Деловодна информация
00043
2752 24/04/2017 (дд/мм/гггг)
не
00043-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Дулово 000565416
ул. Васил Левски №18
Дулово BG325 7650 България
д-р Юксел Ахмед +359 86423000
dulovokmet@abv.bg +359 86423020

Интернет адрес/и

www.dulovo.bg

http://sop.bg/dulovo-145/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/dulovo-145/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Рехабилитация на улична и пътна мрежа на територията на Община Дулово
45233200      
Строителство

Строително – ремонтни дейности, свързани с рехабилитацията на улици на територията на община Дулово и населени места от общината.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1298066      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Рехабилитация на улици 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Община Дулово

1. Рехабилитация на улица „ Искър ”, гр.Дулово
2. Рехабилитация на улица „ Йордан Йовков ”, гр.Дулово
3. Рехабилитация на улица „ Алеко Константинов ”, гр.Дулово
4. Рехабилитация на улица „ Г. Бенковски ”, гр.Дулово
5. Рехабилитация на улица „ Лудогорец ”, с.Паисиево
6. Рехабилитация на улица „ Васил Левски ”, с.Паисиево
7. Рехабилитация на улица „ Детелина ”, село Черник
8. Рехабилитация на улица „ Синчец ”, село Черник
9. Рехабилитация на улица „ Първа ”, село Водно
10. Рехабилитация на улица „ Христо Ботев ”, село Окорш
11. Рехабилитация на улица „ Янтра ”, село Окорш
12. Рехабилитация на улица „ Централна ”, село Правда
13. Рехабилитация на улица „ Пета ”, село Боил
14. Рехабилитация на улица „ Пета ”, село Яребица
15. Рехабилитация на улица „ Шеста ”, село Овен
16. Рехабилитация на улица „ Втора ”, село Златоклас
17. Рехабилитация на улица „ Единадесета ”, село Златоклас
18. Рехабилитация на улица „ До стоп.двор ”, село Межден
19. Рехабилитация на улица „ Здравец ”, село Чернолик
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оферта    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
833333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

рехабилитация на улици 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Община Дулово

1. Рехабилитация на улица „ Лозарска ”, гр.Дулово
2. Рехабилитация на улица „ Розова Долина ”, гр.Дулово
3. Рехабилитация на улица „ Първа ”, гр.Дулово
4. Рехабилитация на ул.”Първа” с. Таслаково
5. Рехабилитация на ул.”Трета” с. Руйно
6. Рехабилитация на ул.”Витоша” с. Чернолик
7. Рехабилитация на ул.”Пета” с. Долец
8. Рехабилитация на ул.”Трета” с. Боил
9. Рехабилитация на ул.”Хан Аспарух” с. Вокил
10. Рехабилитация на ул.”Десета” с. Поройно
11. Рехабилитация на ул.”Пета” с. Колобър
12. Рехабилитация на ул.”Девета” с. Овен
13. Рехабилитация на ул.”Стефан Караджа” с. Межден
14. Рехабилитация на ул.”Здравец” с. Секулово
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оферта    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
464733      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът, избран за изпълнител, трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара, или регистрация в съответен регистър на държавата, в която е установен за извършване на дейностите, предмет на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Застраховка „Професионална отговорност“

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ съгласно чл.171 от ЗУТ или еквивалентен документ съгласно националното законодателство на участника.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката;
2. Да разполага с екип, отговорен за изпълнението на поръчката;
3. Да осигури оборудване за изпълнение на обществената поръчка.
4. Да притежава сертификация по ISO 9001:2008.


1. Участникът да е изпълнил поне едно еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка строителство през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Ръководител на обекта/ технически ръководител, Строителен инженер (Пътно строителство), Специалист по безопасност и охрана на труда;
3. Участникът, избран за изпълнител, трябва да разполага за изпълнeние на обществената поръчка със следното техническо оборудване както следва:
• Самосвали – 2 бр.
• Автобагер – 1 бр.
• Автогрейдер – 1 бр.
• Фреза – 1 бр.
• Мотометачка – 1 бр.
• Автогудронатор – 1 бр.
• Асвалтополагач – 1 бр.
• Валяк вибрационен двубандажен – 2 бр.
• Валяк – гумен – 2 бр.
• Фугорез – 1 бр.
• Цистерна – 1 бр.
4. Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или да представи други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция, която да обезпечава изпълнението на договора в размер на 5% от стойността на договора без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/05/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/05/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.Дулово, ул.Васил Левски №18, ст.13

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10 дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/04/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва