Деловодна информация
2626
545 02/06/2016 (дд/мм/гггг)
не
2626-2016-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

18 СОУ Уилям Гладстон 000669190
ул. Пиротска 68
София BG411 1303 България
Елисавета Владимирова +359 29870760
sou18@mail.bg +359 29879682

Интернет адрес/и

www.18sou.net

http://18sou.net/social-submits/obshtestveni-porachki-vazlagani-chrez-proceduri-po-zop3.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://18sou.net/social-submits/obshtestveni-porachki-vazlagani-chrez-proceduri-po-zop3.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ Вътрешен ремонт на класни стаи и санитарнo-хигиенни помещения в сградата на 18 СОУ „ Уилям Гладстон“
45000000      
Строителство

Обособена позиция 1 -„ Вътрешен ремонт на класни стаи - 3 -ти етаж;
Обособена позиция 2 -Вътрешен ремонт на санитарно – хигиенни помещения 2-ри и 3-ти етаж”.
Обособена позиция 3- " Вътрешен ремонт на класни стаи - 1-ви и 2-ри етаж.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
419081.77      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

:  2

II.2) Описание 1

„Вътрешен ремонт на класни стаи - 3-ти етаж; 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45410000      
45430000      
45431000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

3-ти етаж в сградата на 18-то СОУ "Уилям Гладстон", гр. София

В предмета на настоящата обществена поръчка са включени строително-монтажни и ремонтни работи като: смяна на подови настилки, нанасяне на шпакловка, мазилка, боядисване; демонтажни и монтажни дейности, ремонти свързани с ел. инсталацията и др. под. Пълният обхват на видовете и количестав СМР са посочени в КС - Приложение 1 към Техническата спецификация за обособена позиция 1.
Критериите по-долу
 
ДА срок на изпълнение    20
мерки за управление на рискове    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
240276.78      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 14/09/2016 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Вътрешен ремонт на санитарно – хигиенни помещения 2 и 3 етаж" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45410000      
45430000      
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

2-ри и 3-ти етажв сградата на 18 то СОУ "Уилям Гладстон", гр. София

В предмета на обществената поръчка предвидени строително -монтажни и ремонтни дейности : полагане настилки, облицовка на стените с фаянс и теракот; ремонт на Вик инсталация; демонтажни и монтажни работи. Пълният обхват на видовете и количества дейности са посочени в КС - Приложение 2 към Техническата спецификация на Обособена позиция 2.
Критериите по-долу
 
ДА срок на изпълнение    20
мерки за управление на рисковете    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
94778.62      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 14/09/2016 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Вътрешен ремонт на класни стаи - 1-ви и 2-ри етаж" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45310000      
45311000      
45000000      
45410000      
45430000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

1-ви и 2-ри етаж в сградата на 18 то СОУ "Уилям Гладстон", гр. София

В прредмета на общестевната поръчка са предвидени строително-монтажни и ремонтни работи като: подмяна на подова настилка, грундиране, нанасяне на шпакловка; боядисване и мазилка; демонтажни и монтажни работи на осветителни тела и др. под. Пълният обхват на видовете и количества дейности са дадени в Техническата спецификация - публикувана в Профила на купувача на посочения в поле I.1) на обявлението интернет адрес.
Критериите по-долу
 
ДА срок на изпълнение    20
мерки за управление на рисковете    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
84026.37      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 14/09/2016 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

На основание чл. 21, ал. 6 ЗОП, обособена позиция 3 ще бъде възложена по реда, валиден за нейната индивидуална стойност.
Към датата на решението за откриване на "публичното състезание", прогнозната стойност на обособената позиция е в размер на 84026.37 без ДДС и ще бъде възложена по реда на чл. 20, ал. 3, т.1 ЗОП - "събиране на оферти с обява".
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изискване и за 2-те Обособени позиции
1. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя /ЦПРС/ съгласно чл. 137, ал.1, т. 3, б. „в” от ЗУТ и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, а за чуждестранен участник в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Приложими и за 2-те обособени позиции:
1. Доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност".
2. Реализиран оборот в сферата, попадаща в обхвата на обществената поръчка


Приложимо и за 2-те обосбени позиции
1.Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност при строителство”, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на строежа от предмета на поръчката. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171а, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника.
Минимално изискване - за Обособена позиция 1:
1.1. Участникът трябва да е реализирал сумарно за последните три финансово приключили години (2013, 2014 и 2015 г.) или в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си минимален оборот в сферата на предмета на поръчката, изчислен на база годишни обороти, не по-малко от 400 000 лева без ДДС.
Минимално изискване - за Обособена позиция 2:
1.2 Участникът трябва да е реализирал сумарно за последните три финансово приключили години (2013, 2014 и 2015 г.) или в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си минимален оборот в сферата на предмета на поръчката, не по-малко от 160 000 лева без ДДС.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Приложими и за 2-те обособени позиции
1. изпълнени дейности с предмет, идентичен или сходен на предмета на обособената позиция;
2. списък на персонала и ръководния състав, които ще изпълняват строителството;
3. необходимо оборудване, инструменти и съоръжения за изпълнение на поръчката
4. системи за управление накачеството
5. системи или стандарти за опазване на околната среда.


Приложими и за 2-те обособени позиции. При различия е дадено пояснение в "Забележка"'
1. Участникът да е изпълнил поне 2 (две) СМР идентични или сходни по вид и количество на дейностите, включени в предмета на поръчката, през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да разполага с екип експерти :
2.1. Технически ръководител – строителен инженер, с образователна степен „бакалавър” или „магистър” в областта на строителството, или строителен техник със средно техническо или еквивалентно образование, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ; със стаж по специалността минимум 5 години, от който участие като „технически ръководител” на минимум 3 обекта, еднакви или сходни с предмета на поръчката.
2.2. Координатор по безопасност и здраве - отговарящ на изискванията на ЗЗБУТ и чл. 5 ал. 2 от Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за мин. изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, и опит на подобна позиция минимум 2 години.
2.3. Контрольор по качеството на строително-ремонтните работи - опит на подобна позиция минимум 2 години.
Забележка: За чуждестранен участник се прилагата еквивалентни изисквания към експертите.
3. Участникът да има внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалент с обхват строителни/ремонтни дейности; 4. Участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или ISO 9001:2015 или еквивалент в областта на строителството; 5. Участникът да има/да разполага с необходимите инструменти и оборудване за изпълнение на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Обществената поръчка и по 2-те обособени позиции ще се изпълннява в сграда - паметник на културата от местно значение. Във връзка със спазване и прилагане на изискванията за опазване на недвижимото културно наследтво, при изпълнение на вътршените ремонти изпълнителят задължително следва да осигури и гарантира опазване и ненарушаване/промяна/засягане/
на елементи, детайли, архитектурни и/или конструктивни решения, които са извън обхвата на дейностите съгласно Техническите спецификации.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/06/2016 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 2

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/07/2016 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

18-то СОУ "Уилям Гладстон"

Съгласно чл. 54, ал. 2 ППЗОП, на публичното отваряне на офертите могат да присъстват
участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Тя се представя в една от формите съгласно чл. 111, ал. 5 ЗОП. Условията за нейното задържане и освобождаване са посочени в проекто-договора.
2. На основание чл. 174, ал. 1 ЗОП възложителят допуска само 30% от дела и стойността на обществената поръчка за всяка от обособените позиции, да бъде предназначена за подизпълнител (в приложимите случаи). Посоченият праг се прилага независимо от броя на подизпълнителите, включени в офертата на участника.
3. На основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП възложителят възлага 3-та Обособена позиция: "Вътрешен ремонт на класни стаи - 1-ви и 2 -ри етаж" по реда на Глава двадесет и шеста - "Събиране на оферти с обява“.
Прогнозната стойност на обособената позиция е в размер на 84 026.37 лв. без ДДС. и е до 20% от общата прогнозна стойнст на обществената поръчка. Видовете дейности са идентични на дейностите, посочени по-горе в поле II.2.) "Описание на обособена позиция". Срокът за изпълнение е 14.09.2016г.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/06/2016 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва