Деловодна информация
00268
УС-1135 08/07/2016 (дд/мм/гггг)
не
00268-2016-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет 831601932
бул. Княгиня Мария Луиза № 114 Б
София BG411 1233 България
Мая Бошнакова - началник отдел ОПМ; Цецка Адиркова – главен експерт в отдел ОПМ +359 28080909/ +359 28080946
sar@saref.government.bg +359 29559476

Интернет адрес/и

www.aref.government.bg.

http://profilnakupuvacha.com/Държавна%20агенция%20за%20бежанците%20при%20Министерския%20съвет%2C11301


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profilnakupuvacha.com/Държавна%20агенция%20за%20бежанците%20при%20Министерския%20съвет%2C11301
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

предоставяне статут на бежанец

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Проектиране и строителство на котелно помещение, топлопреносна мрежа и вътрешна ОВ инсталация в корпуси 1, 2 и 3 в Регистрационно-приемателен център – гр. Харманли“ (РПЦ - Харманли)
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката включва:
1.Проектиране на котелна централа, вътрешни отоплителни инсталации, топлопреносна мрежа (фаза – работен инвестиционен проект);
2. Упражняване на авторски надзор по време на строителството;
3.Изпълнение на строително – монтажни работи:
- котелна централа - изпълнение на всички проектирани строителномонтажни работи за котелна централа;
- вътрешни отоплителни инсталации - изпълнение на всички проектирани строително-монтажни работи за вътрешни отоплителни инсталации;
- топлопреносна мрежа /външни топлопроводи/ - изпълнение на всички проектирани строително-монтажни работи за корпуси 1, 2 и 3, както и халета 9,10 и 11, без адм. сграда.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
875139      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG42

РПЦ - Харманли, гр. Харманли

Предметът на поръчката включва:
1.Проектиране на котелна централа, вътрешни отоплителни инсталации, топлопреносна мрежа (фаза – работен инвестиционен проект);
2. Упражняване на авторски надзор по време на строителството;
3.Изпълнение на строително – монтажни работи:
- котелна централа - изпълнение на всички проектирани строителномонтажни работи за котелна централа;
- вътрешни отоплителни инсталации - изпълнение на всички проектирани строително-монтажни работи за вътрешни отоплителни инсталации;
- топлопреносна мрежа /външни топлопроводи/ - изпълнение на всички проектирани строително-монтажни работи за корпуси 1, 2 и 3, както и халета 9,10 и 11, без адм. сграда.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на инвестиционния проект    30
Срок за изпълнение на строително-монтажните работи (СМР)    20
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
875139      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 14/09/2016 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансовият ресурс ще се осигури от Фонд „Убежище, миграция и интеграция“- Спешна помощ за 2015 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строително - монтажни работи (СМР) за строежи от първа група, четвърта категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС). В случай, че участникът е чуждестранно лице той трябва да има регистрацията в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, или да има право да извършва такава дейност по законодателството на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария.
2. Участникът трябва да бъде вписан в Регистъра по чл. 36 от Закона за техническите изисквания към продуктите, за извършване на дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на водогрейни котли и тръбопроводи за топла вода. За участник – чуждестранно лице – същият трябва да притежава еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, за извършване на строителните работи, обект на настоящата обществена поръчка.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” и „Професионална отговорност в проектирането”, която да обхваща категория строеж съобразно предмета на поръчката (първа група, четвърта категория). За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Застрахователното покритие следва да е не-по-малко от минимума, приложим за строежи първа група, четвърта категория, съгласно чл. 5, ал. 1 и 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум посоченото застрахователно покритие.
В настоящата процедура възложителят поставя изискване за предвиждане на солидарна отговорност за изпълнение на поръчката между участника и третото лице, в случаите, когато участникът използва капацитета на трето лице за доказване съответствието с изискването за финансово и икономическо състояние.


Участникът декларира съответствието с изискванията за подбор посредством попълване на съответните полета от Единния европейски документ за обществени поръчки.
Комисията, назначена за разглеждане и оценка на офертите, съответно възложителят, може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил най-малко 1 проектиране и строителство с предмет и обем идентичен или сходен с този поръчката – през последните 5 години от датата на подаване на офертата. “Проектиране и строителство с предмет и обем идентичен или сходен с този на поръчката” включва изпълнение на следното: проектиране и строителство на котелни и отоплителни инсталации.
2. Участникът трябва да прилага система за управление на качеството в съответствие със стандарт: ISO 9001:2008 или еквивалентен стандарт с обхват строителство, сходно с предмета на поръчката, или еквивалентни мерки за осигуряване на качеството; система за опазване на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен стандарт; система за управление на здравослони и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен стандарт.
3.Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на поръчката, както следва:
3.1. Ръководител обект - дипломиран строителен инженер, отговарящ на чл. 163а от ЗУТ, който да има минимум 5 години професионален стаж по специалността, от които не по-малко от 1 година на длъжност „ръководител“;
3.2. Технически ръководител - строителен инженер, архитект или строителен техник, който ръководи строителните работи и осигурява изпълнение на отговорностите по чл. 163, ал. 2, т. 1 - 5 от ЗУТ; с опит в областта на строителството минимум 5 години, участие като технически ръководител на минимум един обект с предмет, подобен на предмета на настоящата обществена поръчка;
3.3. Специалист по част "ОВК"; специалист по част "Електро"; специалист - контрол по качеството; специалист - координатор по безопасност и здраве; изискванията за горните специалисти са посочени в т. 24, раздел "Технически и професионални способности" от документацията за възлагане на обществената поръчка.
3.4. Проектантски екип - съставът на екипа и изискванията са посочени в т. 24, раздел "Технически и професионални способности" от документацията за възлагане на обществената поръчка.
4.Участникът трябва да има възможност да осигури оборудване за изпълнение на поръчката, не по-малко от:
- Багер - 1 брой
- Автокран с товароподемност минимум 5 тона - 1 брой.
- Товарен автомобил тип самосвал – 2 броя
- Бетоновоз - 1 брой
- Водоноска - 1 брой
- Челен товарач - 1 брой
- Валяк – 1 брой
- Фургон за работници – 1 бр.
- Химическа тоалетна – 2 бр.


Участникът декларира съответствието с изискванията за подбор посредством попълване на съответните полета от Единния европейски документ за обществени поръчки.
Комисията, назначена за разглеждане и оценка на офертите, съответно възложителят, може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Предвиждат се следните гаранции:
1. Гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора.
Гаранцията трябва да е със срок 6 (шест) месеца, след датата на получаване на Удостоверението за въвеждане в експлоатация на строежа.Освобождава се в срок до изтичане на 1 месец от датата на получаване на Удостоверението освен, ако ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ е усвоил същата, преди приключване на договора, по причина на неизпълнение от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на някое от задълженията му в съответствие с определеното;
2. Гаранция за авансово плащане в размер на 100% от размера на авансовото плащане (размерът на авансовото плащане е до 25% от стойността на СМР). Гаранцията за авансово плащане е със срок не по-малко от 15 календарни дни след датата, на която авансовото плащане ще е напълно възстановено от изпълнителя.
Гаранциите се предоставят в една от формте по чл. 111, ал. 5 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/08/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/08/2016 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София 1233, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 114Б

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

I. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 55, ал.1 от ЗОП:
1. Лицето е обявено в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил деи?ността си, а в случаи? че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
Възложителят има право да не отстрани това лице, ако докаже, че не е преустановило дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установено.
2.Лицето е лишено от правото да упражнява професията “строител” или “проектант” или дейностите “инвестиционно проектиране” или “строителство” съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
3.Лицето е сключило споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
4. Доказано, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стои?ността или обема на договора;
5. Лицето се е опитало да:?
а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или?
б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
За участник - обединение, възложителят поставя условие да бъде уговарена солидарна отговорност за изпълнение на поръчката на участниците в обединението, когато такава не е предвидена съгласно приложимото законодателство.
II. Общата цена за изпълнение на договора не трябва да надвишава стойността в размер на 875 139,00 лв. без ДДС.
От участие в процедурата се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет.
III. Лицето, определено за изпълнител следва да е регистрирано съгласно българското законодателство в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строително-монтажни работи за строежи от първа група, четвърта категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
Жалбата по чл. 196, ал. 5 от ЗОП (срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата) се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/07/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва