Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна
ВтрК-822-4 05/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
05/06/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0040 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Социални и други специфични услуги - обществени поръчки

Обявление за поръчка
НЕ
 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна 1310631880146
бул. Осми приморски полк № 128
Варна BG331 9002 България
Р. Тодоров +359 52360527
r.todorov@ro03.nra.bg +359 52360950

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация  5 9

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)  15
http://www.nap.bg/news?id=3631
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет 3

II.1) Обхват на обществената поръчка

Абонам.обсл-е чрез физ. охрана, охрана със СОТ и услуги по техн.подд-не и ремонт на СОТ на адм.сгради на ТД на НАП Варна и офиси Добрич,Разград,Русе,Силистра,Търговище и Шумен, по обос. позиции
79713000      
II.1.3) Вид на поръчка Услуги

„Абонаментно обслужване чрез физическа охрана, охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище и Шумен при ТД на НАП Варна, по обособени позиции”. Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 календарни дни след представяне в ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване на следните документи: двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършено абонаментно обслужване, констативен протокол за извършен ремонт /ако има такъв/, придружен с копие на фактурите за доставка на вложените резервни части /с изключение на тези, посочени в „Ценово предложение“/, подписан от координатора по изпълнение на договора за ТД на НАП Варна/съответния офис за обслужване и фактура.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 6 9
435000.00      BGN
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС) 10
 (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или

/

които са взети предвид



(за рамкови споразумения – обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)

II.2) Описание 1

„Абонаментно обслужване чрез денонощна, физическа охрана и охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на административните сгради на ТД на НАП Варна” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна

1. Физическа невъоръжена охрана от 1 пост на административната сграда, находяща се в гр. Варна, бул. „Осми Приморски полк” № 128, чрез непрекъснато, денонощно oбслужване на система за контрол на достъп и охрана, тип „Крус Електроник”, система за видеонаблюдение и камери монтирани в сградата и подстъпите към нея;
2. Физическа невъоръжена охрана, чрез контролно-пропускателен режим в сградата и паркингите от 3 поста, през работните дни от 08:30 часа до 17:30 часа;
3. Денонощна охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/, собственост на Изпълнителя, включително техническо оборудване, монтаж и обслужване на СОТ в обекти: административни сгради, находящи се на адрес: гр. Варна, ул. „Самарско знаме” бл. 1а, вх. 1, ет.1; вх. 3, ет. 1; вх. 5, ет. 1; гр. Варна, район „Владислав Варненчик“, ПЗ „Планова“.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
130000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
01/01/2019 (дд/мм/гггг) / 31/12/2020 (дд/мм/гггг)
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодна оферта - „най-ниска цена“- определена на база най-ниска обща стойност на абонаментно обслужване чрез физическа охрана и охрана със СОТ за 1 (един) месец, без ДДС. При сключване на договора, определеният изпълнител представя гаранция обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 3 % от общата му стойност без ДДС.

II.2) Описание 1

Абонаментно обслужване чрез охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ и услуги по техническо поддържане и ремонт на СОТ на административните сгради на офис за обслужване Добрич при ТД на НАП Варна 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
50344000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр. Добрич

1.Охрана със сигнално-охранителна техника/СОТ/, тип-радиосистема, собственост на Възложителя, от 19:00часа до 07:00 часа през работните дни и 24 часа в почивни и празнични дни на обекти в административната сграда, находяща се в гр. Добрич, ул. „Независимост” № 7 /фронт офис/;
2.Извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника, монтирана в административната сграда в гр. Добрич, ул. „Независимост” № 7/фронт офис/;
3. Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/, собственост на Изпълнителя, включително техническо оборудване, монтаж и обслужване от 19:00 часа до 07:00 часа през работните дни и 24 часа в почивни и празнични дни на СОТ в обекти: административните сгради, находящи се в гр. Добрич, ул. „Независимост” № 7 и ул. „Независимост” № 31 /архив/.
При сключване на договора, определеният изпълнител представя гаранция в размер на 3 % от максимално допустимата стойност без ДДС.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
7000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
01/01/2019 (дд/мм/гггг) / 31/12/2020 (дд/мм/гггг)
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодна оферта - „най-ниска цена“. Показатели за определяне на оценката и относителната им тежест: Показател К1 – обща стойност на абонаментно обслужване чрез охрана със СОТ за 1 (един) месец без ДДС – тежест 80 %. Показател К2 – обща стойност на единичните цени на резервни части в лв. без ДДС – тежест 20 %.

II.2) Описание 1

Абонам. обслужване чрез физическа, невъоръжена охрана, охрана със СОТ и услуги по техн. поддържане и ремонт на СОТ на сградите на офис за обслужване Разград при ТД на НАП Варна 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
50344000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Разград

1. Дневна, физическа, невъоръжена охрана от 1 пост, от 08:00 часа до 18:00 часа в работните дни на административната сграда, находяща се в гр. Разград, пл. „Независимост” № 1;
2. Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/, тип - „GALAXY 500 С 057”, собственост на възложителя, от 18:00 часа до 08:00 часа през работните дни и 24 часа в почивни и празнични дни на обекти в административната сграда, находяща се в гр. Разград, пл. „Независимост” № 1.
3. Извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника, монтирана в триетажна административна сграда в гр. Разград пл. „Независимост” № 1.
При сключване на договора, определеният изпълнител представя гаранция в размер на 3 % от максимално допустимата стойност без ДДС.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
25000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
02/01/2019 (дд/мм/гггг) / 31/12/2020 (дд/мм/гггг)
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодна оферта - „най-ниска цена“. Показатели за определяне на оценката и относителната им тежест: Показател К1 – обща стойност на абонаментно обслужване чрез физическа охрана и охрана със СОТ за 1 (един) месец без ДДС – тежест 80 %. Показател К2 – обща стойност на единичните цени на резервни части в лв. без ДДС – тежест 20 %.

II.2) Описание 1

Абонам. обслужване чрез денонощна, физическа охрана, охрана със СОТ и услуги по техн. поддържане и ремонт на СОТ на адм. и обсл-ща сгради на офис за обслужване Русе при ТД на НАП Варна 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
50344000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

гр. Русе

Предметът на обособената позиция включва: абонаментно обслужване чрез физическа невъоръжена охрана, охрана със СОТ на Възложителя и на Изпълнителя, както и извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника /СОТ/. При сключване на договора, определеният изпълнител представя гаранция в размер на 3 % от максимално допустимата стойност без ДДС.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
130000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
02/01/2019 (дд/мм/гггг) / 31/12/2020 (дд/мм/гггг)
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодна оферта - „най-ниска цена“. Показатели за определяне на оценката и относителната им тежест: Показател К1 – обща стойност на абонаментно обслужване чрез физическа охрана и охрана със СОТ за 1 (един) месец без ДДС – тежест 80 %. Показател К2 – обща стойност на единичните цени на резервни части в лв. без ДДС – тежест 20 %.

II.2) Описание 1

Абонам. обслужване чрез физическа, невъоръжена охрана, охрана СОТ и услуги по техн. поддържане и ремонт на СОТ на адм. сграда на офис за обслужване Силистра при ТД на НАП Варна 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
50344000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

гр. Силистра

1. Физическа невъоръжена охрана от 1 пост в работните дни от 08:00 часа до 18:00 часа на административна сграда, находяща се в гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8, с обособени работни помещения, в т.ч. салон за обслужване, банков офис, преддверие, коридори и подземен гараж;
2. Охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/, тип радиосистема, собственост на Възложителя, от 18:00 часа до 08:00часа в работните дни и 24 часа в почивни и празнични дни на обекти в административната сграда, находяща се на адрес: гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8;
3. Извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника, монтирана в административната сграда в гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8.
При сключване на договора, определеният изпълнител представя гаранция в размер на 3 % от максимално допустимата стойност без ДДС.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
25000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
01/01/2019 (дд/мм/гггг) / 31/12/2020 (дд/мм/гггг)
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодна оферта - „най-ниска цена“. Показатели за определяне на оценката и относителната им тежест: Показател К1 – обща стойност на абонаментно обслужване чрез охрана със СОТ за 1 (един) месец без ДДС – тежест 80 %. Показател К2 – обща стойност на единичните цени на резервни части в лв. без ДДС – тежест 20 %.

II.2) Описание 1

Абонаментно обслужване чрез денонощна, физическа охрана и охрана със сигнално-охранителна техника /СОТ/ на административните сгради на офис за обслужване Търговище при ТД на НАП Варна” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG334

гр. Търговище

1. Физическа невъоръжена охрана от 1 пост на административната сграда, находяща се в гр. Търговище, пл. „Свобода” № 1, чрез непрекъснато, денонощно обслужване на система за контрол на достъп, сигнално охранителна техника и система за видеонаблюдение, монтирани в сградата;
2. Денонощна охрана със СОТ, собственост на изпълнителя, включително техническо оборудване, монтаж и обслужване на СОТ в обекти в административната сграда, находяща се на адрес: гр. Търговище, ул. ”П.Р. Славейков” № 45.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
65000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
02/01/2019 (дд/мм/гггг) / 31/12/2020 (дд/мм/гггг)
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодна оферта - „най-ниска цена“- определена на база най-ниска обща стойност на абонаментно обслужване чрез физическа охрана и охрана със СОТ за 1 (един) месец, без ДДС. При сключване на договора, определеният изпълнител представя гаранция обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 3 % от общата му стойност без ДДС.

II.2) Описание 1

Абонам. обслужване чрез физическа, невъоръжена охрана, охрана със СОТ и услуги по техн. поддържане и ремонт на СОТ на адм. сгради на офис за обслужване Шумен при ТД на НАП Варна 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79711000      
50344000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

гр. Шумен

Предметът на обособената позиция включва абонаментно обслужване чрез физическа невъоръжена охрана, охрана със СОТ на Възложителя и на Изпълнителя, както и извършване на услуги по техническо поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника /СОТ/. При сключване на договора, определеният изпълнител представя гаранция в размер на 3 % от максимално допустимата стойност без ДДС.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
53000.00      BGN
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
01/01/2019 (дд/мм/гггг) / 31/12/2020 (дд/мм/гггг)
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодна оферта - „най-ниска цена“. Показатели за определяне на оценката и относителната им тежест: Показател К1 – обща стойност на абонаментно обслужване чрез охрана със СОТ за 1 (един) месец без ДДС – тежест 80 %. Показател К2 – обща стойност на единичните цени на резервни части в лв. без ДДС – тежест 20 %.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

За доказване на годност, възложителят изисква попълване на част ІV, раздел А „Годност" от еЕЕДОП. За доказване на наличието технически и професионални способности, възложителят изисква попълване на част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“ от еЕЕДОП. Детайлно описание на критериите за подбор се съдържа в документ "Указания за подготовка на офертата" неразделна част от документацията за участие. Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за подбор, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
(Само в случай на поръчки за определени здравни, социални и културни услуги, обхванати от член 77 от Директива 2014/24/ЕС)
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия
ДА

Закон за частната охранителна дейност, чл. 5, ал. 1, т. 2

Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и тези по чл. 55, ал. 1, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС; участници - свързани лица по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП; когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в ЗМИП способи, включително, когато клиентът е ЮЛ - на ФЛ, които са негови действителни собственици, по смисъла на § 2 от ДР на ЗМИП; когато са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ, както и на посочените в чл. 107 от ЗОП основания. Информацията относно липсата или наличието на обстоятелствата по т.1 се попълват в еЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката 8
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание 5 10 14

Открита процедура 8

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки 

НЕ

IV.1.10) Определяне на националните правила, приложими към процедурата: 8


Офертите за участие ще бъдат отворени в 11:00 ч. на 16.07.2018 г. В зала 203 на адрес: гр. Варна Бул. "Осми Приморски Полк № 128. При отваряне на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Варна. Срок на валидност на офертите - 6 месеца, считано от крайния срок на подаване на оферти.

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 5 10

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача) 5
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante) 10

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие 5
Срок за получаване на заявления за интерес14 

10/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1 5  BG

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, възложена чрез обявление за предварителна информация 10

НЕ
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.2) Информация относно електронното възлагане 5 8

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Подробна информация за поръчката се съдържа в документацията за участие, публикувана в "Профил на купувача". НАП предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението за поръчка в ОВ на ЕС (но не по-късно от публикуване на обявлението в РОП).

VI.4) Процедури по обжалване  5 8 10

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/06/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва