Деловодна информация
00285ЮЗУ "Неофит Рилски"
ОП-09-00-52 12/12/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
12/12/2016 (дд/мм/гггг)
00285-2016-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Югозападен университет Неофит Рилски 000017149
ул. Иван Михайлов, 66
Благоевград BG413 2700 България
Миланка Самарджиева +359 894426027
op@swu.bg +359 73885516

Интернет адрес/и

www.swu.bg

http://op.swu.bg/proc/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.swu.bg/proc/
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Югозападен университет Неофит Рилски 000017149
ул. Иван Михайлов, 66
Благоевград BG413 2700 България
Мая Бъскова +359 73588561
op@swu.bg +359 73885516

Интернет адрес/и

www.swu.bg

http://op.swu.bg/proc/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Югозападен университет Неофит Рилски 000017149
ул. Иван Михайлов, 66, Ректорат, кабинет 202
Благоевград BG413 2700 България
Красимира Златкова +359 73885505
op@swu.bg +359 73885516

Интернет адрес/и

www.swu.bg

http://op.swu.bg/proc/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на хранителни продукти и напитки за нуждите на студентските столове и Университетски Център „Бачиново“ при ЮЗУ „Неофит Рилски““ по две обособени позиции
15000000      
Доставки

Предмет за възлагане на обществената поръчка са периодични доставки на хранителни продукти и напитки за нуждите на студентските столове и Университетски център „Бачиново“ при ЮЗУ „Неофит Рилски“ по две обособени позиции в съответствие с обектите и прогнозните количества и стойности за срок от девет месеца, считано от датата на сключване на договора.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3450      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Пиво и други 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15961000      UA02
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

ЮЗУ "Неофит Рилски" - Благоевград, Студентски столове и Университетски център "Бачиново"

Периодични доставки и количества съгласно прогнозните стойности и при условията на документацията за участие
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3150      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
9

да


През период от 6 месеца
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Сушени плодове 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15332410      UA01
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

ЮЗУ "Неофит Рилски" - Благоевград, Студентски столове и Университетски център "Бачиново"

Периодични доставки и количества съгласно прогнозните стойности и при условията на документацията за участие
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
9

да


През период от 6 месеца
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да притежава удостоверение за регистрация на обект по смисъла на чл. 12 от Закона за храните за производство и/ или търговия с храни.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не е приложимо.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът да разполага със собствени или наети транспортни средства за изпълнение на обществената поръчка.

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2016/S 140-252707
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
741202

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/01/2017 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

15/04/2017 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/01/2017 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

ЮЗУ "Неофит Рилски", Благоевград, ул. Иван Михайлов 66, ректорат, втори етаж, Заседателна зала.

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП офертите се отварят в публично заседание, на което могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


След 4 месеца

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранция за изпълнение. Определя се по обособени позиции, в размер на 2 (два) процента от прогнозната стойност на договора без ДДС и се представя при сключването на договора, в една от следните форми:
1. парична сума, внесена по банковата сметка на възложителя ЮЗУ „Неофит Рилски”, Благоевград;
2. неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-малко от 13 (тринадесет) месеца, считано от момента на подписване на договора,
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Банкова сметка:
BIC: SOMBBGSF
IBAN: BG53 SOMB 9130 3360 6130 00
ОБЩИНСКА БАНКА АД, Благоевград

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В приложимите случаи съгласно чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/12/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва