Деловодна информация
00226
ДИР-368 16/08/2016 (дд/мм/гггг)
не
00226-2016-0024 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Плевен 000413974
площад ВЪЗРАЖДАНЕ №2
Плевен BG314 5800 България
инж. Иван Маринов; инж.Александра Христова +359 64881220
ir@pleven.bg +359 64822414

Интернет адрес/и

www.pleven.bg

http://eservices.pleven.bg/procurement.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://eservices.pleven.bg/procurement.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14&Guid=cbbe79dd-97e5-40c7-9e89-c40779a8a7d5
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Текущ ремонт на уличната инфраструктура, организация и безопасност на движението на територията на гр. Плевен и кметствата без самостоятелен бюджет разделена на 3 (три) обособени позиции"
45233140      
Строителство

Основните групи дейности, подлежащи на изпълнение са, както следва:
1. Подготвителни работи – демонтаж, разкъртване, изкоп и превоз
2. Бордюри и тротоари – доставка и монтаж на различни видове бордюри; направа и ремонт на тротоарни настилки
3. Пътна основа от инертни материали
4. Подготовка асфалтова настилка
5. Асфалтиране – ръчно и машинно с различни видове асфалтобетонови смеси
6. Организация и безопасност на движението – ремонт и направа на маркировка, пътни знаци, предпазни огради и парапети
7. Съоръжения – ремонт и направа на бетонови канали, РШ, оттоци
8. Механизация и превози
Предметът на обществената поръчка включва изпълнението и на следните дейности, които са свързани с изпълнението на строежа:
• доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни продукти (строителни материали);
• извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4750000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
3

:  3

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на уличната инфраструктура, организация и безопасност на движението на територията на гр.Плевен – Централна градска част с граници на района и включително улиците ул.”Българска авиация” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Община Плевен

Текущ ремонт на уличната инфраструктура, организация и безопасност на движението на територията на гр.Плевен – Централна градска част с граници на района и включително улиците ул.”Българска авиация” от граница гр.Плевен, ул.”Иван Миндиликов”, ул.”Г.М.Димитров” до граница гр.Плевен, ул.”Ал.Стамболийски”, ул.”Дойран”, ул.”Ген.л-т Ат.Стефанов”, бул.”Хр.Ботев”, ул.”Пробуда”, ул.”Ст.Михайловски”, ул.”Кл.Охридски”, бул.”Европа”, бул.”Русе” до граница гр.Плевен; Други населени места от Община Плевен – с.Къртожабене, с.Къшин;
Основните групи дейности, подлежащи на изпълнение са, както следва:
1. Подготвителни работи – демонтаж, разкъртване, изкоп и превоз
2. Бордюри и тротоари – доставка и монтаж на различни видове бордюри; направа и ремонт на тротоарни настилки
3. Пътна основа от инертни материали
4. Подготовка асфалтова настилка
5. Асфалтиране – ръчно и машинно с различни видове асфалтобетонови смеси
6. Организация и безопасност на движението – ремонт и направа на маркировка, пътни знаци, предпазни огради и парапети
7. Съоръжения – ремонт и направа на бетонови канали, РШ, оттоци
8. Механизация и превози
Предметът на обществената поръчка включва изпълнението и на следните дейности, които са свързани с изпълнението на строежа:
• доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни продукти (строителни материали);
• извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;
• съдействие при съставянето на строителни книжа;
• отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и въвеждането му в експлоатация;
• гаранционно поддържане на строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата;
Критериите по-долу
 
ДА ? Гаранционни срокове и предложение за дължими неустойки при некачествено изпълнение на поръчката    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
2375000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на уличната инфраструктура, организация и безопасност на движението на територията на гр.Плевен – жк”Сторгозия” с граници на района ул.”Българска авиация”, ул.”Иван Миндиликов” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Община Плевен

Текущ ремонт на уличната инфраструктура, организация и безопасност на движението на територията на гр.Плевен – жк”Сторгозия” с граници на района ул.”Българска авиация”, ул.”Иван Миндиликов”, ул.”Г.М.Димитров” до граница гр.Плевен и включително ул.”Сторгозия” до граница гр.Плевен и улиците в жк”Сторгозия”; Други населени места от Община Плевен – с.Тодорово, с.Горталово;
Основните групи дейности, подлежащи на изпълнение са, както следва:
1. Подготвителни работи – демонтаж, разкъртване, изкоп и превоз
2. Бордюри и тротоари – доставка и монтаж на различни видове бордюри; направа и ремонт на тротоарни настилки
3. Пътна основа от инертни материали
4. Подготовка асфалтова настилка
5. Асфалтиране – ръчно и машинно с различни видове асфалтобетонови смеси
6. Организация и безопасност на движението – ремонт и направа на маркировка, пътни знаци, предпазни огради и парапети
7. Съоръжения – ремонт и направа на бетонови канали, РШ, оттоци
8. Механизация и превози
Предметът на обществената поръчка включва изпълнението и на следните дейности, които са свързани с изпълнението на строежа:
• доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни продукти (строителни материали);
• извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;
• съдействие при съставянето на строителни книжа;
• отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и въвеждането му в експлоатация;
• гаранционно поддържане на строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата;
Критериите по-долу
 
ДА ? Гаранционни срокове и предложение за дължими неустойки при некачествено изпълнение на поръчката    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
1187500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на уличната инфраструктура, организация и безопасност на движението на територията на гр.Плевен – жк”Дружба”, жк”Кайлъка”, жк”М.Денчева” с граници на района бул.”Хр.Ботев”, ул.”Пробуда” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Община Плевен

Текущ ремонт на уличната инфраструктура, организация и безопасност на движението на територията на гр.Плевен – жк”Дружба”, жк”Кайлъка”, жк”М.Денчева” с граници на района бул.”Хр.Ботев”, ул.”Пробуда”, ул.”Стоян Михайловски”, ул.”Кл.Охридски”, бул.”Европа”, бул.”Русе” до граница гр.Плевен, улиците в IX квартал, с граници ул.”Ал.Стамболийски”, ул.”Дойран”, ул.”Ген.л-т Ат.Стефанов”; Други населени места от Община Плевен – с.Ласкар, с.Ралево, с.Тученица, с.Радишево; Основните групи дейности, подлежащи на изпълнение са, както следва:
1. Подготвителни работи – демонтаж, разкъртване, изкоп и превоз
2. Бордюри и тротоари – доставка и монтаж на различни видове бордюри; направа и ремонт на тротоарни настилки
3. Пътна основа от инертни материали
4. Подготовка асфалтова настилка
5. Асфалтиране – ръчно и машинно с различни видове асфалтобетонови смеси
6. Организация и безопасност на движението – ремонт и направа на маркировка, пътни знаци, предпазни огради и парапети
7. Съоръжения – ремонт и направа на бетонови канали, РШ, оттоци
8. Механизация и превози
Предметът на обществената поръчка включва изпълнението и на следните дейности, които са свързани с изпълнението на строежа:
• доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни продукти (строителни материали);
• извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;
• съдействие при съставянето на строителни книжа;
• отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и въвеждането му в експлоатация;
• гаранционно поддържане на строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата;
Критериите по-долу
 
ДА ? Гаранционни срокове и предложение за дължими неустойки при некачествено изпълнение на поръчката    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
1187500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ за изпълнение на СМР за строежи втора група, втора категория, съгласно чл.5, ал.1, т.2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или в еквивалентен регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство;
Документът, с който се доказва изпълнението на това изискване е: Удостоверение от Камарата на строителите в България за наличието на регистрация в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на СМР за строежи втора група, втора категория, или еквивалентен документ издаден от компетентен орган в държава - членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя по чл. 33, ал.1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя следва да бъде придружено с валиден контролен талон за 2016 г. съгласно чл.34, ал.1 от Правилника.
Изискванията по съответния критерий за подбор се описват подробно в Раздел А, Част IV, клетка 1 от Единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/.
В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по тази точка се отнася за всички участници в обединението.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Изискване за реализация на минимален общ оборот и/или минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните три приключили финансови години (2013 г., 2014 г. и 2015 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Документът, с който се доказва изпълнението на това изискване е един от следните:
1. удостоверения от банки;
2. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
3. справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Данните за оборота по т.3 могат да обхващат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Съгласно чл.23,ал.6 от Закона за търговския регистър/ЗТР/ изискванията за представяне на годишните финансови отчети или техни съставни части за 2013 г., 2014 г. и 2015 г. не се отнася за участници, представили ЕИК и за които данните са достъпни в Търговския регистър.
Изискванията по съответния критерий за подбор се описват подробно в Раздел Б, Част IV от Единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/.
Под „сферата, попадаща в обхвата на поръчката” следва да се разбира обекти, включващи изграждане и/или реконструкция и/или ремонт /направа/ на: улични, пешеходни, тротоарни и др.настилки; бордюри и др.


Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот и/или минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните три приключили финансови години (2013 г., 2014 г. и 2015 г.) не по-малък от: 1 200 000,00 лв. (При участие за позиция № 1); 800 000,00 лв. (При участие за позиция № 2); 800 000,00 лв. (При участие за позиция № 3);
При участие за повече от една позиция участникът трябва да докаже оборот от строителство, който е равен на сбора от изисквания оборот за отделните обособени позиции, за които участва. При участие за всички позиции участникът трябва да докаже оборот от строителство, който е предмет на поръчката в размер на 2 800 000,00 лв. за последните три финансови години.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката.
Документът, с който се доказва изпълнението на това изискване е:
Декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката.
Допуска се дублиране на техника за повече от една позиция.
При участие за повече от една позиция, декларация за техническо оборудване, което участникът ще използва при изпълнение на договора се представя отделно за всяка обособена позиция.
Съгласно чл.67, ал.1 ЗОП декларацията следва да бъде попълнена в клетка 9, Раздел В, Част IV от Единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/;
2.Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен;
3.Сертификат за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен;
4.Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните пет години от датата на подаване на офертата - за строителство;
Документът, с който се доказва изпълнението на това изискване е:
Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Съгласно чл.67, ал.1 ЗОП списъкът следва да бъде попълнен в клетка 1а, Раздел В, Част IV от Единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/. Под „сходни с предмета на поръчката” следва да се разбира обекти, включващи ремонт /направа/ на: улични, тротоарни и др.настилки; бордюри и др;5.Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица, които ще бъдат ангажирани при изпълнение на строителството, включително на тези отговарящи за контрола на качеството;
Документът, с който се доказва изпълнението на това изискване е:
Списък на техническите лица, които ще бъдат ангажирани при изпълнение на строителството, включително на тези отговарящи за контрола на качеството.
Съгласно чл.67, ал.1 ЗОП списъкът следва да бъде попълнен в клетка 2, Раздел В, Част IV от Единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/; 6.Участникът следва да разполага с необходимите технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване, необходимо за изпълнение на поръчката.
Документът, с който се доказва изпълнението на това изискване е:
Списък на техническите средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване.
Допуска се дублиране на технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване за повече от една позиция.
Съгласно чл.67, ал.1 ЗОП списъкът следва да бъде попълнен в клетка 3, Раздел В, Част IV от Единен европейски документ за обществени поръчки /ЕЕДОП/;


1.Минимално изискуемия брой, което участникът ще използва при изпълнение на предмета на обществената поръчка за всяка позиция е както следва: асфалторазстилач-1бр., валяк до 3 т-1бр., валяк до 6 т-1бр., асфалтофреза-1бр., фугорезачка-1бр., товаръчна техника – багер – 2 бр., фадрома /комбиниран багер/-1бр., моторна духалка-1бр., вибрационна плоча /пневматична трамбовка/-1бр., самосвали – 4 бр., машина за наръсване-1бр., водоноска-1бр., наличие на асфалтобаза – собствена или наета;
2.Внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна;
3. Внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентна;
4.Участникът трябва да има минимум едно извършено строителство, еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, най-много за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата;
5.Участникът следва да разполага с минимален брой технически лица за изпълнение на поръчката, както следва:
-най-малко 1 Ръководител екип - 1 строителен инженер, магистър по специалността „пътно строителство” /приложим за всички позиции/, както и за всяка позиция с минимум един технически ръководител и две пътни групи /включващи работници за предварителната подготовка и асфалтополагането/, с минимум 5 броя работници за всяка група.
Допуска се дублиране на 1 строителен инженер за повече от една позиция.
Не се допуска дублиране на посочения технически ръководител, пътните групи и работниците в тях при участието в повече от една позиция. Участник, предлагащ едни и същи лица за повече от една позиция ще бъде отстранен от по-нататъшно участие в процедурата.
При участие за повече от една позиция, списък на техническите лица, които участникът ще използва при изпълнение на договора се представя отделно за всяка обособена позиция;
6.Да е на разположение поне 1 (една) акредитирана лаборатория за изпитване и изследване на асфалтови смеси, бетони и други материали, свързани с дейността.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди сключването на договора, участника определен за изпълнител следва да предостави Декларация за актуалност на документи по Приложение №16,актуални документи, удостоверяващи липсата на основания за отстраняване от процедурата съгласно чл.54, ал.1 във връзка с чл.58 ЗОП, както и съответствието с поставените критерии за подбор съгласно чл.67, ал.6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора - парична сума, банкова гаранция /оригинал/ или застраховка за всяка позиция в размер на: 3% от стойноста на задачата за 2017г. и за всяка следваща година 3 % от стойноста на възлагателното писмо по позиции, в 10/десет/ дневен срок от получаването му.
2. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми, съгласно чл.111, ал.5 ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/09/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/09/2016 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

гр. Плевен, Община Плевен, площад ВЪЗРАЖДАНЕ №2, Заседателната зала на трети етаж.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Всяка оферта трябва да съдържа:1. Опис на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника по образец съгласно ПРИЛОЖЕНИЕ № 4;2. Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) за кандидата в съответствие с изискванията на закона и условията на възложителя, а когато е приложимо - ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката по образец съгласно ПРИЛОЖЕНИЕ № 5; 3. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност; 4. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, следва да се представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението;5. Декларация по чл.3, т.8 от Закон за икономическите и финансовите отношения с дружествата по образец съгласно ПРИЛОЖЕНИЕ № 12;6.Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата по образец съгласно ПРИЛОЖЕНИЕ № 13;7.Декларация по чл. 65 ЗОП за ангажираност на експерт по образец съгласно ПРИЛОЖЕНИЕ № 14;8.1. Техническо предложение по образец съгласно ПРИЛОЖЕНИЕ № 6.А., 6.Б., 6.В., съдържащо:
8.1.1. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника;
8.1.2. Предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации и изискванията на възложителя;
8.1.3. Деклариране на съгласие с клаузите на приложения проект на договор;
8.1.4. Деклариране за срока на валидност на офертата;
8.1.5. Деклариране, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд; 8.1.6. Декларация за конфиденциалност по образец съгласно ПРИЛОЖЕНИЕ № 8 (когато е приложимо);
8.2. Плик с надпис „Предлагани ценови параметри", който съдържа:
8.2.1. Ценово предложение по образец съгласно ПРИЛОЖЕНИЕ № 9.А.,9.Б. и 9.В.;
- При участие за повече от една позиция, Ценовото предложение се представя отделно за всяка обособена позиция.
8.2.2. Ценова листа на видовете СМР по образец съгласно ПРИЛОЖЕНИЕ № 10;
8.2.3. Анализи на ед. цени на видовете СМР, съгласно УСН, ТНС и СЕК.
- При участие за повече от една позиция, Ценовата листа на видовете СМР и анализните цени се представят отделно за всяка обособена позиция.
8.2.4. Електронен (магнитен) носител (CD-R диск) съдържащ „Ценово предложение” за съответната позиция - ПРИЛОЖЕНИЕ № 9.А.,9.Б. и 9.В, Анализи на ед.цени на видовете СМР и „Ценова листа на видовeтe СМР” - ПРИЛОЖЕНИЕ № 10 от настоящата документация и в електронен вид- ПРИЛОЖЕНИЕ № 11;
Възложителят отстранява от процедурата:
1. Участник, за когото са налице основанията за отстраняване, свързани с личното състояние на участниците по чл.54, ал.1 ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Когато участникът е обединение от физически и/или юридически лица, посочените основания за отстраняване се прилагат и за всеки член на обединението. Когато участник предвижда ицползването на поизпълнител или се позовава на капацитета на на трети лица, следва да се има предвид, че основанията за отстраняване посочени в закона се прилагат и за подизпълнителите и за третите лица.
2. Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
3. Участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 на ЗОП;
4. Участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 - 5;
5. Участници, които са свързани лица.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356113
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/08/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва