Деловодна информация
00958
418 07/04/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
07/04/2020 (дд/мм/гггг)
00958-2020-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

В и К ООД гр.Кърджали 000225011
бул.България №88
Кърджали BG425 6600 България
Фахри Мустафа +359 36165202
wik_kardzhali@abv.bg +359 36164655

Интернет адрес/и

https://vik-kardzhali.com/

https://vik-kardzhali.com/profilkupuvachi/catsel


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://vik-kardzhali.com/backend/profilkupuvachi/view/?id=143
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг на обект „Доизграждане и реконструкция на канализационната мрежа в агломерация Кърджали“ съгласно договорните условия на ФИДИК – жълта книга, финансиран по проект ... Продължава в II.1.4)
45231300      
Строителство

...„Доизграждане и реконструкция на водоснабдителната система и канализационни мрежи в обособената територия, обслужвана от „В и К“ ООД, гр. Кърджали, България“.
Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на дейности по проектиране и строителство на обект „Инженеринг на обект „Доизграждане и реконструкция на канализационната мрежа в агломерация Кърджали“, като същите са подчинени на „Договорни условия за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя“ (ФИДИК – жълта книга).В предмета на поръчката е включено проектиране и строителство на 17,233 км канализационна мрежа в гр. Кърджали. Обектът е Четвърта група, Втора категория, по смисъла на чл. 5, ал. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, издаден от Камарата на строителите в България.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Обособената територия на гр. Кърджали, обслужвана от „ВиК“ ООД, гр. Кърджали

Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности по проектиране и строителство на обект „Инженеринг на обект „Доизграждане и реконструкция на канализационната мрежа в агломерация Кърджали“, като същите са подчинени на „Договорни условия за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя“ (ФИДИК – жълта книга):
• Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейности, както и привеждането й в съответствие с действащото българско законодателство в областта на проектирането и строителството, в т.ч. Закон за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
• Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „Работен проект“ при спазване на изискванията на Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
• Съгласуване на проекта с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база;
• Получаване на всички необходими становища и разрешения съгласно действащото българско законодателство;
• Обезпечаване на оценката на съответствието на инвестиционния проект;
• Получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството;
• Изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) и всякакви други съпътстващи и свързани дейности, необходими за изпълнение на строителството на обекта, в съответствие с нормативните изисквания, изискванията на възложителя, чертежите и таблиците;
• Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки и изменения на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация;
• Изготвяне на екзекутивна документация, кадастрално заснемане на целия строеж и предоставяне в съответната служба по геодезия, картография и кадастър на данни съгласно чл. 54а ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър;
• Обучение на персонала на възложителя, извършване на мониторинг и подпомагане на възложителя при експлоатацията и поддръжката на обекта;
• Предаване на обекта и приемането му от възложителя с акт Образец № 15 по Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Сертификат за Приемане от Инженера;
• Извършване на проби след завършване на обекта;
• Въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец № 16 по Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (без издаването на Образец № 16 да е включено във времето за завършване на обекта);
• Период за съобщаване и отстраняване на дефекти – наблюдение на процесите, достигане на проектните параметри и подпомагане на персонала при експлоатацията и поддръжката на новоизградените елементи на обекта; отстраняване за сметка на изпълнителя на установени дефекти.
В предмета на поръчката е включено проектиране и строителство на 17,233 км канализационна мрежа в гр. Кърджали. Обектът е Четвърта група, Втора категория, по смисъла на чл. 5, ал. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, издаден от Камарата на строителите в България.
Обектът е разделен на 3 (три) подобекта, както следва:
- „Реконструкция и доизграждане на канализационната мрежа в кв. Гледка и кв. Горна Гледка, агломерация Кърджали“;
- „Реконструкция и доизграждане на канализационната мрежа в кв. Прилепци, агломерация Кърджали“;
- „Реконструкция и доизграждане на канализационната мрежа в с. Резбарци, агломерация Кърджали“.
Пълният обхват на дейностите, които трябва да се извършат са посочени в Изискванията на Възложителя (Техническата спецификация), неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА ТЕХНИЧЕСКИ ПОКАЗАТЕЛ (ТП)    60 %
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
10364519.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
700

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
АДБФП № BG16M1OP002-1.016-0010-C01 от 07.10.2019 г., „Доизграждане и реконструкция на вод. система и канализационни мрежи в обособената територия, обсл. от „ВиК“ ООД, гр. Кърджали,България"

Настоящата обществена поръчка ще бъде възложена въз основа на икономически най-изгодната оферта по критерий: „оптимално съотношение качество/цена“.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от Четвърта група (строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда), Втора или по-висока категория или да притежават еквивалентна такава регистрация в професионален, или търговски регистър в държавата, в която са установени, за участниците – чуждестранни лица.
При участие на обединения, които не са юридически лица, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строителни дейности, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV„Критерии за подбор”, Раздел А „Годност“).
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с изискването се доказва с представяне на заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация, или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците трябва да имат сключена валидна/и застраховка/и „Професионална отговорност“ за дейностите по проектиране и строителство, покриваща/и минималната застрахователна сума на категорията строеж, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 2 и ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката.
При участие на обединения, които не са юридически лица, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява дейностите съответно по проектиране и строителство, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“).
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с горното изискване се доказва с представянето на документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Участниците следва да са реализирали през последните 3 (три) приключени финансови години (2017, 2018, 2019 г.), в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността си, минимален общ оборот в размер на 20 000 000 (двадесет милиона) лева;
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“.
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с горното изискване се доказва с представянето на един или няколко от следните документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 и 4 от ЗОП:
- заверени копия на годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
- справка за общия оборот.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1.Участниците трябва да имат сключена валидна/и застраховка/и „Професионална отговорност“ за дейностите по проектиране и строителство, покриваща/и минималната застрахователна сума на категорията строеж, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 2 (200 000 лв.) и ал. 2, т. 2 (400 000 лв.) от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката.
2. Участниците следва да са реализирали през последните 3 (три) приключени финансови години (2017, 2018, 2019 г.), в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността си, минимален общ оборот в размер на 20 000 000 (двадесет милиона) лева;
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Алтернативно участниците в процедурата следва да са изпълнили едно от следните две условия:
А) През последните 3 години от датата на подаване на офертата, съответният участник трябва да е изпълнил успешно проектантска дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата поръчка. Съотв. с горното изискване се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“.В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съотв. с горното изискване се доказва със списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.
И През последните 5 години от датата на подаване на офертата, съотв. участник трябва да е изпълнил успешно строителна дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата поръчка.
Съотв. с горното изискване се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съотв. с горното изискване се доказва със списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с норм. изисквания.
Б) През последните 5 години от датата на подаване на офертата, съответният участник трябва да е изпълнил успешно инженеринг (проектиране и изпълнение на строителство/строеж) с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата поръчка.
Съответствието с изискването по б. Б се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съотв. с горното изискване се доказва с представяне на Списък на изпълнения инженеринг (проектиране и строителство) идентичен или сходен с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съотв. с норм. изисквания.
2. Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен състав с определена проф. компетентност за изпълнението на предмета на поръчката. Съотв. с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“. В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съотв. с горните изисквания се доказва с представяне списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав,които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
3. Участниците в процедурата трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват в областта на изготвяне на инвестиционни проекти и строителство.Забележка: Минималното изискване може да бъде доказано с един сертификат с обхват, включващ изготвяне на инвестиционни проекти и строителство (като цяло) или с два сертификата – един с обхват изготвяне на инвестиционни проекти и втори с обхват строителство (поотделно).В случай на обединение, изискването се отнася за съответните членове, които ще извършват дейностите по проектиране и строителство, съобразно разпределението на отговорностите.При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“).В случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП съответствието с горното изискване се доказва с представяне заверено копие или оригинал на сертификат/и за EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват в областта на изготвяне на инв. проекти и строителство.


1.Алтернативно участниците в процедурата следва да са изпълнили едно от следните две условия:
А) През последните 3 г. от датата на подаване на офертата, съответният участник трябва да е изпълнил успешно проектантска дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата поръчка.
За проектантска дейност с предмет и обем „сходни с тези на настоящата поръчка“ се приема изготвяне на инвестиционен/ни проект/и (във фаза „Технически проект“ и/или „Работен проект“) за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на водоснабдителна или канализационна мрежа в урбанизирана територия с минимална обща дължина 10 000 линейни метра. И През последните 5 г. от датата на подаване на офертата, съответният участник трябва да е изпълнил успешно строителна дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата поръчка.
За строителна дейност с предмет и обем „сходни с тези на настоящата поръчка“ се приема изпълнението на строителни дейности (изпълнени на един или няколко обекта), свързани с изграждане (ново строителство) и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на водоснабдителна или канализационна мрежа в урбанизирана територия с минимална обща дължина 10 000 линейни метра.
Б) През последните 5 г. от датата на подаване на офертата, съответният участник трябва да е изпълнил успешно инженеринг (проектиране и изпълнение на строителство/строеж) с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата поръчка.
За инженеринг с предмет и обем „сходни с тези на настоящата поръчка“ се приема изпълнението на дейности по проектиране и строителство (изграждане/ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт) на водоснабдителна/и или канализационна/и мрежа/и в урбанизирана територия с минимална обща дължина 10 000 линейни метра.
2. Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на предмета на поръчката, включващ най-малко:
А. За дейностите по проектиране и осъществяване на авторски надзор при строителството
А.1. Проектант по част „Водоснабдяване и канализация“
Образование и квалификация:
- висше образование по специалността „Водоснабдяване и канализация“ или еквивалентно (с квалификация „строителен инженер по ВиК“);
- наличие на валидно удостоверение за ППП по част „ВиК“ съгласно ЗКАИИП, а за чуждестранните лица еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени;
Общ проф. опит: минимум 5 години професионален опит по специалността;
Специф. професионален опит: опит като проектант при проектиране по съответната част на минимум един обект за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на водоснабдителна и/или канализационна техническа инфраструктура в урбанизирана територия.
А.2. Проектант по част „Пожарна безопасност“
Образование и квалификация:
- наличие на валидно удостоверение за ППП по част „Пожарна безопасност“ съгласно ЗКАИИП, а за чуждестранните лица еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени;
Специф. професионален опит: опит като проектант при проектиране по съответната част на минимум един обект за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на водоснабдителна и/или канализационна и/или друга техническа инфраструктура в урбанизирана територия.
А.3. Проектант по част „Геодезия“
Образование и квалификация:
- висше образование с квалификация „инженер – геодезист“;
- наличие на валидно удостоверение за ППП по част „Геодезия“ съгласно ЗКАИИП, а за чуждестранните лица еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени;
Общ проф. опит: минимум 5 (пет) години професионален опит по специалността;
...продължава в VI.3.) Допълнителна информация
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Отстранява се от участие в процедурата участник, за когото е налице някое от изброените основания в чл. 54, ал. 1, т. 1-7, чл. 55, ал. 1, т. 1, т.3-5 от ЗОП,чл. 107 от ЗОП, както и при наличие на обстоятелствата по чл. 3, ал. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, чл. 69 от ЗПКОНПИ.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранции по Договора при Договорни условия за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя. Международна Федерация на Инженерите-Консултанти (FIDIC), 1-во изд., 1999 г.
1. Гаранция за изпълнение на договора-в размер на 5 % от приетата договорна сума с включени провизорни суми без ДДС, която се представя от определения Изпълнител преди сключването на договора;
2. Гаранция за авансово плащане-покрива пълния размер на предвидения по договора аванс и се представя от определения Изпълнител преди издаването на „Акт за междинно плащане“ за авансовото плащане от Инженера;
3. Гаранция за технологично оборудване и материали-единствено под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция в размер на стойността на съответното Технологично Оборудване и Материали съгласно под-клауза 14.5. „Механизация и материали, предназначени за работите“ от Специфичните условия на проекта на договор.
III.1.7)
Плащанията при изпълнението на поръчката ще се извършват съгласно Специфичните и Общи условия на Договора за проектиране и строителство и в съответствие с Приложението към Офертата, неразделна част от документацията за обществена поръчка.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на дейностите по предмета на поръчката са детайлно посочени в Техническите спецификации /Изисквания на Възложителя, Приложения към Дoкументацията за настоящата поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/05/2020 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/05/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Кърджали, бул. „България“ № 88

Получените оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

...Специф. проф. опит: опит като проектант при проектиране по съответната част на минимум един обект за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на водоснабдителна и/или канализационна и/или друга техн. инфраструктура.
А.4. Проектант по част „Конструктивна“
Образование и квалиф.:
- висше образование, специалност „Промишлено и гражданско строителство“, „Строителство на сгради и съоръжения“ или еквивалентно;
- наличие на валидно удостоверение за ППП по ЗКАИИП, а за чужд. лица еквивалентен документ, съгласно законодат. на държавата, в която са установени.
Специфичен професионален опит: опит като проектант при проектиране по съответната част на минимум един обект за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на водоснабдителна и/или канализац. и/или друга техническа инфраструктура.
А.5. Проектант по част „Пътна“ и „Временна организация и безопасност на движението (ВОБД)“
Образование и квалификация:
- висше образование с квалификация „строителен инженер по транспортно строителство“ (специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или „Железопътно строителство“ или еквив.);
- наличие на валидно удостоверение за ППП съгласно ЗКАИИП, а за чужд. лица еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени;
Общ професионален опит: минимум 5 г. професионален опит по специалността;
Специф. проф. опит: опит като проектант при проектиране по съответната част на минимум един обект за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на водоснабдителна и/или канализационна и/или друга техническа инфраструктура.
Един експерт може да съвместява повече от една позиция от А.1. до А.5., при условие, че той притежава съотв. минимално изискуема проф. компетентност.
Б. За Строително-монтажните работи
Б.1. Ръководител на екипа
Образование и квалификация:
- висше образование с квалиф. „строителен инженер“ по специалността „ВиК“, „ХТС“, „ХМС“, „ССС/ПГС“ или еквив.
Общ проф. опит: минимум 5 г. проф. опит по придобитата специалност;
Специф. проф. опит: опит на ръководна позиция при изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на мин. един обект отводоснабдителна и/или канализационна техническа инфраструктура в урбанизирана територия.
Б.2.Технически ръководител
Образов. и квалиф.: да отговаря на изискванията по чл. 163а, ал. 4, изр. 1 от ЗУТ, а именно да притежава висше образование с квалификация „строителен инженер“ или „архитект“ или средно образование с проф. квалиф. в областите „Архитектура и строителство“ или „Техника“, а за чужд. лица – еквив. образование и квалиф., когато са придобити в чужбина;
Специф. проф. опит: опит като Технически ръководител при изпълнението на мин. един обект за изграждане (ново строителство) и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на водоснабдителна и/или канализационна мрежа, като част от техн. инфраструктура.
Б.3. Специалист „Контрол на качеството“
Квалификация: наличие на валидно удостоверение/сертификат за завършено обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съотв. на влаганите в строежите строителни продукти със съществ. изисквания за безопасност или еквив. документ;
Общ проф. опит: мин. 3 години опит като специалист/експерт по контрол на качеството в областта на строителството.
Б.4. Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“ (ЗБУТ)
Квалификация: наличие на валидно удостоверение/сертификат за завършено обучение за длъжностно лице по безопасност и здраве или еквив.;
Общ професионален опит: мин. 3 г. опит като длъжностно лице по безопасност и здраве.
Участниците следва да предлагат различни лица за минималноизискуемите позиции по т. Б.1. – Б.4.
3. Участниците в процедурата трябва да прилагат система за управление на качеството, сертиф. съгласно стандарт EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват в областта на изготвяне на инвестиционни проекти и строителство.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва