Деловодна информация
00435
СВ-1227 12/05/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
12/05/2020 (дд/мм/гггг)
00435-2020-0027 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Софийска вода АД 130175000
Район Младост, ж.к. Младост ІV, ул. Бизнес парк №1, сграда 2А
София BG412 1766 България
Елена Петкова +359 28122560
epetkova@sofiyskavoda.bg +359 28122588

Интернет адрес/и

www.sofiyskavoda.bg

http://www.sofiyskavoda.bg/about/public_commission_33.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://procurement.sofiyskavoda.bg/documents.aspx?zop=1746
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на аварийни ремонти свързани с поддръжка на канализационни мрежи и съоръжения към тях,експлоатирани от „Софийска вода” АД,както и изграждане на нови сградни канализационни отклонения (СКО) ТТ001935
45247110      
Строителство

Предмет на договора е Извършване на аварийни ремонти свързани с поддръжка на канализационни мрежи и съоръжения към тях, експлоатирани от „Софийска вода” АД, както и изграждане на нови сградни канализационни отклонения (СКО). Работите ще се извършват на територията на Столична Община. Изпълнителят се задължава да осигури необходимите работна ръка, транспорт, съоръжения, механизация, оборудване и материали с цел качествено изпълнение и в срок на възложени от Възложителя работи съобразно разпоредбите на настоящия Договор. Изпълнителят се задължава да изпълнява работите по Договора в сроковете определени съгласно Таблица № 1 – „Време за реагиране” от т.8 от Раздел А: „Техническо задание – предмет на Договора”. Изпълнителят се задължава да осигури постоянно 24-часово аварийно реагиране при спешни ситуации, когато и както бъде изискано от Възложителя. На Изпълнителя не са гарантирани количества на възлаганите работи по договора.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45247110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Територията на Столична Община

Предмет на договора е Извършване на аварийни ремонти свързани с поддръжка на канализационни мрежи и съоръжения към тях, експлоатирани от „Софийска вода” АД, както и изграждане на нови сградни канализационни отклонения (СКО). Работите ще се извършват на територията на Столична Община. Изпълнителят се задължава да осигури необходимите работна ръка, транспорт, съоръжения, механизация, оборудване и материали с цел качествено изпълнение и в срок на възложени от Възложителя работи съобразно разпоредбите на настоящия Договор. Изпълнителят се задължава да изпълнява работите по Договора в сроковете определени съгласно Таблица № 1 – „Време за реагиране” от т.8 от Раздел А: „Техническо задание – предмет на Договора”. Изпълнителят се задължава да осигури постоянно 24-часово аварийно реагиране при спешни ситуации, когато и както бъде изискано от Възложителя. На Изпълнителя не са гарантирани количества на възлаганите работи по договора.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
18850000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
28

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


5 850 000 лв. без ДДС от посочената прогнозна стойност се отнасят за опции, както следва: 3 250 000 лв. без ДДС се отнасят за подновяване на договора с до 6 месеца, 2 600 000 лв. без ДДС се отнасят за опция в случай на изчерпване стойността на договора преди изтичане на срока му.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Договорът влиза в сила считано от датата на подписването му и се сключва за срок от 28 месеца. Възложителят може да възлага работи по договора в срок до 24 /двадесет и четири/ месеца, считано от датата на подписване на договора. В рамките на 4 месеца след изтичане на срока за възлагане по предходната точка, Изпълнителят трябва да приключи възложените през срока за възлагане работи.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

15.1.1. Изискване: Участниците да са вписани в Централен професионален регистър на строителя, с право да изпълняват:
- строежи от четвърта група, от втора до четвърта категория за удостоверения, издадени преди 01.01.2018 г.
или
- строежи от четвърта група, от втора до пета категория за удостоверения, издадени след 01.01.2018г.
или да са вписани в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата в която са установени.
Участниците следва да посочат информацията относно съответствието с изискването за годност (правоспособност) в Раздел А: Годност на Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Копие от удостоверение за вписване в Централен професионален регистър на строителя за изисканите група и категория се представя от участника, избран за изпълнител преди сключване на договор. В случай, че участникът е чуждестранно лице, преди сключване на договора следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
Към т. III.1.3) Технически и професионални възможности:
15.2.1. Изисквания относно идентичен и сходен опит и тяхното доказване:
15.2.1.1. Минималният обем на успешно изпълненото и завършено от участника строителство на улични канали и/или улични канализационни колектори и СКО (без да се включват площадкови мрежи – мрежи, които не са изградени в обхвата на одобрената улична регулация, а са реализирани в границите на имот/група от имоти и без да се включват външни улични канали и канализационни колектори – канали извън населено място, които не са изпълнявани в градски условия) за предходните пет години, считано от датата на подаване на офертата, трябва да бъде както следва:
15.2.1.1.1. Участникът трябва да има опит в изграждането и/или подмяната и/или ремонтирането на минимум 4 км улични канали и/или улични канализационни колектори (по смисъла на т. 15.2.1.1) с диаметър на тръбите по-голям от 300 мм включително, изпълнен в населено място категория „0” или „1”, определени в Приложение 2 „Категоризация на населените места” със Заповед № РД-02-14-2021 от 14 август 2012 г. на Министъра на РРБ (изм. и доп.). При участие с обекти, изпълнени извън територията на Рeпублика България, населените места, в които са изпълнени обектите трябва да бъдат с население над 60 000 жители;
15.2.1.1.2. Минимум 1 км от дължината, изискана по точка 15.2.1.1.1 да е за ремонт на улични канали и/или улични канализационни колектори (по смисъла на т. 15.2.1.1).
15.2.1.1.3. Минимум 150 метра от дължината, изискана по точка 15.2.1.1.1 да е за изпълнени улични канали и/или улични канализационни колектори с диаметър на тръбите по-голям от 1000 мм включително;
15.2.1.1.4. Да е изпълнил по безизкопна технология участък с диаметър на тръбите по-голям от 600мм и дължина минимум 50 метра;
15.2.1.1.5. Участникът трябва да има опит в изграждането на минимум 800 бр. СКО;
15.2.1.1.6. Участникът трябва да има опит в подмяната и/ или ремонтирането на минимум 450 бр. СКО;
15.2.1.1.7. Не по-малко от 1,5 км от обектите по т. 15.2.1.1.1, 15.2.1.1.2, 15.2.1.1.3, 15.2.1.1.4, 15.2.1.1.5 и 15.2.1.1.6 следва да бъдат изпълнени по тунелен способ и/или безизкопна технология.
15.2.1.1.8. През периода от последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил и/или изпълнява работите, предмет на договор/и за извършване на аварийни ремонти, свързани с поддръжка на канализационни мрежи и съоръжения към тях (по смисъла на т.15.2.1.1) за населено място категория „0” или „1”, определени в Приложение 2 „Категоризация на населените места” със Заповед № РД-02-14-2021 от 14 август 2012 г. на МРРБ. При участие с договори, изпълнени извън територията на Рeпублика България, населените места, в които са изпълнени договорите трябва да бъдат с население над 60 000 жители.
Продължава в т. III.1.2)
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма критерии за побор и изисквания за икономическо и финансово състояние!
Към III.1.3) Технически и професионални възможности (следва от III.1.1):
15.2.1.2. Доказване:
Списък с успешно изпълнени и завършени за периода обхващащ предходните 5 години, считано до датата на подаване на офертата за участие улични канали и/или улични канализационни колектори и СКО (без да се включват площадкови мрежи – мрежи, които не са изградени в обхвата на одобрената улична регулация, а са реализирани в границите на имот/група от имоти и без да се включват външни улични канали и канализационни колектори – канали извън населено място, които не са изпълнявани в градски условия). Списъкът трябва да съдържа следната информация за всеки от изпълнените обекти: наименование на обекта, място на изпълнение, датата, на която е приключило изпълнението на строителството, диаметър на тръбите, дължина на провода, възложител и начина на изпълнение (открит способ, тунелен способ и/или безизкопна технология). В случай, че в списъка фигурират обекти, изпълнени от участника като част от обединение или като подизпълнител, участникът следва да декларира вида и обема на изпълнените от него работи. От посочената в списъка информация, трябва да е видно, че изпълнените и завършени обекти, отговарят на изискванията по т. 15.2.1.1.1, т. 15.2.1.1.2, т. 15.2.1.1.3, т. 15.2.1.1.4, т. 15.2.1.1.5, т. 15.2.1.1.6 и 15.2.1.1.7. В списъкът следва да е посочена и информация доказваща съответствието на участника с изискванията на т. 15.2.1.1.8
За посоченото в списъка по-горе строителство съгласно обявените изисквания, участникът, избран за изпълнител, следва да представи издадени от съответните възложители удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията трябва да съдържат и дата и подпис на издателя, както и негови данни за контакт.
Удостоверенията ще бъдат представени преди сключване на договор от избрания за изпълнител участник.
Списъкът се посочва в Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: технически и професионални способности, т. 1а) от ЕЕДОП.
15.2.2. Изисквания относно лицата, които ще изпълняват строителството и тяхното доказване:
15.2.2.1. За изпълнението на строително-ремонтните и строително-монтажните работи по канализационната мрежа в рамките на обществената поръчка (договора), всеки участник трябва да разполага с най-малко 7 (седем) постоянни екипа. Всеки екип трябва да включва минимум двама каналджии (II степен на професионална квалификация 5820502 „Монтажник на водоснабдителни и канализационни мрежи - Външни ВиК мрежи), машинист и двама шофьори на камиони
15.2.2.1.1.Всички каналджии трябва да са обучени за работа в ограничени пространство, съгласно Наредба № 9 за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при експлоатация и поддържане на водоснабдителни и канализационни системи и в съответствие с Приложение № 1 към чл. 1, ал. 3.;
15.2.2.2. В допълнение към посочените по-горе екипи, всеки участник трябва да разполага с най-малко 2 (два) постоянни екипа за възстановителни работи по уличните настилки, ангажирани с изпълнение на обществената поръчка (договора). Тези екипи следва да включват:
15.2.2.2.1.Минимум по 1 /един/ асфалтьорски екип - всеки екип трябва да включва минимум двама работника по полагане на пътни настилки, един машинист на пътно строителна машина и един шофьор на камион;
15.2.2.2.2.Минимум по 1 /един/ павьорски екип - всеки екип трябва да включва минимум двама работника по полагане на пътни настилки, един машинист на пътно строителна машина и един шофьор на камион;


Към III.1.3) Технически и професионални възможности (следва от III.1.2)
15.2.2.3. Всеки участник трябва да разполага с най-малко 7 (седем) технически ръководители, които да осъществяват ръководство на екипите и да отговарят на изискването на чл.163а, ал.4 от ЗУТ и да са обучени за работа в ограничени пространство, съгласно Наредба № 9 за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при експлоатация и поддържане на водоснабдителни и канализационни системи и в съответствие с Приложение № 1 към чл. 1, ал. 3..
15.2.2.4. Всеки участник трябва да разполага с минимум 1 (един) арматурист и минимум 1 (един) кофражист.
15.2.2.5. Доказване:
Списък на техническите лица и тези, които отговарят за изпълнение на предмета на обществената поръчка, съгласно изискванията на т. 15.2.2. В списъка следва да са посочени минимум имената, заеманата позиция при изпълнение на поръчката, професионалната квалификация и/или професионалния опит на посочените лица, които отговарят за изпълнение на предмета на обществената поръчка. От списъка трябва да е видно съответствието с изискванията, посочени в горните подточки. Списъкът, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата (удостоверения, дипломи или др.) се представя от избрания за изпълнител участник при сключване на договора.
Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: технически и професионални способности, т. 2) от ЕЕДОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Следва от III.1.2)
15.2.3. Изисквания относно инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката и тяхното доказване
15.2.3.1. Всеки участник трябва да разполага със следното основно оборудване, транспортни средства и механизация за изпълнението на работите, предмет на обществената поръчка:
15.2.3.1.1.Минимум 8 броя багери;
15.2.3.1.2.Минимум 1 бр. верижен багер, предназначен за изкопни работи в ограничени пространствени и утежнени условия в градска среда, като траншейни изкопи с дълбочина ? 6,00 м. и широчина на изкопа 3 м и възможност за пълно завъртане на багера на 180 градуса в двете посоки в просека с широчина максимум 4м между охранителните огради за ограничаване (обезопасяване) на изкопа;
15.2.3.1.3.Минимум самосвали - 8 броя;
15.2.3.1.4.Микробуси и/или лекотоварни автомобили - 9 броя;
15.2.3.1.5.Минимум хидравлична машина с оптично насочване за изпълнение на хоризонтален пилотен сондаж, последващо проширяване за достигане на проектен диаметър на сондажа и монтиране чрез прибутване на обсадна тръба с диаметър до Ф 1000 мм (вкл.) - 1 брой;
15.2.3.1.6.Минимум комбиниран каналопочистващ автомобил за канали до ф 600мм, цистерна за утайки с минимален работен обем 5м3, минимално налягане на високонапорна помпа 150 бара и дебит не по-малко от 300л/мин.- 1 брой.
15.2.3.1.7.Минимум ел. генератор - 7 броя;
15.2.3.1.8.Минимум помпа за фекални води - 7 броя;
15.2.3.1.9.Минимум ръчна трамбовка - 9 броя;
15.2.3.1.10.Минимум фугорезачка - 8 броя;
15.2.3.1.11.Минимум къртач - 7 броя;
15.2.3.1.12.Минимум моторен ъглошлайф - 7 броя;
15.2.3.1.13.Минимум вибро-валяк – 2 броя;
15.2.3.1.14.Минимум инвентарно сглобяемо укрепване за изкоп до 6м дълбочина и 30м дължина;
15.2.3.1.15.Минимум по 5 (пет) броя:
15.2.3.1.15.1.Газанализатор;
15.2.3.1.15.2.Самоспасителни или изолиращи дихателни апарати;
15.2.3.1.15.3.Ударозащитни каски за работа в ограничени пространства с начелно осветление;
15.2.3.1.15.4.Сбруя за цяло тяло;
15.2.3.1.15.5.Oборудване за работа в ограничени пространства (трипод с лебедка, въжета, карабинери).
15.2.3.2. Участникът трябва да разполага с база, в която ще разположи персонала и техниката, необходими за изпълнение на задълженията по договора.
15.2.3.3. Участникът да разполага с асфалтова база, или чрез сключен договор или друг начин да има възможността да закупува асфалто-бетонови смеси при изпълнение на поръчката.


Продължава от по-горе:
15.2.3.4. Доказване:
Декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване за изпълнението на предмета на поръчката съгласно горните изисквания, съдържаща информация относно техния вид, брой и собственост. Посочените в декларацията инструменти, съоръжения и техническо оборудване трябва да отговарят на изискванията на горните подточки на т.15.2.3.
Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: технически и професионални способности, т. 9) от ЕЕДОП.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участниците следва да отговарят на критериите за подбор и изискванията посочени в документацията за участие и настоящото обявление. За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл.54 ал.1, т.1-7 и чл.55, ал.1, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП.
Участник, за когото са налице основания по чл. 54, ал. 1 и посочените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1 ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници, за които важи забраната по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС), освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
Свързани лица не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Размерът на гаранцията за изпълнение е 3% от прогнозната стойност на договора без стойността на опциите. 95% от гаранцията се освобождават след получаването на Протокол за изпълнени и подлежащи на изплащане СМР за последния строителен обект, изпълнен по договора. Останалите 5% от стойността на гаранцията се задържат за срок от 5 (пет) години, считано от датата на Протокол за изпълнени и подлежащи на изплащане СМР за последния обект, изпълнен по договора.
III.1.7)
Възложителят превежда на Изпълнителя дължимата сума до 45 (четиридесет и пет) дни от датата на представяне от Изпълнителя на коректно съставената фактура в отдел “Финансово-счетоводен” на Възложителя. Финансовите условия са описани в документацията за обществената поръчка.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/06/2020 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/06/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Главен офис на "Софийска вода" АД, град София 1766, жк. Младост 4, ул. Бизнес парк №1, сграда 2А

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Приблизително две години след настоящото обявление, без възложителят да се ангажира с този срок.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Офертите на участниците, които отговарят на изискванията на документацията за обществената поръчка, ще бъдат оценени по показател „най-ниска цена”, респ. „най-висока предложена отстъпка”. На оценка подлежи предложената от всеки участник процентна отстъпка от посочените в Ценовите таблици от Раздел Б: “Цени и данни” пределни единични цени. Участникът предложил най–голяма процентна отстъпка от посочените в Ценовите таблици от Раздел Б: “Цени и данни” пределни единични цени ще бъде класиран на първо място и избран за изпълнител на договора за обществената поръчка. Останалите участници се класират в низходящ ред в зависимост от предложената от тях отстъпка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/05/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва