Деловодна информация
00283Община Банско
08-16-131 20/07/2016 (дд/мм/гггг)
не
00283-2016-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Банско 000024663
пл. Никола Вапцаров № 1
Банско BG413 2770 България
Сашка Въчкова - заместник-кмет на Община Банско +359 74988611
sv_bansko@yahoo.com +359 74988633

Интернет адрес/и

http://bansko.bg

http://bansko.bg/bg/Профил-на-купувача/Процедури-след-15-04-2016-г/6438-Публично-състезание-с-предмет-Поддържане-основен-ремонт-на-улици-тротоари-площадни-пространства-и-общински-пътища-в-Община-Банск


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.bansko.bg/bg/Профил-на-купувача/Процедури-след-15-04-2016-г
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Поддържане (превантивно, текущо и аварийно - възстановителни работи при аварийни ситуации), ремонт/ рехабилитация/ реконструкция на улици, тротоари и площадни пространства в населените места на Об
45000000      
Строителство

Изпълнението на обществената поръчка включва дейности, които са свързани с извършването на поддържане (превантивно, текущо и аварийно-възстановителни работи при аварийни ситуации), основен ремонт /рехабилитация/, реконструкция на улици, тротоари и площадни пространства
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
370833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Мястото на изпълнение са всички населени места от Община Банско и пътищата от общинската пътна мрежа.

"Поддържане (превантивно, текущо и аварийно - възстановителни работи при аварийни ситуации), ремонт/ рехабилитация/ реконструкция на улици, тротоари и площадни пространства в населените места на Община Банско и общински пътища, стопанисвани от Община Банско"
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
370833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
Доказването на годността се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП.
При участие на обединение, което не е юридическо лице доказването на поставеното изискване се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП, който е представен от тези членове на обединението, които са ангажирани с изпълнението на строителни дейности.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители доказването на годността се извършва чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП, който е представен от подизпълнителя/ите, които ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Неприложимо

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката.
Под идентично или сходно с предмета на поръчката се разбира строителство: възстановяване на експлоатационните характеристики на улица или път или площад или алея или обществен паркинг или еквивалентно пространство/обект и/или ремонт и/или реконструкция и/или изграждане на някое от изброените пространства/обекти и/или прилежащите им съоръжения.
2. Участникът трябва да разполага с лица, които ще изпълняват строителството (технически лица, включително лице, което отговаря за контрола на качеството) с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката с оглед пълното, точно, своевременно, качествено и компетентно осигуряване на предмета на поръчката:
Минималният брой лица в екипа е 3 (трима) – ръководител и двама ключови експерти.
2.1. Ръководител на дейностите; 2.2.Технически ръководител и лице, което отговаря за контрола на качеството; 2.3. Координатор по ЗБУТ; 2.4. Шофьори, общи работници, оператори на другите машини и други лица, които ще изпълняват строителството по преценка на участниците.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
3. Участниците трябва да разполагат с минимално изискуемо оборудване или еквивалентно на, както следва:
Багер колесен с обем на кофата до 1 м3- 1 брой
Челен товарач - 1 брой
Мини челен товарач - 1 брой
Самосвали - 2 броя
Асфалтополагач - 1 брой
Пътна фреза - 1 брой
Автогудронатор - 1 брой
Валяк до 10 тона - 1 брой
Валяк до 5 тона - 1 брой
Валяк бандажен - 1 брой
Фугорез - 1 брой
Ръчна трамбовка - 1 брой
Приставка хидрочук - 1 брой
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
4. Участникът следва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството.
5. Не-ключови експерти - по преценка на участника.


1. Участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП (списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката), както и представят: удостоверение/я за добро изпълнение, което/които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП (списък на технически лица, включени или не в структурата на участника, включително този, който отговаря за контрола на качеството и лицата, които ще изпълняват строителството. В този списък следва да е посочена професионална компетентност на тримата експерти: 1. Ръководител обект, 2. Технически ръководител и лице по качеството, както и 3. Координатор по ЗБУТ), 4. Други (по преценка на участника).
При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставените изисквания и документите се представят от тези членове.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители.
3. Участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП и декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката съгласно чл. 64, ал.1, т.9 от ЗОП по образец.
4. Участниците попълват съответната информация в ЕЕДОП, както и представят: валиден сертификат за система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството – (заверено копие).
5. По своя преценка участниците могат да предложат и други експерти, които са необходими за изпълнението на предмета на настоящата поръчка, които да подпомагат ключовите експерти при реализация на дейностите по договора. Описанието на функциите и задълженията на тези експерти следва да се посочи в техническото предложение на участника.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участници в настоящата обществената поръчка могат да бъдат всички български или чуждестранни физически или юридически лица, или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява обекта на поръчката, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените изисквания от Възложителя в настоящата документация и обявление за обществена поръчка. Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма, за да участват при възлагането на поръчката.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/08/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

17/02/2017 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/08/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Заседателна зала в сградата на Община Банско, град Банско, пл. "Н. Вапцаров" 1.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


12 месеца

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т . 1 от Закона за обществените поръчки жалба може да се подава в 10 - дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата.
Жалба може да се подава в 10 дневен срок от получаването на решенията за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедура съгласно чл. 197, ал. 1, т. 7 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/07/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва