Деловодна информация
00601община Долна Митрополия
2978 27/04/2017 (дд/мм/гггг)
не
00601-2017-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Долна Митрополия 000413725
ул. Св. Св. Кирил и Методий №39
Долна Митрополия BG314 5855 България
инж. Пепа Герашка - Директор Дирекция ООСИКИ +359 64680704
dolnamitropolia@el-soft.com +359 64680704

Интернет адрес/и

http://www.dolnamitropolia.bg/

http://op.dolnamitropolia.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20170427VUmh1001420


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.dolnamitropolia.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20170427VUmh1001420
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане на нов водопровод за доп. водоснабд. на гр.Тръстеник от съществ. помпена станция в м-стта Ченгене сарай в земл. на с.Ореховица до напорен резервоар в земл. на гр.Тръстеник, общ.Д.Митрополия
45332200      
Строителство

Избраният изпълнител на настоящата поръчка следва да извърши предвидените в техническия проект СМР за изграждането на нов напорен тръбопровод от тръби PE100+PP, SDR11, DN225х20.5 с обща дължина 13 200,00 метра, започващ от съществуващата помпена станция в местността Ченгене сарай в землището на с.Ореховица и заустващ в съществуващ напорен резервоар в землището на гр.Тръстеник.Всички строителни работи ще се извършват съгл. изготвения и одобрен технически проект, неразделна част от Документацията за участие в процедурата.С оглед етапното финансиране на обекта и изискванията на финансиращия орган, поръчката е разделена на два етапа, както следва: -І етап „Изграждане на нов напорен тръбопровод от възел PN 1 до възел PN 416“-ІІ етап „Изграждане на нов напорен тръбопровод от възел PN 416 до възел PN 680, Помпена камера с шахта и връзка към черпателна камера“.Етапите следва да се изпълняват последователно.Конкретните видове и количества СМР са подробно описани в Техническите спецификации.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2736812.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Мястото на изпълнение на поръчката е територията на община Долна Митрополия, землищата на с.Ореховица и гр.Тръстеник, през които минава трасето на новия водопровод.

Избраният изпълнител на настоящата поръчка следва да извърши предвидените в техническия проект СМР за изграждането на нов напорен тръбопровод от тръби PE100+PP, SDR11, DN225х20.5 с обща дължина 13 200,00 метра, започващ от съществуващата помпена станция в местността Ченгене сарай в землището на с.Ореховица и заустващ в съществуващ напорен резервоар в землището на гр.Тръстеник.Всички строителни работи ще се извършват съгл. изготвения и одобрен технически проект, неразделна част от Документацията за участие в процедурата.С оглед етапното финансиране на обекта и изискванията на финансиращия орган, поръчката е разделена на два етапа, както следва: -І етап „Изграждане на нов напорен тръбопровод от възел PN 1 до възел PN 416“-ІІ етап „Изграждане на нов напорен тръбопровод от възел PN 416 до възел PN 680, Помпена камера с шахта и връзка към черпателна камера“.Етапите следва да се изпълняват последователно.Конкретните видове и количества СМР са подробно описани в Техническите спецификации.
Критериите по-долу
 
ДА Ниво на изпълнение, като измерител на качеството – П1    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2736812.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2017 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общата прогнозната стойност на поръчката е 2 736 812,72 лв. без ДДС, която е и максимална обща стойност за офериране от участниците.Прогнозната стойност за всеки от етапите, включени в поръчката е максимална стойност за офериране от участниците и е без ДДС както следва:Етап І:–1 392 853,16 лв.;Етап ІІ:-1 329 987,21 лв.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти „първа категория”- „четвърта група” съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от ЗУТ.
Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
На етап подаване на оферта, участниците декларират съответното си с критерия за подбор в ЕЕДОП - Обр. 1, чрез попълване на съответното поле.
Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител, да предостави документите по чл. 60 от ЗОП – копие на удостверение за вписване в ЦПРС за съответната група и категория или екв.
В случай, че избран за изпълнител е участник чуждестранно ЮЛ, което предоставя трансгранично, временно или еднократно на територията на Р. България строителни услуги, то следва да представи преди сключване на договор удостоверение за вписване в ЦПРС с обхват групата и категорията на строежа, който позволява изпълнението на поръчката или копие на удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България (чл. 25а от ЗКС).). Тези документи, с изключение на документите по чл. 25а от ЗКС, могат да бъдат изисквани и при условията по чл.67, ал. 5 от ЗОП.
Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди причинени от други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Забележка:
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за затраховка „Професионална отговорност” се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Съгласно чл. 65 от ЗОП участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност.


За участник, установен/регистриран в Р България застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл. чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи в размер на 600 000 лв, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
За участник установен/регистриран извън РБългария, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
На етап подаване на оферта, частниците декларират съответното си с критерия за подбор В ЕЕДОП - Обр. 1, чрез попълване на съответното поле.
Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител да представи документите по чл. 62, ал.1, т. 2 от ЗОП. Тези документи могат да бъдат изисквани и при условията по чл.67, ал. 5 от ЗОП.
Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът, през последните 5 год, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета и обема на настоящата обществена поръчка.
2.Участникът следва да разполага към момента на подаване на офертата и през целия период на осъществяване на обекта на поръчката, със собствени или наети ръководни служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка.


1.Участникът, през последните 5 год, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета и обема на настоящата обществена поръчка.Под „строителство, сходно с предмета и обема на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира изграждане на нови водопроводни мрежи и/или реконструкция и/или рехабилитация на съществуващи водопроводни мрежи с обща минимална дължина 13 000 м.
2.Участникът следва да разполага към момента на подаване на офертата и през целия период на осъществяване на обекта на поръчката, със собствени или наети ръководни служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка, включващ минимум:
1. Ръководител на обекта: един, с висше образование, квалификация строителен инженер със степен „магистър” или „бакалавър“ , специалност „ВиК“ или еквивалент; Професионален опит минимум 5 години;
2. Технически ръководител на обекта: един, с квалификация строителен инженер със степен „магистър” или „бакалавър“ или с квалификация „строителни техници” с четиригодишен курс на обучение или еквивалентна образователна/професионална квалификация за дипломи, придобити извън Република България; Професионален опит минимум 5 години;
3. Длъжностно лице по безопасност и здраве – един, с придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, притежаващ валидно към датата на подаване на офертата удостоверение за завършен курс на обучение съгласно Наредба № 2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи (обн. ДВ бр. 37/2004 г.) или еквивалент при чуждестранни лица.
4. Отговорник по контрола на качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на строителните продукти влагани в строежите – един, притежаващ удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания или еквивалентно.
Забележка:
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за технически и професионални способности по т. 2. се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосочените изисквания за технически и професионални способности по т.1 и т.2 съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Съгласно чл. 65 от ЗОП участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност.
Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
На етап подаване на оферта, частниците декларират съответното си с критериите за подбор В ЕЕДОП - Обр. 1, чрез попълване на съответното поле.Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител да представи документите по чл. 64, ал.1, т. 1 и т.6 от ЗОП. Тези документи могат да бъдат изисквани и при условията по чл.67, ал. 5 от ЗОП.
Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Обществената поръчка следва да бъде изпълнена в пълно съответствие с Техническите спецификации, Възлагателното писмо за съответния ремонт, ЗУТ и др. приложими нормативни актове, съгласно българското законодателство.
2.Гаранции за изпълнение - Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора.Същата може да се предостави в една от следните форми:Парична сума; Банкова гаранция;Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя - условията по гаранциите са описани в Указанията неразделна част от Документацията за участие.Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/05/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала находяща се в община Долна митрополия, ул. Св. Св. Кирил и Методий №39

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Мотиви за неразделяне на обществената поръчка на обособени позиции:
Предмет на обществената поръчка е изпълнение на СМР за изграждането на един напорен водопровод и съответните съоръжения към него за връзка със съществуващите водоеми и резервоари.
Основен мотив за неразделяне на обществената поръчка на обособени позиции е фактът, че дейностите по изпълнение на строителството са систематично свързани и същите ще бъдат извършвани по трасето на един линеен обект, поради което обществената поръчка следва да бъде изпълнена от един изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции.
Изисквания към личното състояние на уч-ците - от участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице, което и да е от обстоятелствата по чл. 54,ал.1, т.1 - т.7 от ЗОП. За уч-икът не трябва да са налице и специф. основания за изключване, посочени в Указанията за подготовка на офертите - част от Документацията за поръчката, а именно участниците в настоящата обществена поръчка и контролираните от тях лица следва да НЕ са регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, съгласно чл. 3 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС,
Уч-кът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.54,ал.1, т.1-7 от ЗОП и липсата на специф. основания за изключване с попълване на Част III Основания за изключване на ЕЕДОП, в приложимите полета. (Образец №1). Преди сключване на договор Възложителят ще изиска от участника, избран за изпълнител приложимите документи по чл. 58 от ЗОП. Тези документи могат да бъдат изискани и при условията на чл. 67, ал.5 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, Глава двадесет и седма, чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/04/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва