Деловодна информация
01467
 
да
да
01/06/2020 (дд/мм/гггг)
01467-2020-0040 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

ЧЕЗ Разпределение България АД 130277958
бул. Цариградско шосе № 159 БенчМарк Бизнес Център
София BG411 1784 България
Христо Чавдаров +359 28958916
hristo.chavdarov@cez.bg +359 28272171/ +359 28270332

Интернет адрес/и

www.cez-rp.bg

https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/PublishedTenderInformation.aspx?tenderId=152397&companyId=20808
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ЧЕЗ Разпределение България АД 130277958
бул. Цариградско шосе № 159 БенчМарк Бизнес Център - деловодство
София BG411 1784 България
Христо Чавдаров +359 28958916
hristo.chavdarov@cez.bg +359 28272171/ +359 28270332

Интернет адрес/и

www.cez-rp.bg

https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Електрическа енергия

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на строително-монтажни работи за реконструкция на разпределителни касети ниско напрежение на територията на гр. София РРС 20-053
45231400      
Строителство

„ЧЕЗ Разпределение България” АД открива и провежда «открита» по вид процедура с предмет: „Изпълнение на строително-монтажни работи за реконструкция на разпределителни касети ниско напрежение на територията на гр. София“, реф. № РРС 20-053.
Предметът на обществената поръчка е разделен на 2 (две) обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1: „Изпълнение на строително-монтажни работи за реконструкция на разпределителни касети ниско напрежение на територията на гр. София – район Север – Изток“.
Обособена позиция № 2: „Изпълнение на строително-монтажни работи за реконструкция на разпределителни касети ниско напрежение на територията на гр. София – район Юг - Запад“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Изпълнение на строително-монтажни работи за реконструкция на разпределителни касети ниско напрежение на територията на гр. София – район Север – Изток 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231400      
45262400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG412

Районите на Столична община: Сердика,Подуяне,Слатина,Кремиковци,Оборище,Надежда,Младост,Искър,Панчарево,Изгрев,Средец, Студентски град и на територията на община Самоков(в.з.Ярема и м.Стената).

„Изпълнение на строително-монтажни работи за реконструкция на разпределителни касети ниско напрежение на територията на гр. София – район Север – Изток“.
Видовете строително-монтажни работи (СМР) са както следва: Доставка на кожух без включени врати: 160бр. за ШКД 4, 240бр. за ШКД 5, 400бр. за ШКД 6; Доставка на врата, бр. 1: 320бр. за ШКД 4, 480бр. за ШКД 5, 800бр. за ШКД 6; Доставка на панти, комплект за 1 врата: 320компл. за ШКД 4, 960компл. за ШКД 5, 1600компл. за ШКД 6; Монтаж на кожух: 160бр. за ШКД 4, 240бр. за ШКД 5, 400бр. за ШКД 6; Монтаж на 1 врата: 320бр. за ШКД 4, 480бр. за ШКД 5, 800бр. за ШКД 6; Монтаж на панти за 1 брой врата: 160компл. за ШКД 4, 480компл. за ШКД 5, 800компл. за ШКД 6; Доставка и монтаж на брава с ключалка: 160бр. за ШКД 4, 240бр. за ШКД 5, 400бр. за ШКД 6; Доставка и монтаж на шини, вкл. шиноносачи: 800м. за ШКД 4, 1600м. за ШКД 5, 1600м. за ШКД 6; Монтаж на основа за високомощностния предпазител: 800бр. за ШКД 4, 1100бр. за ШКД 5, 1400бр. за ШКД 6; Доставка на защитна преграда и монтаж: 50бр. за ШКД 4, 80бр. за ШКД 5, 100бр. за ШКД 6; Почистване на повърхността на ламарината с включени материали: 1000м2. за ШКД 4, 2400м2. за ШКД 5, 3200м2. за ШКД 6; Грундиране на повърхността на ламарината с включени материали: 1000м2. за ШКД 4, 2400м2. за ШКД 5, 3200м2. за ШКД 6; Двукратно боядисване на ламарината с включени материали: 1000м2. за ШКД 4, 2400м2. за ШКД 5, 3200м2. за ШКД 6; Монтаж на 2 бр. колове за заземяване 63х63х6мм- 2,5 м.: 80бр. за ШКД 4, 240бр. за ШКД 5, 400бр. за ШКД 6; Измерване на съпротивлението на точка от защитно заземление: 160бр. за ШКД 4, 480бр. за ШКД 5, 800бр. за ШКД 6; Направа на тухлена зидария с 1/2 бет. тухла на циментов разтвор: 50м2. за ШКД 4, 80м2. за ШКД 5, 100м2. за ШКД 6; Демонтаж на: 160бр. ШКД 4, 240бр. ШКД 5, 400бр. ШКД 6; Разкъртване на бетонова основа: 50м3. на ШКД 4, 80м2. на ШКД 5, 100м2. на ШКД 6.
Изпълнението на договора за всяка обособена позиция ще се извършва в зависимост от техническата готовност на Възложителя за възлагане на изпълнението. За възлагане на конкретните видове работи възложителят съставя документ/и за възлагане на изпълнението, съдържащ/и най-малко следната информация: видовете работи и количеството им, срок за изпълнение, цената на база единичните цени и др. В документа за възлагане на изпълнението се посочват и видовете материали, които Възложителят предоставя на Изпълнителя, както и тяхното количество и стойност. Документът за възлагане на изпълнението се подписва от Възложителя и Изпълнителя.
Приемането на изпълнената работа по всеки документ за възлагане на изпълнението се извършва с приемателен протокол, подписан от двете страни по договора, по ред и начин, описани в договора.
Всички транспортни разходи за доставката на материали при изпълнението, както и за извозване на демонтираните материали и почистване на строителната площадка следва да са включени в предложените от Изпълнителя единични цени от количествено-стойностната сметка (КСС). Материалите, които Възложителят предоставя на Изпълнителя, се получават срещу приемо-предавателен протокол от складовите му бази и след завършването на обекта остатъкът от невложените материали се връща в същия склад, посочен от Възложителя, срещу складова разписка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Всеки участник може да подава оферта за всички обособени позиции (една или повече обособени позиции, до максималния брой обособени позиции по предмета на поръчката). Възложителят не ограничава броя на обособените позиции,които могат да бъдат възложени на един и същ изпълнител.

II.2) Описание 1

Изпълнение на строително-монтажни работи за реконструкция на разпределителни касети ниско напрежение на територията на гр. София – район Юг - Запад 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231400      
45262400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Територията на следните райони на Столична община: Красно село, Триадица, Витоша, Овча купел, Нови Искър, Люлин, Възраждане, Връбница, Надежда, Банкя, Красна поляна и Илинден.

„Изпълнение на строително-монтажни работи за реконструкция на разпределителни касети ниско напрежение на територията на гр. София – район Юг - Запад“.
Видовете строително-монтажни работи (СМР) са както следва: Доставка на кожух без включени врати: 160бр. за ШКД 4, 240бр. за ШКД 5, 400бр. за ШКД 6; Доставка на врата, бр. 1: 320бр. за ШКД 4, 480бр. за ШКД 5, 800бр. за ШКД 6; Доставка на панти, комплект за 1 врата: 320компл. за ШКД 4, 960компл. за ШКД 5, 1600компл. за ШКД 6; Монтаж на кожух: 160бр. за ШКД 4, 240бр. за ШКД 5, 400бр. за ШКД 6; Монтаж на 1 врата: 320бр. за ШКД 4, 480бр. за ШКД 5, 800бр. за ШКД 6; Монтаж на панти за 1 брой врата: 160компл. за ШКД 4, 480компл. за ШКД 5, 800компл. за ШКД 6; Доставка и монтаж на брава с ключалка: 160бр. за ШКД 4, 240бр. за ШКД 5, 400бр. за ШКД 6; Доставка и монтаж на шини, вкл. шиноносачи: 800м. за ШКД 4, 1600м. за ШКД 5, 1600м. за ШКД 6; Монтаж на основа за високомощностния предпазител: 800бр. за ШКД 4, 1100бр. за ШКД 5, 1400бр. за ШКД 6; Доставка на защитна преграда и монтаж: 50бр. за ШКД 4, 80бр. за ШКД 5, 100бр. за ШКД 6; Почистване на повърхността на ламарината с включени материали: 1000м2. за ШКД 4, 2400м2. за ШКД 5, 3200м2. за ШКД 6; Грундиране на повърхността на ламарината с включени материали: 1000м2. за ШКД 4, 2400м2. за ШКД 5, 3200м2. за ШКД 6; Двукратно боядисване на ламарината с включени материали: 1000м2. за ШКД 4, 2400м2. за ШКД 5, 3200м2. за ШКД 6; Монтаж на 2 бр. колове за заземяване 63х63х6мм- 2,5 м.: 80бр. за ШКД 4, 240бр. за ШКД 5, 400бр. за ШКД 6; Измерване на съпротивлението на точка от защитно заземление: 160бр. за ШКД 4, 480бр. за ШКД 5, 800бр. за ШКД 6; Направа на тухлена зидария с 1/2 бет. тухла на циментов разтвор: 50м2. за ШКД 4, 80м2. за ШКД 5, 100м2. за ШКД 6; Демонтаж на: 160бр. ШКД 4, 240бр. ШКД 5, 400бр. ШКД 6; Разкъртване на бетонова основа: 50м3. на ШКД 4, 80м2. на ШКД 5, 100м2. на ШКД 6.
Изпълнението на договора за всяка обособена позиция ще се извършва в зависимост от техническата готовност на Възложителя за възлагане на изпълнението. За възлагане на конкретните видове работи възложителят съставя документ/и за възлагане на изпълнението, съдържащ/и най-малко следната информация: видовете работи и количеството им, срок за изпълнение, цената на база единичните цени и др. В документа за възлагане на изпълнението се посочват и видовете материали, които Възложителят предоставя на Изпълнителя, както и тяхното количество и стойност. Документът за възлагане на изпълнението се подписва от Възложителя и Изпълнителя.
Приемането на изпълнената работа по всеки документ за възлагане на изпълнението се извършва с приемателен протокол, подписан от двете страни по договора, по ред и начин, описани в договора.
Всички транспортни разходи за доставката на материали при изпълнението, както и за извозване на демонтираните материали и почистване на строителната площадка следва да са включени в предложените от Изпълнителя единични цени от количествено-стойностната сметка (КСС). Материалите, които Възложителят предоставя на Изпълнителя, се получават срещу приемо-предавателен протокол от складовите му бази и след завършването на обекта остатъкът от невложените материали се връща в същия склад, посочен от Възложителя, срещу складова разписка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Всеки участник може да подава оферта за всички обособени позиции (една или повече обособени позиции, до максималния брой обособени позиции по предмета на поръчката). Възложителят не ограничава броя на обособените позиции,които могат да бъдат възложени на един и същ изпълнител.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за трета група - строежи от енергийната инфраструктура съгласно чл. 5, ал. 1, т. 3 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) – за строежи минимум трета категория, съгласно чл. 5, ал. 6 от ПРВВЦПРС.
В случай че участникът е чуждестранно лице, той следва да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка*, в която е установен.
*Съгласно § 2, т. 7 от ДР на ЗОП "Държава членка" е всяка държава - членка на Европейския съюз, както и всяка държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Информацията по този критерий за подбор се попълва в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А) Годност и се представя по следния начин: номер на удостоверението, група, категория строежи и срок на валидност на талона към удостоверението и/или уеб адрес (URL), от който да е видна въпросната информация, когато е приложимо.
Доказателствата за посочените в ЕЕДОП обстоятелства се представят по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, както следва:
• В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, за доказване на декларираното в ЕЕДОП обстоятелство участникът представя копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с талон, от който е видна валидността му, а в случай че участникът е чуждестранно лице, той следва да представи копие на документ, доказващ вписването му в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен;
• В случаите по чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, за доказване на декларираното в ЕЕДОП обстоятелство участникът, определен за изпълнител, представя копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с талон, от който е видна валидността му.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква

Не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да разполага с персонал и ръководен състав, притежаващи квалификационна група по безопасност при работа съгласно Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи (ПБЗРЕУЕТЦЕМ).
Информацията по този критерий за подбор се попълва в Част IV, раздел В, точка 6 от ЕЕДОП и се представя по следния начин: посочва се номерът на съответната обособена позиция, имената на лицата, квалификационната им група по безопасност при работа, номер и срок на валидност на документа, с който е придобита квалификационната група по безопасност при работа и правилникът, по който е придобита квалификационната група.
В случай че участникът е чуждестранно лице се посочват еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която той е установен.
Доказателствата за посочените в ЕЕДОП обстоятелства се представят при условията и по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, както следва:
• В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, за доказване на декларираното в ЕЕДОП обстоятелство участникът представя списък на персонала, в който за всяка обособена позиция, за която участникът участва, се посочват имената на лицата, квалификационната им група по безопасност при работа, номер и срок на валидност на документа, с който е придобита квалификационната група по безопасност при работа и правилникът, по който е придобита квалификационната група. Към списъка на персонала се представят съответните документи, които доказват професионалната компетентност на описаните в списъка лица, а именно: копия на валидни удостоверения за придобита квалификационна група по безопасност при работа съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
В случай че участникът е чуждестранно лице, същият представя списък на персонала, придържайки се към начина на представяне, посочен в предходното изречение, и в който списък се посочват съответните еквивалентни документи, съгласно законодателството на държавата, в която той е установен, както и съответните документи, които доказват професионалната компетентност на лицата, издадени в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен.
• В случаите по чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, за доказване на декларираното в ЕЕДОП обстоятелство участникът, определен за изпълнител, представя списък на персонала, придържайки се към начина на представяне, посочен в текста по-горе, придружен с документи, които доказват съответствието на професионалната компетентност на лицата с изискванията на възложителя и на българското законодателство, а именно: копия на валидни удостоверения за придобита квалификационна група по безопасност при работа съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
2. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Информацията по този критерий за подбор се попълва в точка 9 на Част IV, раздел В от ЕЕДОП и се представя по следния начин: за всяка обособена позиция се посочват последователно наименованието, регистрационен или друг идентификационен номер на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, с които ще разполага участникът.
Съгласно чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП за доказване на заявените в ЕЕДОП обстоятелства, се представя декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
Доказателствата за посочените в ЕЕДОП обстоятелства се представят по реда на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП.


1. Минимално изискване за всяка обособена позиция поотделно:
Участникът следва да разполага с минимум 5 (пет) лица, от които:
- минимум 2 (две) лица (ръководен инженерно-технически състав), притежаващи IV (четвърта) или по-висока квалификационна група по безопасност при работа съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ;
- минимум 3 (три) лица (изпълнителски персонал), притежаващи III (трета) или по-висока квалификационна група по безопасност при работа съгласно ПБЗРЕУЕТЦЕМ.
В случай че участникът участва за повече от една обособена позиция, то той следва да покрива посоченото минимално изискване за всяка една от тях поотделно – т.е. броят на ръководния инженерно – технически състав и броят на изпълнителския персонал, с които трябва да разполага, се получава като аритметичен сбор (сума) от съответният необходим минимален брой лица за всяка отделна обособена позиция, за която участва.
Не се допуска едни и същи лица да се използват за покриване на минималното изискване на Възложителя в повече от една обособена позиция. В случай че участникът не се съобрази с това изискване, то лицата, които се повтарят, ще бъдат признати само за обособената позиция с най-малък номер, за която участва участникът.
2. Минимално изискване за всяка обособена позиция поотделно:
Участникът трябва да разполага минимум с: 1 (един) бр. товарен автомобил.
В случай че участникът участва за повече от една обособена позиция, то той следва да докаже, че покрива посоченото минимално изискване за всяка една от тях поотделно – т.е. броят на инструментите, съоръженията и техническото оборудване, с които трябва да разполага, се получава, като аритметичен сбор (сума) от съответният необходим минимален брой, за всяка отделна обособена позиция, за която участва.
Не се допуска едни и същи инструменти, съоръжения и техническо оборудване да се използват за покриване на минималното изискване на Възложителя в повече от една обособена позиция. В случай че участникът не се съобрази с това изискване, то инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които се повтарят, ще бъдат признати само за обособената позиция с най-малък номер, за която участва участникът.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

В настоящата обществена поръчка могат да участват лицата, посочени в чл.10, ал. 1 от ЗОП, които отговарят на изискванията и условията на ЗОП и изискванията и условията на възложителя, описани в решението за откриване на поръчката, обявлението и документацията. Възложителят отстранява от участие участник, когато:
-за участника е налице някое от основанията по чл. 54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП, възникнало преди и по време на процедурата;
- за участника е налице някое от основанията, посочени в чл. 107 от ЗОП.
- за участника е приложима забраната за участие в обществени поръчки съгласно чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС);
- за участника е налице обстоятелство по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконнопридобитото имущество.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, се задължава да представи на Възложителя гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на КСС за съответната обособена позиция.
Гаранцията за изпълнение може да бъде представена в една от следните форми:
- парична сума, преведена по сметката на „ЧЕЗ Разпределение България” АД - банка „Уникредит Булбанк” АД, IBAN: BG43 UNCR 7630 1002 ERPBUL, BIC: UNCRBGSF. В платежния документ трябва да се впише: Гаранция за изпълнение на обществена поръчка с реф. № РРС 20-053 и предмет: „Изпълнение на строително-монтажни работи за реконструкция на разпределителни касети ниско напрежение на територията на гр. София“, обособена позиция №………………………………………………………………………………………………………………
или
ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VI. 3) ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
III.1.7)
Финансовите условия и начина на плащане са описани подробно в договора.
III.1.8)
Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, то договорът за обществена поръчка се сключва, след като избраният за изпълнител участник представи на възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на договора за всяка обособена позиция ще се извършва в зависимост от техническата готовност на Възложителя за възлагане на изпълнението. За възлагане на конкретните видове работи възложителят съставя документ/и за възлагане на изпълнението, съдържащ/и най-малко следната информация: видовете работи и количеството им, срок за изпълнение, цената на база единичните цени и др. В документа за възлагане на изпълнението се посочват и видовете материали, които Възложителят предоставя на Изпълнителя, както и тяхното количество и стойност. Документът за възлагане на изпълнението се подписва от Възложителя и Изпълнителя.
Приемането на изпълнената работа по всеки документ за възлагане на изпълнението се извършва с приемателен протокол, подписан от двете страни по договора, по ред и начин, описани в договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/03/2021 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, бул Цариградско шосе 159, Бенч Марк Бизнес център

Отварянето на подадените оферти е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ВАЖНО:
1. ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ III.1.6) ИЗИСКУЕМИ ДЕПОЗИТИ И ГАРАНЦИИ:
- банкова гаранция (оригинал) – неотменяема, безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя „ЧЕЗ Разпределение България” АД, с условия на усвояване, съвпадащи с тези от примерния образец в документацията и със срок на валидност най-малко 39 (тридесет и девет) месеца от датата на издаването й. Датата на издаването не може да предхожда датата на изходящия номер на поканата за сключване на договор.
или
- застраховка, която обезпечава изпълнението на договора чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Застраховката следва да е сключена в полза на възложителя, за предмета на конкретния договор, като застрахователната сума по представената застрахователна полица следва да бъде в размер на 5% от стойността на КСС за съответната обособена позиция.
Застраховката следва да отговаря на условията и изискванията, описани в документацията за участие.
Когато гаранцията за изпълнение е под формата на парична сума или банкова гаранция тя може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане, усвояване или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
2. Всеки участник може да подава оферта за всички обособени позиции (една или повече обособени позиции, до максималния брой обособени позиции по предмета на поръчката) при условие, че отговаря на изискванията на ЗОП, Правилника за прилагане на ЗОП (ППЗОП) и на изискванията на Възложителя, включително на критериите за подбор, посочени в обявлението и документацията за обществената поръчка. Възложителят не ограничава броя на обособените позиции, които могат да бъдат възложени на един и същ изпълнител.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва