Деловодна информация
00864
К-929 15/06/2016 (дд/мм/гггг)
не
00864-2016-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Исперих 000505821
град Исперих, ул. Дунав №2
гр. Исперих BG324 7740 България
Севим Адем - Секретар на община Исперих +359 84312178
op_isperih@abv.bg +359 84314712

Интернет адрес/и

www.isperih.bg.

http://e-procurement.bg:8080/pk/00864#45


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-procurement.bg:8080/pk/00864#45%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Tекущ ремонт на улична мрежа в населените места на територията, на община Исперих"
45233200      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършване на текущ ремонт на улична мрежа в населените места на територията, на община Исперих в т.ч.: с. Свещари, с. Йонково и с. Лудогорци.
Видовете работи, включени в предмета на поръчката са: „Земни работи“; „Пътни работи“ и „Асфалтови работи“.
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация към документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1250000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

Предметът на пoръчката касае изпълнение на дейности на територията на с. Свещари, с. Йонково и с. Лудогорци, община Исперих, област Разград.

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършване на текущ ремонт на улична мрежа в населените места на територията, на община Исперих в т.ч.: с. Свещари, с. Йонково и с. Лудогорци.
Видовете работи, включени в предмета на поръчката са: „Земни работи“ в т.ч.: Механизирано разкъртване на асфалтова и трошено каменна настилка, включително натоварване и извозване на депо до 5 км; Механизирано разкъртване на асфалтова и трошено каменна настилка, включително натоварване и извозване на депо до 15 км; Изкоп за оформяне на земно легло, натоварване земни маси на транспорт и извозване на депо до 5 км; Третиране с препарат за унищожаване на тревисти растения; „Пътни работи“ в т.ч.: Изкореняване храсти и млада гора при дебелина на дърветата до 10 см, натоварване на транспорт и извозване на депо до 5 км; Рязане асфалтова настилка; Доставка и полагане на трошено каменна настилка до 15км; Доставка и полагане на трошено каменна настилка до 21 км; Доставка и полагане на трошено каменна настилка до 8 км; Подготовка/почистване земно легло с деб. 20 см/за настилка и изкоп за бордюри; Натоварване и разтоварване на отпадъци и превоз с камион до 5 км; Изваждане на бетонови бордюри 18/35/50 и всички свързани с това разходи; Демонтаж тротоарна настилка от плочи с размери 40/40/4,5 и всички свързани с това разходи; Доставка и полагане на бетонови бордюри 18/35/50 см, вкл. основа; Доставка и монтаж тротоарни плочи с размери 40/40/4,5, вкл. основа; „Асфалтови работи“ в т.ч.: Изрязване на кърпежи в асфалтобетон, почистване, натоварване и извозване на отпадъци на депо до 5км, емулсиране и изкърпване с асфалтобетон плътна смес тип А с дебелина 4см; Заливане фуги стар-нов асфалт; Първи битумен разлив; Втори битумен разлив; Доставка и полагане асфалтобетон плътна смес тип А; Превоз плътна асфалтова смес тип А до 25км; Превоз плътна асфалтова смес тип А до 21км; Превоз плътна асфалтова смес тип А до 40км.
Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА „Организация на персонала”    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
1250000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), което да им позволява извършване на строителни работи от предмет на настоящата поръчка - IІ-ра група: строежи от транспортната инфраструктура, строежи от IV-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ – частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците да имат застраховка "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт. Документът, с който се доказва изпълнението на това изискване е Заверено копие на Валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.

Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи четвърта категория, съгласни чл. 137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ определени с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните 5 години от датата на подаване на офертата. Документът, с който се доказва изпълнението на това изискване е - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
2. Участникът следва да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Документът, с който се доказва изпълнението на това изискване е - Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата;
3. Участникът следва да разполага необходимия брой лица, които ще изпълняват строителството. Документът, с който се доказва изпълнението на това изискване е - Списък на лицата, които ще изпълняват строителството;
4. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. Документът, с който се доказва изпълнението на това изискване е - Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката;
5. Участникът следва да прилага системи за управление на качеството. Документът, с който се доказва изпълнението на това изискване е - Заверено копие на сертификат, издаден от сертифициращ орган.


1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата. Забележка: Под „сходни“ с тези на поръчката дейности следва да се разбира: изпълнение на дейности по текущ ремонт, и/или основен ремонт/рехабилитация, и/или реконструкция, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа, на площ не по-малка от 40 000 кв.м.;
2. Участникът следва да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
- За Технически ръководител на обектите – изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл. 163а ЗУТ, да е строителен инженер с образователна степен „магистър” или еквивалентна, специалност Транспортно и/или Пътно строителство и/или „ПГС”/„ССС” или еквивалентна; Да има опит на управленска/координираща позиция на минимум 2 (два) строителни обекта с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка.
- За Специалист – контрол на качеството – изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл.15, ал.1, т.4, б.„б“ от ЗКС, да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството или еквивалентно. Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
- За Специалист по ЗБУТ - изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл.15, ал.1, т.4, б.„в“ от ЗКС, изисква се да има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за координатор по здраве и безопасност или еквивалентно. Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
3. Участникът следва да разполага необходимия брой лица, които ще изпълняват строителството.
4. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, както следва: Комбиниран багер – 1 бр.; Фреза – 1 бр.; Мини челен товарач – 1 бр.; Самосвали – 8 бр.; Фугорез – 1 бр.; Духалка – 1 бр.; Автогудронатор – 1 бр.; Асфалтополагач – 1 бр.; Валяк бандажен – 2 бр.; Валяк пневматичен – 1 бр.; Водоноска – 1 бр.; Авто метла – 1 бр.; Компресор за сгъстен въздух – 1 бр.;
5. Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качество ISO 9001:2008/ISO 9001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки с обхват на сертификация строителство или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При изпълнението на договорa за общественa поръчкa изпълнителят и неговите подизпълнители (в случай, че има такива) са длъжни да спазват всички приложими правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право съгласно приложение № 10 от ЗОП.
При изготвяне на офертата участникът следва да декларира, че са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд.
Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за приложимите правила и изисквания свързани, с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България са посочени в указанията към документацията за участие.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/07/2016 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/07/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Исперих, ул. Дунав № 2, сграда на Общинска администрация - Исперих, Заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Изискванията на възложителя към личното състояние на участниците е съгласно Раздел VI от документацията „Изисквания към участниците“.
2. Основания за отстраняване на участниците:
2.1. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т.1, 2, 3, 5, 6 и 7 от ЗОП и чл. 55, ал. 1, т.1, 2, 3, 4, 5 от ЗОП;
2.2. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
2.3. участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП;
2.4. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;
2.5. участници, които са свързани лица;
2.6. за когото е установено, че:
а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
2.7. за когото е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.
3. Участниците предоставят информацията за съответствието с критериите за подбор чрез попълване на ЕЕДОП част ІV "Критерии за подбор", раздел "Общо указание за всички критерии за подбор".
4. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на: - Банкова гаранция – (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя); - Парична сума, преведена по сметка на Община Исперих: БАНКА – „ИНВЕСТБАНК” АД; БАНКОВ КОД (BIC): IORTBGSF; БАНКОВА СМЕТКА (IBAN): BG55IORT81163300500000; - Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция или застраховка, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима, в полза на община Исперих и със срок на валидност – 30 дни след изтичане срока на гаранционно поддържане. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Когато гаранцията е представена под формата на парична сума или банкова гаранция, то тогава тя може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя оригинал на банковата гаранция и застраховката или оригинали на платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди подписването на самия договор. Гаранцията за изпълнение, преведена по банков път, следва да е постъпила реално в банковата сметка на Възложителя не по-късно от датата на сключване на договора за обществената поръчка. Тъй като предметът на поръчката включва гаранционно поддържане, за срок не по-малко от 12 (дванадесет) месеца, то 1 (един) % от 3 (трите) % гаранция е предназначена за обезпечаване на гаранционното поддържане.
Условията и сроковете за зад. или освобожд. на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена пoръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/06/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва