Деловодна информация
00954
РД-25-1273 23/02/2017 (дд/мм/гггг)
не
00954-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Златарица 000133778
ул. Стефан Попстоянов №22
Златарица BG321 5090 Габон
Албена Конакчиева +359 61535420
ob_zlatarica@mail.bg +359 61535478

Интернет адрес/и

www.zlataritsa.net

http://www.zlataritsa.net/profile.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.zlataritsa.net/doc/op/00954-2017-0002/index.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изработване на Общ устройствен план на Община Златарица”
71410000      
Услуги

Изпълнителят следва да изпълни следните дейности:
Дейност 1 – Изготвяне на Общ устройствен план на Община Златарица, съгласно одобрено задание за изработване на Общ устройствен план на Община Златарица в два етапа, както следва:
1. Етап I – Изработване на предварителен ОУП;
2. Етап II – Изработване на окончателен ОУП.
Дейност 2 – Извършване на екологична оценка (ЕО) и оценка за съвместимост (ОС) на Общия устройствен план на Община Златарица;
Предметът на обществената поръчка следва да бъде изпълнен съобразно действащата нормативна уредба на национално и европейско ниво, при съобразяване и със становищата и препоръките на съответните компетентни органи, дадени преди или в хода на изпълнение на дейностите, както и Споразумение № РД-02-30-107/13.05.2016 г. между Община Златарица и Министерство на регионалното развитие и благоустройството.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
126305.21      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71410000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Територията на община Златарица с всички прилежащи населени места.

Обществената поръчка е с предмет „Изработване на Общ устройствен план на Община Златарица” и включва следните дейности:
Дейност 1 – Изготвяне на Общ устройствен план на Община Златарица, съгласно одобрено задание за изработване на Общ устройствен план на Община Златарица в два етапа, както следва:
1. Етап I – Изработване на предварителен ОУП;
2. Етап II – Изработване на окончателен ОУП.
Дейност 2 – Извършване на екологична оценка (ЕО) и оценка за съвместимост (ОС) на Общия устройствен план на Община Златарица;
Предметът на обществената поръчка следва да бъде изпълнен съобразно действащата нормативна уредба на национално и европейско ниво, при съобразяване и със становищата и препоръките на съответните компетентни органи, дадени преди или в хода на изпълнение на дейностите, както и Споразумение № РД-02-30-107/13.05.2016 г. между Община Златарица и Министерство на регионалното развитие и благоустройството. Изработването на ОУП - предмет на настоящата поръчка трябва да обхване територията на община Златарица с нейните населени места и землищата им, разположени на площ от 232,676 хектара.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изработване, предаване на Общ устройствен план на Община Златарица на етап Предварителен проект на Възложителя    20
Срок за изработване, предаване на Общ устройствен план на Община Златарица на етап Окончателен проект на Възложителя    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
126305.21      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителя не поставя изисквания за финансовото състояние на участника.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има опит при изпълнението на дейности за услуги с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка. Под „услуга, с предмет и обем, сходен с предмета на поръчката” следва да се разбира: изработване на общ устройствен план и/или на задание за общ устройствен план и/или изработване на интегриран план за градско възстановяване и развитие и/или на регионална схема за пространствено развитие и/или на план за регулация и застрояване на населено място или на територия с площ не по-малка от 200 хектара. Участникът следва да предостави информацията в част ІV, раздел В, т. 1 б) от ЕЕДОП. Поставеното изискване се доказва със Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга, съгласно чл.64. ал.1 т.2 от ЗОП. В случаите, в които Участникът е участвал в качеството си на партньор в обединение или като подизпълнител се описва дела и частта от дейностите, които Участникът самостоятелно е изпълнил. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
2. Участникът трябва да разполага с правоспособен технически персонал от квалифицирани експерти с определена професионална компетентност, които да се ангажират с изпълнение на поръчката. Участникът следва да предостави информацията в част ІV, раздел В, т. 6 от ЕЕДОП. Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП – списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
3. Участникът следва да прилага:
а) система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001-2008 или еквивалентен, и
б) система за управление на околната среда, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 14001-2004 или еквивалентен.
Участникът следва да предостави информацията в част ІV, раздел Г от ЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП – сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки на ЕС. Когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове от независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на система за управлението на качеството. В тези случаи, участникът трябва да е в състояние да докаже, че прилаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Документите по т.1, 2 и 3 се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.


1. Участникът, самостоятелно или съвместно, следва да е изпълнил през последните 3(три) години, считано от датата на подаване на офертата, поне една услуга, с предмет и обем, идентична или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка. 2.За Дейност 1-изготвяне на ОУП трябва да бъде анагажиран минимум следния персонал от експерти и ръководител-проектанти с пълна проектантска правоспособност,които да притежават валидно удостоверите за проектантска правоспособност за 2017г., които да отговарят на следните изисквания:Ръководител екип:висше образование, степен "магистър" в области:Архитектура или Урбанизъм, или еквивалент;минимум 5 години професионален опит по специалността;Участие в най-малко две разработки в областта на планирането/проектирането на селищни структури и/или системи или части от тях, или еквивалентни, включително Ръководител/Главен проектант на най-малко една от тях;Експерт Селищна мрежа и устройство на урбанизирани територии:висше образование, степен "магистър" в някоя от следните области:Архитектура или Урбанизъм, или еквивалент;минимум 2 год. професионален опит по специалността;Експерт Недвижимо културно наследство:висше образование, степен "магистър" в някоя от следните области: Архитектура или Урбанизъм, или еквивалент; минимум 2 год. професионален опит по специалността;Вписан в публичния регистър по чл. 165 от ЗКН;Експерт Техническа инфраструктура и комуникационно-транспортни системи:висше образование, степен "магистър", в някоя от следните области: Транспортно и/или пътно строителство или еквивалент; минимум 2 години професионален опит по специалността; Експерт Водоснабдяване и канализация:висше образование, степен "магистър", в някоя от следните области: Водоснабдяване и канализация или еквивалент; минимум 2 години професионален опит по специалността; Експерт Електроснабдяване и съобщения:висше образование, степен "магистър",в някоя от следните области: Електроенергетика и обзавеждане, Електротехника или еквивалент; минимум 2 години професионален опит по специалността;Експерт Зелена система:висше образование, степен "магистър" в някоя от следните области: Ландшафна архитектура,Озеленяване или еквивалент;минимум 2 години професионален опит по специалността;Експерт Географски информационни системи - висше образование, степен "магистър " в някоя от следните области: Геодезия, ГИС, или Картография, или еквивалент; минимум 2 години професионален опит по специалността;За Дейност 2 - екип изготвящ Оценка за съвместимост (ОС) и Екологична оценка (ЕО): Ръководител колектив:висше образование, степен „магистър”,специалност „Екология”, „Ландшафтознание“, „Опазване на околната среда“, „Физическа география“, „Биология” или еквивалентна, с не по-малко от 5 години професионален опит по специалността и опит в изготвянето на анализи за състоянието, проблемите и перспективите. Експерт Управление на отпадъци:висше образование, степен "магистър" в някоя от специалностите „биологически науки”, „науки за земята“ или еквивалентно, с не по-малко от 2 години професионален опит по специалността и опит в изготвянето на анализи за състоянието, проблемите и перспективите; Експерт Геоложка среда и почви:Висше образование, степен "магистър" в следните области:геология, инженерна геология, хидрогеология, хидрология, почвознание или еквивалентна, с професионален опит по специалността и не по-малко от 2 год. Експерт Биоразнообразие: Висше образование степен "магистър" следните области:„Биология”,„Екология и опазване на околната среда” или еквивалентна, с професионален опит по специалността - не по-малко от 2 години.Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един Ключов експерт в Екипа на Участника.
3. Участникът да разполага с валидни сертификати с обхват на сертификация съобразен с предмета на поръчката или еквивалент за: система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001-2008 или екв. и система за управление на околната среда, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 14001-2004 или екв.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява услугите предмет на настоящата обществена поръчка, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено. Възложителят ще отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена участник, който:1.1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а - 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 - 217, чл. 219 - 252, чл. 253 - 260, чл. 301 - 307, чл. 321, 321а и чл. 352 - 353е от Наказателния кодекс;1.2. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по т. 1.1., в друга държава членка или трета страна; продължава в раздел VI.3.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/03/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 180

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/03/2017 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Златарица, ул. "Стефан Попстоятонов" № 22, заседателна зала на Общински съвет Златарица.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от раздел III.2.2. 1.3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;1.4. е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5 от ЗОП;1.5. е установено, че:а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с остоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;1.6. е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган,съгласно зконодателството на държавата, в която участникът е установен;1.7. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.Основанията по т. 1.1, 1.2. и 1.7. се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи. Участник, за когото са налице горните основания има право да представи доказателства, че преди подаването на офертата е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание.
Участникът предоставя (декларира) обстоятелствата по т.1 в ЕЕДОП Образец №2 от документацията на поръчката. За обстоятелството по т.1.6. участникът избран за изпълнител представя при подписването на договор декларация, че нарушението не е извършено при изпълнение на договор за обществена поръчка. Възложителят може да отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелства по чл. 55, ал.1. Обстоятелствата се отнасят за лицата, които представляват участника или, членовете на управителни и надзорни органи и за други лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи.Възложителят няма да отстрани от процедурата участник на основанието по чл.55, ал.1, ако същият докаже, че не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен. Участникът предоставя (декларира) обстоятелствата по т.2 в Единния европейски документ за обществени поръчки Образец №2 от документацията на поръчката.
Участникът е длъжен да уведоми писмено Възложителя в 3-дневен срок от настъпване на обстоятелство по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, чл. 101, ал. 11 от ЗОП.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора за обществена поръчка, без включен ДДС. Гаранцията се предоставя в една от следните форми: - парична сума; - банкова гаранция; - застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът следва да предостави (декларира) в част III., буква „Г“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) липсата на основания по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Настоящата поръчка се финансира със средства от бюджета на Община Златарица в размер на 20 % от обявената стойност и от държавния бюджет 80 % от обявената стойност, съгласно Споразумение № РД-02-30-107/13.05.2016 г. сключено с МРРБ.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за измененеие или за допълнителна информация, на основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/02/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва