Деловодна информация
00285ЮЗУ "Неофит Рилски"
ОП-09-00-14 04/05/2017 (дд/мм/гггг)
не
00285-2017-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Югозападен университет Неофит Рилски 000017149
ул. Иван Михайлов, 66
Благоевград BG413 2700 България
Алексей Крекманов +359 73588541
op@swu.bg +359 73885516

Интернет адрес/и

www.swu.bg

http://op.swu.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.swu.bg/proc/
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Югозападен университет Неофит Рилски 000017149
ул. Иван Михайлов, 66
Благоевград BG413 2700 България
Камелия Илиева +359 73885501
op@swu.bg +359 73885516

Интернет адрес/и

www.swu.bg

http://op.swu.bg/proc/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Югозападен университет Неофит Рилски 000017149
ул. Иван Михайлов, 66
Благоевград BG413 2700 България
Красимира Златкова +359 73885505
op@swu.bg +359 73885516

Интернет адрес/и

www.swu.bg

http://op.swu.bg/proc/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Периодични доставки на канцеларски материали и консумативи за обслужване на дейностите в ЮЗУ “Неофит Рилски”
30192000      
Доставки

Периодични доставки на канцеларски материали и консумативи за обслужване на дейностите в ЮЗУ “Неофит Рилски” по седем обособени позиции: 1. Канцеларски материали и принадлежности; 2. Тетрадки, формуляри, спирали; 3. Други канцеларски материали; 4. Фотокопирна и ксерографска хартия; 5. Печатарски материали и консумативи; 6. Консумативи за офис техника – принтери/мултифункционални устройства; 7. Консумативи за офис техника – копирни устройства.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
192300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Канцеларски материали и принадлежности 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

ЮЗУ "Неофит Рилски" - Благоевград, ул. Иван Михайлов № 66, Учебен корпус № 1

Периодични доставки на канцеларски материали и принадлежности по 30 вида продукти/стоки съгласно прогнозни количества, посочени в техническата спецификация, Приложение № 1 към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Стоките в обхвата на обособената позиция са включени в списък на стоките и услугите съобразно Общия терминологичен речник, които са предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение.

II.2) Описание 1

Тетрадки, формуляри, спирали 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22830000      
22820000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

ЮЗУ "Неофит Рилски" - Благоевград, ул. Иван Михайлов № 66, Учебен корпус № 1

Периодични доставки по 73 вида продукти/стоки съгласно прогнозни количества, посочени в техническата спецификация, Приложение № 2 към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Други канцеларски материали 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192900      
30192121      
30192125      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

ЮЗУ "Неофит Рилски" - Благоевград, ул. Иван Михайлов № 66, Учебен корпус № 1

Периодични доставки на канцеларски материали по 170 вида продукти/стоки съгласно прогнозни количества, посочени в техническата спецификация, Приложение № 3 към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Фотокопирна и ксерографска хартия 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197642      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

ЮЗУ "Неофит Рилски" - Благоевград, ул. Иван Михайлов № 66, Учебен корпус № 1

Периодични доставки на фотокопирна, ксерографска хартия и картон по 35 вида продукти/стоки съгласно прогнозни количества, посочени в техническата спецификация, Приложение № 4 към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
30800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото да упражни "Опция за допълнителни доставки" в размер на 3800 лв. без ДДС от прогнозната стойност по обособената позиция, в срока на действие на договора, при условия , описани в проекта на договора.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Печатарски материали и консумативи 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22900000      
22610000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Гр. Благоевград, ул. Александър фон Хумболт № 4

Периодични доставки на печатарски материали и консумативи по 55 вида продукти/стоки съгласно прогнозни количества, посочени в техническата спецификация, Приложение № 5 към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
62000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото да упражни "Опция за допълнителни доставки" в размер до 10000 лв. без ДДС от прогнозната стойност по обособената позиция, в срока на действие на договора, при условия, описани в проекта на договора.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Консумативи за офис техника – принтери/мултифункционални устройства 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
30125110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

ЮЗУ "Неофит Рилски" - Благоевград, ул. Иван Михайлов № 66, Учебен корпус № 1

Периодични доставки на тонери за принтери и МФУ по 182 вида продукти/стоки съгласно прогнозни количества, посочени в техническата спецификация, Приложение № 6 към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
61500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото да упражни "Опция за допълнителни доставки" в размер на 11500 лв. без ДДС от прогнозната стойност по обособената позиция, в срока на действие на договора, при условия, описани в проекта на договора.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Консумативи за офис техника – копирни устройства 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
30125120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

ЮЗУ "Неофит Рилски" - Благоевград, ул. Иван Михайлов № 66, Учебен корпус № 1

Периодични доставки на тонери за копирни машини по 23 вида продукти/стоки съгласно прогнозни количества, посочени в техническата спецификация, Приложение № 7 към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
6000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото да упражни "Опция за допълнителни доставки" в размер на 2000 лв. без ДДС от прогнозната стойност по обособената позиция, в срока на действие на договора, при условия, описани в проекта на договора.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания към участниците по отношение на годност за упражняване на професионална дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания към участниците по отношение на икономическо и финансово състояние

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците по обособена позиция № 4. „Фотокопирна и ксерографска хартия“ следва да разполагат със сертификат/еквивалентен документ от изследване на хартията, издаден от акредитирани лица, с който да удостоверят съответствието на стоките по номенклатури с поредни № 1 и № 2 от обособената позиция със стандартите и изискванията по техническата спецификация. За доказване на наличието на сертификат/еквивалентен документ от изследване на хартията, издаден от акредитирани лица за удостоверяване съответствието на стоките по номенклатури с поредни № 1 и № 2 от обособената позиция, участниците попълват информацията в част ІV, б. „В“, т. 12 на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Информацията следва да съдържа следните данни: орган, който издава документа; дата на издаване; срок на валидност – в случай, че е приложимо; номенклатура на стоката по обособена позиция, за която е издаден; евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация за посочените документи. Обстоятелствата във връзка с посочените изисквания от възложителя се доказват при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят си запазва правото да упражни "Опция за допълнителни доставки" в размер на 27300 лв. без ДДС, от прогнозната стойност на поръчката, в срока на действие на договора, при условия, описани в проекта на договора. Стойността на "Опцията за допълнителни доставки" се разпределя по обособени позиции, както следва: № 4. Фотокопирна и ксерографска хартия - 3800 лв. без ДДС; № 5. Печатарски материали и консумативи - 10000 лв. без ДДС; № 6. Консумативи за офис техника – принтери/мултифункционални устройства - 11500 лв. без ДДС и № 7. Консумативи за офис техника – копирни устройства - 2000 лв. без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

24/10/2017 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/05/2017 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

ЮЗУ "Неофит Рилски", Благоевград, ул. Иван Михайлов 66, ректорат, втори етаж, Заседателна зала.

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП офертите се отварят в публично заседание, на което могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


След 12 месеца

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Доставките на стоките/продуктите, включени в обхвата на обособена позиция № 1. Канцеларски материали и принадлежности от настоящата обществена поръчка, са включени в списък на стоките и услугите съобразно Общия терминологичен речник, които са предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение. С оглед на това обстоятелство по обособена позиция № 1. Канцеларски материали и принадлежности от настоящата процедура могат да участват лица, при условие че най-малко 30 на сто от списъчния им състав е от хора с увреждания или такива в неравностойно положение. В този случай лицата трябва да са регистрирани като специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания най-малко три години преди датата на откриване на настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка. Специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания могат да участват и при условие, че могат да изпълнят най-малко 80 на сто от нейния предмет със собствени машини, съоръжения и човешки ресурс. За изпълнение на условието те могат да ползват подизпълнители или да се позовават на капацитета на трети лица, ако подизпълнителите или третите лица са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. В процедура за възлагане по обособена позиция № 1. Канцеларски материали и принадлежности могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на посочените по-горе лица, за които поръчката е запазена.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбата може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата, на основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/05/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва