Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна
ВтрК-822-53 26/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
26/10/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0040 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Социални и други специфични услуги - обществени поръчки

Обявление за възложена поръчка
НЕ
 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна 1310631880146
бул. Осми Приморски полк №128
Варна BG331 9002 България
Г. Ставрева +359 52360511
g.stavreva@ro03.nra.bg +359 52360950

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/news?id=3631


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация  5 9

НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет 3

II.1) Обхват на обществената поръчка

Абонам.обсл-е чрез физ. охрана, охрана със СОТ и услуги по техн.подд-не и ремонт на СОТ на адм.сгради на ТД на НАП Варна и офиси Добрич,Разград,Русе,Силистра,Търговище и Шумен, по обос. позиции
79713000      
II.1.3) Вид на поръчка Услуги

„Абонаментно обслужване чрез физическа охрана, охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна, по обособени позиции”. Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 календарни дни след представяне в ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване на следните документи: двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършено абонаментно обслужване, констативен протокол за извършен ремонт /ако има такъв/, придружен с копие на фактурите за доставка на вложените резервни части /с изключение на тези, посочени в „Ценово предложение“/, подписан от координатора по изпълнение на договора за ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване и фактура.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 6 9
      
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС) 10
126336.00 (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или

/

които са взети предвид


BGN
(за рамкови споразумения – обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)

II.2) Описание 1

Абонаментно обслужване чрез денонощна, физическа охрана и охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на административните сгради на ТД на НАП Варна 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна

1. Физическа невъоръжена охрана от 1 пост на административната сграда, находяща се в гр. Варна, бул. „Осми Приморски полк” № 128, чрез непрекъснато, денонощно oбслужване на система за контрол на достъп и охрана, тип „Крус Електроник”, система за видеонаблюдение и камери монтирани в сградата и подстъпите към нея;
2. Физическа невъоръжена охрана, чрез контролно-пропускателен режим в сградата и паркингите от 3 поста, през работните дни от 08:30 часа до 17:30 часа;
3. Денонощна охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/, собственост на Изпълнителя, включително техническо оборудване, монтаж и обслужване на СОТ в обекти: административни сгради, находящи се на адрес: гр. Варна, ул. „Самарско знаме” бл. 1а, вх. 1, ет.1; вх. 3, ет. 1; вх. 5, ет. 1; гр. Варна, район „Владислав Варненчик“, ПЗ „Планова“.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
      
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
 / 
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Срокът за изпълнение на поръчката по обос. позиция №1 е от 01.01.2019 г. до 31.12.2020 г. Общата стойност на поръчката за целия срок на договора за обос. позиция №1 е 126 336 лв. без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
(Само в случай на поръчки за определени здравни, социални и културни услуги, обхванати от член 77 от Директива 2014/24/ЕС)
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката 8
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание 5 10 14

Открита процедура 8

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки 

НЕ

IV.1.10) Определяне на националните правила, приложими към процедурата: 8


IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 5 10

2018/S 107-244649 (напр. 2015/S 123-123456)   и  850012 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача) 5
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante) 10

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие 5
Срок за получаване на заявления за интерес14 

    (чч:мм)
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1 5

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, възложена чрез обявление за предварителна информация 10

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1 10
50    1   Абонаментно обслужване чрез денонощна, физическа охрана и охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на административните сгради на ТД на НАП Варна
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/10/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
НЕ

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АСО ТРЕЗОР 2М ЕООД 131083155
бул. Доктор Петър Дертлиев №42
София BG411 1324 България
trezor_2m@abv.bg +359 029252443
+359 029252443
ДА
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
130000.00      BGN
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

126336.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)

(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и 8
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.2) Информация относно електронното възлагане 5 8

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване  5 8 10

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/10/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва