Деловодна информация
00606Водоснабдяване и канализация - Варна ООД
ИП-423-1 19/03/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
19/03/2020 (дд/мм/гггг)
00606-2020-0016 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Водоснабдяване и канализация - Варна ООД 103002253
ул. Прилеп № 33
Варна BG331 9010 България
Екатерина Ралчева - Маринова +359 52974326
opvik@vikvarna.com +359 52500991

Интернет адрес/и

www.vikvarna.com

http://94.190.184.42/ProcCenter/ZOP/PublicRegisterList?viewByArticles=False&category=0


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://94.190.184.42/ZopView.aspx?DosieID=392
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Вода

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг на обект „Изграждане на канализационна мрежа и довеждащ канализационен колектор от с. Каменар, агломерация Варна“
45231300      
Строителство

В рамките на изпълнение на строително монтажните работи е предвидено доизграждане на битова канализационна мрежа за с. Каменар, както и за пълното й свързване към централизираната канализационна система на гр. Варна. Следва да се изгради нов участък на трасето на колектора между с. Каменар и гр. Варна през по-устойчив терен. Новият колектор ще се свърже с новопроектираната канализация в кв. „Пчелина“ по улица „Прилеп“ в гр. Варна. Съществуващия довеждащ колектор в участък между с. Каменар и гр. Варна следва да бъде изваден от експлоатация.
Във връзка с изграждането на новия колектор от с. Каменар до гр. Варна се предвижда ново трасе на довеждащия тръбопровод DN315, който ще бъде с начална точка в РШ192.1 и ще се съедини със стария участък на колектора, на територията на гр. Варна, в района на ул. „Прилеп“ в РШ192/38. Строежът е от Четвърта група, II-ра категория.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
45232400      
45232410      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

област Варна

Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „Технически и Работен проект“.
Техническия и Работния инвестиционен проект за обекта се изготвя при съобразяване с наличния идеен проект (приложен към документацията), и Изискванията на Възложителя (Техническа спецификация – Приложение № 1).
По време на изпълнение на строително-монтажните работи Изпълнителят, чрез проектантите – автори на отделните части на инвестиционния проект, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и Договора, за да се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация.Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета „Строителство“ от ЗУТ и започва след влизане в сила на разрешението за строеж за обекта и след подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа.
Общата дължината на новопроектираната канализация е 4 842 m. Състои се изцяло от тръбопроводи с диаметър DN315 mm (вътрешен диаметър 250 mm).
Следва да бъдат изградени 344 бр. сградни канализационни отклонения, отговарящ на броя на имотите, които ще се свържат с уличната канализация.
Критериите по-долу
 
ДА 1. Концепция за изпълнение (КИ)    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
2740096.49      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
810

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.", съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд на Европейския съюз

Обществената поръчка се възлага въз основа на "икономически най-изгодната оферта",която се определя въз основа на критерий за възлагане "оптимално съот-е качество/цена" по чл.70,ал.2,т.3 от ЗОП.КО=КИ+ЦП
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът в процедурата, да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от Четвърта група, II-ра категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или еквивалент.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/ договора за създаване на обединението.
*ВАЖНО: При попълване на ЕЕДОП, участникът в процедурата трябва да има предвид, че:
За доказване на минималното изискване , участникът следва да посочи в ЕЕДОП наименование, № и дата на съответния документ!
При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването, се доказва с представянето на:
Заверено копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от ЗКС, за изпълнение на строежи от Четвърта група, II-ра категория.
За чуждестранни лица се представя аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, с който следва да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация, съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
В случай, че документът е представен по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, при сключване на договор за изпълнение на поръчката, същият не се представя.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по - малък от 4 000 000 лв. без ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 2 000 000 лв. без ДДС, в сферата на проектирането и строителните дейности свързани с изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на водоснабдителна и/или канализационна техническа инфраструктура.
Изискуемите обороти следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването, се доказва с представянето на:
1. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, или
2. справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (в свободен текст).
Информацията по т. 1 и т. 2 обхваща последните три приключили финансови години, като информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.


Изисква се участникът в процедурата да е реализирал минимален общ оборот в размер не по - малък от 4 000 000 лв. без ДДС, изчислен на база годишните обороти на участника, включително минимален оборот в размер на 2 000 000 лв. без ДДС, в сферата на проектирането и строителните дейности свързани с изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на водоснабдителна и/или канализационна техническа инфраструктура.
Изискуемите обороти следва да са реализирани през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването, се доказва с представянето на:
1. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, или
2. справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (в свободен текст).
Информацията по т. 1 и т. 2 обхваща последните три приключили финансови години, като информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изисква се участникът в процедурата:
1.През последните 5 г.,считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне 1 проектантска дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
*Заб.:1. За „изготвен инвестиционен проект“ се счита проекта, за който има документ, удостоверяващ приетото изпълнение, издаден от лицето, възложило проектирането, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълнението, за което обстоятелство участникът следва да посочи в ЕЕДОП вида и датата на съответния документ и/или съответния линк в публичен регистър!
2. Не се приема изпълнение на Прединвестиционни проучвания!
3. Изискуемият опит, както е посочен по-горе, се отнася за посл. 5 г., считано от датата на подаване на офертата. Периодът, за който се изисква съответния опит, е удължен на 5 г. на осн. чл. 63, ал. 2 от ЗОП предвид факта, че на територията на страната изграждането и реконструкцията на водоснабдителна и канализационна техническа инфр-тура е осъществявано предимно със средства от ЕС през програмен период 2007-2013г. чрез ОПОС и Програма за разв. на селските райони, които проекти са реализирани и съответно договорите за безвъзвездна финансова помощ и с избраните изпълнители са приключили през 2015г. Същевременно средствата за изграждане и реконструкция на такъв тип обекти от републ. бюджет са значително ограничени и следователно малко на брой обекти от ВиК техническата инфраструктура са реализирани след 2015г. В тази връзка изискването за придобит опит през последните 3 г. от датата на подаване на офертата, ще се яви ограничително условие, тъй като ще възпрепятства голям брой потенциални участници да подадат оферти за участие в процедурата, поради невъзможност придобитият от тях опит в по-ранен период да попадне в 3-годишния период от датата на подаване на офертата. Това от своя страна би довело и до нарушаване на принципите за свободна конкуренция и недопускане на дискриминация, прогласени в чл. 2 от ЗОП. На основание изложените обстоятелства, срокът за изискуем опит се удължава на пет години, считано от датата на подаване на офертата.
2.През последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.
*Заб.:1. Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Конст. акт обр.15/Протокол обр.16 или др. документ за предаване и приемане на строежа от Възл., за което обстоятелство участникът следва да посочи в ЕЕДОП вида и датата на съотв. документ!
2. Минималните изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания, както и по отношение на един или няколко обекта!
3. Изискуемият от Възложителя опит в проектиране и строителство с хар-ки и параметри, разписани в т. 1. и т. 2 могат да бъдат покрити от уч. с изпълнение, през посл. 5 г., считано от датата на подаване на офертата, на инженеринг/проект. и стр./, като условието би могло да бъде покрито в рамките на едно или няколко възлагания, както и с един или няколко обекта.
3. Да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
*Заб.:1. Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт в офертата на един участник!
2. За изпълнен обект се счита обектът, за който има съставен и подписан Конст. акт обр.15/Прот. обр.16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възл., за което обстоятелство участникът следва да посочи в ЕЕДОП вида и датата на съответния документ!
3. За изработен инвестиционен проект се счита проекта, за който има документ, удостоверяващ приетото изпълнение, издаден от лицето, възложило проектирането, или чрез посочване на публ. регистър, в който е публикувана инф-я за изпълнението, за което обстоятелство участникът следва да посочи в ЕЕДОП вида и датата на съответния документ..............продължава в поле VI.3)


Изисква се уч. в процедурата:
1.През последните 5 г., считано от датата на под. на офертата да е изпълнил поне 1 проектантска дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката. Под „проект. дейности с предмет и обем, идент. или сх. с предмета на поръчката“ се приемат дейности по изготвяне на инвестиционен проект (независимо от фазата на проектиране) за изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на водоснабдителна и/или канализационна техническа инфраструктура.
2.През последните 5г., считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителни дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.Под „стр. дейн. с предмет и обем, идент. или сх. с предмета на поръчката“ се приемат строителни дейности (изпълнени на един или няколко обекта), свързани с изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на строеж/и от водоснабдителната и/или канализационна техническа инфраструктура, с миним. дължина на изпълнените мрежи, минимум 4 800 линейни метра.
4.Да разполага с персонал и/или с ръководен състав с опр. професионална компетентност за изпълнение на поръчката, вкл. най-малко:
А) Проектантски екип за изготвяне на инвестиционен проект във фаза Техн. и Раб. проект:
А.1.Проектант по част „ВиК“ – 1 бр.
Проф. обл. (квалиф.): инженер „В и К“ или екв.
Спец. опит: участие в екип свързано с извършване на проект. дейн. по част „ВиК“, в мин. 1 изработен инвест. проект (независимо от фазата на проектиране) за изгр. и/или реконстр. и/или осн. ремонт на строеж/и от водоснабд. и/или канализ. техн. инфрастр.
А.2. Проектант по част „Конструктивна“ – 1 бр.
Проф. обл. (квалиф.): стр. инженер.
Спец. опит: уч. в екип свързано с извършване на проект. дейн. по част „Конструктивна“, в минимум 1 (един) израб. инвестиционен проект (независимо от фазата на проектиране) за изгр. и/или реконстр. и/или осн. ремонт на строеж/и от водоснабд. и/или канализ. техн. инфрастр.
А.3.Проектант по част „Геодезия“ – 1 бр.
Проф. обл. (квалиф.): висше образование по спец. „Геодезия”, „Геодезия, фотограметрия и картография“ или „Маркшайдерство ” или екв.
Спец. опит: уч. в екип, свързано с извършване на полско-измервателни работи в минимум 1 израб. инвестиц. проект (независимо от фазата на проектиране) за изгр. и/или реконстр. и/или осн. ремонт на строеж/и от водоснабд. и/или канализац. техн. инфрастр.
А.4.Проектант по части „Пътна“ и „Временна организация и безопасност на движението /ВОБД/“ – 1 бр.
Проф. обл. (квалиф.): стр. инженер.
Спец. опит: уч. в екип, свързано с извършване на проект. дейн. по част „Пътна“ в минимум 1 изработен инвест. проект (независимо от фазата на проектиране) за изгр. и/или реконстр. и/или осн. ремонт на строеж/и от водоснабд. и/или канализац. техн. инфрастр.
А.5. Проектант по част „Пожарна безопасност“ /ПБ/ – 1 бр.
Проф. обл. (квалиф.): стр. инженер.
Спец. опит: уч. в екип, свързано с извършване на проект. дейн. по част ПБ в минимум 1 изработен инвест. проект (независимо от фазата на проектиране) за изгр. и/или реконстр. и/или осн. ремонт на строеж/и от водоснабд. и/или канализац. техн. инфрастр.
А.6. Проектант по част „План за безопасност и здраве“ /ПБЗ/ – 1 бр.
Проф. обл. (квалиф.): стр. инженер.
Спец. опит: уч. в екип, свързано с извършване на проект. дейн. по част ПБЗ в минимум 1 изработен инвест. проект (независимо от фазата на проектиране) за изгр. и/или реконстр. и/или осн. ремонт на строеж/и от водоснабд. и/или канализац. техн. инфрастр.
А.7.Проектант по част „План за управление на строителните отпадъци“ /ПУСО/– 1 бр.
Проф. обл. (квалиф.): стр. инженер.
Спец. опит: уч. в екип, свързано с извършване на проект. дейн. по част ПУСО в минимум 1 изработен инвест. проект (независимо от фазата на проектиране) за изгр. и/или реконстр. и/или осн. ремонт на строеж/и от водоснабд. и/или канализац. техн. инфрастр.
Б) Технически екип за изпълнение на СМР......продължава в поле VI.3)
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Отстранява се от участие участник,за когото са налице основанията по чл.54,ал.1;чл.55,ал.1,т.1,3,4 и 5 и чл.107 от ЗОП;обст. по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС и по чл.69 от ЗПКОНПИ;който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си след отправяне на покана от страна на Възложителя;чието Ценово предл-е надвишава прогн. ст-сти/или стойността на отделните дейности,определени от Възл-я за наст. общ. поръчка, и/или по какъвто и да е начин е вкл. някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри“ за поръчката елементи,свърз. с предлаганата цена и/или части от нея;чието Техническо предложение за изпълнение на поръчката не отговаря на изискванията на Възложителя, включително и в случаите, предвидени в методиката за оценка на офертите;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Участникът, определен за Изпълнител на настоящата поръчка, представя посочените по-долу гаранции за обезпечаване изпълнението на договора и на предоставените по него средства, както следва:
1. Гаранция за изпълнение на договора-5% (пет процента) от приетата договорна сума с включени провизорни суми без ДДС;
2. Гаранция за авансово плащане - покрива пълния размер на предвидения по договора аванс в размер на 20 % от предложената цена по ценова таблица (от ценово предложение), без вкл. провизорни суми.
3.Гаранцията за технологично оборудване и материали се представя единствено под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция в размер на стойността на съотв. Технологично Оборудване и Материали съгласно под-клауза 14.5. „Механизация и материали, предназначени за работите“ от Специфичните условия на проекта на договор.
Изискванията към отделните видове гаранции по договора са подробно описани в проекта на договор и в раздел 7 "Видове гаранции. Условия и размер" от Документацията.
III.1.7)
„В и К – Варна“ ООД е бенефициент по проект № BG16M1OP002-1.016-0009 “Изграждане на ВиК инфраструктура на обособената територия, обслужвана от „Водоснабдяване и Канализация - Варна” ООД”, финансиран от Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове. Дружеството има сключен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по приоритетна ос 1 „Води“ на Оперативна програма "Околна среда 2014-2020 г." В тази връзка изпълнението на настоящата обществена поръчка ще бъде финансирано от посочения АДБФП.
Начинът на плащане предвиден от Възложителя е авансово плащане, междинни плащания и окончателно плащане.
III.1.8)
Възложителят не изисква създаване на юридическио лице, когато участникът определен за изпълнителе обединение на физически и/или юридически лица. Догооворът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоврение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изискванията относно изпълнението на поръчката се съдържат в техническата спецификация и проекта на договор, Общите условия – Договорни условия за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя. Международна Федерация на Инженерите-Консултанти (FIDIC)–Жълта книга и Специфичните условия на проекта на договор за инженеринг.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/05/2020 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

отварянето на офертите ще се извърши в административната сграда на "Водоснабдяване и канализация - Варна" ООД, гр. Варна, ул. "Прилеп" № 33.

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

продължава от поле III.1.3) ... . и/или съотв. линк в публ. регистър!
При под. на оферта, инф. отн. изискванията се посочва от уч. в ЕЕДОП.Съгл. чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възл. може да изисква от уч. по всяко време след отварянетто на офертите да представят вс. или част от док., чрез които се док. инф., посочена в ЕЕДОП, когато това е необх. за законосъобр. провеждане на процедурата.
В тези сл., както и при скл. на договор за изпълн. на поръчката, съотв. с изискв. се доказва с представянето на:
по т.1-Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.
по т.2 - Списък на строителството/инженеринг, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
по т.3-Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на чл. на ръководния състав, които ще отговарят за изп.,както и документи които доказват проф. компет. на лицата.
продължава от поле III.1.3) ....Б.1. Технически ръководител – 1 бр.
Професионална област (квалификация): „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ или „Техника“, а за чуждестранните лица – еквивалентно образование и квалификация, когато са придобити в чужбина;
Специфичен опит: опит като Технически ръководител или като лице, осъществяващо специализирано техническо ръководство на отделни СМР при изпълнението на минимум 1 изпълнен обект за изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на строеж/и от водоснабдителната и/или канализационна техническа инфраструктура.
Б.2. Инженер „ВиК“ – 1 бр.
Професионална област (квалификация): инженер „В и К“ или еквивалентна.
Специфичен опит: участие в екип, свързано с извършване на дейности по част „В и К“ в минимум 1 (един) изпълнен обект за изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на строеж/и от водоснабдителната и/или канализационна техническа инфраструктура.
Б.3. Специалист „Контрол на качеството“ /КК/– 1 бр.
Специфичен опит: участие в екип, свързано с извършване на контрол на качеството и приемане на строителните работи в минимум 1 (един) изпълнен обект за изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на строеж/и от водоснабдителната и/или канализационна техническа инфраструктура.
Б.4. Специалист „Зравословни и безопасни условия на труд“ /ЗБУТ/– 1 бр.
Професионална област (квалификация): със завършен курс за КБЗ или еквивалент.
Специфичен опит: участие в екип, свързано с извършване на дейности по безопасност и здраве в минимум 1 (един) изпълнен обект за изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на строеж/и от водоснабдителната и/или канализационна техническа инфраструктура.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва