Деловодна информация
00237
1200-488 16/11/2016 (дд/мм/гггг)
не
00237-2016-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Аксаково 000093385
ул. Г. Петлешев, №58б
Аксаково BG331 9154 България
Руска Илиева +359 52762157
d_pravna@aksakovo.net +359 52762157

Интернет адрес/и

www.aksakovo.net

http://aksakovo.net/proc/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.aksakovo.net/proc/ZopView.aspx?DosieID=190
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Проектиране, авт. надзор и изпълн. на строежи във връзка с реализацията на Нац. програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на терит. на общ. Аксаково" по обос. позиции
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката е „Проектиране, авторски надзор и изпълнение на строежи във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на Община Аксаково“ по обособени позиции:
Обособена позиция № 1 „Сграда с административен адрес гр. Аксаково, ж.к. „Надежда“ бл. 4“
Обособена позиция № 2 „Сграда с административен адрес гр. Аксаково, ул. „Георги Петлешев“ , бл. 1“
Обществената поръчка е насочена към обновяване на многофамилни жилищни сгради, като с нея се цели чрез изпълнение на мерки за енергийна ефективност да се осигурят по-добри условия на живот за гражданите в многофамилни жилищни сгради.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
773980.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

:  1

II.2) Описание 1

Сграда с административен адрес гр. Аксаково, ж.к. „Надежда“ бл. 4 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71315000      
45421112      
45443000      
71221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Аксаково, ж.к. „Надежда“, бл. 4“, както и административната сграда на Община Аксаково по отношение на административните задължения на Изпълнителя.

В рамките на Националната програма се включват следните разходи, които изпълнителят ще направи за периода на изпълнение на поръчката: разходи за СМР; разходи, свързани със заснемания, технически и/или работни проекти; разходи за авторски надзор; разходи, свързани с осигуряването на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни орган, разходи, свързани с въвеждането на обекта в експлоатация. Недопустими разходи по сградите: Всички разходи извън посочените като допустими; Всички разходи за дейности, които не са предвидени в документацията; Разходи за ремонт в самостоятелните обекти извън тези по възстановяване на първоначалното състояние на обектите вследствие ремонта на общите части или подмяната на дограма.
Описание на обекта: Жилищният блок- вх.1 и вх.2 са с монтажна, стоманобетонна, безскелетна, едропанелна конструкция, изпълнена по строителна система за едропанелно жилищно строителство (ЕПЖС). Сградата е фундирана на равнинен терен. Сградата е с двоен студен покрив, като подпокривното пространство е с височина 105см. Стълбището е двураменно.
1. Вид на сградата - Сградата представлява шест етажен едропанелен жилищен блок. Състои се от два входа. Покривът на сградата е плосък.; 2. Предназначение на сградата - жилищна.; 3. Категория - трета категория.; 4. Адрес - гр. Аксаково, ж.к. „Надежда“, бл. 4.; 5. Година на построяване - 1983 г.; 6. Основни обемнопланировъчни и функционални показатели:- Застроена площ - 544,68 кв. м; - Разгъната застроена площ (РЗП) - 3577,20 кв. м.; - Средна височина - 20,00 м; - Отопляема площ - 2 682,00 кв. м.; - Отопляем обем - 9 300,00 куб. м.
І. ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ: Работният проект следва да е изготвен от правоспособни проектанти. Работният проект следва да бъде изготвен в съответствие със ЗУТ, Наредба №4/2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба №7/15,12.2004г. за енергийна ефективност на сгради, а така също и с друга поздаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Изпълнителят следва да представи работен инвестиционен проект за обновяване в следния обхват :1. Част АРХИТЕКТУРА; 2. Част КОНСТРУКТИВНА /КОНСТРУКТИВНО СТАНОВИЩЕ; 3. Част ЕЛЕКТРО; 4. Част ВиК; 5. Част ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ; 6. Част ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ; 7. Част ПБЗ; 8. Част ПУСО; 9. Част СМЕТНА ДОКУМЕНТАЦИЯ.
ІІ. УПРАЖНЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР: Изпълнителят се задължава да упражнява авторски надзор по време на строителството, съгласно одобрената проектна документация и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта и/или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация по съответната част.
ІІІ. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР: Ориентировъчни количества СМР, предписани в обследванията: РЗП в кв.м. - 3 577,20; Ремонт на покрив в кв.м. - 528,00м2 – каменна вата с дебелина 10см и ?=0,038W/mK; 528,00м2 - хидроизолация; Подмяна на дограма в кв.м. - 660,64м2 РVС дограма с двоен стъклопакет и коеф. на топлопреминаване U=1,4 W/m2K; Ремонт на външната фасада
/полагане на топлоизолация/ в кв.м. - 1 417,07м2 с EPS - 10см и ?=0,035W/mK – закрепен с дюбели и лепило, 591,76 м2 с EPS - 5см и ?=0,035W/mK – закрепен с дюбели и лепило; Външна силикатна мазилка с ?=0,8 W/mK, със зърно 2мм, вкл. обръщанията на дограмата – 2 134,00м2. Посочените количества са ориентировъчни и са по данни от доклада за енергийно обследване на блока. В тези количества не са включени съпътстващите дейности по енергийното и конструктивно обновяване на сградата. Определянето на видовете СМР и съответните им количества са предмет на инвестициония работен проект.
Подробното описание на общото количество и обема на обществената поръчка са определени в Техническата спецификация за обособена позиция № 1.
Критериите по-долу
 
ДА Мерки за осигуряване на енергийната ефективност и повишаване експлоатационните характеристики на сградата от Техническо предложение за изпълнение на поръчката (ПМЕЕЕХ)    20
СРОК ЗА ПРОЕКТИРАНЕ (ПСП) представлява предложен срок за проектиране    10
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР (ПСИСМР) представлява предложен срок за изпълнение на СМР    15
Цена
55
II.2.6) Прогнозна стойност
429264      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
190

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изготв. на техн. проект е според предл. на изпълн., но не по-кратък от 20 и не по-дълъг от 40 кал. дни, счит. от датата на прот. за пред. на изходни данни от Възлож. Срокът за изпълн. на строит. е според предл. на изпълн., но не по-кратък от 110 и не по-дълъг от 150 кал. дни, счит. от дат. на подп. на Прот. за открив. на строит. площ. и опред. на стр. линия и ниво на строежа.

II.2) Описание 1

Сграда с административен адрес: гр. Аксаково, ул. “Г. Петлешев“, бл.1 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71315000      
45421112      
45443000      
71221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Аксаково, ул. “Г. Петлешев“, бл.1, както и административната сграда на Община Аксаково по отношение на административните задължения на Изпълнителя.

В рамките на Националната програма се включват следните разходи, които изпълнителят ще направи за периода на изпълнение на поръчката: разходи за СМР; разходи, свързани със заснемания, технически и/или работни проекти; разходи за авторски надзор; разходи, свързани с осигуряването на необходимите разрешителни документи, изискващи се от националното законодателство, включително и свързаните с тях такси, дължими на съответните компетентни органr, разходи, свързани с въвеждането на обекта в експлоатация. Недопустими разходи по сградите: Всички разходи извън посочените като допустими; Всички разходи за дейности, които не са предвидени в документацията; Разходи за ремонт в самостоятелните обекти извън тези по възстановяване на първоначалното състояние на обектите вследствие ремонта на общите части или подмяната на дограма.
Описание на обекта: Жилищният блок- вх.1 и вх.2 са с монтажна, стоманобетонна, безскелетна, едропанелна конструкция, изпълнена по строителна система за едропанелно жилищно строителство (ЕПЖС). Сградата е фундирана на равнинен терен. Сградата е с двоен студен покрив, като подпокривното пространство е с височина 100 см. Стълбището е двураменно.
1. Вид на сградата - Сградата представлява пет етажен едропанелен жилищен блок. Състои се от два входа. Покривът на сградата е плосък. 2. Предназначение на сградата - жилищна. 3. Категория - трета категория. 4. Адрес - гр. Аксаково, ул. „Георги Петлешев“ бл.1. 5. Година на построяване - 1984 г. 6. Основни обемнопланировъчни и функционални показатели: - Застроена площ - 519,22 кв. м.;- Разгъната застроена площ (РЗП) - 2872,64 кв. м.;- Височина - 17,00 м.;- Отопляема площ - 2 297,00 кв. м.;
- Отопляем обем - 6 957,00 куб. м.
І. ИЗГОТВЯНЕ НА РАБОТЕН ПРОЕКТ: Работният проект следва да е изготвен от правоспособни проектанти. Работният проект следва да бъде изготвен в съответствие със ЗУТ, Наредба №4/2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба №7/15,12.2004г. за енергийна ефективност на сгради, а така също и с друга поздаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Изпълнителят следва да представи работен инвестиционен проект за обновяване в следния обхват: 1.Част АРХИТЕКТУРА; 2. Част КОНСТРУКТИВНА /КОНСТРУКТИВНО СТАНОВИЩЕ; 3. Част ЕЛЕКТРО; 4. Част ВиК; 5. Част ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ; 6. Част ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ; 7. Част ПБЗ; 8. Част ПУСО; 9. Част СМЕТНА ДОКУМЕНТАЦИЯ.
ІІ. УПРАЖНЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР: Изпълнителят се задължава да упражнява авторски надзор по време на строителството, съгласно одобрената проектна документация и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта и/или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация по съответната част.
ІІІ. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР: Ориентировъчни количества СМР, предписани в обследванията: РЗП в кв.м - 2 872,64 ; Ремонт на покрив в кв.м - 488,00м2 – каменна вата с дебелина 10см и ?=0,038W/mK, 524,80м2 - хидроизолация; Подмяна на дограма в кв.м - 450,96м2 РVС дограма с двоен стъклопакет и коеф. на топлопреминаване U=1,4 W/m2K; Ремонт на външната фасада
/полагане на топлоизолация/ в кв. м. - 1 257,64м2 с EPS - 10см и ?=0,035W/mK – закрепен с дюбели и лепило; 494,69м2 с EPS - 5см и ?=0,035W/mK – закрепен с дюбели и лепило; Външна силикатна мазилка с ?=0,8 W/mK, със зърно 2мм, вкл. обръщанията на дограмата – 1 827,00 м2. Посочените количества са ориентировъчни и са по данни от доклада за енергийно обследване на блока. В тези количества не са включени съпътстващите дейности по енергийното и конструктивно обновяване на сградата. Определянето на видовете СМР и съответните им количества са предмет на инвестициония работен проект.
Подробно описание на общото количество и обема на обществената поръчка са определени в Техническата спецификация за обособена позиция № 2.
Критериите по-долу
 
ДА Мерки за осигуряване на енергийната ефективност и повишаване експлоатационните характеристики на сградата от Техническо предложение за изпълнение на поръчката (ПМЕЕЕХ)    20
ПОКАЗАТЕЛ СРОК ЗА ПРОЕКТИРАНЕ (ПСП) представлява предложен срок за проектиране - тегловен коефициент    10
СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР (ПСИСМР) представлява предложен срок за изпълнение на СМР    15
Цена
55
II.2.6) Прогнозна стойност
344716.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
190

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изготв. на техн. проект е според предл. на изпълн., но не по-кратък от 20 и не по-дълъг от 40 кал. дни, счит. от датата на прот. за пред. на изходни данни от Възлож. Срокът за изпълн. на строит. е според предл. на изпълн., но не по-кратък от 110 и не по-дълъг от 150 кал. дни, счит. от дат. на подп. на Прот. за открив. на строит. площ. и опред. на стр. линия и ниво на строежа.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За двете обособени позиции:
Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за съответната група и категория строежи (I-ва група, III-та или по-висока категория), съгласно Закона за камарата на строителите или да докаже аналогична регистрация в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен.
ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП. ИНФОРМАЦИЯТА, СВЪРЗАНА СЪС СЪОТВЕТСТВИЕТО НА УЧАСТНИКА СЪС ПОСТАВЕНИТЕ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ГОДНОСТ (ПРАВОСПОСОБНОСТ) ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНА ДЕЙНОСТ, СЕ ПОСОЧВА ЧРЕЗ ПОПЪЛВАНЕ НА ЧАСТ ІV „КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР“, РАЗДЕЛ А „ГОДНОСТ“ НА ЕЕДОП – ОБРАЗЕЦ №3.
В случай, че участникът е чуждестранно лице или обединение от такива лица, преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За двете обособени позиции:
1. Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на съответната обособена позиция, изчислен на база годишните обороти. ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИТЕ И ПРОФЕСИОНАЛНИТЕ СПОСОБНОСТИ НА УЧАСТНИЦИТЕ ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП. ИНФОРМАЦИЯТА, СВЪРЗАНА СЪС СЪОТВЕТСТВИЕТО НА УЧАСТНИКА С ТОЗИ КРИТЕРИЙ ЗА ПОДБОР, СЕ ПОПЪЛВА В РЕД 1А) И 2А) НА РАЗДЕЛ Б: „ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ“ НА ЧАСТ IV: „КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР“ ОТ ЕЕДОП- ОБРАЗЕЦ № 3.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Справка за общия оборот и за оборота в сферата на строителството.
2. Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт. ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИТЕ И ПРОФЕСИОНАЛНИТЕ СПОСОБНОСТИ НА УЧАСТНИЦИТЕ ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП. ИНФОРМАЦИЯТА, СВЪРЗАНА СЪС СЪОТВЕТСТВИЕТО НА УЧАСТНИКА С ТОЗИ КРИТЕРИЙ ЗА ПОДБОР, СЕ ПОПЪЛВА В РЕД 5) НА РАЗДЕЛ Б: „ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ“ НА ЧАСТ IV: „КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР“ ОТ ЕЕДОП- ОБРАЗЕЦ № 3.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството, съгл. чл.171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на категорията на съответната обособена позиция, за която участникът подава оферта или съответен валиден аналогичен документ /в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни/.
Когато по основателна причина, участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.


За двете обособени позиции:
1. Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата на строителството, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер равен или надвишаващ 300 000.00 (триста хиляди) лева.
2. Участникът следва да притежава и да поддържа валидна застраховка съгл. чл.171 от ЗУТ- Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им или съответен валиден аналогичен документ. Минималната застрахователна сума, следва да съответства на категорията на обекта, а именно първа група трета категория, на всяка една обособена позиция, съгласно чл. 5 ал. 1 и 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Чуждестранните участници следва да притежават еквивалентна застраховка за професионална отговорност за вреди на участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия, при или по повод изпълнение на задълженията им, която да покрива минимум рисковете и минималните застрахователни суми, предвидени в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 2004 г.). Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, Възложителят може да изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За двете обособени позиции: 1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на съответната обособена позиция. ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИТЕ И ПРОФЕСИОНАЛНИТЕ СПОСОБНОСТИ НА УЧАСТНИЦИТЕ ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП. ИНФОРМАЦИЯТА, СВЪРЗАНА СЪС СЪОТВЕТСТВИЕТО НА УЧАСТНИКА С ТОЗИ КРИТЕРИЙ ЗА ПОДБОР, СЕ ПОПЪЛВА В РЕД 1А) НА РАЗДЕЛ В: „ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ“ НА ЧАСТ IV: „КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР“ ОТ ЕЕДОП- ОБРАЗЕЦ № 3. Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на строителството по чл. 64, ал. 1, т. 1 ЗОП, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството и които ще изпълняват строителството. ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИТЕ И ПРОФЕСИОНАЛНИТЕ СПОСОБНОСТИ НА УЧАСТНИЦИТЕ ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП. ИНФОРМАЦИЯТА, СВЪРЗАНА СЪС СЪОТВЕТСТВИЕТО НА УЧАСТНИКА С ТОЗИ КРИТЕРИЙ ЗА ПОДБОР, СЕ ПОПЪЛВА В РЕД 2) НА РАЗДЕЛ В: „ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ“ НА ЧАСТ IV: „КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР“ ОТ ЕЕДОП- ОБРАЗЕЦ № 1. Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на техническите лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството и които ще изпълняват строителството.
3. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИТЕ И ПРОФЕСИОНАЛНИТЕ СПОСОБНОСТИ НА УЧАСТНИЦИТЕ ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП. ИНФОРМАЦИЯТА, СВЪРЗАНА СЪС СЪОТВЕТСТВИЕТО НА УЧАСТНИКА С ТОЗИ КРИТЕРИЙ ЗА ПОДБОР, СЕ ПОПЪЛВА В РЕД 9) НА РАЗДЕЛ В: „ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ“ НА ЧАСТ IV: „КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР“ ОТ ЕЕДОП- ОБРАЗЕЦ № 1. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
4. Участникът следва да прилага системи или стандарти за управление на качеството и за опазване на околната среда. ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИТЕ И ПРОФЕСИОНАЛНИТЕ СПОСОБНОСТИ НА УЧАСТНИЦИТЕ ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП. ИНФОРМАЦИЯТА, СВЪРЗАНА СЪС СЪОТВЕТСТВИЕТО НА УЧАСТНИКА С ТОЗИ КРИТЕРИЙ ЗА ПОДБОР, СЕ ПОПЪЛВА РАЗДЕЛ Г: „СТАНДАРТИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА КАЧЕСТВОТО И СТАНДАРТИ ЗА ЕКОЛОГИЧНО УПРАВЛЕНИЕ“ НА ЧАСТ IV: „КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР“ ОТ ЕЕДОП- ОБРАЗЕЦ № 1. Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Валидни сертификати (еквиваленти) за съответствие на СУОС и СУК или други доказателства на еквивалентни мерки или стандарти за опазване на околната среда и управление на качеството с обхват, включващ „строителство” – копия, заверени от участника.
Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


За двете обос. позиции: 1. Участн. следва да е изпълнил през посл. 5 год., счит. от датата на подаване на офертата, мин. една дейност (строит. и/или проект. и изпълнение на строеж) с предмет и обем, идентични или сходни с тези на съотв. обос. позиция. * Под „дейности, сходни с предмета на съотв. обос. позиция“ следва да се разбира: СМР по въвеждане на енергоефект. мерки в сгради, вкл. най-малко: ремонт. строит. работи по полагане на топлоизолации и пост. на дограма на сгради за въвеждане енергоефект. мерки в съществ. жилищни или общ. сгради с РЗП: мин. 1000 кв.м /отнася се за двете обос. позиции/.
2. Участникът следва да разполага със следн. технич. лица и/или организации, включ. или не в структурата на участника, включ. такива, които отговарят за контрола на кач-вото и които ще изпълняват строит.: I. За изпълнение на проектните дейности:1). Архитект или еквив.; 2). Инженер – Конструктор или еквив.; 3). Проектант по част „В и К” - строителен инженер –„В и К” или еквив.; 4). Проектант по част „ОВК” – инженер „ОВК“ или еквив.; 5). Проектант по част „Електрич.” – ел.-инженер или еквив.; 6). Проектант по част „Пожарна безопасност” – инженер или еквив.;7). Проектант по част „План за безопастност и здраве” – инженер или еквив.; 8). Проектант по част „Управл. на отпадъците“ – инженер или еквив. Всички проектанти следва да притеж. пълна проект. правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвест. проект. /ЗКАИИП/; Проект. по част „Пожарна безоп.”, „План за безоп. и здраве” и част „Упр. на отпадъците“, следва да притежават съотв. удостов., изискващи се за този вид части от инвест. проект, а за участници чуждестр. лица – еквив. документ, съгл. законод. на държавата, в която са установени. Заб.: Допустимо е при наличие (притежание) на съотв. сертификати и/или удостов. за проект. правоспособност, един проектант да изработи повече от една проектна част. Напр.: Инженер – Конструктора да изготви и проекта по част „План за безоп. и здраве” и/или „ПУСО“, или Проектантът по част „ОВК” да изготви също проекта по част „Пож. безопасност“ и/или „ПУСО“. II. За изпълн. на строит.: Ръководни технич. лица:1). Технич. ръководител - 1 бр., отговарящ на сл. изисквания: •притежаващ профес. квалифик. „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквив.; •с най-малко 5 год. профес. опит като технич. ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ; 2). Експерт Контрол по кач-вото - 1 бр., отговарящ на следн. изискв.:•притеж. профес. квалифик. "строит. инженер" или „строит. техник” или еквив.• с правоспособност за контрол в/у кач-вото на изпълнение на строит., за съответствие на влаганите в строежите строит. продукти със съществените изисквания за безопасн. или еквив.; 3). Специалист по здравосл. и безоп. условия на труд – 1бр., притеж. съотв. правоспособност за това. Забележка: Две от горепосоч. длъжности могат да се съвместяват от едно лице.; Работници, отгов. за изпълн. на поръчката: 1). Работници топлоизолация – мин. 4 бр.; 2). Раб. хидроизолация – мин. 2 бр.; 3). Ел. работници – мин. 2 бр.; 4). ВиК работници –мин. 1 бр.; 5). Работници монтаж дограма – мин. 2 бр.; 6). Бояджии – мин. 2 бр.; 7). Общи работници –мин. 4 бр.
3. Участникът следва да разполага с следн. инструменти, съоръжения и технич. оборудване, необх. за изпълнение на поръчката: 1). Заваръчен апарат – мин. 1 бр.; 2). Оградни пана – мин. 200 м.л.; 3). Фасадно скеле – мин. 1000 кв. м.; 4). Пробивна техника - мин. 2 бр.; 5). Товарни автомобили – мин. 2 бр.
4. Участникът следва да прилага сертифиц. Система за управл. на околната среда (СУОС), според изискв. на БДС EN ISO14001: 2015 (или еквив., или доказат. за еквив. мерки за опазване на околн. среда) за дейност с обхват включв. "строителство". Участн. следва да прилага сертифиц. Система за управл. на качеството (СУК), според изискван. на БДС EN ISO 9001:2015 (или еквив., или доказат. за внедрени еквив. мерки за управл. на качеството) за дейност с обхват "строителство".
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участник в процед. за възлаг. на обществ. поръчка може да бъде всяко бълг. или чужд. физ. или юрид. лице или техни обедин. както и всяко друго образуван. което има право да изпъл. доставка съгл. законод. на държ., в която то е установено.2. Клон на чужд. лице може да е самост. участник в процед. за възл. на общест. поръчка, ако може самост. да подава оферта за участие и да скл. договори съгл. законодат. на държавата, в която е установен. Тъй като общ. поръчка е разделена на обос. позиции, за всяка от тях поотделно се прилагат следн. условия: Всеки участник в процед. за възлагане на общ. поръчка има право да представи само една оферта. Лице, което участва в обед. или е дало съгласие да бъде подизп. на друг участник, не може да подава самост. оферта. В процедура за възлаг. на общ. поръчка едно физич. или юрид. лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица не могат да бъдат самостоят. участн. в една и съща процедура. Продълж. в Раздел VI.3) Допълн. информация от наст. обявл.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/12/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/12/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

в сградата на Община Аксаково, заседателна зала, ет.2, адрес: гр. Аксаково, ул. "Г. Петлешев" №58б

Получените оферти се отварят на публ.заседание,на което могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощените им представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Офертите се отварят по реда на чл.54 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При участ. на подизпълн., те трябва да отговарят на съотв. критерии за подбор съобр. вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстр. от процедурата. При участие на обед., които не са юрид. лица, съотв. с критериите за подбор се доказва от обедин. участник, а не от всяко от лицата, включ. в него, с изключ. на съотв. регистрация, предст. на сертификат или др. условие, необх. за изпълн. на поръчката, съгл. изискванията на нормат. или админ. акт и съобр. разпред. на участието на лицата при изпълн. на дейностите, предвидено в договора за създаване на обедин. Възложит. не поставя изисквания отн. правната форма, под която обед. ще участва в процед. за възлаг. на поръчката. Когато участн. се позовава на капацит. на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съотв. крит. за подбор, за доказването на които участн. се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основ. за отстраняване от процед. Изискв. по отношение на личното съст. на участн.: За участн. в процедурата следва да не са налице обстоят. по чл.54, ал.1 от ЗОП. Липсата или налич. на осн. за отстр., свърз. с обстоят. по чл. 54, ал.1 от ЗОП се посоч. чрез попъл. на съотв. раздел на ЕЕДОП. Участ., за когото са налице накои от основ. по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказат., че е предприел мерки, които гарант. неговата надеждност, въпреки налич. на съотв. основание за отстран. Основ. за отстраняване, свър. с национ. законод.: 1. Участн. следва да може да идентиф. физич. лица, които са действит. собственици на клиент - юрид. лице, съгл. чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпиране на пари (ЗМИП), във връзка с чл. 3, ал. 5 от Правилника за прилагане на ЗМИП; 2. Възлож. отстран. от процед. участн., за когото са налице обстоят. по чл. 3, т. 8 от Закона за иконом. и финан. отношения с дружествата, регистр. в юрисдикции с префер. данъчен режим, свърз. с тях лица и техните действ. собственици. Участн. следва да декларира горепос. обстоят. в Раздел Г, част ІІІ от ЕЕДОП; Други основ. за отстр. - съгл. чл. 107 от ЗОП; Изискв., съгл. изискв. на т. 4 от Метод. указания на НПЕЕМЖС: Участн. следва да деклар., че ще бъдат в състояние да осигурят предлож. от тях ресурс (финанс., човешки и материален) за изпълн. на поръчката (ако същата им бъде възл.); Друго: 1. Гаранцията за изпълн. на договора е в размер на 2 % от стойността на съотв. договор. Гаранц. за изпълн. се предоставя в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълн. Участникът, опред. за изпълн., избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Услов. и срок. за задърж. и освоб. на гар. за изпълнение се уреждат в договора. 2. Преди сключ. на договор за общест. поръчка, Възлож. изисква от участ., опред. за изпълнител, да предостави актуални докум., удостов. липсата на основ. за отстран. от процед., както и съотв. с постав. критерии за подбор и гаран. за изпълн. на договора. Документите се представят и за подизпъл. и третите лица, ако има такива. 3.Финансиране - Възложит. финанс. дейностите със средства, предст. БФП по Нац. програма за енергийна ефективност на многофам. жилищни сгради. Цената е форм. като сбор от стойностите за изпълн. на проект. авт. надзор и изпълнение на строежи във връзка с изпълнение на мерките по Нац. програма за енерг. ефективност на многофам. жилищ. сгради за двете обособени позиции. Договарянето, разплащането и финанс. на дейностите се извършват чрез Възложителя от името и за сметка на Сдружението на собствениците на всяка една от сградите, посочени в предмета на поръчката. 4. Място за получ. на офертите: гр. Аксаково, Община Аксаково, ул. „Г. Петлешев“ №58 Б, в раб. време от 8:00 до 17:00, до датата и часа, пос. в по-горе в наст. обявление.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т. 4 и ал. 2 от Закона за обществените поръчки
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/11/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва