Деловодна информация
00447
92-04-37 08/12/2016 (дд/мм/гггг)
не
00447-2016-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция по вписванията 131282355
ул. Елисавета Багряна 20
София BG411 1111 България
Ива Масларска +359 29486185
Iva.Maslarska@registryagency.bg +359 29486194

Интернет адрес/и

http://www.registryagency.bg/

http://profile.registryagency.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile.registryagency.bg/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на корици, подвързване и преподвързване на книги, водени от служби по вписванията към регионални дирекции София, Пловдив, Варна, Бургас, Велико Търново и Враца 92-04-37/2016
79971200      
Услуги

Доставка на корици и подвързване на актове в службите по вписвания. Изпълнителят извършва доставка на твърди корици формат А4 от хартия с висока устойчивост на стареене и голяма дълготрайност, съгласно БДС ISO 11800:2007. Изпълнителят трябва да осигури достатъчен брой групи специалисти, които да извършат подвързването на томовете в службите по вписвания към Агенция по вписванията. Изпълнителят трябва да осигури безвъзмездна гаранционна поддръжка на извършеното подвързване и преподвързване за срок от 36 месеца от момента на приключване на изпълнението на поръчката.
Обем на поръчката: Общото количество на томовете за подвързване, е 8 700 бр. за всички служби по вписванията към Агенция по вписванията, обхванати в поръчката, а за преподвързване 2 250 бр. Томовете, подлежащи на преподвързване, са само за Регионална дирекция – София.
Предметът и прогнозната стойност на поръчката са разделени на обособени позиции, в зависимост от регионалните дирекции.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
184800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на корици, подвързване и преподвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция – София 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79971200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София

Доставка на корици, подвързване и преподвързване на книги, водени от Служба по вписванията гр. София към Регионална дирекция – София - 1642 бр. за подвързване и 2250 бр. за преподвързване
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
85988      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция – Пловдив 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79971200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421
BG344
BG422

Пловдив, Стара Загора, Хасково

Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция – Пловдив в гр. Пловдив, гр. Стара Загора и гр. Хасково
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
14434      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция – Варна 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79971200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331
BG332
BG324
BG334
BG333
BG325

Варна, Добрич, Разград, Търговище, Шумен, Силистра

Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция – Варна, в гр. Варна, гр. Добрич, гр. Разград, гр. Търговище, гр. Шумен и гр. Силистра
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
28000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция – Бургас 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79971200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341
BG342
BG343

Бургас, Сливен, Ямбол

Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция – Бургас, в гр. Бургас, гр. Сливен, гр. Ямбол
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция – Велико Търново 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79971200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321
BG322
BG314
BG315
BG323

Велико Търново, Горна Оряховица, Павликени, Елена, Свищов, Севлиево, Габрово, Дряново, Трявна, Плевен, Кнежа, Никопол, Левски, Червен бряг, Ловеч, Тетевен, Троян, Луковит, Бяла, Русе

Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция – Велико Търново, в гр. Велико Търново, гр. Горна Оряховица, гр. Павликени, гр. Елена, гр. Свищов, гр. Севлиево, гр. Габрово, гр. Дряново, гр. Трявна, гр. Плевен, гр. Кнежа, гр. Никопол, гр. Левски, гр. Червен бряг, гр. Ловеч, гр. Тетевен, гр. Троян, гр. Луковит, гр. Бяла, гр. Русе
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
33698      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция – Враца 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79971200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313
BG312
BG311

Враца, Бяла Слатина, Мездра, Козлодуй, Оряхово, Монтана, Белоградчик, Берковица, Видин, Кула, Лом

Доставка на корици и подвързване на книги, водени от служби по вписванията към Регионална дирекция – Враца, в гр. Враца, гр. Бяла Слатина, гр. Мездра, гр. Козлодуй, гр. Оряхово, гр. Монтана, гр. Белоградчик, гр. Берковица, гр. Видин, гр. Кула, гр. Лом
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
14280      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма изисквания

Няма изисквания
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът предоставя (декларира) в част ІV, раздел „В“ „Технически и професионални способности“, т. 1б) от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т. 1 за доставките или услугите, които са идентични или сходни с предмета и обема на обособената позиция, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за декларираното обстоятелство. В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП изискването се доказва със Списък с дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата за подаване на офертата. В списъка се посочват се стойностите, датите и получателите. Към списъка се прилагат доказателства за извършената услуга: референция, удостоверение, доказателства за заплащане на услугата, приемателен протокол.
2. Участникът декларира обстоятелството в част ІV, раздел „Г“ „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП. В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП изискването се доказва с документ, удостоверяващ въведена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008, или еквивалентен, съответстващ на предмета на поръчката, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват предмета на поръчката. Документът се представя копие, заверено от участника.
3. Участникът декларира обстоятелството в част ІV, раздел „В“ „Технически и професионални способности“, т. 12 от ЕЕДОП. В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП изискването се доказва със Сертификати за използваните материали EN ISO 6588, EN ISO 534, EN ISO 9706, или еквивалентни, и сертификат за методите за подвързване и подшиване БДС EN ISO 11800:2007 или еквивалентен. Документите се представят копие, заверено от участника.
4. Участникът декларира обстоятелството в част ІV, раздел „В“ „Технически и професионални способности“, т. 2 от ЕЕДОП под формата на Списък на специалистите, които ще извършват подвързването.


1. Участникът следва да е изпълнил дейности, идентични или сходни с предмета и обема на съответната обособена позиция, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата за подаване на офертата.
Под сходни с предмета на поръчката следва да се разбират дейности по подвързване с твърди корици,подвързване на книги, на документи, книговезки услуги.
Сходен обем: дейността да е с приблизително същите параметри като срок, стойност и количество за конкретната обособена позиция.
2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 (или по-нова версия) или еквивалент, съответстващ на предмета на поръчката.*
3. Участникът трябва да използва материали, които отговарят на стандарти EN ISO 6588, EN ISO 534, ISO 9706, или еквивалентни, да извършва дейността по стандарти за методите за подвързване и подшиване БДС EN ISO 11800:2007 или еквивалентни.*
4. Участникът да разполага с 1 екип от 4 работника, отговарящи за изпълнение на поръчката.
* При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
ДА
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 и чл. 107 ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/01/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/01/2017 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Елисавета Багряна 20

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС.
Документът за гаранцията за изпълнение се представя от определения изпълнител при сключване на договора. Възложителят се задължава да възстанови на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сумата на гаранцията за изпълнение в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на извършване на плащането.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/12/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва