Деловодна информация
00210Централен орган за покупки /предишно - Дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне" /ЦЗФД/ към Министерство на финансите /МФ//
Ц-03-5517 03/12/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
03/12/2018 (дд/мм/гггг)
00210-2016-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Комисия за защита на потребителите 121516918
пл. Славейков 4а
София BG 1000 България
Мая Димитрова +359 29330553
m.dimitrova@kzp.bg +359 29884218

Интернет адрес/и

www.kzp.bg

https://kzp.bg/obshtestveni-porachki/dostavka-na-savmestimi-toneri-i-drugi-konsumativi-za-pechat-za-kopirni-i-pechatashti-ustroystva-za-nuzhdite-na-kzp

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на съвместими тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства за нуждите на КЗП
30125100      
Доставки

II.2) Описание

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG


Доставка на съвместими тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства за нуждите на КЗП, въз основа на Рамково споразумение № СПОР-7/16.05.2017г. за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства ”, обособена позиция № 3 „Доставка на съвместими тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства”, подробно описани в ценовото предложение на изпълнителя.
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
 / 31/05/2019 (дд/мм/гггг)

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

2018/S 163-372149 (напр. 2015/S 123-123456)   и  864130 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
Договор 43 от 13.08.2018г.       Доставка на съвместими тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства за нуждите на КЗП

V.2) Възлагане на поръчката

16/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АТС – БЪЛГАРИЯ ООД 130332479
ж.к. „Младост 1А”, ул. „Анна Ахматова” №9, ет. 1
София BG411 1729 България
order@atsbulgaria.com +359 29752073
http://atsbulgaria.com/ +359 29752285
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

384      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Не подлежи на обжалване.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/12/2018 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

30125100      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG

България

Доставка на съвместими тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства за нуждите на КЗП
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
 / 31/05/2019 (дд/мм/гггг)

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

192      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АТС – БЪЛГАРИЯ ООД 130332479
ж.к. „Младост 1А”, ул. „Анна Ахматова” №9, ет. 1
София BG411 1729 България
order@atsbulgaria.com +359 29752073
http://atsbulgaria.com/ +359 29752285
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

§ 1. Чл. 2 от договора се изменя, както следва:
Чл. 2. „Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност или до сключване на договор с избран изпълнител в резултат на проведен вътрешен конкурентен избор по чл. 82, ал. 4 от ЗОП, въз основа на сключено рамково споразумение по централизирана обществена поръчка с предмет „Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства”, открита с Решение №РМФ-55/14.09.2018г., но не по-късно от 31.05.2019г.”
§ 2. Общата максимална стойност за изпълнение на дейностите се увеличава със 192 лв. (сто деветдесет и два лева) без ДДС или с 230,40 лв. (двеста и тридесет лева и четиридесет стотинки) с ДДС.
§ 3. При подписване на настоящото споразумение, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ предоставя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ гаранция, обезпечаваща изпълнението, в размер на 3 % (три процента) от стойността на увеличението по § 2 без ДДС.
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

С Допълнително споразумение №1/14.11.2018г. към Рамково споразумение №СПОР-7/16.05.2017г. срокът за изпълнение на доставките е удължен до 31.05.2019г. или до възлагането на новата централизирана обществена поръчка с предмет „Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства”, открита с Решение №РМФ-55/14.09.2018г., което от двете събитие настъпи първо. С писмо с изх. №91-00-313/14.11.2018г. Министерството на финансите на Република България уведомява Възложителите – потребители на ЦОП относно възможността да се изменят действащите договори за доставка на тонери при спазване на условията по чл. 116 от ЗОП без да бъдат провеждани процедури по чл. 82, ал. 3 и 4 от ЗОП. Към момента на сключване на анекса няма възложена нова поръчка за тонери от ЦОП. Предвид факта, че се касае за ежедневни дейности, чието прекъсване би довело до значителни затруднения за Възложителя, е възникнала необходимост от изменение, което не води до промяна на предмета на договора.
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
384      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
576      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва