Деловодна информация
00226
ЕП-98 20/06/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
20/06/2017 (дд/мм/гггг)
00226-2017-0036 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Плевен 000413974
площад Възраждане №2
Плевен BG314 5800 България
Камелия Горненска +359 64881273
k.gornenska@pleven.bg +359 64822414

Интернет адрес/и

http://www.pleven.bg

http://eservices.pleven.bg/procurements.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://eservices.pleven.bg/procurement.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14&Guid=77cbd71a-23e9-46e7-92b6-fd1dfac04dd6
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Плевен 000413974
Център за административно обслужване – площад Възраждане №4
Плевен BG314 5800 България
Камелия Горненска +359 64881273
k.gornenska@pleven.bg +359 64822414

Интернет адрес/и

http://www.pleven.bg

http://eservices.pleven.bg/procurements.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изграждане, основен ремонт и/или реконструкция уличната мрежа на територията на град Плевен и кметствата без самостоятелен бюджет по две обособени позиции"
45233252      
Строителство

Възлагането на обществената поръчка е с цел извършване на СМР за изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция уличната мрежа на територията на град Плевен и кметствата без самостоятелен бюджет. Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности за изграждане на отделните строежи:
? Подготвителни работи
? Бордюри и тротоари – доставка и монтаж на различни видове бордюри;
? Пътна основа от инертни материали
? Подготовка асфалтова настилка
? Асфалтиране – ръчно и машинно
? Организация и безопасност на движението – ремонт и направа на маркировка, пътни знаци, предпазни огради и пар.и др. Предвидените дейности за изпълнение по двете обособени позиции са подробно посочени в техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3000000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

В гр. Плевен, ж.к. „Сторгозия“, ж.к. „Дружба“, ж.к. „Кайлъка“, ж.к. „Мара Денчева“, както и в населените места с.Къртожабене, с.Тученица, с.Радишево от община Плевен 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Община Плевен

По обособена позиция № 1 - В гр. Плевен, ж.к. „Сторгозия“, ж.к. „Дружба“, ж.к. „Кайлъка“, ж.к. „Мара Денчева“, "9-ти квартал", както и в населените места с.Къртожабене, с.Тученица, с.Радишево от община Плевен Обществената поръчка е с цел извършване на СМР за основен ремонт и/или реконструкция уличната мрежа на територията на град Плевен и кметствата без самостоятелен бюджет. Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности за изграждане на отделните строежи:
? Подготвителни работи – демонтаж, разкъртване, изкоп и превоз
Изпълнението на основните видове СМР се предхожда от: демонтаж и разкъртване на съществуващите амортизирани и компрометирани настилки и принадлежности; изпълнение на изкопни работи – ръчно и механизирано; превоз на изкопаните земни почви и строителните отпадъци.
? Бордюри и тротоари – доставка и монтаж на различни видове бордюри; направа и ремонт на тротоарни настилки
Полагането на нови или подмяната на съществуващи бордюри се изпълнява с вибропресовани бетонови бордюри 15/25/100 или 18/35/100 в съответствие с БДС EN 1340:2005/АС:2006 и БДС EN 206-1/ NA:2008 или еквивалент и бетонов разтвор в съответствие с БДС EN 206-1/ NA:2008 и БДС 9673-84 или еквивалент.
? Пътна основа от инертни материали
Полага се върху суха и ненарушена повърхност на земното легло. Преди полагане, земната основа се уплътнява до достигане на изискуемия еластичен модул. Основата от трошен камък се изпълнява с дебелина, съответстваща на проекта или КСС. Инертните материали трябва да отговарят на следните стандарти:
БДС 173:1987 Камък естествен за пътно строителство. Методи за изпитване
БДС 2282:1983 Камък трошен за пътни основи и асфалтови покрития
БДС 8990:1971 Камък ломен за пътни основи
? Подготовка асфалтова настилка
Преди полагане на асфалтовата смес, върху добре почистена и обезпрашена основа и запълнени пукнатини до 3мм се нанася бавно разпадаща се битумна емулсия за разлив при разход от 0.25 кг/м2 до 0.7 кг/м2. Битумната емулсия, която се използва в асфалтовите работи трябва да бъде катионна или анионна, бавно разпадаща се битумна емулсия. в съответствие с БДС EN 13808:2013 или еквивалент и „Техническа спецификация 2014 г.” на АПИ.
? Асфалтиране – ръчно и машинно с различни видове асфалтобетонови смеси
Асфалтобетоновото покритие се състои от пластове с определена дебелина, съгласно проекта и КСС. Асфалтобетоновата смес /плътна смес/ трябва да отговаря на БДС ЕN 13108 - 1/NA:2009 или еквивалент и стандартите за изпитване на горещи асфалтобетонови смеси БДС ЕN 12697:2009 или еквивалент.
? Организация и безопасност на движението – ремонт и направа на маркировка, пътни знаци, предпазни огради и парапети
Хоризонталната маркировка следва да се изпълни ръчно или машинно с: акрилатна боя с перли – бяла и жълта; студен пластик с перли – бял; студен спрей пластик със светлоотразителни перли - бял, съгласно одобрен проект за организация на движението или КСС и в съответствие с БДС EN 1424, БДС EN 1790:2004 или еквивалент. Боята за хоризонтална пътна маркировка трябва да съответства на изискванията и методите на изпитване на EN 1871:2004 „Материали за пътна маркировка. Физични характеристики” и EN 1436:2008 „Материали за пътна маркировка.
? Съоръжения – ремонт и направа на бетонови канали, РШ, оттоци
При изпълнението на водоотвеждащите трасета, вложените PVC тръби следва да отговарят на съответните действащи стандарти. Тръбите се полагат върху пясъчна подложка и при спазване указанията на фирмата – изпълнител на тръбите. Решетка и рамка за уличен отток от чугун, с клас на натоварване D400, съгласно БДС 1623:1975, БДС ЕN 124:2003 или еквивалент.
Критериите по-долу
 
ДА П1 – Предлаган гаранционен срок    20
П2 – Предлаган гаранционен срок за съоръженията    10
П3 - Срок за отстраняване на дефекти, проявили се в гаранционните срокове.    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1300000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

В гр.Плевен: Централна градска част с граници на района и включително улиците: ул. „Българска авиация”, ул. „Иван Миндиликов“, .... 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

в гр. Плевен и в населените места: с.Ласкар, с.Ралево, с.Тодорово, с.Горталово

Обособена позиция № 2: В гр.Плевен: Централна градска част с граници на района и включително улиците: ул. „Българска авиация”, ул. „Иван Миндиликов“, ул. „Г.М.Димитров“ ул. „Ал.Стамболийски“, ул. „Дойран“и др.,както и в населените места: с.Ласкар, с.Ралево, с.Тодорово, с.Горталово от община Плевен.“
Обществената поръчка е с цел извършване на СМР за основен ремонт и/или реконструкция уличната мрежа на територията на град Плевен и кметствата без самостоятелен бюджет. Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности за изграждане на отделните строежи:
? Подготвителни работи – демонтаж, разкъртване, изкоп и превоз
Изпълнението на основните видове СМР се предхожда от: демонтаж и разкъртване на съществуващите амортизирани и компрометирани настилки и принадлежности; изпълнение на изкопни работи – ръчно и механизирано; превоз на изкопаните земни почви и строителните отпадъци.
? Бордюри и тротоари – доставка и монтаж на различни видове бордюри; направа и ремонт на тротоарни настилки
Полагането на нови или подмяната на съществуващи бордюри се изпълнява с вибропресовани бетонови бордюри 15/25/100 или 18/35/100 в съответствие с БДС EN 1340:2005/АС:2006 и БДС EN 206-1/ NA:2008 или еквивалент и бетонов разтвор в съответствие с БДС EN 206-1/ NA:2008 и БДС 9673-84 или еквивалент.
? Пътна основа от инертни материали
Полага се върху суха и ненарушена повърхност на земното легло. Преди полагане, земната основа се уплътнява до достигане на изискуемия еластичен модул. Основата от трошен камък се изпълнява с дебелина, съответстваща на проекта или КСС. Инертните материали трябва да отговарят на следните стандарти:
БДС 173:1987 Камък естествен за пътно строителство. Методи за изпитване
БДС 2282:1983 Камък трошен за пътни основи и асфалтови покрития
БДС 8990:1971 Камък ломен за пътни основи
? Подготовка асфалтова настилка
Преди полагане на асфалтовата смес, върху добре почистена и обезпрашена основа и запълнени пукнатини до 3мм се нанася бавно разпадаща се битумна емулсия за разлив при разход от 0.25 кг/м2 до 0.7 кг/м2. Битумната емулсия, която се използва в асфалтовите работи трябва да бъде катионна или анионна, бавно разпадаща се битумна емулсия. в съответствие с БДС EN 13808:2013 или еквивалент и „Техническа спецификация 2014 г.” на АПИ.
? Асфалтиране – ръчно и машинно с различни видове асфалтобетонови смеси
Асфалтобетоновото покритие се състои от пластове с определена дебелина, съгласно проекта и КСС. Асфалтобетоновата смес /плътна смес/ трябва да отговаря на БДС ЕN 13108 - 1/NA:2009 или еквивалент и стандартите за изпитване на горещи асфалтобетонови смеси БДС ЕN 12697:2009 или еквивалент.
? Организация и безопасност на движението – ремонт и направа на маркировка, пътни знаци, предпазни огради и парапети
Хоризонталната маркировка следва да се изпълни ръчно или машинно с: акрилатна боя с перли – бяла и жълта; студен пластик с перли – бял; студен спрей пластик със светлоотразителни перли - бял, съгласно одобрен проект за организация на движението или КСС и в съответствие с БДС EN 1424, БДС EN 1790:2004 или еквивалент. Боята за хоризонтална пътна маркировка трябва да съответства на изискванията и методите на изпитване на EN 1871:2004 „Материали за пътна маркировка. Физични характеристики” и EN 1436:2008 „Материали за пътна маркировка.
? Съоръжения – ремонт и направа на бетонови канали, РШ, оттоци
При изпълнението на водоотвеждащите трасета, вложените PVC тръби следва да отговарят на съответните действащи стандарти. Тръбите се полагат върху пясъчна подложка и при спазване указанията на фирмата – изпълнител на тръбите. Решетка и рамка за уличен отток от чугун, с клас на натоварване D400, съгласно БДС 1623:1975, БДС ЕN 124:2003 или еквивалент.
Критериите по-долу
 
ДА П1 – Предлаган гаранционен срок    20
П2 – Предлаган гаранционен срок за съоръженията    10
П3 - Срок за отстраняване на дефекти, проявили се в гаранционните срокове.    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1700000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ за изпълнение на СМР за строежи втора група, втора категория, съгласно чл.5, ал.1, т.1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или в еквивалентен регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство;
Документ, с който се доказва изпълнението на това изискване:
При подаване на оферта участника описва подробно изискванията по съответния критерий за подбор /направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател/ в Част IV, Раздел А/Годност/, клетка 1 от Единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, валидно Удостоверение от Камарата на строителите в България за наличието на регистрация в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на СМР за строежи втора група, втора категория или еквивалентен документ издаден от компетентен орган в държава - членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя по чл. 33, ал.1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя следва да бъде придружено с валиден контролен талон за 2017 г. съгласно чл.34, ал.1 от Правилника.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. Минималната застрахователна сума/застрахователното покритие да съответства за обекти втора категория.

Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. Минималната застрахователна сума е съгласно чл.5, ал.1, т.3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.Застраховката следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им.Застраховката трябва да е в сила към датата на подаване на офертата и да бъде придружена с декларация в свободен текст, че в случай същата изтече по време на действие на договора то действието и ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на действие на договора. Към датата на подаване на офертата, застраховката трябва да е платена. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл.171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай, че в офертата на участника е посочен екип от лица, наети по договори, различни от трудовоправни отношения, които ще изпълняват проектирането, декларация относно застраховката по чл.171 от ЗУТ за дейност проектиране следва да се представи за всеки един от проектантите по отделно, а по отношение застраховката по чл.171 от ЗУТ за дейност строителство се представя от участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 3 години от датата на подаване на офертата, проектиране, с обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка; 2. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, строителство или проектиране и изпълнение на строителство, с обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка; 3. Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица, които ще бъдат ангажирани при изпълнение на строителството, включително на тези отговарящи за контрола на качеството; 4. Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката; 5. Участникът следва да разполага с необходимите технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване, необходимо за изпълнение на поръчката; 6. Участникът следва да разполага с внедрени системи за управление или еквивалентни/еквивалент, удостоверяващ съответствието на участника със стандартни системи за управление на качеството или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват в областта на строителството и/или строително-ремонтните работи, сходни с предмета на поръчката/, както следва:
- Внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008/ ISO 9001:2015 или еквивалентна;
- Внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 / ISO 14 001:2015 или еквивалентна;


1. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 3 години от датата на подаване на офертата, поне едно проектиране, с обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка; 2. Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, поне едно строителство или проектиране и изпълнение на строителство, с обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка;Под проектиране „сходно с предмета на обществената поръчка” следва да се разбира изготвяне на технически/работен проект за изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на улици, паркинги, пешеходни зони и зони за отдих. Под строителство „сходно с предмета на обществената поръчка” следва да се разбира изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на улици, паркинги, пешеходни зони и зони за отдих. 3. Участникът трябва да разполага с минимум: - Ръководител проектантски екип - строителен инженер с придобита образователна степен магистър, със специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или еквивалент, пълна проектантска правоспособност или еквивалентна; да е бил ръководител на проектантски екип на поне един проект с обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка. - проектанти по части: Конструктивна, Пътна, ВиК, ПБЗ,ПУСО – да притежават пълна проектантска правоспособност по съответната част или еквивалентна; - Ръководител строителство – строителен инженер със степен магистър, със специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или еквивалент; да има опит като ръководител на поне един проект с обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.; - най-малко 3-ма технически ръководители и един контрол по качеството за изпълнение;- да разполага с поне две строителни бригади и две асфалтови групи, като всяка бригада и група да е с минимум по 5 /пет/ броя работници;Забележка 1: Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт.
Забележка 2: В случай че участникът представя оферта за повече от една обособена позиция предлаганите от участниците в процедурата експерти, не следва да са различни за различните обособени позиции. Минимално изискуемия брой, което участникът ще използва при изпълнение на предмета на обществената поръчка е както следва:-2 бр.асфалтополагач, 3 бр. валяк, 1 бр.асфалтофреза, 1 бр.фугорезачка, 2 бр. товаръчна техника – багер, 2 бр.фадрома /комбиниран багер/, 1 бр.моторна духалка, 1 бр.пневматична трамбовка, 6 бр.самосвали, 1 бр.битумна топилка и 1 бр.водоноска.; Наличие на асфалтобаза – собствена или наета. Да е на разположение поне 1 (една) акредитирана лаборатория за изпитване и изследване на асфалтови смеси, бетони и други материали, свързани с дейността.Участникът следва да разполага с внедрени системи за управление или еквивалентни/еквивалент, удостоверяващ съответствието на участника със стандартни системи за управление на качеството или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват в областта на строителството и/или строително-ремонтните работи, сходни с предмета на поръчката/, както следва:
- Внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008/ ISO 9001:2015 или еквивалентна; Внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 / ISO 14 001:2015 или еквивалентна;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди сключването на договора, участника определен за изпълнител следва да предостави,актуални документи, удостоверяващи липсата на основания за отстраняване от процедурата съгласно чл.54, ал.1 във връзка с чл.58 ЗОП, както и съответствието с поставените критерии за подбор съгласно чл.67, ал.6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора, а именно: 90 000,00 лв. ( деветдесет хиляди лева). В началото на всяка календарна година гаранцията се освобождава частично, съответно на изпълнената част от предмета на договора до достигане на 90% от стойността и. Останалите 10% се освобождават след изтичане на гаранционните срокове.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/07/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/08/2017 (дд/мм/гггг)   11:30 (чч:мм)

гр.Плевен, сградата на Община Плевен, площад Възраждане №2, Заседателна зала на трети етаж.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Всяка оферта трябва да съдържа:1. Опис на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника по образец съгласно ПРИЛОЖЕНИЕ № 4;2.Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП)-ПРИЛОЖЕНИЕ № 5;3.Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност;4.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, следва да се представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението;5.Техническо предложение-ПРИЛОЖЕНИЕ № 6;8.Документ за упълномощаване-когато е приложимо;9.Декларация за конфиденциалност по образец съгласно ПРИЛОЖЕНИЕ № 8 (когато е приложимо);10. Плик с надпис „Предлагани ценови параметри", който съдържа:10.1. Ценово предложение, съдържащо предложението на участника относно цената за придобиване, и предложенията по други показатели с парично изражение по образец съгласно ПРИЛОЖЕНИЕ № 9; 10.2. Ценова листа на видовете СМР по образец съгласно ПРИЛОЖЕНИЕ № 9А;10.3. Електронен (магнитен) носител (CD-R диск) съдържащ „Ценово предложение”- ПРИЛОЖЕНИЕ № 9 и „Ценова листа на видовете СМР” - ПРИЛОЖЕНИЕ № 9А от настоящата документация и в електронен вид във файлов формат Excel.;
Възложителят отстранява от процедурата:
1. Участник, за когото са налице основанията за отстраняване, свързани с личното състояние на участниците по чл.54, ал.1, чл.55, ал.1, т.1 и чл.101, ал.8-11 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица, посочените основания за отстраняване се прилагат и за всеки член на обединението. Когато участник предвижда използването на подизпълнител или се позовава на капацитета на трети лица, следва да се има предвид, че основанията за отстраняване посочени в закона се прилагат и за подизпълнителите и за третите лица.
2. Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
3. Участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право;
4. Участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 - 5;
5. Участници, които са свързани лица.
6. Участник:
а) За когото е установено наличието на основание по чл.3, т.8 от Закон за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДР).
б)който не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване на обстоятелства по смисъла на чл.6, ал.2 от Закон за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП) във връзка счл.3, ал.5 от Правилник за прилагане на Закона за мерките срещу изпирането на пари (ППЗМИП).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356113
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от Закона за обществени поръчки /ЗОП/.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/06/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва