Деловодна информация
00330
0402-34 02/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
00330-2020-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация ООД гр.Враца 816090199
ул. Александър Стамболийски
Враца BG313 3000 България
Ирена Тодорова +359 92661223
pr@vik-vratza.eu +359 92660977

Интернет адрес/и

https://vik-vratza.eu/

https://vik-vratza.eu/profil-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://vik-vratza.eu/publichno-sastezanie-00330-2020-0008-injenering-proektirane-avtorski-nadzor-i-stroitelstvo-po-proekt-izgrajdane-na-vik-infrastrukturata-na-obosobenata-teritoriya-obslujvana-ot/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг (Проектиране, авторски надзор и строителство) по проект „Изграждане на ВиК инфраструктурата на обособената територия обслужвана от „Водоснабдяване и канализация“ ООД – Враца“ – ПСОВ, по дв
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката е „Инженеринг (Проектиране, авторски надзор и строителство) по проект „Изграждане на ВиК инфраструктурата на обособената територия обслужвана от „Водоснабдяване и канализация“ ООД – Враца“ – ПСОВ, по две обособени позиции”
Обособена позиция № 1 „Изграждане на навес върху изсушителни полета (2 бр.) за временно съхранение на кек на ПСОВ Враца”;
Обособена позиция № 2 „Изграждане на площадка с навес за временно съхранение на обезводнена утайка на ПСОВ Козлодуй”;
В предмета на обособените позиции е включено изпълнение на проектиране на работен проект, Изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор по време на строителство.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Изграждане на навес върху изсушителни полета (2 бр.) за временно съхранение на кек на ПСОВ Враца 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

На територията на община Враца.

Предмет на обособената позиция е Изграждане на навес върху изсушителни полета (2 бр.) за временно съхранение на кек на ПСОВ Враца. В предмета на обособените позиции е включено изпълнение на проектиране на работен проект, Изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор по време на строителство.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на проектиране    30т.
Срок на изпълнение на строително монтажните работи    30т.
Цена
40т.
II.2.6) Прогнозна стойност
409008.31      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането се осигурява по Оперативна програма „Околна среда” 2014 – 2020г, приоритетна ос 1 „Води”, финансирана от Кохезионния фонд на ЕС.

II.2) Описание 1

Изграждане на площадка с навес за временно съхранение на обезводнена утайка на ПСОВ Козлодуй 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

На територията на гр.Козлодуй.

Предметът на обособената позиция е Изграждане на площадка с навес за временно съхранение на обезводнена утайка на ПСОВ Козлодуй.В предмета на обособените позиции е включено изпълнение на проектиране на работен проект, Изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор по време на строителство.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на проектиране    30т.
Срок на изпълнение на строително монтажните работи    30т.
Цена
40т.
II.2.6) Прогнозна стойност
522747.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2023 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането се осигурява по Оперативна програма „Околна среда” 2014 – 2020г. приоритетна ос 1 „Води”, финансирана от Кохезионния фонд на ЕС

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За обособена позиция № 1 и 2:
1.Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камара на строителите в България (КСБ) за изпълнение на строежи четвърта група, втора категория* съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранно лице – да е вписано в еквивалентен регистър, съгласно законодателството на държава, в която е установен.
Преди сключване на договора на основание чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, възложителят изисква документи, чрез които се доказва декларираната в еЕЕДОП информация – копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа) или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице да изпълни предмета на поръчката (при спазване на чл.112, ал.1, т.4 от ЗОП, когато е необходимо).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За обособена позиция № 1и 2
1.Участникът през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността, трябва да е реализирал минимален общ оборот.При подаване на офертата участникът попълва съответното поле на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП, като посочва данни за общия оборот за съответните финансови години съгласно годишните финансови отчети.
2.Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност в проектирането”, произтичаща от нормативния акт: чл. 5, ал. 1, т. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата, в която са установени.При подаване на офертата участникът попълва съответното поле на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, т. 5, Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП, като в активираното поле „Издаден/о от:“ посочва данни за застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа (№, дата на издаване, вида на застрахованата дейност и период на валидност) за наличие на застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за строежи IV група, II категория.
3.Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност в строителството”, произтичаща от нормативния акт: чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството в което е установен.


1.За обособена позиция № 1 – минимален общ оборот в размер на 800 000 лв.
За обособена позиция № 2 – минимален общ оборот в размер на 1 000 000 лв.
2.Минимално изискване - участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за строежи IV група, II категория* с минималнa застрахователнa сумa в размер на 200 000 лв.
3.Минимално изискване - участникът трябва да има застраховка Професионална отговорност в строителството за строежи IV група, II категория* с минимална застрахователна сума в размер на 400 000 лв.При подаване на офертата участникът попълва съответното поле на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, т. 5, Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП, като в активираното поле „Издаден/о от:“ посочва данни за застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа (№, дата на издаване, вида на застрахованата дейност и период на валидност)за наличие на застраховка „Професионална отговорност в строителството“ за строежи IV група, II категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За обособена позиция № 1 и 2
1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.При подаване на офертата съответствието с критерия за подбор се декларира в съответното поле на раздел В „Технически и професионални способности“, Част IV: Критерии за подбор на еЕЕДОП, с посочване на списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката по съответната обособена позиция, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите.
2.Участникът трябва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката:


1.Под „строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“ се приемат изпълнение на строителни дейности с метална носеща конструкция с разгъната площ минимум 500 м2.
2.Екип за изпълнение на поръчката:
2.1.Проектантски екип за изготвяне на работен инвестиционен проект:
-Проектант по част „ВиК“ /1 бр./ с висше образование, специалност „Водоснабдяване и канализация“ или еквивалентно;
-Проектант по част „Конструктивна“ /1 бр./ с висше образование, специалност „Промишлено и гражданско строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“ или еквивалентно;
- Проектант по част „Геодезия“ /1 бр./ с висше образование, специалност „Геодезия“ или „Геодезия, фотограметрия и картография“ или „Маркшайдер“ или „Земеустроител“ или еквивалентно;
- Проектант по част „План за безопасност и здраве“ /ПБЗ 1 бр./
- Проектант по част „План за управление на строителните отпадъци“ /ПУСО 1 бр./
За всички лица от екипа - Правоспособност: наличие на валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране, а за чуждестранните лица еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Участниците могат да предлагат един проектант за повече от една проектна част при съобразяване с поставените изисквания към проектантите по съответните части.
2.2.Технически екип за изпълнение на строително-монтажните работи:
- Технически ръководител /1 бр./с висше образование с квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или лице със средно образование с придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“, “Строителство и геодезия ”„В и К съоръжения“, „Техника“ или еквивалентно , а за чуждестранните лица – еквивалентно образование и квалификация, когато са придобити в чужбина. Специфичен професионален опит като Технически ръководител при изпълнението на минимум 1 строителен обект за изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на водоснабдителна и/или канализационна техническа инфраструктура.
- Специалист „Контрол на качеството“ /КК 1бр./ с наличие на валидно удостоверение/сертификат за завършено обучение в областта на контрола върху качеството на изпълнение в строителството и контрола на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания по ЗУТ или еквивалентно;
- Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“ /ЗБУТ 1 бр./с наличие на валидно удостоверение/сертификат за завършено обучение за длъжностно лице по безопасност и здраве или еквивалентно;
При подаване на офертата, съответствието с критерия за подбор се декларира в съответното поле в еЕЕДОП, Част IV, Раздел В „Технически и професионални способности“ т. 6, с посочване на списък на персонала и/или на членовете на ръководния състав, които ще изпълняват обществената поръчка, с посочена професионалната компетентност на лицата в това число:
- Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка).
-Образование (степен, № на диплома, учебно заведение) – където е необходимо.
-Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в обекти, съобразно изискванията на възложителя и в случай, че се с описанието на опита се покрива изискване на възложителя за притежание на опит).
-Специфичен опит (наименование на обекта и възложител, дейности, включени в обхвата на реализирания обект на строителство, основни функции и задължения съобразно изискванията на възложителя и в случай, че се с описанието на опита се покрива изискване на възложителя за притежание на опит).
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Не могат да участват в процедурата участници, за които са налице условията по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 , по чл. 55, ал. 1, т. 1 , т. 5 от ЗОП, по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС и по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, участници, които са свързани лица по смисъла на § 2, т. 45 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% (пет процента) от приетата договорна сума с включени провизорни суми без ДДС, която се представя от определения Изпълнител преди сключването на договора под формата застраховка, банкова гаранция или паричен депозит.
2. Гаранцията за технологично оборудване и материали се представя единствено под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция в размер на стойността на съответното Технологично Оборудване и Материали съгласно под-клауза 14.5. „Механизация и материали, предназначени за работите“ от Специфичните условия на проекта на договор.
III.1.7)
Съгласно проекта на договор.
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/04/2020 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

гр.Враца, ул.Александър Стамболийски № 2, ет.4, Заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197,ал.1,т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва