Деловодна информация
01008
12-00-56 24/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
24/03/2017 (дд/мм/гггг)
01008-2017-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Камено 000057001
ул.Освобождение 101
Камено BG341 8120 България
Димитър Петров- Зам. кмет +359 55153008
obshtina@kameno.bg +359 55152480

Интернет адрес/и

www.kameno.bg

www.kameno.bg/bg/public-orders


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.kameno.bg/bg/public-orders
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на част от уличната мрежа в населените места и четвъртокласната пътна мрежа на територията на Община Камено”
45233200      
Строителство

„Ремонт на част от уличната мрежа в населените места и четвъртокласната пътна мрежа на територията на Община Камено”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Община Камено

„Ремонт на част от уличната мрежа в населените места и четвъртокласната пътна мрежа на територията на Община Камено”, при следните параметри:
2.1. Предмет на обществената поръчка е реновиране и полагане на нова асфалтова настилка на част от уличната мрежа в населените места и четвъртокласната пътна мрежа на територията на община Камено. Обществената поръчка се осъществява по заявки от Възложителя.
Предвижда се изпълнение на следните видове строителни и монтажни работи (СМР):
- Разкъртване на повредена асфалтова настилка;
- Профилиране и уплътняване на земното легло за направа на пътна настилка;
- Доставка на трошен камък и направа на основа от трошен камък;
- Фрезоване на повредена асф. Настилка;
- Направа на първи битумен разлив за връзка;
- Направа на втори битумен разлив за връзка;
- Доставка и машинно полагане на плътен асфалтобетон с дебелина 4 см;
- Доставка и машинно полагане на неплътен асф. бетон за изравнителен пласт с различна дебелина ;
- Доставка и машинно полагане на неплътен асфалтобетон с дебелина 4 см;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с плътен асфалтобетон с дебелина 4 см;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с плътен асфалтобетон с дебелина 6 см;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с плътен асфалтобетон с дебелина 8 см;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с неплътен асфалтобетон с дебелина 4 см;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с неплътен асфалтобетон с дебелина 6 см;
- Асфалтови кърпежи (ръчно) с неплътен асфалтобетон с дебелина 8 см;
- Оформяне на канавки;
- Рязане на съществуваща асфалтова настилка;
- Оформяне на банкети;
- Повдигане (сваляне) на ревизионни шахти.
- Натоварване и извозване отпадъци на депо;
Подробно описание е заложено в документацията, раздел "Технически специфкации".
Критериите по-долу
 
ДА Технически показатели    60%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
1250000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на категорията на строежите, предмет на обществената поръчка – ІІ група - строежи от транспортната инфраструктура, ІІІ категория - строежи по чл.137, ал.1, т.3, буква "а" от ЗУТ – общински пътища, улици от първостепенната улична мрежа III и IV клас и съоръженията към тях, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на офертата, съответствието с изискването по т.3.1. се декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) като се посочва информация за обстоятелствата, съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията. ЕЕДОП се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица.
Документи за доказване, във връзка с поставеното изискване: Освен това участниците следва да представят заверен препис от документа за регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл.3, ал. от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от ІІ група - строежи от транспортната инфраструктура, ІІІ категория. За чуждестранни лица – аналогичен документ доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на минимум 580 000 (петстотин и осемдесет хиляди) лева.

При подаване на офертата, съответствието с изискването по т.3.2 се декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, и в конкретни случаи от подизпълнителите или третите лица.
Документи за доказване, във връзка с поставеното изискване: За целта участниците представят заверен препис от Годишен финансов отчет и баланс за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Изисква се участник в процедурата през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил най-малко 1 (един) обект за строителство идентично или сходно с обема и предмета на поръчката. За „идентично или сходно с предмета и обема на поръчката” се приема извършване на СМР по изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация на пътища и/или улици, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1, б. „а”, и/или чл. 137, ал. 1, т. 2, б. „а”, и/или чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „а” от Закона за устройство на територията.
2.Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата му, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, включително лицата, които ще изпълняват строителството, както следва:
• Ръководител на обекта: строителен инженер със степен магистър, със специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или еквивалент и да има професионален опит по специалността не по-малко от 5 г.;
• инженер – геодезист: магистър по „Геодезия” или еквивалент;
• инженер „Пътно строителство”: инженер със степен магистър със специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или еквивалент;
• строителен инженер – отговорник по качеството, притежаващ познания и техническа компетентност в областта на контрол върху качеството на изпълнение на строителството;
• експерт – координатор по безопасност и здраве, отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи.
3. Участникът трябва да разполага с минимум следното техническо оборудване (собствено или наето):
• товарен автомобил за превоз на асфалтови смеси– 3 бр.;
• автогрейдер - 1 бр.;
• асфалтополагаща машина - 1 бр.;
• фреза за асфалтова настилка - 1 бр.;
• автогрудонатор – 1 бр.;
• валяк до 2,5 т. – 1 бр.;
• валяк над 10 т. – 1 бр.;
• моторна фугорезачка за асфалтови и бетонови повърхности – 1 бр.;
• моторна метла (духалка) – 1 бр.;
• влекач с ремарке за превоз на техника – 1 бр;
4.Изисква се участник в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт ISO ЕN 9001:2008 (или еквивалентeн сертификат), в обхват приложим към предмета на поръчката.
5.Изисква се участник в процедурата да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 (или еквивалентен сертификат).


1.При подаване на офертата, съответствието с изискването по т.3.3.1 се декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, и в конкретни случаи от подизпълнителите или третите лица.
Документи за доказване, във връзка с поставеното изискване: Доказване на съответствието с изискването със списък на строителството - по образец, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото вида и обема.
2. При подаване на офертата, съответствието с изискването по т.3.3.2 се декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения и в конкретни случаи от подизпълнители или третите лица.
Документи за доказване на изискването: Доказване на съответствието с изискването със списък на персонал, който ще изпълнява поръчката - по образец.
ВАЖНО!!! Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт!
3. При подаване на офертата, съответствието с изискването по т.3.3.2 се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, и в конкретни случаи от подизпълнителите или третите лица.
Документи за доказване, във връзка с поставеното изискване: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката – по образец.
4. При подаване на офертата, съответствието с изискването по т.3.3.4 се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, и в конкретни случаи от подизпълнителите или третите лица.
Документи за доказване, във връзка с поставеното изискване: Заверен препис от Сертификат по ISO ЕN 9001:2008.
5.При подаване на офертата, съответствието с изискването по т.3.3.5 се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, и в конкретни случаи от подизпълнителите или третите лица.
Документи за доказване, във връзка с поставеното изискване: Заверен препис от Сертификат по ISO 14001:2004.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Цената за отделния етап се превежда на изпълнителя не по-късно от 30 (тридесет) дни след представяне и заверяване на акт за извършени СМР (Акт обр.19) и фактура. Ако при приемане на етапа са констатирани недостатъци, до отстраняването им възложителят може да задържи от дължимата цена сума, която надвишава с 20% стойността на некачествено извършените работи.
Окончателните плащания за съответната текуща календарна година се осъществяват след 20 октомври, след осигуряване/превеждане на целевите средства от държавния бюджет. Крайният срок за представяне на документи (фактури, Акт обр.19 и др.) за текущото годишно възлагане е 15 декември на текущата година.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/05/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/05/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Камено

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Прогноз поръчка с аналогичен или подобен предмет може да бъде възложена месец март-май 2020 год.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В обявената процедура може да участва всяко физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, предвидени в ЗОП и на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие. Когато участникът е обединение (консорциум), участниците в обединението следва да сключат договор/споразумение помежду си. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението при изпълнението на настоящата обществена поръчка. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Не може да участва в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка участник, при когото са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП, а именно:1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а – 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, 321а и чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс;2. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна;3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;4. е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5;5. е установено, че:а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;6. е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;7. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.Липсата на основанията за отстраняване участниците посочват в ЕЕДОП в раздел III.Ще бъдат отстранявани от участие в тази процедура участници, които не отговарят на нормативно установените изискванията в ЗОП и на специалните изисквания, посочени в документацията за участие, когато е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия; когато е декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг участник. Когото участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията посочени В настоящия раздел, се прилагат и за подизпълнителите. Тези обстоятелства се посочват в от ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg/ +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва