Деловодна информация
00801
373 30/12/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
30/12/2016 (дд/мм/гггг)
00801-2016-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания ЕООД 000693654
бул. Андрей Сахаров № 1
София BG411 1784 България
Снежана Златанова Борщ +359 9753950
sbaloz.sofia-grad@mail.bg +359 9753950

Интернет адрес/и

http://www.sbalozsofia.com/

http://op.sbalozsofia.com/?q=page


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.sbalozsofia.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20161229zXCF362568
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Доставка по заявка на медицински консумативи за нуждите на“СБАЛОЗ” ЕООД София- град по 12 обособени позиции” 20161229zXCF362568
33140000      
Доставки

“Доставка по заявка на медицински консумативи за нуждите на“СБАЛОЗ” ЕООД София- град по 12 обособени позиции” – град София, бул.Андрей Сахаров №1. Посочените количества са прогнозни/ориентировъчни и не задължават възложителят да закупи медицински консумативи в пълния обем. Конкретните доставки и съответното количество се определят от потребностите на лечебното заведение със заявки до изпълнителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
270383      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

ПРЕВЪРЗОЧНИ МАТЕРИАЛИ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките се извършват до склада на склада на болницата в зависимост от потребностите на лечебното заведение , на адрес:гр. София 1784, район „Младост”, бул. „Андрей Сахаров” № 1

1.Бинт марлен 10 м х 10 см брой 80
2.Лигнин сив в опаковка по 500 или 1000 гр. килограм 2 500
3.Марлени компреси 10см х 10см – нестерилни с 8 дипли с голяма здравина и висока абсорбираща способност-100 бр/оп. опаковка 300
4.Марлени компреси 7,5см х 7,5см – нестерилни с 8 дипли с голяма здравина и висока абсорбираща способност-100 бр/оп. опаковка 1 500
5.Марлени компреси 5см х 5см - нестерилни с 8 дипли с голяма здравина и висока абсорбираща способност-100 бр/оп. опаковка 1 500
6.Стерилни марлени компреси 10см х 10см – индивидуално пакетирани с 8 дипли, изработени от 100% памучна марля с голяма здравина и висока абсорбираща способност брой 4 000
7.Стерилни марлени компреси 7,5см х 7,5см – индивидуално пакетирани с 8 дипли, изработени от 100% памучна марля с голяма здравина и висока абсорбираща способност брой 20 000
8.Стерилни марлени компреси 5см х 5см – индивидуално пакетирани с 8 дипли, изработени от 100% памучна марля с голяма здравина и висока абсорбираща способност брой 32 000
9.Памук, естествен, хигроскопичен х 80 гр. в опаковка опаковка 2 000
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
28826.4      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят изисква мостри за всяка обособена позиция . Същите се предават от участниците на определения за получаването им служител на втория етаж на болницата, к-т 201 с приемо-предавателен протокол.В резултат от процеса на изследване на мострите тяхната цялост и търговски вид ще бъдат нарушени. При разглеждането на мострите се вземат предвид характерните за видовете артикули признаци .

II.2) Описание 1

ЛЕПЕНКИ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките се извършват до склада на склада на болницата в зависимост от потребностите на лечебното заведение.на адрес: гр. София 1784, район „Младост”, бул. „Андрей Сахаров” № 1

1.Прикрепващ пластир 5см х 5м –хипоалергичен на копринена основа ролка 2000
2.Лепенка от нетъкан текстил с подложка за фиксиране на интравенозна канюла 6см х 8 см брой 22000
3.Хипоалергичен пластир за чувствителна кожа от нетъкан текстил, разграфена лента 10см х 10м ролка 150
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
22460.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят изисква мостри за всяка обособена позиция . Същите се предават от участниците на определения за получаването им служител на втория етаж на болницата, к-т 201 с приемо-предавателен протокол.В резултат от процеса на изследване на мострите тяхната цялост и търговски вид ще бъдат нарушени. При разглеждането на мострите се вземат предвид характерните за видовете артикули признаци .

II.2) Описание 1

ПОСТЕЛЪЧЕН ИНВЕНТАР 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките се извършват до склада на склада на болницата в зависимост от потребностите на лечебното заведение.на адрес:гр. София 1784, район „Младост”, бул. „Андрей Сахаров” № 1

1.Чаршаф на ролка с полиестер 60 см/50м с перфорация на 50 см ролка 1000
2.Чаршаф еднократен, нестерилен 140см/240см без прорез брой 100
3.Чаршаф еднократен, стерилен 75см х 75 см без прорез брой 300
4.Чаршаф еднократен, стерилен 75см х 90 см без прорез  брой 2800
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
16470.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят изисква мостри за всяка обособена позиция . Същите се предават от участниците на определения за получаването им служител на втория етаж на болницата, к-т 201 с приемо-предавателен протокол.В резултат от процеса на изследване на мострите тяхната цялост и търговски вид ще бъдат нарушени. При разглеждането на мострите се вземат предвид характерните за видовете артикули признаци .

II.2) Описание 1

ЛАТЕКСОВИ И ПОЛИЕТИЛЕНОВИ КОНСУМАТИВИ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките се извършват до склада на склада на болницата в зависимост от потребностите на лечебното заведение. на адрес:- гр. София 1784, район „Младост”, бул. „Андрей Сахаров” № 1

1.Катетър нелатонов, стерилен №10 брой 3000
2.Катетър нелатонов, стерилен №8 брой 2000
3.Калцуни, еднократни 36x15 см. брой 65000
4.Ръкавици латексови, нестерилни х 100 бр.в кутия – размер „L” /без пудра/ кутия 50
5.Ръкавици латексови, нестерилни х 100 бр.в кутия - размер „M” /без пудра/ кутия 400
6.Ръкавици латексови, нестерилни х 100 бр.в кутия - размер „S” /без пудра/ кутия 300
7.Ръкавици латексови, нестерилни х 100 бр.в кутия - размер „XL” /без пудра/ кутия 50
8.Ръкавици латексови, стерилни № 8 чифт 1200
9.Ръкавици латексови, стерилни № 7 чифт 1200
10.Ръкавици нитрилови, нестерилни, сини х 100 бр.в кутия - размер „M” кутия 200
11.Ръкавици нитрилови, нестерилни, сини х 100 бр.в кутия - размер „S” кутия 1000
12.Ръкавици нитрилови, нестерилни, сини х 100 бр.в кутия - размер „XL” кутия 20
13.Ръкавици полиетиленoви х 100 бр.в опаковка опаковка 50
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
19493.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят изисква мостри за всяка обособена позиция . Същите се предават от участниците на определения за получаването им служител на втория етаж на болницата, к-т 201 с приемо-предавателен протокол.В резултат от процеса на изследване на мострите тяхната цялост и търговски вид ще бъдат нарушени. При разглеждането на мострите се вземат предвид характерните за видовете артикули признаци .

II.2) Описание 1

ИГЛИ, СПРИНЦОВКИ, ИНФУЗИОННИ СИСТЕМИ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките се извършват до склада на склада на болницата в зависимост от потребностите на лечебното заведение. на адрес: гр. София 1784, район „Младост”, бул. „Андрей Сахаров” № 1

1.Игли еднократни 18G 1 1/2 - 40 мм брой 1000
2.Игли еднократни 20G 1 1/2 - 40 мм брой 2000
3.Игли еднократни 22G 1 1/2 - 40 мм брой 5000
4.Игли еднократни 23G 1 1/4 - 30 мм брой 4500
5.Игли еднократни 27G 3/4 - 20 мм брой 13000
6.Система за инфузионна помпа – оригинална система за инфузионна помпа”инфузомат” с дължина 250 см, с филтър за самообезвъздушаване и филтър за автоматично прекратяване на инфузията, с луер-лок накрайник брой 1500
7.Инфузионна гравитационна система с прецизна ролкова скоба, с антибактериален микрофилтър 0,2 мкм на порите с голяма площ на филтъра, не съдържаща PVC брой 6000
8.Инфузионна система с пластмасова игла въздушен филтър и Y образен преход за инжекция брой 3000
9.Инфузионна система с пластмасова игла и луер-лок наконечник, антибактериален филтър на въздуховода и капаче приложима за твърди и деформируеми контейнери не съдържаща PVC брой 30000
10.Инфузионна система с метална игла брой 200
11.Спринцовки 2 мл брой 16000
12.Спринцовки 5 мл брой 10000
13.Спринцовки 10 мл брой 10000
14.Спринцовки 20 мл брой 7000
15.Спринцовки 50 мл с наконечник брой 4000
16.Спринцовки 50 мл без наконечник/луер-лок/ брой 9000
17.Спринцовки 200 мл за инжектор брой 500
18.Спринцовки 50 мл трикомпонентни за перфузор, винтов накрайник/луер-лок/, Т- образна форма на петата на буталото за захват от перфузора, материал полипропилен, с прозрачен цилиндър, с двойно уплътнение за меко плъзгане, с неизтриваща се градуировка, устойчивост на налягане до 9 бара брой 100
19.Удължител за перфузор за точно и постепенно вливане на инфузионни разтвори, с дължина 150 см, с винтови/луер-лок/връзки в двата края, с вътрешен лумен 1,5 мм, обем за обезвъздушаване 2,6 мл, устойчив на налягане 4 бара брой  100
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
90693.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят изисква мостри за всяка обособена позиция . Същите се предават от участниците на определения за получаването им служител на втория етаж на болницата, к-т 201 с приемо-предавателен протокол.В резултат от процеса на изследване на мострите тяхната цялост и търговски вид ще бъдат нарушени. При разглеждането на мострите се вземат предвид характерните за видовете артикули признаци .

II.2) Описание 1

ИГЛИ, СПРИНЦОВКИ, ,ИНТРАВЕНОЗНИ КАТЕТРИ С ПРЕДПАЗЕН МЕХАНИЗЪМ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките се извършват до склада на склада на болницата в зависимост от потребностите на лечебното заведение.на адрес: гр. София 1784, район „Младост”, бул. „Андрей Сахаров” № 1

1.Игли еднократни 18G 11/2 - 38 мм с предпазен механизъм брой 10000
2.Игли еднократни 20G 11/2 - 38 мм с предпазен механизъм брой 8000
3.Игли еднократни 22G 11/2 - 38 мм с предпазен механизъм брой 5000
4.Периферен венозен катетър «бътерфлай» 21G х 3/4 - /0,80 х 19 мм/,обезопасен, снабден с механизъм за автоматично прибиране на иглата след манипулация Брой 600
5.Катетър интравенозен 14 G, тънкостенен от полиуретан с полирана повърхност, атравматичен профил и допълнителен порт, самоактивиращ се предпазен метален механизъм, специално триплоскосно заточване на иглата, хидрофобен кръвен филтър, гъвкави фиксиращи крилца, инжекционен порт, заточване на върха за минимална пункционна травма брой 100
6.Катетър интравенозен 20 G, тънкостенен от полиуретан с полирана повърхност, атравматичен профил и допълнителен порт, самоактивиращ се предпазен метален механизъм, специално триплоскосно заточване на иглата, хидрофобен кръвен филтър, гъвкави фиксиращи крилца, инжекционен порт, заточване на върха за минимална пункционна травма брой 4000
7.Катетър интравенозен 22 G, тънкостенен от полиуретан с полирана повърхност, атравматичен профил и допълнителен порт, самоактивиращ се предпазен метален механизъм, специално триплоскосно заточване на иглата, хидрофобен кръвен филтър, гъвкави фиксиращи крилца, инжекционен порт, заточване на върха за минимална пункционна травма брой 17000
8.Катетър интравенозен 24 G, тънкостенен от полиуретан с полирана повърхност, атравматичен профил и допълнителен порт, самоактивиращ се предпазен метален механизъм, специално триплоскосно заточване на иглата, хидрофобен кръвен филтър, гъвкави фиксиращи крилца, инжекционен порт, заточване на върха за минимална пункционна травма брой 7000
9.Спринцовки трикомпонентни 5 мл без латекс,прозрачни,с прикрепена неразглабяема игла, тристранно заточена,бутало с цветова кодировка на размера на иглата, с вграден защитен механизъм за автоматично прибиране на иглата 21G 1 1/2 брой 1000
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
27462.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят изисква мостри за всяка обособена позиция . Същите се предават от участниците на определения за получаването им служител на втория етаж на болницата, к-т 201 с приемо-предавателен протокол.В резултат от процеса на изследване на мострите тяхната цялост и търговски вид ще бъдат нарушени. При разглеждането на мострите се вземат предвид характерните за видовете артикули признаци .

II.2) Описание 1

ПЛАСТМАСОВИ КОНСУМАТИВИ 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките се извършват до склада на склада на болницата в зависимост от потребностите на лечебното заведение. на адрес: гр. София 1784, район „Младост”, бул. „Андрей Сахаров” № 1

1.Аспиратор за многодозови флакони - “мини спайк” брой 100
2.Контейнер за биопсия-стерилен 15 мл. брой 400
3.Трипътен кран, стерилен, индивидуално опакован, устойчив на налягане до 7 бара, изработен от материал устойчив на липиди и активни агенти със свободно въртене на 360° на корпуса на крана брой 1500
4.Конектор, бял, луер-лок наконечник, женски, еднократен, стерилен брой 4000
5.Назален кислороден катетър „тип очила” брой 100
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8251.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят изисква мостри за всяка обособена позиция . Същите се предават от участниците на определения за получаването им служител на втория етаж на болницата, к-т 201 с приемо-предавателен протокол.В резултат от процеса на изследване на мострите тяхната цялост и търговски вид ще бъдат нарушени. При разглеждането на мострите се вземат предвид характерните за видовете артикули признаци .

II.2) Описание 1

РЕГИСТРИРАЩА ХАРТИЯ 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките се извършват до склада на склада на болницата в зависимост от потребностите на лечебното заведение , на адрес:гр. София 1784, район „Младост”, бул. „Андрей Сахаров” № 1

1.Хартия за ЕКГ 110/50 мм ролка 60
2.Хартия за ЕКГ Schiller АТ 2,210х280 мм х 215 л опаковка 60
3.Термопринтерна хартия К 61В-се 110mm x 21 m ролка 300
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4609.2      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят изисква мостри за всяка обособена позиция . Същите се предават от участниците на определения за получаването им служител на втория етаж на болницата, к-т 201 с приемо-предавателен протокол.В резултат от процеса на изследване на мострите тяхната цялост и търговски вид ще бъдат нарушени. При разглеждането на мострите се вземат предвид характерните за видовете артикули признаци .

II.2) Описание 1

РЕЖЕЩИ ИНСТРУМЕНТИ 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките се извършват до склада на склада на болницата в зависимост от потребностите на лечебното заведение , на адрес:гр. София 1784, район „Младост”, бул. „Андрей Сахаров” № 1

1.Ножчета за микротом-еднократни брой 50
2.Скалпел №10, еднократен стерилен с PVC дръжка брой 70
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
231.5      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят изисква мостри за всяка обособена позиция . Същите се предават от участниците на определения за получаването им служител на втория етаж на болницата, к-т 201 с приемо-предавателен протокол.В резултат от процеса на изследване на мострите тяхната цялост и търговски вид ще бъдат нарушени. При разглеждането на мострите се вземат предвид характерните за видовете артикули признаци .

II.2) Описание 1

ДРУГИ МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките се извършват до склада на склада на болницата в зависимост от потребностите на лечебното заведение , на адрес:гр. София 1784, район „Младост”, бул. „Андрей Сахаров” № 1

1.Предпазен гащеризон, бял, еднократен с цип и пластрон, покриващ ципа, HTM, полипропилен промазан с водонепропусклива микропореста мембрана, 3 слоя SMS, качулка, маншети, талия и глезени пристегната с ластик, размер „М” брой 200
2.Предпазен гащеризон, бял, еднократен с цип и пластрон, покриващ ципа, HTM, полипропилен промазан с водонепропусклива микропореста мембрана, 3 слоя SMS, качулка, маншети, талия и глезени пристегната с ластик, размер „L” брой 200
3.Гел за УЗД - флакон х 1 кг килограм 200
4.Есмарх(турникет) автоматичен, ластичен със странично освобождаване брой 50
5.Кислородна вода 3% - флакон х 100 мл брой 100
6.Маска еднократна, трислойна с ластик брой 5000
7.Защитна маска FFP3 с клапан за издишване, с мека подложка за плътно прилепване към носа, с двоен ластик, нестерилна брой 1000
8.Перхидрол 30% х 1л литър 20
9.Тампон за секрет-нестерилен, индивидуално пакетиран брой 2500
10.Формалин 10% х 1 л литър 5
11.Четка за цитонамазка с топче брой 10000
12.Шпатули еднократни дървени – 152х17х1,6мм брой 400
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
13064.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят изисква мостри за всяка обособена позиция . Същите се предават от участниците на определения за получаването им служител на втория етаж на болницата, к-т 201 с приемо-предавателен протокол.В резултат от процеса на изследване на мострите тяхната цялост и търговски вид ще бъдат нарушени. При разглеждането на мострите се вземат предвид характерните за видовете артикули признаци .

II.2) Описание 1

КОНСУМАТИВИ ЗА ЛАБОРАТОРНА УПОТРЕБА 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките се извършват до склада на склада на болницата в зависимост от потребностите на лечебното заведение , на адрес:гр. София 1784, район „Младост”, бул. „Андрей Сахаров” № 1

1.Вакуумна епруветка обезопасена с винтова капачка-затворена система за вземане на кръв за хематологичен анализ на пълна кръв - пластмасов,с К2ЕДТА обем 3мл Брой 50000
2.Вакуумна епруветка обезопасена с винтова капачка-затворена система за вземане на кръв, анализ на серум,с активатор на кръвосъсирването и инертен сепариращ гел,4 мл Брой 30000
3.Вакуумна епруветка обезопасена с винтова капачка-затворена система за вземане на кръв, анализ на коагулация с протекция на моларността на цитрата и единичен маркер за количеството на кръвка,3 мл. Брой 300
4.Вакуумна епруветка-затворена система за вземане на кръв СУЕ/ пластмасова/ със натриев цитрат за статив, с валидирана сравнимост с други референтни методи с обем до 3 мл. Брой 300
5.Статив за пластмасова вакуумна епруветка -затворена система за взема на кръв за СУЕ Брой 1
6.Игли за за затворена система за вземане на кръв - 21G 1 1/2 Брой 50000
7.Игли за за затворена система за вземане на кръв с камера /прозорче/ за визуализация на попадането на иглата във вена, 21G Брой 1000
8.Луер адаптори за затворена система за вземане на кръв Брой 100
9.Пластмасов държател с вграден предпазител заключващ механично иглата след пробовземане, за еднократна употреба Брой 50000
10.Пластмасов държател за еднократна употреба, автоматично заключване на иглата в холтера след пробовземане Брой 100
11.Стерлилен комплект от пластмасов държател с вградена игла 21G 1 1/2 , за еднократна употреба, автоматично заключване на иглата след пробовземане Брой 500
12.Епруветки обикновенни, еднократни 100х16 мм Брой 1000
13.Кювети тип Хитачи Брой 500
14.Дунапренови филтри за биопсии - PAT Брой 1000
15.Пластмасови касетки за биопсии 40 х 28 мм Брой 1000
16.Предметни стъкла с двойно матиран край Брой 10000
17.Покривни стъкла 24/60 мм Брой 1000
18.Стиксчета за урина 11 показателя – глюкоза, аскорбинова киселина, кетони, протеини, PH, кръв, нитрити, левкоцити, специфично тегло, билирубин, уробилиноген Брой 500
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
37365.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят изисква мостри за всяка обособена позиция . Същите се предават от участниците на определения за получаването им служител на втория етаж на болницата, к-т 201 с приемо-предавателен протокол.В резултат от процеса на изследване на мострите тяхната цялост и търговски вид ще бъдат нарушени. При разглеждането на мострите се вземат предвид характерните за видовете артикули признаци .

II.2) Описание 1

ХИМИЧЕСКИ ВЕЩЕСТВА И ПРОДУКТИ ЗА КЛИНИЧНА, ЦИТОЛОГИЧНА И ХИСТОЛОГИЧНА ЛАБОРАТОРИЯ 12
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките се извършват до склада на склада на болницата в зависимост от потребностите на лечебното заведение , на адрес:гр. София 1784, район „Младост”, бул. „Андрей Сахаров” № 1

1.Гранулиран парафин за хистология килограм 10
2.Енталан мл 2000
3.Еозин - водноразтворим литър 10
4.Ксилол литър 20
5.Хематоксилин Джил 2 литър 10
6.Хематоксилин Джил 3 литър 10
7.Течен парафин литър 5
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1457.5      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят изисква мостри за всяка обособена позиция . Същите се предават от участниците на определения за получаването им служител на втория етаж на болницата, к-т 201 с приемо-предавателен протокол.В резултат от процеса на изследване на мострите тяхната цялост и търговски вид ще бъдат нарушени. При разглеждането на мострите се вземат предвид характерните за видовете артикули признаци .
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.1. Участникът следва да представи копия от годишни финансови отчети за предходните 3 (три) години /2013, 2014 и 2015 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, освен ако същите не са обявени в Търговския регистър към Агенция по впсиванията.
1.2. Участникът следва да предостави информация за общия оборот и оборота от продажба на медицински консумативи за последните три години /2013, 2014 и 2015 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.


Изисквано минимално ниво: Участникът да има минимален оборот от продажба на медицински консумативи за последните 3 /три/ години /2013, 2014 и 2015 г./, който трябва да бъде два пъти стойността на позицията/позициите, за която/които кандидатства.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За доказване на съответствието с посочения критерий, участникът попълва поле 1а от раздел В: Технически и професионални особености в Част IV: „Критерий за подбор“ на ЕЕДОП. Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП – списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените доставки, които участника определен за изпълнител предоставя преди сключването на договор за обществена поръчка. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Участника следва да разполага с въведена система за управление на качеството BG EN ISO 9001:2008 или 9001:2015
Участникът следва да представи минимум 3 /три/ референции от лечебни заведения на територията на Р България или от еквивалентни лечебни заведения на територията на други държави, с които са имали сключени договори със същия предмет за периода 2013-2015 г. От текста следва да става ясно, че участникът изпълнява точно договорите си за доставка на медицински консумативи. Референциите се представят в оригинални или заверени от Участника копия.
Декларация от участника за осигуряване в пълен обем на необходимите количества за срока на договора (свободен текст);
. (Документи по чл. 52, ал. 5, ЗОП) Описанието на стоките се представя под формата на фирмени каталози, проспекти или други документи, съдържащи данни за производител, търговско наименование, опаковка и други съществени идентифициращи данни, от които да се установява по безспорен начин съответствието на оферирания продукт с изискванията на възложителя, посочени в описанието на предмета и техническите спецификации. За обособените позиции е задължително да се приложи и :
Декларация за съответствие на медицинското изделие съгл. чл. 14, ал. 2 ЗМИ от производителя или негов упълномощен представител, или
Сертификат по чл. 76 ЗМИ, удостоверяващ съответствието със съществените изисквания, приложими за изделието от нотифициран орган.
За доказване обстоятелството за внедрена система за качество участника представя :(документи по чл. 48, ал. 2, ЗОП) Копие от сертификат за качество ISO 9001 или еквивалент на участника, както и съответните документи, доказващи еквивалентността, ако се представя еквивалент.


През последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил минимум 3 (три) договора със същия предмет на дейност, сключени с лечебни заведения на територията на Р България, или с еквивалентни лечебни заведения на територията на други държави.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юредическо лице или техни обединения, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са на лице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал.1, т. 1, 4 и 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРС. Участник в процедурата, за когото са налице основания за отстраняване, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, съгласно чл. 56, ал. 1 от ЗОП. При подписване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи гаранцията за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/02/2017 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/02/2017 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

София 1784,жк. Младост1,бул."Акад.Андрей Сахаров"№1 "Специализирана болница за активно лечение на онкологични заболявания" ЕООД София-град,ет.2, Заседателна зала

Достъпът до публичните заседания на комисията за оценка е свободен. Възложителят си запазва правото да изисква от всеки присъстващ да се легитимира с документ за самоличност. В рамките на публичните заседания за представители на участниците се считат лица,които имат право да ги представляват по удостоверение за актуално състояние или изрично писмено упълномощени от тях съгласно писмено пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва: Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: - Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; - Интернет адрес: http://www.nap.bg/. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: - Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.; - София 1000, ул. „У. Гладстон“ № 67, Телефон: 02/ 940 63 31; - Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: - София 1051, ул. „Триадица“ № 2, Телефон: 02/ 811 94 43; - Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/12/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва