Деловодна информация
00079
12-01-63 24/04/2017 (дд/мм/гггг)
не
00079-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Царево 000057097
ул. Хан Аспарух 36
Царево BG341 8260 България
Златинка Кирякова +359 059055051
zpkiryakova@abv.bg +359 059052003

Интернет адрес/и

http://www.tzarevo.net

http://www.tzarevo.net/index.php/profil-na-kupuvacha/pk-sled-15-04-2016g


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.tzarevo.net
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици в населените места и общинските пътища на територията на община Царево, по две обособени позиции“
45233200      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е извършване на строителни и монтажни работи по реновиране и полагане на нова асфалтова настилка на улици в населените места и пътища от общинската пътна мрежа на територията на Община Царево, включително по обособени позиции.
Видовете СМР, изискванията за качество на предвидените работи и технологията за изпълнение, организацията на строителството, мерките за безопасност и охрана на труда, са подробно описани в Документацията за обществената поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2100000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици в населените места на територията на Община Царево” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Населените места на територията на Община Царево.

Предмет на обществената поръчка е извършване на строителни и монтажни работи по реновиране и полагане на нова асфалтова настилка на улици в населените места на територията на Община Царево.
Видовете СМР, изискванията за качество на предвидените работи и технологията за изпълнение, организацията на строителството, мерките за безопасност и охрана на труда, както и изискванията за опазване на околната среда са подробно описани в Документацията за обществената поръчка.Предвижда се изпълнение на следните видове строителни и монтажни работи (СМР):
- Разкъртване на повредена асфалтова настилка – кв.м;
- Профилиране и уплътняване на земното легло за направа на пътна настилка – кв.м;
- Доставка на трошен камък и направа на основа от трошен камък – куб.м;
- Фрезоване на повредена асф. настилка- кв.м;
- Направа на битумен разлив за връзка- кв.м;
- Доставка и машинно полагане на плътен асфалтобетон с дебелина 4 см – кв.м;
- Доставка и машинно полагане на плътен асфалтобетон с дебелина 6 см – кв.м;
-Доставка и машинно полагане на неплътен асф. бетон за изравнителен пласт с различна дебелина- тон ;
-Доставка и машинно полагане на неплътен асфалтобетон с дебелина 4 см- кв.м;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с плътен асфалтобетон с дебелина 4 см – кв.м;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с плътен асфалтобетон с дебелина 6 см – кв.м;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с плътен асфалтобетон с дебелина 8 см- кв.м;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с неплътен асфалтобетон с дебелина 4 см- кв.м;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с неплътен асфалтобетон с дебелина 6 см- кв.м;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с неплътен асфалтобетон с дебелина 8 см- кв.м;
- Оформяне на канавки- лин .м;
- Рязане на съществуваща асфалтова настилка- лин.м;
- Попълване и профилиране на банкети- куб.м;
- Повдигане (сваляне) на ревизионни шахти- бр.;
- Натоварване и извозване отпадъци на депо – куб.м;
Критериите по-долу
 
ДА Оценка по технически показатели - К2    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Оценката на тех-то предл-е се извършва чрез оц-ка по тех-ки показатели К2, както следва:1.Пред-ние за техн-я и орг-ция изп-то на стр. – до 30 т.;2.Орг-ция на рък-то на обекта и струк-ра за осъщ-не на кон-л на степ-та на съот-вие на изпъл-те видове работи и влаг. мат-ли с проекта, н.а.,тех-та, изиск.на в-ля - до 20т.; 3.Мерки за нам-не на затруд-та за живущите и бизнеса в целевата зона - до 10 т.

II.2) Описание 1

„Строителни работи по полагане на пътна настилка на общинската пътна мрежа на територията на община Царево “ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Населените места и общинската пътна мрежа на територията на Община Царево.

Предмет на обществената поръчка е извършване на строителни и монтажни работи по реновиране и полагане на нова асфалтова настилка на пътища от общинската пътна мрежа на територията на Община Царево.
Видовете СМР, изискванията за качество на предвидените работи и технологията за изпълнение, организацията на строителството, мерките за безопасност и охрана на труда, както и изискванията за опазване на околната среда са подробно описани в Документацията за обществената поръчка.Предвижда се изпълнение на следните видове строителни и монтажни работи (СМР):
- Разкъртване на повредена асфалтова настилка – кв.м;
- Профилиране и уплътняване на земното легло за направа на пътна настилка – кв.м;
- Доставка на трошен камък и направа на основа от трошен камък – куб.м;
- Фрезоване на повредена асф. настилка- кв.м;
- Направа на битумен разлив за връзка- кв.м;
- Доставка и машинно полагане на плътен асфалтобетон с дебелина 4 см – кв.м;
- Доставка и машинно полагане на плътен асфалтобетон с дебелина 6 см – кв.м;
-Доставка и машинно полагане на неплътен асф. бетон за изравнителен пласт с различна дебелина- тон ;
-Доставка и машинно полагане на неплътен асфалтобетон с дебелина 4 см- кв.м;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с плътен асфалтобетон с дебелина 4 см – кв.м;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с плътен асфалтобетон с дебелина 6 см – кв.м;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с плътен асфалтобетон с дебелина 8 см- кв.м;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с неплътен асфалтобетон с дебелина 4 см- кв.м;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с неплътен асфалтобетон с дебелина 6 см- кв.м;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с неплътен асфалтобетон с дебелина 8 см- кв.м;
- Оформяне на канавки- лин .м;
- Рязане на съществуваща асфалтова настилка- лин.м;
- Попълване и профилиране на банкети- куб.м;
- Повдигане (сваляне) на ревизионни шахти- бр.;
- Натоварване и извозване отпадъци на депо – куб.м;
Критериите по-долу
 
ДА Оценка по технически показатели К2    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
600000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Оценката на тех-то предл-е се извършва чрез оц-ка по тех-ки показатели К2, както следва:1.Пред-ние за техн-я и орг-ция изп-то на стр. – до 30 т.;2.Орг-ция на рък-то на обекта и струк-ра за осъщ-не на кон-л на степ-та на съот-вие на изпъл-те видове работи и влаг. мат-ли с проекта, н.а.,тех-та, изиск.на в-ля - до 20т.; 3.Мерки за нам-не на затруд-та за живущите и бизнеса в целевата зона - до 10 т.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на категорията на строежите, предмет на обществената поръчка – ІІ група - строежи от транспортната инфраструктура, ІІІ категория - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 3, буква "а" от ЗУТ – общински пътища, улици от първостепенната улична мрежа III и IV клас и съоръженията към тях и IV категория – строежи по чл. 137, ал. 1, т. 4, буква "а" от ЗУТ - частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях; а за чуждестранни лица - в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на офертата, съответствието с горното изискване се декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) като се посочва информация за обстоятелствата, съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
ЕЕДОП се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Съгласно чл. 67, ал. 5 и ал.6 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Изискването се доказва с представянето на:
Копие от документа за регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от ІІ група - строежи от транспортната инфраструктура, ІІІ категория и IV категория – строежи - частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях; За чуждестранни лица – аналогичен документ доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в минимален размер за всяка от обособените позиции.
2. Всеки участник трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ с покритие съответстващо на обема и характера на поръчката.
При подаване на офертата, съответствието с изискванията по т.1 и т.2 се декларират в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част ІV: Критерии за подбор от ЕЕДОП в приложимите полета, съгласно зададените минимални изисквания. ЕЕДОП се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, и в конкретни случаи от подизпълнителите или третите лица.


1.Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в минимален размер за всяка от обособените позиции както следва:
- За обособена позиция № 1 – „Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици в населените места на територията на Община Царево”: 1 000 000,00(един милион) лв.
- За обособена позиция № 2 – „Строителни работи по полагане на пътна настилка на общинските пътища на територията на Община Царево“: 400 000,00лв. (четиритотин хиляди ) лв.;
За доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците се представят следните документи, във връзка с поставените изисквания:
1. удостоверения от банки или
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, както и
3.справка в свободен текст за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2.Всеки участник трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи III и IV категория.
Участниците декларират съответствието с посочените изисквания чрез попълване на ЕЕДОП, а доказателствата се представят в случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът в процедурата следва да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета и обема на поръчката през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.
*За идентично или сходно с предмета и обема на поръчката се приема: извършване на СМР/СРР по изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация на пътища и/или улици, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1, б. „а”, и/или чл. 137, ал. 1, т. 2, б. „а”, и/или чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „а” от Закона за устройство на територията.
2.Участникът трябва да разполага за всяка обособена позиция с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата му, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, включително лицата, които ще изпълняват строителството.
3. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване (собствено или наето) за изпълнението на поръчката.
4.Участникът в процедурата следва да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO ЕN 9001:2008 или еквивалентeн сертификат, в обхват приложим към предмета на поръчката, издаден от органи, установени в други държави–членки.
5.Участникът в процедурата следва да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен сертификат, в обхват приложим към предмета на поръчката, издаден от органи, установени в други държави-членки.
Участниците декларират съответствието с горните изисквания чрез попълване на ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, и в конкретни случаи от подизпълнителите или третите лица. Доказателствата за декларираната в ЕЕДОП информация се представят в случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП.


1. Изисква се участник в процедурата през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил най-малко 1(един) обект за строителство идентично или сходно с обема и предмета на поръчката. За идентично или сходно с предмета и обема на поръчката се приема:извършване на СМР/СРР по изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация на пътища и/или улици, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1, б. „а”, и/или чл. 137, ал. 1, т. 2, б. „а”, и/или чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „а” от Закона за устройство на територията.2.Участникът трябва да разполага за всяка обособена позиция с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата му, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, включително лицата, които ще изпълняват строителството, както следва:Ръководител на обекта: строителен инженер с образователно-квалифиационна степен «магистър», със специалност „Транспортно строителство”, специализация „Пътно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или еквивалент и с професионален опит по специалността не по-малко от 5 г.; Инженер – геодезист: с образователно-квалификационна степен «магистър» по специалност „Геодезия” или еквивалент; Инженер „Пътно строителство”: инженер с образователно-квалифиационна степен «магистър» със специалност „Транспортно строителство”, специализация „Пътно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или еквивалент; Строителен инженер – отговорник по качеството, притежаващ познания и техническа компетентност в областта на контрол върху качеството на изпълнение на строителството; Експерт – координатор по безопасност и здраве, отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; Изпълнителският персонал, който ще участва в изпълнението на СМР: всички лица да притежават необходимата професионална квалификация, съобразно дейностите, които ще извършват.
*Забележка: Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт!
Участниците декларират съответствието чрез попълване на ЕЕДОП. Доказване на съответствието с посоченото изискване, става по реда на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП със списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, съгласно чл.64, т.3 от ЗОП.
Участниците декларират съответствието чрез попълване на ЕЕДОП. Доказване на съответствието с посоченото изискване, става по реда на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, със списък на строителството, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съгласно чл. 64, т.1 от ЗОП. 3.Участникът трябва да разполага с минимум следното техническо оборудване (собствено или наето):товарен автомобил за превоз на асфалтови смеси– 3 бр., автогрейдер - 1 бр., асфалтополагаща машина - 1 бр., фреза за асфалтова настилка - 1 бр., автогрудонатор – 1 бр, валяк до 2,5 т. – 1 бр., валяк над 10 т. – 1 бр, моторна фугорезачка за асфалтови и бетонови повърхности – 1 бр., моторна метла (духалка) – 1 бр., влекач с ремарке за превоз на техника – 1 бр.Участниците декларират съответствието чрез попълване на ЕЕДОП. Доказване на съответствието с посоченото изискване, става по реда на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП с дек-ция за инструментите, съор-та и тех-кото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.4.Изисква се уч-к в проц-та да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO ЕN 9001:2008 или екв-тeн сер-кат, в обхват приложим към предмета на пор-та, издаден от органи, устан-ни в други държави–членки.Участ-те декларират съот-то чрез попълване на ЕЕДОП. Доказване на съот-то с посоченото изискване, става по реда на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП със серт-ти по чл. 64, ал. 5-8 от ЗОП,уд-щи съот-вие със стандарта. Продължава в Раздел VI.3)Доп.информация.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/05/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/05/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала в сграда фронт-офис на община Царево, находяща се на ул.Хан Аспарух №36, ет.2, гр. Царево

На заседанието могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

продължение от III.1.3)Технически и професионални възможности:
5.Изисква се участник в процедурата да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентeн сертификат, в обхват приложим към предмета на поръчката, издаден от органи, установени в други държави–членки. Участниците декларират съответствието чрез попълване на ЕЕДОП. Доказване на съответствието с посоченото изискване, става по реда на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП със сертификати по чл. 64, ал. 5-8 от ЗОП, удостоверяващи съответствието с изискуемият стандарт.
*Забележка: Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1 и посочените от възложителя основания по чл.55, ал.1 от ЗОП, както и ако по отношение на участника е налице и някое от обстоятелствата по 107 от ЗОП.
Участникът определен за изпълнител следва да представи гаранция за изпълнение на договора при подписването му в размер на 3%(три на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора – условия, размер и начин на плащане:
a. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора без включен ДДС или 3 % от стойност на договора за съответната обособена позиция.
Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми:
1.1.парична сума;
1.2.банкова гаранция;
1.3.застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията по т. 1.2 или т. 1.3 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. При представяне на гаранцията във вид на платежно нареждане - паричната сума се внася по банковата сметка на община Царево.
Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Със срок на валидност на банковата гаранция най-малко 30/тридесет/ дни след изтичане срока на договора.
Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, срокът на валидност на застраховката трябва да бъде най-малко 30/тридесет/ дни след изтичане срока на договора.
Възложителят ще освободи гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/04/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва