Деловодна информация
02716
РД-09-281 28/06/2016 (дд/мм/гггг)
не
02716-2016-0037 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Териториално поделение на Държавно горско стопанство Казанлък 2016176540149
община Казанлък, гр.Казанлък, ул. Освобождение №19
Казанлък BG344 6100 България
Ивайло Антонов +359 43164776
dgskazanluk@uidp-sliven.com +359 43164775

Интернет адрес/и

www.uidp-sliven.com

http://www.uidp-sliven.com/procedures


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.uidp-sliven.com/procedures
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Стопанисване и управление на гори - държавна собственост

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изработка, доставка и монтаж на информационни табели с противопожарна и горско информационна тематика, необходими за нуждите на ТП на ДГС Казанлък“ 2016-2
34924000      
Доставки

Изработка и доставка :
1.100 (сто) броя Табела № 1 по образец № 2 на Заповед № 500/30.06.2014 г на ИАГ, с надпис „НЕ ПАЛЕТЕ ОГЪН В ГОРАТА„ с рекламен банер в долния десен ъгъл, с размери - височина 20 см, ширина 40 см.
2.20 (двадесет) броя Табела №2 / по образец № 3 на Заповед № 500/30.06.2014 г на ИАГ, с надпис „ПАЗЕТЕ ГОРИТЕ ОТ ПОЖАР„ с рекламен банер в долния десен ъгъл, с размери - височина 50 см, ширина 80 см.
3.20 (двадесет) броя Табела № 3/ по образец № 5 на Заповед № 500/30.06.2014 г на ИАГ, с надпис „ МЯСТО ЗА ПАЛЕНЕ НА ОГЪН„ с рекламен банерв долния десен ъгъл, с размери - височина 30см, ширина 40 см.
4.300 (триста) броя Банер по Образец № 1 по образец № 5 на Заповед № 500/30.06.2014 г на ИАГ.
5. Изработка, доставка и монтаж на 3 (три) броя Информационни табели, монтирани на дървена конструкция - съдържащи данни за ДГС Казанлък, залесителното дело, опазване на горите - със снимков и текстови материал.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34924000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Място за доставка на табелите, банерите и информационните табели гр. Казанлък, сградата на ДГС Казанлък – ул. „Освобождение“ №19.Мястото на монтажа ще бъде уточнено в заявката на Възложителя.

Изработка и доставка :
1. 100 (сто) броя Табела № 1 по образец № 2 на Заповед № 500/30.06.2014 г на ИАГ, с надпис „НЕ ПАЛЕТЕ ОГЪН В ГОРАТА„ с рекламен банер в долния десен ъгъл, с размери - височина 20 см, ширина 40 см.
2. 20 (двадесет) броя Табела №2 / по образец № 3 на Заповед № 500/30.06.2014 г на ИАГ, с надпис „ПАЗЕТЕ ГОРИТЕ ОТ ПОЖАР„ с рекламен банер в долния десен ъгъл, с размери - височина 50 см, ширина 80 см.
3. 20 (двадесет) броя Табела № 3/ по образец № 5 на Заповед № 500/30.06.2014 г на ИАГ, с надпис „ МЯСТО ЗА ПАЛЕНЕ НА ОГЪН„ с рекламен банерв долния десен ъгъл, с размери - височина 30см, ширина 40 см.
4. 300 (триста) броя Банер по Образец № 1 по образец № 5 на Заповед № 500/30.06.2014 г на ИАГ.
5. Изработка, доставка и монтаж на 3 (три) броя Информационни табели, монтирани на дървена конструкция - съдържащи данни за ДГС Казанлък, залесителното дело, опазване на горите - със снимков и текстови материал.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма изискване.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма изискване.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да докажат, че през последните 3(три) години, считано от крайният срок за подаване на офертите са изпълнили поне една доставка или услуга по обем и предмет идентична или сходна с предмета на поръчката.За доставка или услуга с предмет сходен с предмета на поръчката се приема изработката и доставката на рекламни табели и банери.Посоченото изискване се доказва с Декларация – списък на доставките или услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени от участника през последните три години, считано от крайния срок за подаване на офертите – Образец №13 към документацията за участие, придружен с доказателства за извършената доставка.

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Място за доставка на табелите, банерите и информационните табели гр. Казанлък, сградата на ДГС Казанлък – ул. „Освобождение“ №19.
Мястото на монтажа на информационните табели ще бъде уточнено в заявката на възложителя.
Срокът за изработката, доставаката и монтажа на табелите, банерите и информационните табели е до 40 (четиридесет) календарни дни след направена заявка.
Всички табери и банери ще се изработват по заявка на Възложителя.
ТП „ДГС Казанлък” няма задължение за цялостно усвояване на посочнения финансов ресурс по посочените видове и количества доставки.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/07/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/07/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.казанлък, ул. "Освобождение №19, етаж ІІ

На публичното заседание на комисията могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Офертите следва да отговарят на изискванията, посочени в настоящите указания и да бъдат оформени по приложените към документацията образци.
Условията в образците от документацията за участие са задължителни за участниците и не могат да бъдат променяни от тях.
Документите, свързани с участието в процедурата, се представят от участника, или от упълномощен от него представител – лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адрес гр. Казанлък, ул. „Освобождение“ №19, етаж.2.
Документите се представят в запечатана непрозрачна опаковка, върху която се посочват:
1.наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо;
2. адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес;
3. наименованието на поръчката, а когато е приложимо – и обособените позиции, за които се подават документите.
Опаковката включва:
1. единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) за кандидата в съответствие с изискванията на закона и условията на възложителя, а когато е приложимо – ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката (Образец №1);
2. документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо;
3. документите по чл. 37, ал. 4 от ППЗОП, когато е приложимо.
4. техническо предложение (Образец №3), съдържащо:
а) документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника;
б) предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации и изискванията на възложителя по образец;
в) декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор по образец (Образец №5);
г) декларация за срока на валидност на офертата по образец (Образец №6);
д) декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, когато е приложимо по образец (Образец №7);
5. Опис на представените документи – в свободен текст;
6. Отделен запечатан непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри“, съдържащ ценовото предложение на участникът (Образец №4);
7.Декларация по чл.54, ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП (Образец №8);
8. Декларация по чл.54, ал.1, т.3-6 от ЗОП (Образец №9);
9. Декларация по чл.55, ал.1, т.3-6 от ЗОП (Образец №10);
10.Декларация за участие или неучастие на подизпълнители (Образец №11);
14.Декларация за съгласие за участиеп като подизпълнител (Образец №12);
15. Декларация – списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени от участника през последните три години, считано от крайния срок за подаване на офертите – Образец №13 към документацията за участие, придружен с доказателства за извършената доставка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/06/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва