Деловодна информация
00210
 
да
да
24/07/2019 (дд/мм/гггг)
00210-2017-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Централен орган за покупки към Министерство на финансите 000695406
ул. Георги С. Раковски № 102
София BG 1040 България
Иванина Белева, директор +359 298592772
cfcu@minfin.bg +359 298592773

Интернет адрес/и

www.minfin.bg

http://www.minfin.bg/bg/procurement

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Предоставяне на пощенски и куриерски услуги за органи на изпълнителната власт и техни администрации
64112000      
Услуги

II.2) Описание

Предоставяне на куриерски услуги за органи на изпълнителната власт и техни администрации 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Република България

Предмет: Предоставяне на пощенски и куриерски услуги за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации, за срок от 24 месеца, считано от датата на сключване на рамковото споразумение.
В обхвата на куриерските услуги по обособена позиция 2 са включени:
а) Приемане, пренасяне и доставяне на куриерски пратки лично на получателя.
б) Предоставяне на допълнителни услуги, както следва:
- доставяне на пратки с фиксиран час;
- контролирано наблюдение и проследяване на пратките.
Всеки индивидуален възложител ще сключва договори съобразно индивидуалните си нужди в рамките на утвърдения си бюджет по реда на чл.82 от Закона за обществените поръчки.
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
24

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

2017/S 094-184037 (напр. 2015/S 123-123456)   и  786756 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
СПОР №26/2017    2   Предоставяне на куриерски услуги за органи на изп.власт и техни администрации

V.2) Възлагане на поръчката

04/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Български пощи ЕАД 121396123
р-н Студентски, кв. Студентски град, ул. „Академик Стефан Младенов“ № 1, бл. 31
София BG 1700 България
daniela.tosheva@bgpost.bg +359 29493359
www.bgpost.bg +359 29493359
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Стар пост ООД 175157550
ул. Околовръстен път №106В
София BG 1415 България
veselin.lazarov@starpost.info +359 29549118
www.starpost.info +359 29549118
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МиБМ експрес ООД 131394882
бул. Витоша № 146
София BG 1463 България
simeonov@mbm-bg.com +359 28051715
https://www.mbm-express.com/ +359 28051715
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

600000      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/07/2019 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

64120000      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG

Република България

Предмет: Предоставяне на пощенски и куриерски услуги за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации, за срок от 24 месеца, считано от датата на сключване на рамковото споразумение.
В обхвата на куриерските услуги по обособена позиция 2 са включени:
а) Приемане, пренасяне и доставяне на куриерски пратки лично на получателя.
б) Предоставяне на допълнителни услуги, както следва:
- доставяне на пратки с фиксиран час;
- контролирано наблюдение и проследяване на пратките.
Всеки индивидуален възложител ще сключва договори съобразно индивидуалните си нужди в рамките на утвърдения си бюджет по реда на чл.82 от Закона за обществените поръчки.
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
 / 31/03/2020 (дд/мм/гггг)

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

600000      BGN
да

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Български пощи ЕАД 121396123
р-н Студентски, кв. Студентски град, ул. „Академик Стефан Младенов“ № 1, бл. 31
София BG 1700 България
daniela.tosheva@bgpost.bg +359 29493359
https://www.bgpost.bg +359 29493359
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Стар пост ООД 175157550
ул.Околовръстен път № 106В
София BG 1415 България
veselin.lazarov@starpost.info +359 29549118
www.starpost.info +359 29549118
да

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МиБМ експрес ООД 131394882
бул. Витоша № 146
София BG 1463 България
simeonov@mbm-bg.com +359 28051715
www.mbm-bg.com +359 28051715
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

С цел своевременно обезпечаване на нуждите на възложителите, и съществуващ неусвоен ресурс по РС за предоставяне на куриерски услуги ЦОП сключва допълнително споразумения към Рамково споразумение № СПОР-26/04.10.2017г.
С допълнителното споразумение се изменя първоначално определеният срок на тяхното действие, като новоопределеният срок е до 31.03.2020 г. Останалите клаузи не се променят.
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

Страните установяват, че към 08.07.2019 г. между тях има сключено рамково споразумение с предмет „Предоставяне на куриерски услуги“ със стойност 600 000 (шестстотин хиляди) лв. без ДДС, със срок за изпълнение до 04.10.2019 г.2. По РС № СПОР-26/04.10.2017 г. към 08.07.2019 г. са сключени договори на обща стойност 286 000 (двеста осемсесет и шест хиляди) лева без ДДС.
3. С Решение № РМФ-38/25.06.2019 г. на Централния орган за покупки е стартирана открита процедура за сключване на нови рамкови споразумения за възлагане на обществена поръчка за осигуряване нуждите на възложителите по чл. 4, ал. 1 от ПМС 385/ 2015 г. за срок от 24 месеца. 4. Страните установяват, че с оглед осигуряване непрекъснатост на услугата за потребителите на Рамковото споразумение, и предвид значителния неусвоен ресурс по РС № СПОР-26/04.10.2017 г., е целесъобразно да удължат срока на действие на сключеното РС. Изменението не води до промяна на предмета, обема и стойността му и не въвежда нови условия по изпълне
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
600000      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
600000      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва