Деловодна информация
207
ОП-1 12/09/2016 (дд/мм/гггг)
не
207-2016-0062 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

РАЙОННА ЗДРАВНООСИГУРИТЕЛНА КАСА - СОФИЯ ОБЛАСТ 1218582201427
ул. Енос № 10, вх. Б
София BG412 1408 България
Цветомира Георгиева +359 2965-6940
sofia-obl@sfo.nhif.bg +359 2965-6949

Интернет адрес/и

www.nhif.bg

http://www.nhif.bg/web/guest/630


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nhif.bg/web/guest/631%20%20%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Следгаранционно сервизно обслужване на климатици в работни и сървърни помещения на РЗОК- София област, включително доставка и монтаж на резервни части“
50730000      
Услуги

Следгаранционното сервизно обслужване на климатици в работни и сървърни помещения на РЗОК - София област, включително:
- профилактика, настройки и подмяна на резервни части и консумативи;
- констатация и отстраняване на възникнали повреди;
- измерване на параметрите на въздуха – температура и напор;
- контрол на хладилни кръгове;
- почистване на филтрите;
- контрол на ел. захранването;
- контрол превключване на режимите на работа – лято/зима;
- проверка за течове и въздух в системата;
- дозареждане с фреон
- монтаж и демонтаж на вътрешно и външно тяло при необходимост.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1666      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50730000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

РЗОК - София област, гр. София, ул. "Енос" № 10, вх.Б

Следгаранционното сервизно обслужване и поддръжка на климатици в работни и сървърни помещения на РЗОК- София област, включително:
- профилактика, настройки и подмяна на резервни части и консумативи;
- констатация и отстраняване на възникнали повреди;
- измерване на параметрите на въздуха – температура и напор;
- контрол на хладилни кръгове;
- почистване на филтрите;
- контрол на ел. захранването;
- контрол превключване на режимите на работа – лято/зима;
- проверка за течове и въздух в системата;
- дозареждане с фреон
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1666      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В публичното състезание могат да участват всички заинтересовани български и чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки и услуги съгласно законодателството на държавата, в която то е установено. З участниците следва да не са налице обстоятелствата по чл. 54 и чл.55 от ЗОП и чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Участниците следва да отговарят на всички предварително обявени от възложителя условия. Всички изискуеми документи, които следва да се представят в офертата са посочени в документацията на обществената поръчка.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания по отношение на икономическото и финансовото състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

2.2.1. Участникът следва да разполага с квалифициран технически персонал за изпълнение на поръчката.
Съответствието с това изискване се удостоверява с декларация, съдържаща списък на техническия персонал, в който е посочена професионалната компетентност на лицата отговорни за изпълнението на услугата.
2.2.2. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, участниците трябва да са изпълнили най-малко 2 услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
* Като предмет сходен с предмета на настоящата поръчка Възложителя ще приема изпълнени услуги по профилактика и/или ремонт, и/или техническа поддръжка на климатици и климатични системи.
За доказване изпълнението на изискването по т. 2.2.2., участниците следва да представят списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение са подробно описани в документацията на обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/10/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/10/2016 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Гр. София, ул. "Енос" № 10, вх. Б, ет.1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Преди отваряне на офертите упълномощените лица представят на комисията нотариално заверено пълномощно от законния представител/и на участника.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Офертата се изготвя по приложените в документацията образци. Опаковката с офертата трябва да съдържа следното:
1. Опис на представените документи (Приложение № 1).
2. Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Приложение № 2) за участника в съответствие с изискванията на закона и условията на възложителя, а когато е приложимо – ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката;
Когато изискванията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП се отнасят за повече от едно лице, всички лица подписват един и същ ЕЕДОП. Когато е налице необходимост от защита на личните данни или при различие в обстоятелствата, свързани с личното състояние, информацията относно изискванията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП се попълва в отделен ЕЕДОП за всяко лице или за някои от лицата. В последната хипотеза- при подаване на повече от един ЕЕДОП, обстоятелствата, свързани с критериите за подбор, се съдържат само в ЕЕДОП, подписан от лице, което може самостоятелно да представлява съответния стопански субект.
Когато Участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП.
Представя се отделен ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката
3. При участник обединение - Копие на договора за обединение /при участник-обединение/, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;
4. Копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, съгласно чл. 37, ал. 4 от ППЗОП /при участник-обединение, което не е юридическо лице/.
5. Документ за упълномощаване, съгласно чл. 39, ал. 3, т. 1, буква „а“ от ППЗОП, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника. Представя се нотариално заверено пълномощно, което следва да съдържа изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата;
6. Предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации и изискванията на възложителя (Приложение № 3).
7. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор (Приложение № 4);
8. Декларация за срока на валидност на офертата (Приложение № 5);
9. Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, когато е приложимо (Приложение № 6);
10. Документи за доказване техническите и професионални способности на участниците:
10.1. Декларация съдържаща списък на техническия персонал, придружена от заверени копия на документи, удостоверяващи професионалната квалификация на лицата, отговорни за изпълнението на услугата (Приложение № 10)
10.2. Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги (Приложение № 7).
11. Декларация по чл. 101, ал. 11, във връзка с чл. 107, т. 4 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник (Приложение № 8)
12. Проект на договор – Приложение № 11.
13. Отделен непрозрачен плик с надпис "Предлагани ценови параметри" в който се поставя ценовото предложение за изпълнение на обществената поръчка (Приложение № 9).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

I. Жалба може да се подава в 10 дневен срок от:
1. Изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. Изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
3. Получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата;
II. Жалба по чл.196, ал.5 от ЗОП се подава в 10 дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/09/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва