Деловодна информация
00512Медицинският университет - Пловдив
Р-767 21/03/2017 (дд/мм/гггг)
не
00512-2017-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицинският университет - Пловдив 000455471
бул. „В. Априлов“ 15А
Пловдив BG421 4002 Бутан
ЧЛ.-КОР. ПРОФ. Д-Р СТЕФАН КОСТЯНЕВ дмн - Ректор на Медицинският университет – Пловдив, инж. Васил Динков – помощник Ректор - на Медицинският университет – Пловдив +359 32602363/ +359 885306336
vicer_ask@meduniversity-plovdiv.bg +359 32602534

Интернет адрес/и

http://mu-plovdiv.bg

http://www.archive.mu-plovdiv.bg/bg/obshtestveni-poruchki/524-общ_пор/възлагане/3780-00512-2017-0009


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
ДА

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.archive.mu-plovdiv.bg/bg/obshtestveni-poruchki/524-общ_пор/възлагане/3780-00512-2017-0009
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изготвяне на Инвестиционен проект във фаза техническа, осъществяване на авторски надзор и изграждане на обект: Учебен корпус №1 състоящ се от учебни зали и лаборатории“
45214300      
Строителство

Предмета на обществената поръчка обхваща изпълнението на „Изготвяне на Инвестиционен проект във фаза техническа, осъществяване на авторски надзор и изграждане на обект: Учебен корпус №1 състоящ се от учебни зали и лаборатории“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4950000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45214300      
71200000      
71320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, бул. „В. Априлов“ 15А

т.1 Ще се извършват следните дейности, които са свързани с проектирането и строителството на строежа и представляват условие, следствие или допълнение към него при реализиране на строежа със следните индикативни Параметри, а именно: Сутерен, Фоайе и 5 етажа, като сградата да е с индикативна обща площ от 4650м2, като площта може да варира спрямо проектните решения, които подлежат на одобрение от Възложителя. Строежа следва да е със съвременна визия състояща и форми, като същите предварително се съгласуват с Възложителя. Конкретни дейности са както следва:
т.1.1 По отношение на Разработване на инвестиционен проект във фаза техническа, съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба:
а) Извършване на необходимите проучвателни работи и изготвяне на Технически проект, съгласно изискванията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и изискванията на действащите към момента нормативни документи, в обем и съдържание, определени в Заданието за проектиране.
б) Извършване на всички съгласувания на Техническия проект с експлоатационните дружества и администрации, чието разрешение, съдействие или становище е необходимо за изпълнението на предмета на обществената поръчка.
в) Изпълнение на задълженията си като проектант, по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа, в съответствие с действащото българско законодателство (Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба № 2 от 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти).
г) Отстраняване за своя сметка на недостатъците на проекта, установени в хода на извършване на проверките от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и/или КОНСУЛТАНТА, извършващ оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и/или Технически контрол по част „Конструктивна” съгласно ЗУТ, включително и по време на извършване на строителството.
д) Поемане на отговорност за качеството на проекта по време на изпълнение на строителството
т.1.2 По отношение на Изпълнение строително-монтажни работи – изграждане на строежа/обекта:
а) Строителните работи се изпълняват съгласно изготвения от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и утвърден от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ Технически проект за строежа, в съответствие с Обяснителната записка, Графика за изпълнение на строежа, предписанията и заповедите в Заповедната книга.
б) Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на Техническите спецификации и Техническия проект строителни продукти (строителни материали, включително бетонови смеси, армировъчна стомана, хидроизолационни, топлоизалоционни и антикорозионни материали, Дограма, асфалтови смеси, изделия, елементи, детайли, комплекти и други).
в) Производство и/или доставка на строителни детайли/елементи и влагането им в строежа.
г) При необходимост осигуряване на терени за нуждите на строителството за временно строителство, за производствени полигони (бази) за нуждите на строителството, за складиране на материали и техника и други нужди, във връзка с изпълнение на строителството, установени с Плана за безопасност и здраве, само в случаите, когато същите са извън територията, върху която се изгражда строежа.
д) При необходимост извършване на работи по преместване, при изпълнение на строителството, на подземни и надземни мрежи и съоръжения.
е) Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите, в съответствие с изискването на българското законодателство.
ж) Извършване на геодезическо замерване на теренната основа.
з) Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания.
и) Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивна документация.
й) Отстраняване на недостатъците, установени при предаването
Критериите по-долу
 
ДА П2 – „КАЧЕСТВО” се изчислява по формулата: П2 = П2.1 + П2.2 + П2.3 + П2.4 + П2.5, и е с максимална стойност от 70 точки    70
Цена
П1=П1.1+П1.2=30т.
II.2.6) Прогнозна стойност
4950000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
500

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
т.1 Участникът трябва да е вписван в Централния професионален регистър на строителя за извършване на дейности от ПЪРВА ГРУПА строежи за ПЪРВА КАТЕГОРИЯ или еквивалентно, съгласно националното законодателство в държавата в която е установен.
т.2 Участникът трябва да разполага през целия период на изпълнение с физически лица, притежаващи необходимата проектантска правоспособност в съответствие с Чл.162, ал.1 и ал.2 от ЗУТ, за изпълнение на дейностите по изготвяне на инвестиционния проект и осъществяване на авторски надзор, а именно:
т.2.1 ЕКСПЕРТ-6 – по час „АРХИТЕКТУРА“ – следва да е вписан в регистъра на проектантите с пълна проектантска правоспособност в Камарата на архитектите в България
т.2.2 ЕКСПЕРТ-7 - по част „КОНСТРУКТИВНА“ – следва да е вписан в регистъра на проектантите с пълна проектантска правоспособност в Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране
т.2.3 ЕКСПЕРТ-8 - по част „ЕЛЕКТРО” – следва да е вписан в регистъра на проектантите с пълна проектантска правоспособност в Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране
т.2.4 ЕКСПЕРТ-9 - по част „ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ” – следва да е вписан в регистъра на проектантите с пълна проектантска правоспособност в Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране
т.2.5 ЕКСПЕРТ-10 - по част „ВОДОПРОВОД И КАНАЛИЗАЦИЯ” – следва да е вписан в регистъра на проектантите с пълна проектантска правоспособност в Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране
т.2.6 ЕКСПЕРТ-11 - по част „ОТОПЛЕНИЕ, ВЕНТИЛАЦИЯ И КЛИМАТИЗАЦИЯ” – следва да е вписан в регистъра на проектантите с пълна проектантска правоспособност в Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране
т.2.7 ЕКСПЕРТ-12 - по част „ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ” – следва да е вписан в регистъра на проектантите с пълна проектантска правоспособност в Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране
т.2.8 ЕКСПЕРТ-13 - по част „ПЛАН ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНИ ОТПАДЪЦИ” – следва да е вписан в регистъра на проектантите с пълна проектантска правоспособност в Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране.
т.2.9 ЕКСПЕРТ-14 - по част „ПЛАН ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ” – следва да е вписан в регистъра на проектантите с пълна проектантска правоспособност в Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране.
т.3 При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва раздел А: ГОДНОСТ в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) В случаите по Чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП Участниците представят съответните документи – удостоверения и/или други еквивалентни документи доказващи, съответната професионална регистрация, в случай, че информацията не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

III.1.2) Икономическо и финансово състояние
т.1 Описание на Критериите за подбор:
т.1.1 Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
а) При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) В случаите по Чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП Участниците представят съответните документи – Годишен финансов отчет за всяка от последните три приключили финансови години или негова съставна част, или счетоводен отчет или предоставя копие на Договори, Удостоверения, Референции, Актове и/или друг еквивалентен документ от който да е видно стойността на изпълнените дейности, така и техния вид в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки).
т.1.2 Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ.
а) При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) В случаите по Чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП Участниците представят съответните документи – копие на застрахователна полица и/или копие на договор и/или друг еквивалентен документ относно наличието на валидна, към датата на подаване на офертата застраховка Професионалната отговорност, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки).


т.2 Изисквано минимално ниво:
т.2.1 Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на изпълнение на поръчката, а именно:
а) Под обхват на поръчката следва да се разбира:
а.1) Дейности по проектиране на нежилищни сгради с предназначение за учебни и/или лабораторни цели), които попадат в обхвата на Код 71.1, съгласно КИД-2008, респективно CPV код 71200000-0 и/или 71320000-7 от общия терминологичен речник.
а.2) Дейности по строителство на нежилищни сгради с предназначение за учебни и/или лабораторни цели, които попадат в обхвата на Код 41.2, съгласно КИД-2008, респективно CPV код 45214300-3 от общия терминологичен речник
б) Минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, в размер не по-малък от:
б.1) 200 000лв. за Дейности по проектиране на нежилищни сгради с предназначение за учебни и/или лабораторни цели), които попадат в обхвата на Код 71.1, съгласно КИД-2008, респективно CPV код 71200000-0 и/или 71320000-7 от общия терминологичен речник.
б.2) 9 000 000лв. за Дейности по строителство на нежилищни сгради с предназначение за учебни и/или лабораторни цели, които попадат в обхвата на Код 41.2, съгласно КИД-2008, респективно CPV код 45214300-3 от общия терминологичен речник.
т.2.2 Участникът трябва да има следните застраховки:
а) застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за минимум ПЪРВА КАТЕГОРИЯ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ
б) застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за минимум ПЪРВА КАТЕГОРИЯ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

т.1 Описание на Критериите за подбор (Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 2, ал. 3 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси):
т.1.1 Участниците трябва да имат опит в изпълнение на дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, като изпълнението им следва да е:
а) 3 години за услуги считани от датата на подаване на офертата - Дейности по проектиране на нежилищни сгради с предназначение за учебни и/или лабораторни цели, и
б) 5 години за строителство считани от датата на подаване на офертата - Дейности по строителство на нежилищни сгради с предназначение за учебни и/или лабораторни цели.
в) При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва поле 1а и 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) В случаите по Чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП Участниците представят съответните документи – Удостоверения за добро изпълнение, Референции, Актове, копие на договори и/или друг еквивалентен документ от който да е видно, че участника има опит в изпълнение на дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки)
т.1.2 Участникът трябва да е сертифициран по следните стандарти:
а) EN ISO 9001:2015 – „Система за управление на качеството“ или еквивалент. В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите предмет на поръчката.
б) ЕN ISO 14001:2015 – „Система за управление на околната среда“ или еквивалент. В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите предмет на поръчката.
в) При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В случаите по Чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП Участниците представят съответните документи – Сертификат и/или друг еквивалентен документ, от който да е видно че участникът отговаря на посочения критерий за подбор в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки).
т.1.3 Участникът трябва да разполага през целия период на изпълнение, с технически лица за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на строителството, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ, а именно:
а) ЕКСПЕРТ-1 - Ръководител на проект
б) ЕКСПЕРТ-2 - Технически ръководител
в) ЕКСПЕРТ-3 - Координатор по безопасност и здраве
г) ЕКСПЕРТ-4 - Отговорник по качеството
д) ЕКСПЕРТ-5 - Отговорник по опазване на околна среда
е) При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП. (Участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), в който подробно описва данните за образованието и за общия и специфичен професионален опит за всяко лице от изискуемия ръководен състав. В случаите по Чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП Участниците представят съответните документи – Дипломи, Сертификати, Удостоверения, трудови книжки, копие на договори и/или друг еквивалентен документ от който да е видно, че лицето посочено за съответен експерт притежава необходимото образование и професионален опит, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни


т.2 Изисквано минимално ниво:
т.2.1 Под дейности с предмет и обем сходни с тези на поръчката следва да се разбира:
а) Под дейности с предмет сходни с тези на поръчката следва да се разбира:
а.1) За услуги - Дейности по проектиране на нежилищни сгради с предназначение за учебни и/или лабораторни цели), които попадат в обхвата на Код 71.1, съгласно КИД-2008, респективно CPV код 71200000-0 и/или 71320000-7 от общия терминологичен речник.
а.2) За строителство - Дейности по строителство на нежилищни сгради с предназначение за учебни и/или лабораторни цели, които попадат в обхвата на Код 41.2, съгласно КИД-2008, респективно CPV код 45214300-3 от общия терминологичен речник.
б) Под дейности с обем сходни с тези на поръчката следва да се разбира, както следва:
б.1) За услуги - Дейности по проектиране на нежилищни сгради с предназначение за учебни и/или лабораторни цели с РЗП от 4600м2
б.2) За строителство - Дейности по строителство на нежилищни сгради с предназначение за учебни и/или лабораторни цели с РЗП от 4600м2
т.2.2 Участникът трябва да е сертифициран по следните стандарти:
а) EN ISO 9001:2015 – „Система за управление на качеството“ или еквивалентен в областта на проектирането и строителството или еквивалентно
б) ЕN ISO 14001:2015 – „Система за управление на околната среда“ или еквивалентен в областта на проектирането и строителството или еквивалентно
т.2.3 Участникът трябва да разполага през целия период на изпълнение, с технически лица за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на строителството, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ, а именно:
а) ЕКСПЕРТ-1 - Ръководител на проект – да има завършено образование с придобита образователна степен средно специално с квалификация „Строителство“ или висше с квалификация „Строителство” или еквивалентно; (За експертната длъжност, не може да бъде предлаган експерт, който заема друга експертна длъжност ЕКСПЕРТ №2, №3, №4 и №5)
б) ЕКСПЕРТ-2 - Технически ръководител – да има завършено образование с придобита образователна степен средно специално с квалификация „Строителство“ или висше с квалификация „Строителство” или еквивалентно; (За експертната длъжност, може да бъде предлаган експерт, който заема друга експертна длъжност ЕКСПЕРТ №3, №4 и №5)
в) ЕКСПЕРТ-3 - Координатор по безопасност и здраве - да има завършено образование с придобита образователна степен „безопасност и здраве при работа“ или еквивалентно или удостоверение/сертификат за преминал курс на обучение по „безопасност и здраве при работа“ или еквивалентно; (За експертната длъжност, може да бъде предлаган експерт, който заема друга експертна длъжност ЕКСПЕРТ №2, №4 и №5)
г) ЕКСПЕРТ-4 - Отговорник по качеството – да има завършено образование с придобита образователна степен средно специално с квалификация „Строителство“ или висше с квалификация „Строителство” или еквивалентно; (За експертната длъжност, може да бъде предлаган експерт, който заема друга експертна длъжност ЕКСПЕРТ №2, №3 и №5)
д) ЕКСПЕРТ-5 - Отговорник по опазване на околна среда - да има завършено образование с придобита образователна степен „Екология и опазване на околната среда“ или еквивалентно или удостоверение/сертификат за преминал курс на обучение по „Екология и опазване на околната среда“ или еквивалентно; (За експертната длъжност, може да бъде предлаган експерт, който заема друга експертна длъжност ЕКСПЕРТ №2, №3 и №4)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


т.1 В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10, ал.1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 ЗОП, условията по чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
т.2 Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 1 (едно) на сто от стойността на договора без ДДС (ЦЕНА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ДОГОВОРА без ДДС). Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/04/2017 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/04/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

т.2 Място на отваряне на офертите е в сградата на Медицински Университет - Пловдив, гр. Пловдив, бул. „В. Априлов“ 15А

т.3.1 Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10 - дневен срок от изтичане на срока по Чл.100, ал.3 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва