м - 1 брой;
- комбиниран багер с хидравличен чук-1 брой;
- самосвал - 2 броя;
-миксери – 2 броя;
-асфалтополагаща машина – 1 брой;
-валяк вибрационен – 1 брой;
-валяк бандажен – 1 брой;
-агрегат -1 брой;
-мобилен компресор -1 брой;
4. Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по следните БДС/EN стандарти:
- ISO 9001:2008 система за управление на качеството или еквивалентен или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват сходен с предмета на поръчката;
- ISO 14001:2004 система за управление на околна среда или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството;
В случай на обединение, изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.


1. Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор'' ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверение/я за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът попълва поле 2 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на техническите лица, включени или не е състава на участника, ведно със дипломи, трудови книжки и удостоверения.
3. Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, Т. 1б) от ЕЕДОП
4. Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на изисканите сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/08/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/08/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала на община Баните, стая № 404, етаж 4

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранция за изпълнение съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП е определена в размер на 1% от стойността на договора за обществена поръчка.
По отношение Гаранция за изпълнение важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП .
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете съгласно чл. 197,ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/07/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва