Деловодна информация
05057
223 11/07/2016 (дд/мм/гггг)
не
05057-2016-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

НАЦИОНАЛНА ГАЛЕРИЯ 176812208
пл. КНЯЗ АЛЕКСАНДЪР I № 1
София BG411 1000 България
Иван Милев- зам. директор на Национална галерия +359 29892841
nhg_shchetovodstvo@abv.bg +359 29800071

Интернет адрес/и

http://www.nationalartgallerybg.org

http://www.nationalartgallerybg.org/index.php?l=132


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nationalartgallerybg.org/index.php?l=132
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Отдих, култура и вероизповедание

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ОСИГУРЯВАНЕ НА ОХРАНА С ФИЗИЧЕСКА СИЛА, ОХРАНА СЪС СОТ И ДНЕВЕН ПРОПУСКАТЕЛЕН РЕЖИМ ЗА НУЖДИТЕ НА НАЦИОНАЛНАТА ГАЛЕРИЯ”
79713000      
Услуги

В предмета на поръчката са включени следните дейности: осигуряване на охрана с физическа сила и СОТ, осигуряване на дневен пропускателен режим,осъществяване на засилена охрана на изложби с особено ценни експонати средно по 30 дни, 2 пъти в годината на обектите.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
300000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Изпълнението на услугите, предмет на настоящата обществена поръчка, следва да се извършва на адресите на обектите на Национална галерия, съгласно списък, приложен към техническата спецификаци

В предмета на поръчката са включени следните дейности: осигуряване на охрана с физическа сила и СОТ, осигуряване на дневен пропускателен режим, осъществяване на засилена охрана на изложби с особено ценни експонати средно по 30 дни, 2 пъти в годината на обектите, посочени и описани в приложен списък към техническа спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Под- показател 1 - „Описание на дейностите и процедурите за изпълнение на поръчката“    50 точки
Под-показател 2 - Организация на работата за изпълнение на поръчката    50 точки
Цена
30%
II.2.6) Прогнозна стойност
300000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. На основание чл. 60, ал. 2 от ЗОП във връзка с чл. 4 от ЗЧОД - Участникът следва да разполага с валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност, издаден съгласно Закона за частната охранителна дейност с териториален обхват, покриващ териториалния обхват на обектите на възложителя. Лицензът задължително трябва да включва дейност по чл. 5, ал. 1, т. 2 от ЗЧОД.
При подаване на офертатат, участникът следва да попълни поле 2) от раздел А: „Годност“ на Част IV: „Критерии за подбор“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП);
За доказване на годността за упражняване на охранителна дейност при сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, следва да представи заверено копие на валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност, съгласно Закона за частната охранителна дейност;
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира изискването за реализиран минимален общ годишен оборот за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, като попълва поле 1а) на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на същото изискване при сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, следва да представи копие от годишен финансов отчет за всяка от последните три приключили финансови години или негова съставна част (счетоводен баланс и ОПР), когато публикуването им се изисква.
2. При подаване на офертата участникът декларира изискването за реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си като попълва поле 2а) на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на същото изискване при сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител представя справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
В случай, че годишните финансови отчети са обявени в търговския регистър на Агенция по вписванията, тяхното представяне не е необходимо.


1. Участникът следва да има реализиран минимален общ годишен оборот за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер, не по-малък от 600 000 лева.
2. Участникът следва да има реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер, не по-малък от 500 000 лева. Като „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ се отчита оборота, свързан с осъществяване на дейности по предоставяне на охранителни услуги.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За изискването за дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, Участникът попълва поле 1б) от раздел В: "Технически и професионални способности" в Част IV: "Критерии за подбор" от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).За доказване на същото изискване при сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, следва да представи: списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга;
2. Участникът декларира съответствието с критериите за подбор за внедрена система за управление на качеството като попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление на Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на техническите способности при сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, следва да представи заверено копие от валиден сертификат ISO 9001:2008/еквивалентен с горе цитирания обхват;
3. Участникът декларира съответствието с критериите за подбор за техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката като попълва: поле 9) на раздел В: „Технически и професионални способности“ в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на техническите способности при сключване на договора за обществена поръчка участникът, избран за изпълнител, следва да представи Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката, в която да опише подробно изискваното техническо оборудване.
4. Участникът декларира съответствието с критериите за средния годишен брой на персонала и броя на членовете на ръководния състав, като попълва 8) на раздел В: „Технически и професионални способности“ в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на техническите и професионални способности при сключване на договора за обществена поръчка, участникът, определен за изпълнител, следва да представи декларация за средносписъчния годишен брой на персонала и броя на членовете на ръководния състав за последните три години.
При участие на обединения: участниците обединения, които не са юридически лица, подават единен европейски документ за обществени поръчки за всеки от участниците в обединението.Съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Използване на капацитета на трети лица: Участниците могат за конкретната поръчка да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Ако участникът е клон на чуждестранно лице и за доказване на съответствието с изискванията за икономическо и финансово състояние, технически и професионални способности клонът се позовава на ресурсите на търговеца, клонът представя доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение тези ресурси.


1. Участникът трябва да има опит в областта на предмета на поръчката. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил минимум 3 дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, а именно: дейности по осигуряване на охрана с физическа сила и/или охрана със СОТ и/или дневен пропускателен режим, като поне една от тези дейности включва охрана на минимум 8 обекта.
2. Участникът да има внедрена система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват, включващ осъществяване на охранителна дейност.
3. Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката, а именно:
3.1. минимум 3 броя патрулни МПС за реагиране на сигнали на СОТ;
3.2. минимум 2 броя патрулни МПС за контрол и помощ на охранителите, в т. ч. през почивните и празнични дни и
3.3. наличие на позволените от Закона за частна охранителна дейност помощни и предпазни средства за самозащита (палки, белезници, радиостанции и др. помощни средства);
3.4. право на ползване на собствена радиочестота за извършване на пряка охранителна дейност. Участникът следва да притежава лиценз за радиочестота с национално покритие, който да опише в съответната част на ЕЕДОП.
3.5. Участникът следва да разполага с мониторингов (диспечерски) центьр към датата на подаване на офертата.
4. За последните три години участникът следва да разполага със средно годишен брой от минимум 30 души персонал, в това число е и броя на членовете на ръководния състав;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
725036

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/08/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/08/2016 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

пл. КНЯЗ АЛЕКСАНДЪР I № 1, България 1000

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/07/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва