Деловодна информация
00210Централен орган за покупки /предишно - Дирекция "Централно звено за финансиране и договаряне" /ЦЗФД/ към Министерство на финансите /МФ//
РД-14-63 26/11/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
26/11/2018 (дд/мм/гггг)
00210-2016-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за изменение

Изменение на поръчка през нейния срок на изпълнение

Директива 2014/24/ЕС / ЗОП
 Раздел I: Възлагащ орган/възложител

I.1) Наименование и адреси 

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията 000695388
ул. Дякон Игнатий № 9
гр. София BG411 1000 България
Цветелина Хантова, началник на отдел Обществени поръчки +359 29409392
mail@mtitc.government.bg +359 29885094

Интернет адрес/и

https://www.mtitc.government.bg

https://www.mtitc.government.bg/pk/

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки за нуждите на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията"
30125100      
Доставки

II.2) Описание

"Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки за нуждите на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията"
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

София

"Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки за нуждите на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията"
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
17

II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не
 Раздел IV:Процедура

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Обявление за възлагане на поръчка, свързано с тази поръчка

2017/S 165-339713 (напр. 2015/S 123-123456)   и  802802 (напр. 123456)
Раздел V: Възлагане на поръчката
Д-23       Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки

V.2) Възлагане на поръчката

23/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
https://www.office1.bg/ +359 29766879
не

V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (към момента на сключване на договора; без да се включва ДДС)

67360.59      BGN
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Договор № Д-23/23.08.2017 г. за доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки е сключен след провеждане на вътрешен конкурентен избор по Рамково споразумение № СПОР-8/16.05.2017 г. на Централния орган за покупки (ЦОП).

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Не подлежи на обжалване.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/11/2018 (дд/мм/гггг)

Раздел VII: Изменения по поръчката

VII.1) Описание на обществената поръчка след измененията

30125100      
VII.1.2) Допълнителни CPV кодове 2
VII.1.3) Място на изпълнение
BG

София и страната

„Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки “
VII.1.5) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
 / 31/05/2019 (дд/мм/гггг)

VII.1.6) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)

67360.59      BGN
не

VII.1.7) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
бул. Цариградско шосе № 139
София 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
https://www.office1.bg/ +359 29766879
не

VII.2) Информация относно изменения

VII.2.1) Описание на измененията

Удължаване срока на договор № Д-23 от 23.08.2017 г. до 31.05.2019 г. или до сключване на договор въз основа на проведен вътрешен конкурентен избор съгласно Рамково споразумение по централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства“, открита с Решение № РМФ-55/14.09.2018 г.
VII.2.2) Причини за изменение
НЕ


ДА

Договор № Д-23/23.08.2017 г. за доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки е сключен след провеждане на вътрешен конкурентен избор по Рамково споразумение № СПОР-8/16.05.2017 г. на Централния орган за покупки (ЦОП). Максималната стойност на договора не е достигната, като крайният му срок е определен в рамковото споразумение, въз основа на което е сключен. С уведомително писмо от 14.11.2018 г. чрез Системата за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП) министерството е информирано, че срокът по рамково споразумение № СПОР-8/16.05.2017 г. е удължен, тъй като обявената през септември 2018 г. процедура от ЦОП не е завършила.
Изложените по-горе обстоятелства не са могли да бъдат предвидени при полагане на дължимата грижа от страна на министерството и не променят цялостния характер на сключениия договор, поради което е приложима хипотезата нa чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП.
VII.2.3) Увеличение на цената
Актуализирана обща стойност на поръчката преди измененията (като се вземат под внимание възможни по-ранни изменения на поръчката и адаптиране на цената)
67360.59      BGN
Обща стойност на поръчката след измененията
67360.59      BGN

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва