Деловодна информация
01008
12-00-88 16/06/2016 (дд/мм/гггг)
да
да
16/06/2016 (дд/мм/гггг)
01008-2016-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Камено 000057001
ул.Освобождение 101
Камено BG341 8120 България
Георги Георгиев - Зам. кмет +359 55153008
obshtina@kameno.bg +359 55152480

Интернет адрес/и

www.kameno.bg

www.kameno.bg/bg/public-orders


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.kameno.bg/bg/public-orders
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Консултантски услуги по подготовка, управление и отчитане на проект по мярка 7.2 “Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура”
79400000      
Услуги

Предмет на поръчката: „Консултантски услуги по подготовка, управление и отчитане на проект по мярка 7.2 “Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г.“- „Реконструкция на общински път BGS 1051 / III-539/, Русокастро – Ливада – Тръстиково – Константиново / II– 79 / и рехабилитация на общински път BGS 1053/ ІІ-79, Констатиново-Бургас/Черни връх-Полски извор /ІІІ-7907/“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
117000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Територията на Община Камено

Предмет на поръчката: „Консултантски услуги по подготовка, управление и отчитане на проект по мярка 7.2 “Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г.“- „Реконструкция на общински път BGS 1051 / III-539/, Русокастро – Ливада – Тръстиково – Константиново / II– 79 / и рехабилитация на общински път BGS 1053/ ІІ-79, Констатиново-Бургас/Черни връх-Полски извор /ІІІ-7907/“.
1. Дейностите, предмет на поръчката, са:
• Консултантски услуги за разработване, окомплектоване и подаване на проектно предложение за кандидатстване за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по Програма за развитие на селските райони 2014–2020 г., в целия му изискуем обем в съответствие с приложимите нормативни изисквания, включващо:
- Подготовка на заявление за подпомагане;
- Окомплектоване на пакета от документи съгласно условията за кандидатстване по мярката;
- Определяне на бюджетите на заявлението. Прецизиране обхвата на обектае след изготвени КСС на база технически проекти;
- Консултации за икономическата устойчивост на проекта, извършени в процеса на подготовка на проекта;
- Подготовка на необходимата кореспонденция между Възложителя и ДФ „Земеделие” по повод разглеждането на входираното заявление.
• Консултантски услуги за разработване на документации за обществени поръчки за одобрените по проектното предложение разходи и последващи дейности по управление, изпълнение и отчитане на проекта, включващо:
- Анализ на актуалната към момента нормативна база, свързана с процедурата по възлагане на обществени поръчки, както и с нормативните условия за кандидатстването за финансиране, реализирането и отчитането на проекта;
- Оценка на нуждите от изпълнение на конкретна дейност (строителство, доставка, услуги) в зависимост от избраната възможност за финансиране и планираните дейности в рамките на проекта;
- Избор на подходяща процедура за съответната обществена поръчка;
- Изготвяне на документация - обявление за обществена поръчка (или поканите – при процедура по чл. 18, ал. 1, т. 8 и 13 от ЗОП), на тръжната документация и на техническите спецификации;
- Съгласуване на документацията с Община Камено и отстраняване на неизправности, непълноти и противоречия в документацията при необходимост.
- Консултации за икономическа и екологична устойчивост на проекта, извършени в процеса на изпълнение на проекта;
- Подпомагане процеса на документиране на изпълнението на проектите, вкл. комплектоване на пакета от документи към заявки за плащане, изискуема документация при подаване на заявки за плащане и предоставяне на препоръки относно оформянето и съдържанието им; проверка на извършени плащания по проекта;
- Подготовка на необходимата кореспонденция между Възложителя и ДФ „Земеделие” по повод изпълнението и отчитане дейностите по проекта;
- Осъществяване на сътрудничество и координация между всички заинтересовани страни в рамките на проекта;
- Изпълнение на ежедневните дейности, свързани с отчитане изпълнението на проекта.
- Участие при осъществяване на проверки на място от страна на ДФ „Земеделие” по изпълнение на договора, след писмена покана от страна на Възложителя;
При възникнала необходимост, за която изпълнителят ще бъде уведомен писмено, представители на изпълнителя следва да бъдат на разположение на възложителя в сградата на възложителя или на работната площадка на обекта. Уведомлението ще бъде получено от изпълнителя поне 48 часа преди часа, обявен от възложителя за провеждане на среща по проекта.
2. Очаквани резултати, които следва да бъдат постигнати, са:
- Изготвено заявление за кандидатстване по ПРСР 2014-2020 или други донорски програми и одобрението му;
- Успешно проведени всички планирани обществени поръчки по проекта;
- Успешно отчитане и финансиране в пълен размер на всички дейности по планиране на инвестиционните намерения.
Критериите по-долу
 
ДА Методология за изпълнение    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
117000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Настоящата обществена поръчка ще се финансира по Програма за развитие на селските райони 2014г. – 2020г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да разполага с екип от специалисти от съответните области с достатъчно опит, стаж и с необходимата професионална квалификация за да осигурят точно, качествено и своевременно изпълнение на поръчката. За изпълнението на поръчката участника е длъжен да осигури:
• Ръководител екип – специалност „Стопанско управление“, „Икономика“, „Счетоводство и контрол“, „Финанси“, или еквивалентна, минимум 5 /пет/ години общ професионален опит и 3 /три/ години опит по специалността;
• Експерт юрист – специалност „Право“ или еквивалентна, минимум 3 /три/ години общ професионален опит и 1 /една/ година опит по специалността;
• Експерт СМР – специалност „Архитектура“, „Промишлено и гражданско строителство“, „Строителство на сгради и съоръжения“, „Пътно строителство“ или еквивалентна , минимум 3 /три/ години общ професионален опит и 1 /една/ години опит по специалността;
• Технически сътрудник.
За целта участниците следва да попълни съответната графа в раздел „В – Технически и професионални способности” от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) – по образец. Към документа се приложат автобиография и декларация за разположение и вярност на данните - представя се от всеки един от предложените експерти – по образец.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма изискване

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да разполага с екип от специалисти от съответните области с достатъчно опит, стаж и с необходимата професионална квалификация за да осигурят точно, качествено и своевременно изпълнение на поръчката.
2. През последните 3 (три) години, назад, считано от датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), участникът да е изпълнявал консултантски услуги по разработване и/или управление на проекти и/или разработване на тръжни документации, финансирани по донорски програми.
3. Участникът следва да е сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент.
4. Участникът следва да разполага със собствен или нает офис на територията на Област Бургас.


1. За изпълнението на поръчката участника е длъжен да осигури:
• Ръководител екип – специалност „Стопанско управление“, „Икономика“, „Счетоводство и контрол“, „Финанси“, или еквивалентна, минимум 5 /пет/ години общ професионален опит и 3 /три/ години опит по специалността;
• Експерт юрист – специалност „Право“ или еквивалентна, минимум 3 /три/ години общ професионален опит и 1 /една/ година опит по специалността;
• Експерт СМР – специалност „Архитектура“, „Промишлено и гражданско строителство“, „Строителство на сгради и съоръжения“, „Пътно строителство“ или еквивалентна , минимум 3 /три/ години общ професионален опит и 1 /една/ години опит по специалността;
• Технически сътрудник.
2. През последните 3 (три) години, назад, считано от датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), участникът да е изпълнявал консултантски услуги по разработване и/или управление на проекти и/или разработване на тръжни документации, финансирани по донорски програми.
3. Участникът следва да е сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент. За целта участникът представя заверен препис на сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалент.
4. Участникът следва да разполага със собствен или нает офис на територията на Област Бургас. За удостоверяване на този факт се представя заверен препис от нотариален акт или договор за наем или еквивалент. В това число се включват офисите, собствени или наети от някой член на обединението или на подизпълнителите, в случай, че се предвижда ползването на такива.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/07/2016 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/07/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Камено

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Срокът за изпълнение на поръчката започва да тече след датата на влизане в сила на договора за изпълнение на обществената поръчка.
Договорът за консултиране ще влезе в сила след изпращане на възлагателно писмо за стартиране от Община Камено и получаването му от избрания изпълнител.
Срокът за изпълнение на дейностите по подготовка и окомплектоване на заявление за кандидастване на проект „Реконструкция на общински път BGS 1051 / III-539/, Русокастро – Ливада – Тръстиково – Константиново / II– 79 / и рехабилитация на общински път BGS 1053/ ІІ-79, Констатиново-Бургас/Черни връх-Полски извор /ІІІ-7907/“ е не по-късно от крайния срок за подаване на проектни предложение по подмярка 7.2. “Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура” на ПРСР 2014 г.-2020 г.“
За дейностите по управление и отчитане на проект „Реконструкция на общински път BGS 1051 / III-539/, Русокастро – Ливада – Тръстиково – Константиново / II– 79 / и рехабилитация на общински път BGS 1053/ ІІ-79, Констатиново-Бургас/Черни връх-Полски извор /ІІІ-7907/“ по подмярка 7.2 “Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г.:
Срокът за изпълнение на дейността започва след сключване на договор за отпускане на финансова помощ за финансирането му.
Крайният срок за изпълнение на дейностите по управление и отчитане на проекта за „Реконструкция на общински път BGS 1051 / III-539/, Русокастро – Ливада – Тръстиково – Константиново / II– 79 / и рехабилитация на общински път BGS 1053/ ІІ-79, Констатиново-Бургас/Черни връх-Полски извор /ІІІ-7907/“ е до датата на внасяне на искане/заявка за окончателно плащане пред Разплащателна Агенция.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg/ +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/06/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва