Деловодна информация
568
7-12-00-19/1/ 20/02/2017 (дд/мм/гггг)
не
568-2017-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Созопол 000057236
пл.Хан Крум №2
Созопол BG341 8130 България
Галина Георгиева -юрисконсулт +359 55025773
otdel_pnous@abv.bg +359 55025773

Интернет адрес/и

http://www.sozopol.bg/

http://www.sozopol.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=262&Itemid=218


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.sozopol.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=262&Itemid=218
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Текущ ремонт и поддръжка на тротоари, бордюри и други пешеходни участъци, паважни настилки на територията на гр.Созопол, старинна и нова част на града,както и на територията на съставните на Община Со
45233252      
Строителство

Текущ ремонт и поддръжка на тротоари, бордюри и други пешеходни участъци, паважни настилки на територията на гр.Созопол, старинна и нова част на града,както и на територията на съставните на Община Созопол, населените места:гр.Черноморец,с.Равадиново, с.Атия, с.Росен, с.Равна гора,с.Зидарово, с.Присад, с.Габър и с.Вършило, участъци по възлагане от Възложителя, в рамките на стойността на договора. Основните видове СМР са посочени в таблица , приложена към техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
45233253      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Община Созопол

Демонтаж на стара амортизирана тротоарна настилка от бетонови или каменни плочи
Демонтаж на бетонови бордюри от всякакъв вид, вкл. всички свързани с това разходи, както и очукване за повторна употреба
Демонтаж на паважна настилка
Ремонт на тротоари чрез монтаж на стари, но годни за употреба бетонови или каменни плочи
Ремонт на паважна настилка чрез доставка и монтаж на нови гранитни павета, върху пясъчна основа, вкл. всички свързани с това разходи
Ремонт на паважна настилка чрез монтаж на стари (съществуващи на място) гранитни павета, върху пясъчна основа, вкл. всички свързани с това разходи
Доставка и монтаж на нови бетонови плочи 40/40/5см върху пясъчна подложа от 15см и фугиране, вкл. всички свързани с това разходи
Доставка и монтаж на фолио против плевели под ремонтирани и нови тротоари
Доставка и монтаж на нови бетонови плочи 30/30/5см върху пясъчна подложа от 15см и фугиране, вкл. всички свързани с това разходи
Префугиране с циментов разтвор на тротоарни настилки от всякакъв вид
Доставка и монтаж на нови бетонови УНИ – павета за тротоарни настилки върху пясъчна подложа от 15см, вкл. всички свързани с това разходи
Доставка и монтаж на каменни плочи неформени (градецки камък) върху пясъчна подложа от 15см и фугиране, вкл. всички свързани с това разходи
Доставка и монтаж на каменни плочи формовани (градецки камък) върху пясъчна подложа от 15см и фугиране, вкл. всички свързани с това разходи
Доставка и монтаж на каменни плочи (гнайс) формовани върху разтвор, вкл. всички свързани с това разходи за ремонт на декоративни елементи по площад „Хан Крум“ и в Морската градина – гр.Созопол
Доставка и монтаж на бордюри 50/35/18 върху бетонова основа от бетон В15 и фугиране, вкл. всички свързани с това разходи
Доставка и монтаж на бордюри 50/25/10 върху бетонова основа от бетон В15 и фугиране, вкл. всички свързани с това разходи
Доставка и монтаж на градински бордюри върху бетонова основа от бетон В15 и фугиране, вкл. всички свързани с това разходи
Доставка и монтаж на нови бетонови плочи 40/40/5см върху циментова замазка и фугиране, вкл. всички свързани с това разходи
Доставка и монтаж на нови бетонови плочи 30/30/5см циментова замазка и фугиране, вкл. всички свързани с това разходи
Пренасяне ръчно на отпадъци на разстояние до 10м
Натоварване ръчно на отпадъци на транспорт
Натоварване машинно на отпадъци на транспорт
Транспорт и депониране на строителни и др. отпадъци
Доставка и монтаж на паркинг-ограничители, бетонови, вкл. всички свързани с това разходи
Повдигане на ревизионна шахта (по тротоари и др.пешеходни участъци)
Сваляне на ревизионна шахта (по тротоари и др.пешеходни участъци)
Доставка и монтаж на стоманобетонов капак 90/60 за РШ, вкл. рамка от профилна стомана и всички свързани с това разходи
Ремонтиране на съществуващи бетонови настилки и по стъпала с циментова замазка
Ремонт чрез демонтаж, подмяна на счупени елементи, изправяне на елементи, заваряване и монтаж метални на отводнителни решетки
Доставка и монтаж на нови метални отводнителни решетки
Доставка и монтаж на нови отводнителни решетки – линеен отток, бетонови, вкл. всички свързани с това разходи
Изкореняване на дънери на отрязани дървета по тротоарни и др.пешеходни участъци
Подготовка на легло за бордюри, вкл. ръчно прехвърляне на з.п. и всички свързани с това разходи.
Критериите по-долу
 
ДА „Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката“ включващ два подпоказателя-Подпоказател К1 Организация за изпълнение и К2 Характеристики, свързани с опазване на околната среда    50
Критерий, свързан с разходи 1 20
ценообразуващите показатели и елементи за непредвидените видове СМР    50
II.2.6) Прогнозна стойност
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.1. Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
Доказването на годността се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП.
При участие на обединение, което не е юридическо лице доказването на поставеното изискване се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП, който е представен от тези членове на обединението, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители доказването на годността се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП, който е представен от подизпълнителя/ите, които ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма изисквания

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката. Под идентично или сходно с предмета на поръчката се разбира строителство: възстановяване на експлоатационните характеристики на улица или път или площад или алея или обществен паркинг или еквивалентно пространство/обект и/или ремонт и/или реконструкция и/или изграждане на някое от изброените пространства/обекти и/или прилежащите им съоръжения.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването по се прилага за обединението като цяло.При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2.Участникът трябва да разполага с лица, които ще изпълняват строителството (технически лица, включително лице, което отговаря за контрола на качеството) с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката с оглед пълното, точно, своевременно, качествено и компетентно осигуряване на предмета на поръчката.
3.Участниците трябва да разполагат с минимално изискуемо оборудване или еквивалентно
4.Участникът следва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството.За доказване на посоченото изискване , участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП, както и представят: валиден сертификат за система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството – (заверено копие).


1.За доказване на посоченото изискване по т.1.(изпълнени обекти) участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП (списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката), както и представят: удостоверение/я за добро изпълнение, което/които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставените изисквания и документите се представят от тези членове.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители.
2.Минималният брой лица в екипа е 3 (трима) – ръководител и двама ключови експерти: Ръководител на дейностите
Образование: Висше образование – образователно-квалификационна степен „магистър” в областта на пътното строителство или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентна на посочената област; Общ професионален опит: минимум 5 години, свързан с изпълнение и/или ръководство в областта на строителството или Специфичен професионален опит:
опит в управление/координиране на строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на пътна инфраструктура.
Технически ръководител и лице, което отговаря за контрола на качеството, притежаващ: професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ или еквивалентна; минимум 3 г. опит в изпълнението на проекти/договори/услуги/дейности/задачи в областта на пътното строителство. Координатор по ЗБУТ с информация за притежание на съответното удостоверение. Шофьори, общи работници, оператори на другите машини и други лица, които ще изпълняват строителството по преценка на участниците. За доказване на посоченото изискване по т. 2. участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП (списък на технически лица, включени или не в структурата на участника, включително този, който отговаря за контрола на качеството и лицата, които ще изпълняват строителството. В този списък следва да е посочена професионална компетентност на тримата експерти: 1. Ръководител обект, 2. Технически ръководител и лице по качеството, както и 3. Координатор по ЗБУТ), 4. Други (по преценка на участника).
При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставеното изискване и документа се представя от тези членове.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители ЕЕДОП и документа се представят и за всеки от посочените подизпълнители.
Когато експертите не са служители на участника за тях се прилагат посочените в настоящата документация изисквания към третите лица.
3.Участниците трябва да разполагат с минимално изискуемо оборудване или еквивалентно на, както следва:
Багер колесен с обем на кофата до 1 м3- 1 брой
Мини челен товарач - 1 брой
Самосвали -1 брой
Валяк до 5 тона - 1 брой
Ръчна трамбовка - 1 брой
Приставка хидрочук - 1 брой
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
За доказване на посоченото изискване по т. 3. участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП и декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката съгласно чл. 64, ал.1, т.9 от ЗОП по образец -Приложение № 12. При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставеното изискване и документа се представя от тези членове чрез киоти участника доказва изпълнениет
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/03/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/03/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр.Созопол, пл.Хан Крум №2

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
Отварянето на офертите се извършва на датата, часа и мястото, посочени в обявлението за обществената поръчка. При промяна в датата, часа или мястото за отваряне на офертите участниците се уведомяват чре
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на приложимите обстоятелства по чл.197,ал.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/02/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва