Деловодна информация
00080
01 14/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
14/08/2019 (дд/мм/гггг)
00080-2019-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Социални и други специфични услуги - обществени поръчки

Обявление за поръчка
НЕ
 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерството на здравеопазването 000695317
пл. „Света Недeля“ № 5
София BG411 1000 България
Ваня Миткова +359 29301314
vmitkova@mh.government.bg +359 29301451

Интернет адрес/и

http://www.mh.government.bg/bg/

http://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация  5 9

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)  15
https://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/osiguravane-na-logistika-po-prekratena-procedura/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет 3

II.1) Обхват на обществената поръчка

Осигуряване на логистика (пътни, нощувки, хранене, трансфери в гр.София,кафе-паузи) по време на обуч. в рамките на Проект BG05M9OP001-3.007-0001„Подобряване на у-ята за лечение на спешните състояния"
79952000      
II.1.3) Вид на поръчка Услуги

-Осигуряване на хотел и закуска за до 5892 човека;
-Осигуряване на вечеря в хотелската база за до 5892 човека и обяд в учебната база за до 6892 човека;
-Осигуряване на кафе-паузи за до 6900 човека;
-Осигуряване на транспорт на участниците в обучението от мястото на местоработата до гр. София и обратно за до 5892 човека;
-Осигуряване на транспорт на участниците в обучението от хотелската база до Нац. център за обучение и квалификация в системата за спешна медицинска помощ (за 120 човека дневно, във всяка седмица, в която се провежда обучението) и обратно.
Обучението на 6892 души персонал от центровете за спешна медицинска помощ и спешни отделения ще се проведе в рамките на 18 месеца, считано от датата на сключване на договора, но не по-дълъг от срока на Проект BG05M9OP001-3.007-0001 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 6 9
2473111.16      BGN
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС) 10
 (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или

/

които са взети предвид



(за рамкови споразумения – обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Хотелски бази на територията на гр. София и Национален център за обучение и квалификация в системата за спешна медицинска помощ в гр. Сoфия, бул. „Акад. Иван Евстатиев Гешов” № 15.

Предметът на поръчката включва осигуряване на логистика (пътни, нощувки, хранене, трансфери в гр. София, кафе- паузи) по време на обучение в рамките на проект BG05M9OP001-3.007-0001 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния“ по ОП РЧР 2014-2020. Предметът на поръчката включва осигуряване на логистика за организиране на обучение на територията на град София, както следва:
1. Осигуряване на хотел и закуска за до 5892 човека;
2. Осигуряване на вечеря в хотелската база за до 5892 човека и обяд в учебната база за до 6892 човека;
3. Осигуряване на кафе-паузи за до 6900 човека;
4. Осигуряване на транспорт на участниците в обучението от мястото на местоработата до гр. София и обратно за до 5892 човека;
5. Осигуряване на транспорт на участниците в обучението от хотелската база до Нац. център за обучение и квалификация в системата за спешна медицинска помощ (за 120 човека дневно, във всяка седмица, в която се провежда обучението) и обратно.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
2473111.16      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
18
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
да
Проект BG05M9OP001-3.007 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния“, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г.

Ст-та посочена в т. II.2.6. се явява макс. фин. ресурс, с който Възл. разполага за изпълн. на предмета на поръчката, като по отделните дей-ти, посочени в т.II.2.4, с-стта е максимална, както следва:
1. 1567596,33;
2. 574333,33;
3. 138000,00;
4. 181670,00;
5. 11511,50. Всички стойности са без ДДС!
Критериите за подбор са разписани в документацията и в т.III.2.2.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

За доказване на годност, възложителят изисква попълване на част ІV, буква А от еЕЕДОП. За доказване наличието на технически и професионални способности, възложителят изисква попълване на част ІV, буква В и буква Г от еЕЕДОП. Детайлно описание на критериите за подбор се съдържа в документ „Документация за обществена поръчка“.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
(Само в случай на поръчки за определени здравни, социални и културни услуги, обхванати от член 77 от Директива 2014/24/ЕС)
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия
НЕ


1. У-кът следва да притеж. вал. регистрация за изв. на туроператорска и/или тур. агентска д-ност;
2. У-ците следва да притежават опит в изпълнение на у-га/и с предмет и обем, сходен/ни с тези на поръчката, изпъл. през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата;
3. У-ците в проц. да прилагат с-ми за упр. на кач. по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквив. с-ма, с обхват тур. д-ност, организиране на събития/мероприятия, издаден на името на у-ника;
4. У-ците следва да предоставят екип за изпълн. на поръчката. Екипът следва да се състои от мин. 3 лица, както следва:
-Ръководител на екипа с общ проф. опит мин.3 години стаж в туризма и участие в изп. мин.2 събития, с вкл. мин.120 уч-ци общо;
-2 бр. лица, осъщ. функц.по организ. и пров. на събитията с общ проф. опит мин.2 години стаж в туризма за всяко лице и участие в изп. мин.2 събития за всяко лице, с вкл. мин.120 участници общо за всяко лице.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката 8
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание 5 10 14

Открита процедура 8

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки 

НЕ

IV.1.10) Определяне на националните правила, приложими към процедурата: 8


Офертите за участие ще бъдат отворени в 13:00 часа на 03.09.2019г. в сградата на МЗ, гр. София, пл. Света Неделя №5. Срок на вал. на офертите-5 мес., считано от крайният срок за подаване на оферти. Поръчката е за у-ги от Прил. № 2 към чл.11, ал.3 от ЗОП. 2. Назначената от възл. комисия извършва оценка на икономически най-изгодната оферта въз основа на определения критерий „Най-ниска цена”, съгласно чл.70, ал.2, т.1 от ЗОП.

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 5 10

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача) 5
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante) 10

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие 5
Срок за получаване на заявления за интерес14 

02/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1 5  BG

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, възложена чрез обявление за предварителна информация 10

НЕ
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.2) Информация относно електронното възлагане 5 8

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, когато за него е налице, някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП; чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, чл. 101, ал. 11 от ЗОП, чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС и чл. 69 от ЗПКОНПИ.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на договора за обществена поръчка, без вкл. ДДС. Гаранцията за авансово плащане в размер на 10% от стойността на договора с ДДС. Гаранциите се предоставят в една от формите посочени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП и следва да отговарят на изискванията на чл. 111 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване  5 8 10

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал. 1, т. 3 от ЗОП, жалби могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на 5-дневния срок по чл. 100, ал. 5 от ЗОП, срещу решението за откриване на процедура.
Възложителят обявява обществената поръчка в условията на спешност, позовавайки се на чл. 74, ал. 4 от ЗОП, със следните мотиви: Дейностите по обществената поръчка са в изпълнение на BG05M9OP001-3.007-0001 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020. Срокът за приключване на проекта е до 10.2021г. Целта на проекта е в рамките на 18 месеца да се подобрят знанията и уменията на персонала от системата за спешна медицинска помощ, чрез обучение на лекари и професионалисти по здравни грижи от спешните отделения и на персонала от центровете за спешна медицинска помощ: лекари, професионалисти по здравни грижи и шофьори, общо до 6900 души. Съгласно условията на проекта, В съответствие със ЗОП трябва да бъдат избрани преподаватели, които ще извършват обучението и осигурена логистика на обученията, включваща транспорт, настаняване и изхранване на обучаемите. За целта министърът на здравеопазването обяви две обществени поръчки.
С Решение № РД-11-49 от 18.02.2019г. министъра на здравеопазването откри обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на логистика (пътни, нощувки, хранене, трансфери в гр. София, кафе-паузи) по време на обучение в рамките на Проект BG05M9OP001-3.007-0001 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020. С Решение №РД-11-267 от 11.07.2019г. възложителят прекрати обществената поръчка, тъй като участникът класиран на първо място и избран за изпълнител официално се отказа от сключване на договор.
С Решение № РД-11-76 от 28.02.2019г. министъра на здравеопазването откри и обществена поръчка с предмет: „Избор на преподаватели за провеждане на обучения за персонала на ЦСМП и Спешните отделения“ в изпълнение на дейностите по Проект BG05M9OP001-3.007-0001 „ПУЛСС“ финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г.“. С Решение №РД-11-263 от 11.07.2019г. възложителят обяви за изпълнител на обществената поръчка, класирания на първо място участник и предстои сключване на договор с него.
Създалата се ситуация, да има сключен договор с преподаватели за провеждане на обученията, но да няма договор за осигуряване на логистиката по време на обученията, при положение, че двете дейности трябва да започнат и да приключат едновременно, прави невъзможно изпълнението на проекта. Отделно от това със забавяне на възлагането на обществената поръчка за осигуряване на логистиката се рискува проектът да не бъде изпълнен в цялост и в срок.
Описаното до тук обосновава необходимостта от спешно възлагане на поръчката и представлява обстоятелство, заради което е невъзможно възложителят да спази минималния срок от 35 дни за получаване на офертите.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/08/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва