Деловодна информация
00571
ОП-28-3 10/04/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
10/04/2020 (дд/мм/гггг)
00571-2020-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ЕАД - Бургас 812115210
кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов №3
Бургас BG341 8000 България
Йорданка Керанкова +359 56871442/+359 3590886770016
jkerankova@vik-burgas.com +359 56842979

Интернет адрес/и

http://www.vik-burgas.com

http://www.vik-burgas.com/procurements


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=432
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Водоснабдяване и канализация ЕАД - Бургас 812115210
кв. Победа, ул. Генерал Владимир Вазов №3
Бургас BG341 8000 България
Лиляна Захова, Катя Велева +359 56871412
lzahova@vik-burgas.com +359 56842979

Интернет адрес/и

http://www.vik-burgas.com

http://www.vik-burgas.com/procurements?idproc=432/

НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Рамково споразумение за изпълнение на ремонтно – възстановителни СМР на територията на област Бургас за срок от 2 години. ID №432
45000000      
Строителство

Рамково споразумение за изпълнение на ремонтно – възстановителни СМР на територията на област Бургас за срок от 2 години.
ЛОТ 1 – Строително монтажни работи, ремонт и/или реконструкция на водопроводни мрежи на територията на област Бургас.
ЛОТ 2 - Строително монтажни работи, ремонт и/или реконструкция на канализационни мрежи на територията на област Бургас.
ЛОТ 3 – Строително монтажни работи, ремонт и/или рехабилитация и реконструкция на сгради и съоръжения на дружеството на територията на област Бургас.
ЛОТ 4 – Подмяна и/или ремонтно - рехабилитационни дейности - част електротехническа и автоматизация, на сгради на дружеството на територията на област Бургас.
ЛОТ 5 - Подмяна и/или ремонтно - рехабилитационни дейности - част машини и съоръжения на дружеството на територията на област Бургас.
ЛОТ 6 – Строително монтажни работи, направа хоризонтални сондажи за прокарване на комуникации на територията на област Бургас.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

ЛОТ 1 – Строително монтажни работи, ремонт и/или реконструкция на водопроводни мрежи на територията на област Бургас. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

област Бургас

Подмяна на съществуващи водопроводи от етернитови и стоманени тръби с нови изпълнени от чугунени тръби и тръби от полиетилен висока плътност /ПЕВП/, РЕ 100, PN 10/16/, със съответните диаметри на тръбите. Други СРР/СМР, свързани с предмета на поръчката по съответния ЛОТ, съобразно необходимостта на Възложителя. Тръбите следва да се монтират върху пясъчна подложка с дебелина 10 см, с цел осигуряване на плътно лягане на тръбите върху дъното на изкопа. По време на монтажните работи в изкопите не трябва да има вода. Захранването на пожарните хидранти става чрез отклонение от основния водопровод с тръби ПЕВП, РЕ тип 100 за PN 10 атм., с диаметър ф90х5.4. За по-лесното откриване на трасето на вече положения водопровод и отклоненията от него се поставя детекторна обозначителна лента с три медни проводника – два изолирани и един неизолиран непосредствено над тръбите. Краищата на детекторните ленти да бъдат изведени в предпазните чугунени гърнета на спирателните и тротоарните кранове. След реконструкция на водопровода, същия се изпитва на якост и водоплътност съгласно изискванията на Наредба №2/22.03.2005г., глава 5, чл. 162 на МРРБ за по-малката от двете стойности:
Ризп. = Рmax. x 1,5МРa,
Ризп. = Рmax + 0,5 МРa, където
Рmax = Рст. MPa
Изпитването на водопроводите да се извършва на два етапа – предварително изпитване и основно изпитване. Предварителното изпитване да се извършва при поддържане на максимално допустимото работно налягане, без да се превишава налягането на изпитване Ризп.. Водопровода да се промие и дезинфекцира. Промиването на водопровода е необходимо да се извърши непосредствено преди въвеждането му в експлоатация. Същото се прави с цел механичното му прочистване. Дезинфекцирането да се извърши с дезинфекционен (хлорен) разтвор. След 24 часа да се направи второ промиване с нормално хлорирана вода и се вземат проби от водата. Същата да се изследва в лицензирана лаборатория и да се докаже годността и за ползване за питейно - битови нужди.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ЛОТ 2 - Строително монтажни работи, ремонт и/или реконструкция на канализационни мрежи на територията на област Бургас. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

област Бургас

Подмяна на съществуващи канализации от етернитови и бетонови тръби с нови изпълнени от муфирани гофрирани канализационни тръби от PP, твърдост на пръстена SN /съгласно конкретните условия/, със съответните диаметри на тръбите. Други СРР/СМР, свързани с предмета на поръчката по съответния ЛОТ, съобразно необходимостта на Възложителя. Полагането на тръбите да става в изкопи, така че да се осигури точното им и безопасно монтиране. Леглото трябва да се изгради и уплътни с пясъчна подложка с дебелина 10 см. По време на монтажните работи в изкопите не трябва да има вода. Обратното засипване да става на две фази: ръчно обратно засипване с отсевки с едрина на зърната 0?20mm и с ръчно трамбоване на пластове през 20cm, до височина 30cm над теме тръба. Трамбоването да се извършва до достигане на уплътняване на обратния насип 95% Модифициран Проктор. Дозасипването в участъците под пътната настилка и тротоарни плочи да става механизирано, с отсевки с едрина на зърната 0?50mm до кота начало настилка, и трамбоване на пластове през 20cm до достигане на плътност 95% Модифициран Проктор. Предвидени ревизионни шахти следва да са от готови бетонови или стоманобетонови елементи или монолитни. При РШ предвидени върху съществуващата канализация първо се изгражда РШ, след което тръбите се чупят, оформя се кюнето и се тампонира ненужния изход. Изкопите да бъдат със съответните откоси, а когато са с вертикални откоси с инвентарно укрепване. Превключването на сградните отклонения да става чрез същия тип тръби, със съответстващи на съществуващите диаметри - за същ.?100 - DN150, за същ.?150 - DN 200, за същ. ?200 - DN 250. Изпитването на канализацията да се извършва съгласно изискванията за изпитване на безнапорни тръбопроводи.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ЛОТ 3 – Строително - монтажни работи, ремонт и/или рехабилитация и реконструкция на сгради и съоръжения на дружеството на територията на област Бургас. 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

област Бургас

Ремонт на сгради и съоръжения включващ: покривни хидроизолации; мазачески работи; настилъчни и облицовъчни работи; подмяна на дограма; бояджийски работи; вътрешни вик инсталации; направа гипсокартон по стени и тавани; кофражни работи; бетонови работи; армировъчни работи; зидарски работи; стъкларски работи; изолационни работи; направа огради. Други строително-монтажни работи, свързани с предмета на поръчката по съответния ЛОТ, съобразно необходимостта на Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ЛОТ 4 - Подмяна и/или ремонтно - рехабилитационни дейности - част електротехническа и автоматизация, на сгради на дружеството на територията на област Бургас. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

област Бургас

Трасиране на кабели СрН и НН; откриване на повреди; направа на муфи. Изпитване с лицензирана лаборатория на кабели, въздушни линии, машини и уредби - СрН, НН и заземления. Изработка, доставка и монтаж на табла НН и уредби СрН. Ел. инсталации в сгради. Рехабилитация на въздушни линии СрН и НН. Подмяна на ЖБ, ЖР, изолация, конзоли, боядисване на ЖР и др. Ремонт на силови трансформатори. Полагане на кабели в градска среда. Почистване от залесяване на просеки на въздушни линии. Други, свързани с предмета на поръчката по съответния ЛОТ, съобразно необходимостта на Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ЛОТ 5 - Подмяна и/или ремонтно - рехабилитационни дейности - част машини и съоръжения на дружеството на територията на област Бургас. 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

област Бургас

Подмяна на помпени агрегати (машини или съоръжения – точно описание) в помпени станции за питейни или отпадъчни води, в пречиствателни станции за питейни или отпадъчни води. Подмяна на водопроводна арматура и тръбопроводи в помпени станции за питейни или отпадъчни води, в пречиствателни станции за питейни или отпадъчни води. Ремонт на помпени агрегати (машини или съоръжения). Ремонт на водопроводна арматура. Други, свързани с предмета на поръчката по съответния ЛОТ, съобразно необходимостта на Възложителя.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ЛОТ 6 - Строително монтажни работи, направа хоризонтални сондажи за прокарване на комуникации на територията на област Бургас. 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

област Бургас

Хоризонтално сондиране под улици, ж.п. линии, инженерно-технически съоръжения, канали, реки и други; заобикаляне на съществуващи комуникации при изграждане на:
- тръбопроводи за питейна или промишлена вода.
- канализация
- кабели с достатъчна якост на опън
- обсадни тръби.
Други, свързани с предмета на поръчката по обособената позиция (ЛОТ-а), съобразно необходимостта на Възложителя. Участниците трябва да разполагат с необходимата механизация за извършване на сондажи със следните групи диаметри:
ф 75 мм ? ф 110 мм
ф 125 мм ? ф 250 мм
ф 280 мм ? ф 450 мм
ф 500 мм ? ф 1020 мм
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в съответен професионален регистър, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Минимално изискване за всеки ЛОТ: валиден лиценз/удостоверение за изпълнение на строежи, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранно лице – да има еквивалентно право.
В случай че участникът ползва подизпълнител/и, който/които ще извършва/т съответните дейности, изискването важи и за подизпълнителя/лите. Когато участникът е обединение, изискването важи за членовете на обединението, които са пряко ангажирани с изпълнение на съответните дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Чуждестранните икономически оператори могат да докажат правото да изпълняват съответната дейност с еквивалентни документи съгласно законодателството в държавата, в която са установени.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор чрез представяне на ЕЕДОП - в Част IV, раздел А „Годност“, поле „Вписване в съответен професионален регистър“ от ЕЕДОП се представя съответната информация. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се представят следните документи, с които се доказва съответствие със зададения критерий за подбор:
• заверено копие на горепосочения лиценз/удостоверение, а за чуждестранно лице - заверено копие от удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, по чл. 25а, ал. 4 от ЗКС.
На основание чл. 67, ал. 8 от ЗОП, Възложителят не изисква документи, до които има достъп по служебен път или чрез публичен регистър, или могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да е застраховал професионалната си отговорност за строителство, за вреди, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията си.

Минимално изискване за всеки ЛОТ: валидна застраховка „Професионална отговорност“ или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор чрез представяне на ЕЕДОП - в част ІV, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, поле „Застрахователна полица за риск „Професионална отговорност“ от ЕЕДОП се представя съответната информация – посочва се сумата по застраховката, като в подточка „Тази информация достъпна ли е безплатно за органите от база данни в държава - членка на ЕС?“ при маркиране на отговор „Да“ се активират полета, в които се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информацията - уеб адрес или публичен регистър - чл. 67, ал. 1, предл. 2 от ЗОП.
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се представят следните документи, с които се доказва съответствие със зададения критерий за подбор: заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“ или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
2. Участникът следва да прилага системи за управление на качеството и системи или стандарти за опазване на околната среда.


Минимално изискване по точка 1:
- ключов експерт 1 – ръководител по договора;
- ключов експерт 2 – технически ръководител на обекта;
- ключов експерт 3 – отговорник за контрола на качеството;
- ключов експерт 4 – координатор по безопасност и здраве в строителството;
- работници с квалификация по дейности – 5 броя.
Лицата да разполагат с професионална компетентност (по смисъла на § 2, т. 41 ЗОП), усвоена в процеса на упражняване на длъжност или позиция идентична на изискуемата (или еквивалентна при участие на чуждестранни лица), в изпълнение на дейности по строителство.
*"Професионална компетентност" по смисъла на § 2, т. 41 ЗОП е наличието на знания, получени чрез образование или допълнителна квалификация, и/или на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения).
**Забележка: При участие за повече от един ЛОТ, допустимо е за ключов експерт 3 за всички ЛОТ-ове да се посочи едно и също лице, както и за ключов експерт 4 за всички ЛОТ-ове да се посочи едно и също лице. Ключов експерт 1, ключов експерт 2 и ключов експерт 3 не могат да бъдат едно и също лице. Допустимо е едно лице да съвместява функциите на ключов експерт 3 и ключов експерт 4.
Минимално изискване по точка 2: сертификат БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент и сертификат БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП:
- в част ІV, раздел В: „Технически и професионални способности“, поле „Образователна и професионална квалификация“;
- в част ІV, раздел Г: „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, поле „Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството“ и поле „Сертификати от независими органи, удостоверяващи системи или стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП, се представя съответната информация.
В подточка „Тази информация достъпна ли е безплатно за органите от база данни в държава — членка на ЕС?“ при маркиране на отговор „Да“ се активира поле, в което участникът посочва националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информацията (чл. 67, ал. 1, предл. 2 от ЗОП). Ако участникът не може да представи изискваните сертификати, посочват се други еквивалентни доказателства.
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се представят следните документи, с които се доказва съответствие със зададените критерии за подбор:
1. Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
2. Заверено копие на документите - сертификат БДС EN ISO 9001:2015 и сертификат БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентни.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което отговаря на изискванията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП); ППЗОП и изискванията на Възложителя посочени в обявлението и документацията за обществена поръчка.
Основания за отстраняване от участие в процедурата:
1. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП.
2. Наличие на обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП.
3. Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП.
4. Неспазване на чл. 101, ал. 8-11 от ЗОП.
5. Наличие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.
6. Наличие на обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).
7. Други, посочени в Документацията за обществена поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът определен за потенциален изпълнител не представя гаранция обезпечаваща изпълнението на Рамковото споразумение.
След провеждане на вътрешен конкурентен избор по всяка конкретна поръчка, участникът определен за изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, в размер на 2% от стойността на конкретния договор. Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
1. Парична сума по сметка в ЦКБ – клон Бургас; IBAN – BG53 CECB9790 1006 1553 00; BIC: CECBBGSF.
2. Банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор на участника.
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя към Възложителя (за конкретния договор, в полза на „ВиК“ ЕАД, гр. Бургас). Застрахователната премия следва да е еднократно платима при сключването на застраховката. Да е посочен срок на валидност минимум 30 дни след срока на изпълнение.
III.1.7)
Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Заплащането по всеки конкретен договор се извършва чрез банков превод по посочена от съответния Изпълнител сметка в срок до 30 (тридесет) календарни дни считано от представянето на оригинална фактура и Протокол/Акт за извършени строително-монтажни работи, подписан от представители на страните по Договора или от конкретно определените правоспособни лица.
По преценка на възложителя са допустими авансови и/или междинни плащания, подробно разписани в техническата спецификация и проекта на договор.
III.1.8)
Когато участникът, определен за потенциален изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, на основание чл. 70 от ППЗОП Рамковото споразумение се сключва след представяне на заверено копие от Удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При сключването на всеки конкретен договор въз основа на проведен вътрешен конкурентен избор за дейности по съответния ЛОТ, за участникът избран за изпълнител следва да е налице валиден лиценз/удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, както и валидна застраховка „Професионална отговорност“, съобразно посочената група/категория в Поканата за всяка конкретна поръчка, в зависимост от типа дейност и конкретните технически параметри. При възникване на необходимост от конкретна поръчка с конкретни технически параметри и бъде изяснено какъв вид документ е необходимо да се представи, в поканата до потенциалните изпълнители ще бъде подробно описан и изискан.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  7
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

07/10/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/05/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Бургас, кв. „Победа”, ул. „Генерал Владимир Вазов” №3, ет.3, Конферентна зала №305.

На публичното заседание могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Представя се документ за самоличност и документ, удостоверяващ представителството (удостоверение за актуално състояние; заверено пълномощно; журналистическа карта и др.).
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


2022 година.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид, като сроковете се изчисляват съобразно чл. 28 от ППЗОП (следва да се има в предвид, че деловодната система, факсът и електронна поща на Възложителя не са „автоматизирана система за електронна обработка”). Обменът на информация между Възложителя и участника се извършва по един от следните начини:
• лично – срещу подпис;
• чрез куриерска служба;
• чрез електронна поща - по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронниите удостоверителни услуги (ЗЕДЕУУ). Съобщението, изпратено по електронен път, се счита за получено, независимо дали е генерирано потвърждение за доставянето му, от момента на постъпването му в информационна система, индивидуализирана чрез адреса на електронната поща, посочен от участника. С оглед правната сигурност и избягването на спорове за факта и времето на получаването, участниците следва да настроят посочените от тях електронни пощенски кутии да генерират автоматично известие за доставяне на съобщенията. Независимо дали такива настройки бъдат направени или не, за получаването на съобщението се прилага чл. 10, ал. 1 от ЗЕДЕУУ – от постъпването му в електронната поща на участника.
• чрез комбинация от тези средства.
Критерии за възлагане въз основа на вътрешен конкурентен избор за всеки конкретен договор:
Икономически най-изгодната оферта по всеки вътрешен конкурентен избор се определя въз основа на критерий за възлагане:
„Оптимално съотношение качество/цена“, което се оценява въз основа на цената, както и на показатели, включващи качествени, екологични и/или социални аспекти, свързани с предмета на обществената поръчка. Оценяването и класирането на офертите по всеки конкретен договор се извършва по комплексна оценка, като тежестта на всеки критерий (сi) в комплексната оценка (КО) е различна. Комплексната оценка за икономически най-изгодното предложение се получава както следва: КО = ТО + ФО
ТЕХНИЧЕСКА ОЦЕНКА - ТО= К1*С1+ К2*С2
К1 – Срок за изпълнение на поръчката (указан в календарни дни) С1 = 3
Максимална оценка 10 точки ще получи участникът, чието предложение е с най-кратък срок за изпълнение. Предложенията на другите участници ще се оценяват реципрочно по формулата: А/Б*10 = Оценка на оценяваната оферта, където А е най-краткия срок за изпълнение, а Б е срока на изпълнение на офертата, оценявана в момента. (На основание чл. 33, ал. 3 от ППЗОП, Възложителят поставя максимална граница за офериране на срок за изпълнение по всеки конкретен договор. Оферираният на срок за изпълнение по всеки конкретен договор не може да надвишава 365 дни.)
К2 – Гаранционен срок на СМР (указан в години) С2 = 2
Максимална оценка 10 точки ще получи предложението с максимално посочения гаранционен срок, а другите оферти ще бъдат оценени реципрочно по формулата: А/Б*10 = Оценка на оценяваната оферта, където А е посочения гаранционен срок, а Б е максимално посочения гаранционен срок. (На основание чл. 160, ал. 4 от ЗУТ, предложените гаранционни срокове следва да бъдат не по-малки от посочените в Наредба №2/2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти).
ФИНАНСОВА ОЦЕНКА - ФО= К3*С3
К3 - Цена на СМР, с включена стойност на материалите С3 = 5
Максимална оценка 10 точки ще получи предложението с най-ниска цена. Предложенията на другите участници ще се оценяват реципрочно по формулата: А/Б*10 = Оценка на оценяваната оферта, където А е най-ниската цена, а Б е цената на офертата, оценявана в момента.
Участник, събрал максимален брой точки по комплексна оценка, се класира на първо място.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10 дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация. В случаите когато датите на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Водоснабдяване и канализация ЕАД - Бургас
кв. Победа, ул. Генерал Владимир вазов №3
Бургас 8000 България
jkerankova@vik-burgas.com +359 56871442/+359 3590886770016
http://www.vik-burgas.com +359 56842979

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва