Деловодна информация
00210Централен орган за покупки /предишно - Дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне" /ЦЗФД/ към Министерство на финансите /МФ//
12-00-351 28/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
28/11/2018 (дд/мм/гггг)
00210-2016-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

МИНИСТЕРСТВО НА КУЛТУРАТА 000695160
бул. Александър Стамболийски № 17
София BG411 1040 България
Маргарита Господинова +359 29400946
m.gospodinova@mc.government.bg +359 29818145

Интернет адрес/и

http://mc.government.bg/

https://www.profilnakupuvacha.com/%d0%9c%d0%b8%d0%bd%d0%b8%d1%81%d1%82%d0%b5%d1%80%d1%81%d1%82%d0%b2%d0%be%20%d0%bd%d0%b0%20%d0%ba%d1%83%d0%bb%d1%82%d1%83%d1%80%d0%b0%d1%82%d0%b0,11993

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства
30125100      
Доставки

II.2) Описание

Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи)
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София

„Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи)“ във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-9/ 30.05.2017 г. (обособена позиция № 1).
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
10

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

2018/S 021-043845 (напр. 2015/S 123-123456)   и  827230 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
РД11-03-8       Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи)

V.2) Възлагане на поръчката

25/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА“ 000885099
бул. „Цариградско шосе“ № 139
София BG412 1000 България
branimira.fotirova@office1.bg +359 29766872
www.office1.bg +359 29766879
да

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

40502.78      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

в 10-дневен срок
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/11/2018 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

30125100      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG412

гр.София

„Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи)“ (обособена позиция № 1) във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-9/30.05.2017 г.
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
22

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

40502.78      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА“ 000885099
бул. „Цариградско шосе“ № 139
София BG412 1000 България
branimira.fotirova@office1.bg +359 29766872
www.office1.bg +359 29766879
да

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

Изменението на договора е свързано с удължаване на неговия срок, както и с допълване на опции за неговото прекратяване, сред които възможност за предсрочно прекратяване без предизвестие при сключване на договор с изпълнител, избран след проведен вътрешен конкурентен избор въз основа на сключено от Централния орган за покупки рамково споразумение след проведена централизирана процедура за възлагане на обществена поръчка, открита с Решение № РМФ-55/14.09.2018 г. на министъра на финансите. Заложената максимална стойност на договора не се променя.
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

До датата на изтичане на договор № РД 11-03-8/25.01.2018 г. (30.11.2018 г.) не е сключено ново рамково споразумение от ЦОП. С допълнително споразумение № 1/14.11.2018 г. е удължен срока на Рамково споразумение № СПОР-9/30.05.2017 г. до 31.05.2019 г. или до възлагане на новата централизирана обществена поръчка, открита с Решение № РМФ-55/14.09.2018г. До избиране на изпълнител въз основа на сключено ново рамково споразумение следва да бъде осигурена периодична доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) за администрацията на Министерството на културата, за да не се затруднява работата й. Рамковите споразумения се сключват след провеждане от ЦОП на централизирани процедури за възлагане на обществени поръчки, поради което възложителят не носи отговорност за несключването на такива в съответните срокове.
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
40502.78      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
40502.78      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва