Деловодна информация
00195
12-00-169 10/09/2016 (дд/мм/гггг)
не
00195-2016-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Айтос 000056764
ул. „Цар Освободител“ № 3
Айтос BG341 8500 България
Кина Димова- Главен експерт в отдел Общинска собственост +359 55823450
aetos5@abv.bg +359 55822133

Интернет адрес/и

www.aytos.bg

http://aytos.bg/obshtestveni-porachki-338.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://aytos.bg/obshtestveni-porachki-338.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изграждане и възстановяване на зони за обществен отдих в лесопарк “Славеева река“, гр. Айтос и подобряване на транспортно – комуникационните характеристики на довеждащата инфраструктура и оформяне..
45000000      
Строителство

Обект на поръчката: строителство по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 „а“
Предмет на поръчката, количество и/или обем:По Обособена позиция № 1: При изпълнение на строително монтажните работи Изпълнителя на поръчката следва да извърши следното: Изграждане и възстановяване на зони за обществен отдих в лесопарк „Славеева река“. Общата площ на имота на парка е 381,305 дка. По Обособена позиция № 2: Рехабилитация на ул."Паркова" между ОТ217, ОТ224 и ОТ216 и ул."Георги Тихолов-"Предвидено е възстановяване на асфалтовото покритие с изравнителен пласт от неплътен асфалтобетон и – 4 см плътен асфалтобетон, което създава предпоставки за по - голяма дълготрайност на асфалтовото покритие. По подробно изложение се съдържа в техническите спецификации на поръчката публикувани на посочения по-горе профил на купувача на възложителя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1646657.89      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

  не

II.2) Описание 1

Изграждане и възстановяване на зони за обществен отдих в лесопарк “Славеева река“, гр. Айтос и подобряване на транспортно – комуникационните характ. на дов. инфр. и оф. на подхода за посет. на парка 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45112700      
45236200      
45236210      
45236290      
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр.Айтос

По Обособена позиция № 1: Количество и/или обем: При изпълнение на строително монтажните работи Изпълнителя на поръчката следва да извърши следното: Изграждане и възстановяване на зони за обществен отдих в лесопарк „Славеева река“. Общата площ на имота на парка е 381,305 дка. Лесопаркът има два пешеходни подхода и един автомобилен. На територията на парка се намират: детски площадки, кътове за отдих, множество чешми и мостове, две нефункциониращи водни площи, лятна естрада и зоокът. По цялото продължение на парка преминава Славеева река, от където идва и името на парка- предвижда се рехабилитаци и изграждане тематични кътове и поставяне съоръжения при зоните за отдих, ремонт на линейната инфраструктура и озеленяване, подробно посочени в технчиексата спецификация и КСС към поръчката.
Критериите по-долу
 
ДА П1-Гаранционен срок    5
П2 - Срок за изпълнение    5
П3 - Организация и изпълнение на поръчката    45
П4 -Управление на на критични точки    10
Цена
35
II.2.6) Прогнозна стойност
1340000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Рехабилитация на ул. “Паркова“ между от217,от224 и от216 и ул. „Георги Тихолов 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233000      
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр.Айтос

По Обособена позиция № 2: Количество и/или обем: Рехабилитация на ул."Паркова" между ОТ217, ОТ224 и ОТ216 и ул."Георги Тихолов-"Предвидено е възстановяване на асфалтовото покритие с изравнителен пласт от неплътен асфалтобетон и – 4 см плътен асфалтобетон, което създава предпоставки за по - голяма дълготрайност на асфалтовото покритие. Предвижда се демонтаж на съществуващите бордюри и подмяната им с нови. Предвижда се подмяна на настилката на тротоарните площи, при асфалтобетоновите - с асфалтобетон, а при настилка с тротоарни плочи, подмяната им. По подробно изложение се съдържа в техническата спецификация на поръчката публикувана на посочения по-горе профил на купувача на възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА П1-Организация на персонала    5
П2 – Срок за изпълнение    5
П3 – Организация и изпълнение на поръчката    45
П4 – Управление на на критични точки    10
Цена
35
II.2.6) Прогнозна стойност
306657.89      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

По обособена позиция № 1
Участниците следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), което да им позволява извършване на строителни работи от предмет на настоящата поръчка - IV-ра група: строежи от благоустройствената инфраструктура, строежи от IIІ-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.3, буква „е” и „ж“ от ЗУТ – паркове и градини с площ над 1 хектар, реконструкция и основен ремонтна строежи от тази категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
По обособена позиция № 2
Участниците следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), което да им позволява извършване на строителни работи от предмет на настоящата поръчка - IІ-ра група: строежи от транспортната инфраструктура, строежи от IIІ-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.3, буква „а” от ЗУТ – общински пътища, улици от първостепенната улична мрежа III и IV клас и съоръженията към тях, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП Част IV: Критерии за подбор, буква А: Годност, Т. 1)., като се посочва информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

При подаване на оферта участниците декларират съответствието си с този критерий за подбор като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).

По обособена позиция № 1 -1. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия
или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи четвърта група, трета категория, съгласно чл. 137, ал.1, т.3, буква „е” и „ж“ от ЗУТ определени с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
По обособена позиция № 2 - 1. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия
или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи втора група, трета категория, съгласно чл. 137, ал.1, т.3, буква „а” от ЗУТ определени с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
2. Участникът следва да има общ оборот, включително минимален оборот в сферата на предмета на поръчката. За последните 3/три/ финансово приключили години (2013 г., 2014г. и 2015г.) в размер на:
За Обособена позиция № 1 - 2 500 000.00 лв. (два милиона и двеста хиляди лева) без ДДС;
За Обособена позиция № 2 - 600 000.00 лв. (шестстотин хиляди лева) без ДДС;
Ако участникът участва и за двете обособени позиции, минималният изискуем общ оборот се изчислява сумарно, и той следва да докаже наличието на оборот в размер на 3 100 000.00 лева без ДДС.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил 1 обект с предмет и обем, идентичен или сходени с тази на обособената позиция за която кандидатства, за последните 5 години от датата на подаване на офертата. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се представи списък на обектите, еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите, с посочване на стойностите, датите и получателите. Към декларираните данни участникът следва да приложи доказателства за извършеното строителство-заверени копия на удостоверения и/или препоръки за добро изпълнение като в тях се посочват стойността, датата и мястото, вида и обема на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; Публични регистри, в които е публикувана информацията за данните;
2.Участникът следва да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се посочат изчерпателни данни и информация с точно позоваване на документите, свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност.
3.Участникът следва да прилага системи за управление на качеството, система за управление на здравето и безопасността при работа, с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство) и система за управление на околната среда, с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство).
Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП.


1. Участникът следва да е изпълнил 1 обект с предмет и обем, идентичен или сходени с тази на обособената позиция за която кандидатства, за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
Изискването се прилага и за двете обособени позиции.
Ако участникът участва и за двете обособени позиции, минималният изискуем брой обекти се изчислява сумарно, и той следва да докаже изпълнението на най-малко 2 (два) договора за строителство, идентични или сходни с предмета на настоящата поръчка.
По обособена позиция № 1
Под „сходни“ с тези на обособената позиция дейности следва да се разбира: Изпълнението на строително-монтажни работи по изграждане и/или рехабилитация на общестени паркове, детски площадки, спортни и увеселителни центрове или други обекти обхващащи в предмета си изграждане на линейна и мрежова инфраструктура и съоръжения за спорт и озеленяване за последните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на оферти или в зависимост датата на учредяването му с обем на СМР не по-малко от предвидените работи за изпълнение по обособената позиция.
По обособена позиция № 2
Под „сходни“ с тези на обособената позиция дейности следва да се разбира: изпълнение на дейности по основен ремонт/рехабилитация, и/или реконструкция, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа, за последните 5 (пет) години, считано от крайния срок за подаване на оферти или в зависимост датата на учредяването му с обем на СМР не по-малко от предвидените работи за изпълнение по обособената позиция.
2. Участникът следва да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
2.1.За Технически ръководител на обектите – изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл. 163а ЗУТ, да е строителен инженер с образователна степен „магистър” или еквивалентна, специалност Транспортно и/или Пътно строителство и/или „ПГС”/„ССС” или еквивалентна, с минимум 3 години професионален опит. Да има опит на управленска/координираща позиция на минимум 2 (два) строителни обекта с предмет еднакъв или сходен с предмета на обособената позиция за която кандидатства.
2.2.За Експерт – контрол на качеството –притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по-малко от 1(една) година като ЕКК. Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
2.3.За Експерт по ЗБУТ - изисква се да има валидно удостоверение за обучение съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентно. Да има най-малко 2(две) години опит като контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд . Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
2.4. За експерт Ландшафт - изисква се да е с образователна степен „магистър” или еквивалентна по специалност Ландшафт или Озеленяване или еквивалент. Да има най-малко 3(три) години професионален опит. Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
Участникът трябва да посочи за всяка от ключовите позиции на експертите от предлагания от него екип за изпълнение на обществената поръчка отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия експертен екип).
Забележка: В случайте когато определен експерт посочен в Заявлението не е в трудово правни отношения с участника се прилага и декларация за разположение на експерта съгласно Образец №10 в настоящата документация.
3. Участникът трябва да притежава :
- Сертификат ISO 9001:2008 / ISO 9001:2015 за внедрена система за управление на качеството, с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), или еквивалент.
- Сертификат OHSAS 18001:2007 продължава в раздел VI.3) Допълнителна инф.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Разплащането ще се извършва съобразно клаузите на проектодоговора, неразделна част от документацията за участие. Гаранцията за изпълнение на Договора е в размер на 3 % от стойността на договора, без ДДС. Гаранцията за изпълннение се предоставя в една от следните форми:-парична сума;- банкова гаранция;- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Айтос: Банка: "Алианц Банк България"АД - ФЦ Айтос IBAN: BG 27BUIN95613300447527 BIC: BUINBGSF. Изискванията при представяне на гаранцията за изпълнение са описани в Документацията на обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/10/2016 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 180

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/10/2016 (дд/мм/гггг)   12:00 (чч:мм)

Община Айтос, ул.Цар Освободител №3, зала - І етаж.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел II.1.1) Наименование:…на подход за посетителите на парка, по обособени позиции: Обособена позиция № 1 – Изграждане и възстановяване на зони за обществен отдих в лесопарк “Славеева река“, гр. Айтос и подобряване на транспортно – комуникационните характеристики на довеждащата инфраструктура и оформяне на подход за посетителите на парка; Обособена позиция № 2 – Рехабилитация на ул. “Паркова“ между от217,от224 и от216 и ул. „Георги Тихолов“;
Продължава от раздел III.1.3) Технически и професионални възможности… за внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа, с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство),
или еквивалент
- Сертификат ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда, с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), или еквивалент.
1. Изискванията на възложителя към личното състояние на участниците е съгласно Раздел IVот документацията „Изисквания за лично състояние на участниците“.
2. Основания за отстраняване на участниците:
2.1. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т.1, 2, 3, 5, 6 и 7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1, 2, 3, 4, 5 от ЗОП;
2.2. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
2.3. участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП;
2.4. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;
2.5. участници, които са свързани лица;
2.6. за когото е установено, че:
а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
2.7. за когото е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.
3. Участниците предоставят информацията за съответствието с критериите за подбор чрез попълване на ЕЕДОП част ІV "Критерии за подбор"

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбата може да се подава в 10-дневен срок от:
.1.изтичането на срока по чл. 100 ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация
2.получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата;
3.публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/09/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва