Деловодна информация
02711ТП ДГС Търговище
1036 28/06/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
28/06/2016 (дд/мм/гггг)
02711-2016-0072 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ТП ДГС Търговище при СИДП ДП Шумен 2016174120179
бул. Цар Освободител № 22
Търговище BG334 7700 България
Пламен Лазаров +359 060164850
dgs.targovishte@dpshumen.bg +359 060164850

Интернет адрес/и

http://dgstargovishte.dpshumen.bg/

http://dgstargovishte.dpshumen.bg/rezervni-chasti/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://dgstargovishte.dpshumen.bg/rezervni-chasti/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

горско стопанство

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на резервни части, необходими за МПС-та, собственост на ТП ”ДГС Търговище”
34330000      
Доставки

„Доставка на резервни части, необходими за МПС-та, собственост на ТП ”ДГС Търговище”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
15000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34330000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG334

гр.Търговище, бул. Цар Освободител № 22, ТП ДГС Търговище

„Доставка на резервни части, необходими за МПС-та, собственост на ТП ”ДГС Търговище”
Цената не е единственият критерий за възлагане и всички критерии са посочени само в документацията на обществената поръчка
 
НЕ  
II.2.6) Прогнозна стойност
15000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква доказване на икономическо и финансоно състояние

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изпълнението на поръчката включва:
Доставка на резервни части, необходими за МПС-та, собственост на ТП ”ДГС Търговище”. Автомобилите за които ще се доставят частите са описани в Техническата спецификация към настоящата документация (Приложение № 2).
Възложителят си запазва правото да заявява нови МПС, или други, неупоменати в техническата спецификация на поръчката, но възникнали по необходимост, до размера на обявения прогнозен размер. В тези случаи цената на неописаното МПС ще се договаря допълнително между двете страни.
Възложителят има право да заявява и закупува артикули съобразно своите потребности.
Участникът следва да представи ценова оферта с попълнени цени за всички изброени артикули. Не се допуска, а участникът следва да бъде отстранен от участие, в случай, че представи ценова оферта с липсващи цени, за който и да било от изброените артикули.
Начин на заплащане на доставките: финансирането на обществената поръчка е от стопанската дейност на ТП „ДГС Търговище“ с одобрен общ финансов ресурс в размер на 15 000.00 /петнадесет хиляди/ лева без ДДС. Плащането се извършва по посочена от изпълнителя банкова сметка.
Заплащането на услугата ще се извършва на база действително извършена и приета работа, доказана чрез първични счетоводни документи и подписан приемно-предавателен протокол.
Заплащането на заявените резервни части се извършва след представена надлежно издадена фактура.
Плащанията ще се извършват в срок до тридесет работни дни след представяне на следните документи:
- фактура за стойността на извършената доставка ;
- протокол за възлагане и приемане на извършената доставка, без възражения от страна на възложителя.
При достигане на посочената в обявлението на обществената поръчка обща прогнозна стойност, договорът се прекратява автоматично и нито една от страните няма да дължи неустойки и/или обезщетения за предсрочно прекратяване на договора.
При извършена доставка до адреса на възложителя разходите за транспорт са за сметка на изпълнителя.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Офертата включва:
опис на съдържанието -Прилажение № 8;
техническо предложение, съдържащо:
a) предложение за изпълнение на поръчката-Приложение № 7, в съответствие с изискванията на възложителя;
б) документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника;
в) декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор - Приложение №3;
г) декларация за срока на валидност на офертата – Приложение №4;
Участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Когато Участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице се представя ЕЕДОП за всеки от участниците в обединението.
Ценово предложение - Приложение №5
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/08/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/08/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

административна сграда на ТП ДГС Търговище, гр.Търговище, бул. Цар Освободител № 22

съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

по чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/06/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва