Деловодна информация
00550
ОП-45 27/03/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
27/03/2020 (дд/мм/гггг)
00550-2020-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация - Шумен ООД 837068284
пл. Войн № 1
Шумен BG333 9700 България
Дарина Недева +359 54876860
dnedeva@vik-shumen.net +359 54872428

Интернет адрес/и

https://vik-shumen.net

https://vik-shumen.net/index.php?option=com_content&view=category&id=55&Itemid=165


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://vik-shumen.net/index.php?option=com_content&view=category&id=55&Itemid=165
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на инженеринг (работно проектиране, строителство, доставка на материали/обор във връзка с Реконструкция на довеждащ водопровод от яз.Тича до НВ 13 000 – град Шумен по три обособ.позиции"
45332000      
Строителство

“Изпълнение на инженеринг (работно проектиране, строителство, доставка на материали/оборудване и авторски надзор) във връзка с Реконструкция на довеждащ водопровод от яз.Тича до НВ 13 000 – град Шумен, по 3 обособени позиции “:
Обособена позиция №1:„Изпълнение на инженеринг (работно проектиране, строителство, доставка на материали/оборудване и авторски надзор) за обект „Реконструкция на довеждащ водопровод от яз.Тича до РШ Търговище HDPE или чугун. тр. (в местата на пресичане на реката – стомана)“
Обособена позиция №2:„Изпълнение на инженеринг (работно проектиране, строителство, доставка на материали/оборудване и авторски надзор) за обект “Реконструкция на довеждащ водопровод от РШ В.Преслав до ПС „1300“
Обособена позиция №3:„Изпълнение на инженеринг (работно проектиране, строителство, доставка на материали/оборудване и авторски надзор) за обект „Реконструкция на довеждащ водопровод от РШ Търговище до РШ В. Преслав и от ПС „1300“ до НВ 13000“
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

:  3

II.2) Описание 1

„Изпълнение на инженеринг (работно проектиране, строителство, доставка на материали/оборуд. за обект „Реконструкция на довеждащ водопровод от яз.Тича до РШ Търговище HDPE или чугун. тр. продл.II.2.14 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Обособената територия, обслужвана от „ВиК“ ЕООД, гр. Шумен, в частност териториите на гр. Шумен

•Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейности, както и привеждането при необходимост й в съответствие с действащите български норми за проектиране и строителство, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
•Изготвяне на инвестиционен проект във фаза работна, съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
•Съгласуване на проекта с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база;
•Получаване на всички необходими становища и разрешения, съгласно българското законодателство за издаване на разрешение за строеж;
•Получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството;
•Изпълнение на строително-монтажни работи – изграждане на обекта, изпълнение на съпътстващи строителството мероприятия, проби, замервания и предаване на обекта на Възложителя;
•Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация.
•Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект съгласно Закона за кадастъра и имотния регистър;
•Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 от Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
•Съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец 16 от Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
•Отстраняване на дефекти в Гаранционните срокове, съгласно Наредба№ 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи.
Строителството на участъка ще се изпълни с тръби:
HDPE 100RC Dn 1000 Pn 10 7853 метра
HDPE 100RC Dn 800 Pn 16 1316 метра
Стомана. Dn 900 Pn 10 66 метра
Предвиждат се три основни шахти, свързващи съществуващия с новопроектирания водопровод, Преминавания през река Камчия - общо 10 бр. - едно въздушно и девет подруслови преминавания; Преминавания през път І-7 - общо 2 бр.
Критериите по-долу
 
ДА Концепция за изпълнение (КИ)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
21549086.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
720

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Средствата, необходими за изпълнението на обществената поръчка, ще се осигурят по Оперативна програма „Околна среда 2014 - 2020”, съфинансирана от Кохезионен фонд и Република България,

(в местата на пресичане на реката – стомана)“за финансиране на инвестиции във ВиК инфраструктура по оперативна програма „Околна среда 2014 - 2020 г.“ (ОПОС 2014 - 2020 г.).

II.2) Описание 1

„Изпълнение на инженеринг (работно проектиране, строителство, доставка на материали/оборудване и авторски надзор) за за обект “Реконструкция на довеждащ водопровод от РШ В.Преслав до ПС „1300“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

на територията на ВИК ООД-Шумен , в часност град Шумен

•Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейности, както и привеждането при необходимост й в съответствие с действащите български норми за проектиране и строителство, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
•Изготвяне на инвестиционен проект във фаза работна, съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
•Съгласуване на проекта с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база;
•Получаване на всички необходими становища и разрешения, съгласно българското законодателство за издаване на разрешение за строеж;
•Получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството;
•Изпълнение на строително-монтажни работи – изграждане на обекта, изпълнение на съпътстващи строителството мероприятия, проби, замервания и предаване на обекта на Възложителя;
•Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация.
•Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект съгласно Закона за кадастъра и имотния регистър;
•Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 от Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
•Съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец 16 от Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
•Отстраняване на дефекти в Гаранционните срокове, съгласно Наредба№ 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи.
Количество и обем:
Строителството на участъка ще се изпълни с тръби:
CI Dn 800 PN 25 9936 м
HDPE 100RC Dn 800 Pn 16 270 м
Стом. Dn800 PN10 70 м
Стом. Dn1200 обсадна 92 м
Предвиждат се Разпределителни шахти; Шахти със спирателни кранове и демонтажни връзки (СК) – 13 бр.; Шахти оттоци; Шахти въздушници; Преминавания през река Камчия - общо 3 бр; Преминавания през път І-7 - общо 2 бр.; Преминавания през път ІІІ-7302 - 1 бр.; Преминавания през Железен Път София-Варна - общо 1 бр.
Критериите по-долу
 
ДА • Концепция за изпълнение (КИ)    50 т
Цена
50 т
II.2.6) Прогнозна стойност
19500707.47      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
720

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Средствата, необходими за изпълнението на обществената поръчка, ще се осигурят по Оперативна програма „Околна среда 2014 - 2020”, съфинансирана от Кохезионен фонд и Република България

процедура №BG161М1ОП002-1.016 „Изграждане на ВиК инфраструктура“ във връзка с реализацията на приоритетна ос 1 „Води“.

II.2) Описание 1

„Изпълнение на инженеринг (работно проектиране, строителство, доставка на материали/оборудва за обект „Реконструкция на довеждащ водопровод от РШ Търговище до РШ В. Преслав и от ПС „1300“ до НВ 13000“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Община Шумен

•Преглед и анализ на наличната проектна документация за планираните дейности, както и привеждането при необходимост й в съответствие с действащите български норми за проектиране и строителство, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
•Изготвяне на инвестиционен проект във фаза работна, съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му;
•Съгласуване на проекта с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база;
•Получаване на всички необходими становища и разрешения, съгласно българското законодателство за издаване на разрешение за строеж;
•Получаване на разрешение за строеж и законосъобразно започване на строителството;
•Изпълнение на строително-монтажни работи – изграждане на обекта, изпълнение на съпътстващи строителството мероприятия, проби, замервания и предаване на обекта на Възложителя;
•Осъществяване на авторски надзор по ЗУТ, технически решения, доработки на проекта, технологичен контрол и съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация.
•Изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект съгласно Закона за кадастъра и имотния регистър;
•Предаване на Обекта и приемането му от Възложителя, с акт Образец 15 от Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
•Съдействие при въвеждане на обекта в експлоатация с протокол Образец 16 от Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
•Отстраняване на дефекти в Гаранционните срокове, съгласно Наредба№ 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи
Количество и обем:
Участък РШ „Търговище“ - РШ „Преслав“
Строителството на участъка ще се изпълни с тръби:
CI Dn 900 PN 25 2644 м
HDPE 100RC Dn 800 Pn 16 546 м
Стом. Dn1200 обсадна 111 м
При строителството ще се реализират следните съоръжения, съгласно идейния проект:
Разпределителни шахти - РШ „Преслав“;Шахти със спирателни кранове и демонтажни връзки (СК) - Преди и след пресичане на реката и преди пресичане на път І-7 общо 5 бр. преминавания, което определя общ брой на изброените шахти на 9 бр. Шахти оттоци – 6 бр.; Шахти въздушници - 7 бр.; Преминавания през река Камчия - общо 3 бр. подруслови преминавания; Преминавания през път І-7 - общо 2 бр.
Участък ПС“1300“ - НВ“13000“
Строителството на участъка ще се изпълни с тръби:
CI Dn 800 PN 25 4044 м
При строителството ще се реализират следните съоръжения, съгласно идейния проект: Шахти оттоци – 3бр.; Шахти въздушници - 6 бр. Разположени са във високите точки на водопровода; Преминавания през път І-7 - общо 1 бр. в съществуваща проходима галерия
Критериите по-долу
 
ДА Концепция за изпълнение (КИ)    50 точки
Цена
50 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
15822021.37      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
720

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
финансиране на инвестиции във ВиК инфраструктура по оперативна програма „Околна среда 2014 - 2020 г.“ (ОПОС 2014 - 2020 г.).

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти четврърта група, Първа категория, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл.137 от ЗУТ и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранно лице – да е вписано в аналогичен регистър съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, в която е установено или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария и същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните лица могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени
Изискването е еднакво за трите обособени позиции.
Удостоверяване:При подаване на офертата участникът декларира съответствие с критерия за годност, като попълва раздел А: „Годност“в Част IV: „Критерии за подбор“ на еЕЕДОП, като посочва данните за вписване в регистъра по чл.16 от Закона за камарата на строителите /ЗКС/. Чуждестранните лица представят информация относно вписването им в аналогичен регистър в държава- членка на ЕС или на друга държава-страна по Споразумението за ЕИО, или на Конфедерация Швейцария, в която са установени. Информацията за вписването следва да посочва: уеб адрес; орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа; обхвата на регистрацията и периода на валидност.
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от посочените по-долу документи, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване:При сключване на договора, участникът избран за изпълнител за съответната обособена позиция следва да представи валидно към датата на сключване на договора Удостоверение за вписване съгласно чл. 19, ал. 2 от ЗКС, а за чуждестранните лица еквивалентен документ, доказващ правото му да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на ЕС или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИО, или на Конфедерация Швейцария.В случай, че данните могат да бъдат осигурени по служебен път или чрез публичен регистър, или чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителят не изисква такъв документ при сключване на договора. В случаите, когато за изпълнител на поръчката е определено чуждестранно лице или обединения на чуждестранни юридически и/или физически лица, при сключване на договора следва да представи документ (уд-е), с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България в съответствие с условията и реда, посочени в ЗКС .Изискването се поставя в съответствие с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.За обособена позиция № 1 - минимален общ оборот в размер на 25 000 000,00 (двадесет и пет милиона) лева, изчислен на база годишните обороти .
За обособена позиция № 2 - минимален общ оборот в размер на 20 000 000.00 (двадесет милиона) лева, изчислен на база годишните обороти
За обособена позиция № 3 - минимален общ оборот в размер на 16 000 000.00 (шестнадест милиона) лева, изчислен на база годишните обороти
2.Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за риска „Професионална отговорност в проектирането“ и „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл.171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е четврърта група, първа категория строежи) или еквивалентна.Изискването е еднакво за трите обособени позиции.


Удостоверяване по т.1:При подаване на офертата участникът попълва съответното поле на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП, като посочва данни за общия оборот за съответните финансови години съгласно годишните финансови отчети. В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Удостоверяване по т.2: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, срок на застраховката) в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (обектът, предмет на поръчката на вида строежи.)В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване по т.1: При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи един или повече от документите посочени в чл. 62, ал. 1, т. 1, 3 и 4 от ЗОП
Доказване по т.2: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изискване:Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката по съответната обособена позиция, както следва:
За обособена позиция № 1 -под „строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“ се приемат строителни дейности (изпълнени на един или няколко обекта), свързани с изграждане или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на строеж/и от водоснабдителната техническа инфраструктура, с минимална дължина на изпълнените мрежи, както следва: водопроводна мрежа с минимална дължина 9000 м .
За обособена позиция № 2 - под „строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“ се приемат строителни дейности (изпълнени на един или няколко обекта), свързани с изграждане или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на строеж/и от водоснабдителната техническа инфраструктура, с минимална дължина на изпълнените мрежи, както следва: водопроводна мрежа с минимална дължина 10 000 м.
За обособена позиция № 3 -под „строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“ се приемат строителни дейности (изпълнени на един или няколко обекта), свързани с изграждане или рехабилитация и/или реконструкция и/или основен ремонт на строеж/и от водоснабдителната техническа инфраструктура, с минимална дължина на изпълнените мрежи, както следва: водопроводна мрежа с минимална дължина 7000 м.
2. А) Проектант по част „Водоснабдяване“: висше образование, специалност „Водоснабдяване и канализация“ или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина.
Правоспособност: наличие на валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране, а за чуждестранните лица еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
2. Проектант по част „Геодезия“: висше образование, специалност „Геодезия“, „Геодезия, фотограметрия и картография“, „Маркшайдер“, „Земеустроител“ или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина.
Правоспособност: наличие на валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране, а за чуждестранните лица еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
3. Проектант по част „Пътна и ВОД“: висше образование, специалност „Пътно строителство“, „Транспортно строителство“, „Железопътно строителство“ или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина.
Правоспособност: наличие на валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране, а за чуждестранните лица еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
4. Проектанти по Част „Геология“, Част „Хидрология“, Част „Пожарна безопасност“, Част „ПБЗ“, Част „ПУСО“, Част „Сметна документация“
Всички проектанти следва да притежават пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране, или еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.Изискванията са еднакви за трите обособени позиции.Продължава в Раздел VI.3


Удостоверяване по т. 1: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1а) с посочване на стойността , датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване по т. 1: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, обема както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Удостоверяване по 2 А): При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 2 и 6) от ЕЕДОП (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: Трите имена и позиция; Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение, когато е приложимо); Валидно удостоверение за ППП (посочва се номер и година на валидност), Други удостоверения (посочва се номер, година на издаване, издадетел).
В хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване по т.2 А): При сключване на договора, Възложителят изисква представянето на Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, с посочване на професионалната компетентност на лицата, съобразно декларираните в ЕЕДОП обстоятелства, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
Преди сключването на договора по отношение на експертите от техническия екип, които са чуждестранни лица следва да е налице признаване на съответната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионални квалификации /в случай, че е приложимо
Удостоверяване по т.3 В: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 2 и 6) от ЕЕДОП (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция; Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); преминато обучение (когато се изисква) - посочва се организацията, провела обучението; номер на документа и пълното наименование на проведеното обучение. Общ професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции) ;Продължава в Раздел VI.3
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

1.За уч-к в процедурата следва да не са налице основанията за отстр. почл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 и по 55, ал. 1, т.1, т. 3 и т. 4 от ЗОП. 2.Други специф. нац. осн. за отстр, които следва да не са налице за уч-к в проц, са:
- осъждания за прест. по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
- нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
- наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 44 от ДР на ЗОП между участници в конкретната процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
- наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС;
- обстоятелства по чл. 69 от Закона за против.на корупцията и за отнемане на незаконно придоб. имущество.
-липса на основания по чл.101,ал.11 от ЗОП
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1% (един процент) от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС.
2. Гаранцията се представя в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение на договора. Изискванията относно отделните форми на гаранцията за изпълнение са подробно описани в проекта на договор и в раздел 8 "Гаранция за изпълнение. Условия и размер" от Документацията за обществена поръчка.Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в проекта на договор за възлагане на обществена поръчка. Преди извършване на авансово плащане по договора Изпълнителят предоставя на Възложителя гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства по договора. представя по избор на изпълн. в една от формите посочени в чл. 111, ал.5 от ЗОП
III.1.7)
Плащанията ще се извършват по начина и при условията посочени в проекта на договор, неразделна част от документацията за обществена поръчка.
Важно: Обществената поръчка се провежда при условията на чл. 114 от ЗОП - за обществената поръчка не е осигурено финансиране. В проекта на договор е включена клауза за отложено изпъление,в съответствие с нормативните изисквания.
III.1.8)
Възложителя не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.
Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг участник, не може да подаде сомостоятелно оферта.
При участие на обединение, което не е самостоятелно ЮЛ, тогава участникът следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната общ. поръчка:правата и задълженията на участниците в обединението; уговаряне на солидарна отговорност на лицата – участници в обединението, за задълженията по договора за обществена поръчка; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изискванията относно изпълнението на поръчката се съдържат в техническата спецификация и проекта на договор за възлагане на обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/05/2020 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/05/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

ЦУ на "ВиК - Шумен" ООД с адрес: гр. Шумен, пл. Войн № 1, ет. 2, Заседателна зала

На публичното заседание по отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продълж. от р-л III.1.3.
3.В/ За изпълнение на строителството
1. Технически ръководител
Образование и квалификация: висше образование с квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ или „Техника“, а за чуждестранните лица – еквивалентно образование и квалификация, когато са придобити в чужбина;
Общ професионален опит: минимум 5 (пет) години професионален опит като технически ръководител;
2. Инженер „ВиК“
Образование и квалификация: висше образование, специалност „Водоснабдяване и канализация“, „Водно строителство“ или еквивалентно;
Общ професионален опит: минимум 5 (пет) години професионален опит по специалността;
3. Специалист „Контрол на качеството“ /КК/
Квалификация: наличие на валидно удостоверение/сертификат за завършено обучение в областта на контрола върху качеството на изпълнение в строителството и контрола на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания по ЗУТ или еквивалентно;
4. Специалист „Зравословни и безопасни условия на труд“ /ЗБУТ/
Квалификация: наличие на валидно удостоверение/сертификат за завършено обучение за длъжностно лице по безопасност и здраве или еквивалентено;
Изискванията са еднакви за трите обособени позиции.
Важно!!! 1) По отношение на проектантския екип участниците могат да предлагат един проектант за повече от една проектна част при съобразяване с поставените изисквания към проектантите по съответните части. 2) По отношение на техническия екип за изпълнение на СМР участниците трябва да предлагат различни лица за минимално изискуемите позиции.3) В случаите, когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, възложителят не поставя изискване за предлагане на различни проектантски и технически екипи за отделните обособени позиции, за които кандидатстват
Доказаване на т.3 В) При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
Преди сключването на договора по отношение на експертите от техническия екип, които са чуждестранни лица следва да е налице признаване на съответната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионални квалификации /в случай, че е приложимо/

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва